Ik vind een interlandonderbreking niet heel erg nuquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk echt heel weinig voetbal meer.
 .
.

Missen wel een belangrijke linksback. Valencia v Getafe wordt ook interessant maar 1) waarschijnlijk niet om het voetbal; 2) ik weet niet of ik dan al thuis ben.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Betis - Barcelona kan nog wel aardig worden.

Ga je er dan heen met Flippiee?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Regel volgend jaar even az ajax kaartjes bitte

Maar ook niet minder 😌😌quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk echt heel weinig voetbal meer.

Dan is er vaak nog elke dag wel voetbal.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind een interlandonderbreking niet heel erg nu.
Vaak zet ik maar iets op de achtergrond aan maar kijk ik niet heel erg geconcentreerd. Of het moet Ajax of een Messi-show zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Missen wel een belangrijke linksback. Valencia v Getafe wordt ook interessant maar 1) waarschijnlijk niet om het voetbal; 2) ik weet niet of ik dan al thuis ben.

En je wil niet eens met mij naar Ajax.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ze me niet exposed als ajax fan

Jij bent geen lekker wijfquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En je wil niet eens met mij naar Ajax.

Trustenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ga lekker m'n slaapmandje opzoeken...slaap lekker liefjes!

Wel wtfquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En je wil niet eens met mij naar Ajax.

Ik kijk alleen Spanje en Nederland aandachtig.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan is er vaak nog elke dag wel voetbal.

Slaaplekker lieve teamgenootquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ga lekker m'n slaapmandje opzoeken...slaap lekker liefjes!

Maar wel heel leuk gezelschap!quote:
Ineens vet negerenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel wtf
Dat kwam allemaal door polletje
Nee maar echt wil wel

Had ik dit jaar ook kunnen doen hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Regel volgend jaar even az ajax kaartjes bitte
Wel gezellig ook denk ikquote:

Ik ga alleen de duels van Oranje kijken.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk alleen Spanje en Nederland aandachtig.

Had er niet aan gedacht, wordt nu voor morgen een beetje lastig denk ik 😌quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had ik dit jaar ook kunnen doen hoor[..]
Wel gezellig ook denk ik

Gevaarlijk. Voor de rest vermaak ik me toch wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga alleen de duels van Oranje kijken.

Waarmee?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gevaarlijk. Voor de rest vermaak ik me toch wel.

:$quote:
Heb nog wel een clubkaart, maar dan kun je niet bij mij in de buurt zitten. Mijn vak is uitverkocht.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Had er niet aan gedacht, wordt nu voor morgen een beetje lastig denk ik 😌
Az - psv is leuker, dan kan ik actief meejuichen voor az

Volgende week ben ik jarig, verder is er toch darts (lol) en altijd muziek.quote:

Hoeveel kaartjes gaan daar op, wie weet kunnen jr en ik herkansen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
:$[..]
Heb nog wel een clubkaart, maar dan kun je niet bij mij in de buurt zitten. Mijn vak is uitverkocht.
Ja ik wil AZ PSV ook wel zien

Ajax - Juventus dan maar.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoeveel kaartjes gaan daar op, wie weet kunnen jr en ik herkansen.
Volgend jaar az ajax dan maar

Ga je nog wat leuks doen met je verjaardag?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgende week ben ik jarig, verder is er toch darts (lol) en altijd muziek.

Is minimaal zijn 5e account afgelopen jaar, valt altijd weer door de mand dat hij het is door zijn gefrustreerde reactiesquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja vuurvliegje
Die is constant gefrustreerd

Mijn moeder is in het buitenland, overdag werkt mijn vader. Overdag krijg ik nog wel familie en vrienden op bezoek. Voor hele familie vier ik het pas op een datum die ik nog niet weet.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen met je verjaardag?

Welkom opquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:14 schreef Five4Nine het volgende:
Hai. Ik duik even hier onder. ? In dit topic.
Want ik ben er nu serieus achter dat er behoorlijk wat mensen op het Fok! forum posten met een serieuze mentale afwijking. Dat is echt bizar gewoon.
Volgens mij heeft het vooral met zelfvertrouwen te maken, of niet met de echt wereld overweg kunnen buiten het internet om.
Dat is best zorgelijk vind ik.
Een goede avond trouwens.

Zu spatquote:
Dit jaar 2 kaartjes op 1 CC.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoeveel kaartjes gaan daar op, wie weet kunnen jr en ik herkansen.
Volgend jaar az ajax dan maar

Die staat 😎quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zu spat[..]
Dit jaar 2 kaartjes op 1 CC.
Volgend jaar met zijn 3en?

Leuk, lekker in de kringquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn moeder is in het buitenland, overdag werkt mijn vader. Overdag krijg ik nog wel familie en vrienden op bezoek. Voor hele familie vier ik het pas op een datum die ik nog niet weet.

Tadic die Bonucci dol draait.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zou wel vet zijn
De ligt die ronaldo kontplast

Ronaldo die veltmans carriere beeindigtquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk, lekker in de kring[..]
Tadic die Bonucci dol draait.

Hi!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Welkom op
oh wacht, dat mag niet meer.
Hoi!

Gelukkig is dit geen sektequote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:19 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Hi!
In sommige topics heb ik het idee dat ik in een ware sekte beland ben.

Ronaldoquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ronaldo die veltmans carriere beeindigt

Of andersom.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ronaldo die veltmans carriere beeindigt

Ik kan je geen ongelijk geven. Wat een manquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:22 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar dan op de manier zoals ik eruit zou willen zien qua lichaam

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |