Voor zoveel geld verraad ik ook moeder en vaderland hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
filmpje opnemen dat je bij RB blijft en een paar dagen later voor 40 miljoen tekenen bij Renault. de falende partner
Alleen met 45 sec achter op live TV niet echt fijn samen te gebruiken helaas.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:36 schreef Mothzor het volgende:
F1 TV Pro is nu het werkt toch wel geniaal. Via de laptop op tv en de sblet op schoot met onboard beelden, tracker, datastream en boardradios
Komt door die trollen van de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:43 schreef Driepink het volgende:
Ik snap die "haat" naar Ricciardo niet.
Dan waren mijn principes ook even op vakantie ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Voor zoveel geld verraad ik ook moeder en vaderland hoor
Morgen rijden die gewoon weg van de rest in het middenveldquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:49 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ergste eraan is dat Ferrari en Red Bull bij dat middenveld horen.
Klopt ik denk ook dat Ric meer fans heeft dan Norris, maar... Ric rijdt nietquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Ondanks dattie hem niet won had hij wèl een nummer 1 hit en de winnaar niet!!
Op het moment dat Renault haar F1 budget op het niveau krijgt van Ferrari/Mercedes/RBR, dan ja, maar zo lang dat niet gebeurt...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:47 schreef S95Sedan het volgende:
Ricciardo is toch ook gewoon voor het geld gegaan en omdat Max veel beter was. Of denken jullie serieus dat hij bij Renault ook nog maar iets gaat winnen?
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:49 schreef Bluurgh het volgende:
Zag ik daar de Hitlergroet bij Mercedes
Als ze eventuele voorliggers voorbij komenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:50 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Morgen rijden die gewoon weg van de rest in het middenveld
Zal eerder andersom zijn. Het budget van Ferrari en Mercedes wordt gelijk getrokken met die van Renault.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Op het moment dat Renault haar F1 budget op het niveau krijgt van Ferrari/Mercedes/RBR, dan ja, maar zo lang dat niet gebeurt...
Zandzakken dit dat. Die zaten er in testweek 2 goed bij hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:51 schreef franklop het volgende:
Toch knap dat Mercedes dat gaat met Ferrari toch wel gedicht lijkt te hebben! Totaal onverwacht wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |