Dat kijk ik nooit. Is toch niet om aan te gluren.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de Keuken Kampioen Divisie zeker niet.
KOM DANquote:
Nee ik heb met alles onder Ajax in de Eredivisie al moeite (en met PSV vaak ook).quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat kijk ik nooit. Is toch niet om aan te gluren.
Echt slimme mensen kijken nooit naar de Eredivisie buiten hun eigen club.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik heb met alles onder Ajax in de Eredivisie al moeite (en met PSV vaak ook).
Darten is kei en kei hard door zuipen in de kroeg en wekenlang pijltjes richting een bord gooien!quote:
Getafe - Léganes zetten we ook de wekker niet voor.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Echt slimme mensen kijken nooit naar de Eredivisie buiten hun eigen club.
Dat willen er wel meerquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou toch met flips naar een wedstrijd willen
Ik ook niet, hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Getafe - Léganes zetten we ook de wekker niet voor.
fixedquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Echt slimme mensen kijken nooit naar de Eredivisie
Ik vind een interlandonderbreking niet heel erg nuquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk echt heel weinig voetbal meer.
Missen wel een belangrijke linksback. Valencia v Getafe wordt ook interessant maar 1) waarschijnlijk niet om het voetbal; 2) ik weet niet of ik dan al thuis ben.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Betis - Barcelona kan nog wel aardig worden.
Ga je er dan heen met Flippiee?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Regel volgend jaar even az ajax kaartjes bitte
Maar ook niet minder 😌😌quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk echt heel weinig voetbal meer.
Dan is er vaak nog elke dag wel voetbal.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind een interlandonderbreking niet heel erg nu.
Vaak zet ik maar iets op de achtergrond aan maar kijk ik niet heel erg geconcentreerd. Of het moet Ajax of een Messi-show zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Missen wel een belangrijke linksback. Valencia v Getafe wordt ook interessant maar 1) waarschijnlijk niet om het voetbal; 2) ik weet niet of ik dan al thuis ben.
En je wil niet eens met mij naar Ajax.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ze me niet exposed als ajax fan
Jij bent geen lekker wijfquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En je wil niet eens met mij naar Ajax.
Trustenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ga lekker m'n slaapmandje opzoeken...slaap lekker liefjes!
Wel wtfquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En je wil niet eens met mij naar Ajax.
Ik kijk alleen Spanje en Nederland aandachtig.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan is er vaak nog elke dag wel voetbal.
Slaaplekker lieve teamgenootquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ga lekker m'n slaapmandje opzoeken...slaap lekker liefjes!
Maar wel heel leuk gezelschap!quote:
Ineens vet negerenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel wtf
Dat kwam allemaal door polletje
Nee maar echt wil wel
Had ik dit jaar ook kunnen doen hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Regel volgend jaar even az ajax kaartjes bitte
Wel gezellig ook denk ikquote:
Ik ga alleen de duels van Oranje kijken.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk alleen Spanje en Nederland aandachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |