Hahaha je hebt een weddenschap verloren van bianconeriquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Begin van de week zei ik dat ik een bianconeri-UI zou nemen wanneer Juventus met 3-0 van Atlético zou winnen en daarna Ajax zou loten.
UEFA MAFFIA

HAHAHAHAHAHA REKTquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Begin van de week zei ik dat ik een bianconeri-UI zou nemen wanneer Juventus met 3-0 van Atlético zou winnen en daarna Ajax zou loten.
UEFA MAFFIA

Nee dat was niet met hem, gewoon een blufuitspraak.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Hahaha je hebt een weddenschap verloren van bianconeri

UI's uit hebben staanquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA REKT
Heb ui mobiel uitstaan

Wel genot, wel jammer dat je niet gewoon een Juve UI hebtquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat was niet met hem, gewoon een blufuitspraak.

Aha, ik kijk bijna geen voetbal, ik zet wel de wekker voor de formule 1quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat JR gaat doen, denk dat sommigem hier die wedstrijd minder leuk beleven

Die neem ik wel wanneer Juventus failliet gaat.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Wel genot, wel jammer dat je niet gewoon een Juve UI hebt

quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Aha, ik kijk bijna geen voetbal, ik zet wel de wekker voor de formule 1

Kan je wel even wachtenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die neem ik wel wanneer Juventus failliet gaat.

Daarom ga ik ook zo slapen als de film is afgelopenquote:

Kan het ook opnemen, maar dan moet ik tot het eind van de race niet naar m'n telefoon kijken. Dat gaat toch niet lukkenquote:

Lijkt me ook niet dat je daar naar kan kijken zonder afleiding te zoeken.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kan het ook opnemen, maar dan moet ik tot het eind van de race niet naar m'n telefoon kijken. Dat gaat toch niet lukken

Dat kanquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet dat je daar naar kan kijken zonder afleiding te zoeken.

Die naam wil ik hier niet horenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gevalletje Nattekat maar dan over F1?

Jr zou ik nooit met nk vergelijkenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gevalletje Nattekat maar dan over F1?

Ik zou nooit iemand zo willen beledigenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jr zou ik nooit met nk vergelijken

Haha okquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jr zou ik nooit met nk vergelijken

Voetbal is geen sportquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:53 schreef skysherrif het volgende:
Sow die goal van bryan smeets tegen jong ajax

Dat kijk ik nooit. Is toch niet om aan te gluren.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de Keuken Kampioen Divisie zeker niet.
KOM DANquote:

Nee ik heb met alles onder Ajax in de Eredivisie al moeite (en met PSV vaak ook).quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat kijk ik nooit. Is toch niet om aan te gluren.

Echt slimme mensen kijken nooit naar de Eredivisie buiten hun eigen club.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik heb met alles onder Ajax in de Eredivisie al moeite (en met PSV vaak ook).

Zou toch met flips naar een wedstrijd willenquote:

Darten is kei en kei hard door zuipen in de kroeg en wekenlang pijltjes richting een bord gooien!quote:

Getafe - Léganes zetten we ook de wekker niet voor.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Echt slimme mensen kijken nooit naar de Eredivisie buiten hun eigen club.

Dat willen er wel meerquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou toch met flips naar een wedstrijd willen

Ik ook niet, hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Getafe - Léganes zetten we ook de wekker niet voor.

fixedquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Echt slimme mensen kijken nooit naar de Eredivisie

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |