Ik zou nooit iemand zo willen beledigenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jr zou ik nooit met nk vergelijken

Haha okquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jr zou ik nooit met nk vergelijken

Voetbal is geen sportquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:53 schreef skysherrif het volgende:
Sow die goal van bryan smeets tegen jong ajax

Dat kijk ik nooit. Is toch niet om aan te gluren.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de Keuken Kampioen Divisie zeker niet.
KOM DANquote:

Nee ik heb met alles onder Ajax in de Eredivisie al moeite (en met PSV vaak ook).quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat kijk ik nooit. Is toch niet om aan te gluren.

Echt slimme mensen kijken nooit naar de Eredivisie buiten hun eigen club.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik heb met alles onder Ajax in de Eredivisie al moeite (en met PSV vaak ook).

Zou toch met flips naar een wedstrijd willenquote:

Darten is kei en kei hard door zuipen in de kroeg en wekenlang pijltjes richting een bord gooien!quote:

Getafe - Léganes zetten we ook de wekker niet voor.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Echt slimme mensen kijken nooit naar de Eredivisie buiten hun eigen club.

Dat willen er wel meerquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou toch met flips naar een wedstrijd willen

Ik ook niet, hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Getafe - Léganes zetten we ook de wekker niet voor.

fixedquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Echt slimme mensen kijken nooit naar de Eredivisie

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |