abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker vrijdag 15 maart 2019 @ 20:35:38 #103
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_185635289
Niet alles gelezen :@

Als je zijn eerste verjaardag viert; laat de visite zoveel mogelijk momenten van jullie vastleggen ....

Heel veel sterkte! :*
  Moderator vrijdag 15 maart 2019 @ 20:36:36 #104
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_185635310
Jezus Zith :'( Ik heb dit nu al een paar keer gelezen en weet nog niet goed wat te zeggen :@

Hier staan wel een heleboel toffe ideeën in ieder geval, en dat je zelf filmt hoe je de kaartjes schrijft is ook zeker mooi O+ En ik denk dat alles wat je doet, iedere herinnering die je mee kunt geven aan jouw kind en jouw vrouw een goede is. Ook of misschien wel juist de dingen die nu maar kleinigheidjes lijken.

Heel veel sterkte gewenst
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Forum Admin vrijdag 15 maart 2019 @ 20:41:28 #105
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_185635430
Het is even geleden dat een topic/verhaal me zo heeft weten te raken. Ik kan je (nu) niet helpen, maar als iemand die zelf zijn vader vroegtijdig is verloren ga ik hier nog snel op broeden.

Wat ik al wel kan zeggen is, neem ook spraakberichten naast video op. Wellicht kun je een brief (ook) inspreken.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_185635465
Ik heb ook niet alles gelezen maar, ik heb misschien een originele suggestie wat je graag aan je zoon wilt mededelen wanneer hij ouder is.
Ooit eens gelezen een soortgelijk verhaal, de vader had een boek gemaakt met tips voor zijn dochter.
Ik kon het zo 123 niet vinden, maar dit is een voorbeeld.

https://www.allprodad.com(...)-must-teach-his-son/
https://www.storypick.com/life-lessons-from-dear-dad/

Wel zwaar kut om te lezen, ik hoop dat je zo lang mogelijk je zoon mag meemaken.

[ Bericht 8% gewijzigd door Antaris op 15-03-2019 20:53:23 ]
  Admin vrijdag 15 maart 2019 @ 20:49:08 #107
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_185635642
Helpen vind ik erg moeilijk. Als vader zijnde die heel wat familie aan kanker is verloren kan ik me heel goed verplaatsen in je situatie, maar alleen het lezen van je verhaal maakt me te emotioneel. Stukjes schrijven ga ik echt niet kunnen, maar ik sluit me wel aan bij veel suggesties hier. Video's. Zo kan je kind altijd je stem horen, je lach zien, je ogen zien.

Verder rest me weinig dan jou en absoluut ook je vrouw heel, heel veel sterkte wensen. Maak het mooiste van wat nog rest, haal er alles uit wat er nog in zit.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 15 maart 2019 @ 21:06:49 #108
147316 crew  DJMO
#trut
pi_185636075
En misschien nog één ideetje: zorg dat dit topic uitgeprint wordt zodat je zoontje later terug kan lezen dat jij alles uit de kast hebt gehaald om hem mooie herinneringen te kunnen bezorgen ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Redactie Frontpage vrijdag 15 maart 2019 @ 21:06:50 #109
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_185636076
Lieve help wat verschrikkelijk. Ik sluit me graag bij anderen aan om het inderdaad nog via video-boodschappen te brengen. En ik wens jullie natuurlijk heel veel sterkte en kracht allemaal. Kutziekte. :'(
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
  One tough cookie vrijdag 15 maart 2019 @ 21:12:34 #110
169210 liesje1979
pi_185636189
Heel veel sterkte voor jou en je naasten. Verder heb ik weinig toe te voegen, Het enige wat ik nog kan bedenken dat het misschien aardig is als je iemand van FOK! die je vertrouwt je adresgegevens geeft. Zodat wij je (prachtige) zoon op zijn verjaardagen kunnen bombarderen met felicitatiekaarten ofzo. Natuurlijk is dat niet zo bijzonder verder, maar kaartjes krijgen is altijd leuk voor kinderen ook al is het van onbekenden en het idee dat zijn vader dat dan voor hem geregeld heeft.
Nogmaals veel sterkte.
  Spellchecker vrijdag 15 maart 2019 @ 21:14:22 #111
197773 crew  maily
pi_185636218
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
Heel veel sterkte voor jou en je naasten. Verder heb ik weinig toe te voegen, Het enige wat ik nog kan bedenken dat het misschien aardig is als je iemand van FOK! die je vertrouwt je adresgegevens geeft. Zodat wij je (prachtige) zoon op zijn verjaardagen kunnen bombarderen met felicitatiekaarten ofzo. Natuurlijk is dat niet zo bijzonder verder, maar kaartjes krijgen is altijd leuk voor kinderen ook al is het van onbekenden en het idee dat zijn vader dat dan voor hem geregeld heeft.
Nogmaals veel sterkte.
O+
  vrijdag 15 maart 2019 @ 21:15:56 #112
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_185636250
Maak een doos met persoonlijke spulletjes van jou, je luchtje, shirt etc.. O+

Verders, geniet van elkaar :*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  Moderator vrijdag 15 maart 2019 @ 21:23:19 #113
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_185636384
Woorden schieten tekort voor je situatie.

Het idee met filmpjes, per jaar of met 5/10/16/18 of zo is al geopperd. Dat zou mij enorm aanspreken. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

En dat je de filmpjes op zijn 18e dan afsluit met iets van ; Ik heb je zo goed en kwaad als het kan op weg geholpen in het leven. Het is nu aan jou...

En dat je op zijn 18e een fysiek cadeau voor 'm laat bezorgen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_185636415
Wat heftig, ik weet niet zo goed wat te typen. Ik wens je nog mooie momenten met je zoon. Hopelijk kun je nog veel filmopnames maken.

Laat vrienden familie allemaal een kaartje maken met de leukste anekdotes en gebeurtenissen met jou.
Laat een kist maken met bijv. jouw letter en stop daar alle briefjes maar ook spulletjes van jou in. Een soort herinneringskist.

[ Bericht 48% gewijzigd door F_r op 15-03-2019 21:30:06 ]
pi_185636443
Oh damn... Ik ga proberen iets te typen, ik zie wel hoe ver ik kom.

Wat een prachtig zoontje heb je trouwens.

Ja, video’s. Wat zal je zoontje het fijn vinden om bewegende beelden van je te hebben. Je stem, je mimiek. Zoals al eerder is gemeld. Misschien praten over de bepalende momenten in je leven, de foute keuzes, de goede keuzes. Bijvoorbeeld inderdaad je eerste verliefdheid, de eerste ontmoeting met z’n moeder, eventuele studiekeuzes... EN... het papa worden? En zet jezelf nog eens een paar keer met hem op de foto?

Ik wens je heel veel sterkte. En ik hoop op zoveel mogelijk goede dagen. ;(

Verdomme. :{
Noot noot.
pi_185636611
Jeetje Zith, ik wist wel dat je ongeneeslijk ziek was, maar niet dat het einde al zo dichtbij was :{

Mooi klote. Understatement.

Ik heb geen tips voor je, want ik heb geen kinderen (wat waarschijnlijk zowel voor die eventuele kinderen als ook voor mezelf maar goed is ook).

Rest me nog, geheel in FOK!-stijl, te zeggen:
RIP aan de nabestaanden ;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 15 maart 2019 @ 21:35:18 #117
147316 crew  DJMO
#trut
pi_185636682
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 17:45 schreef Zith het volgende:
Ook heb ik een prachtig zoontje die de 20ste 1 jaar wordt die ik in de steek ga laten mij niet zal herrinneren,
En dit wil ik nog even tegen spreken: je laat je zoon juist NIET in de steek. Je doet er alles aan om te zorgen dat hij een fijne jeugd krijgt waarin zijn vader een belangrijke rol blijft spelen ... daar kan ik alleen maar respect voor hebben.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_185636724
:{
  Spellchecker vrijdag 15 maart 2019 @ 21:37:02 #119
197773 crew  maily
pi_185636734
@Zith Jullie zouden eventueel zijn eerste verjaardag al eerder kunnen vieren? :@
pi_185636955
Woorden schieten te kort... heel veel kracht, liefde en sterkte voor jullie .. ;( O+
pi_185637066
Wat vreselijk Zith.. maar wat een prachtig topic is dit. Zoveel mooie ideeën O+

*;
pi_185637184
Heftig verhaal man! ;(
Mooi wel dat je dit doet. Je zoon gaat dit geweldig vinden.

Persoonlijk vind ik brieven mooier dan bewegend beeld. In brieven kun je verdwijnen, verdrinken als het ware. Ik heb helaas ook het makke dat ik totaal niet kan schrijven.

Sterkte...
  vrijdag 15 maart 2019 @ 21:57:48 #123
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_185637206
Heel veel is al gezegd natuurlijk.

Maar, hoe pijnlijk het ook te zeggen.. Misschien is het ook fijn voor hem te weten hoe jij was?
Misschien dat mensen voor "camera" kunnen vertellen bij jou uitvaart ?
Sterkte

[ Bericht 2% gewijzigd door uniekhoorn op 15-03-2019 22:13:59 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Spellchecker vrijdag 15 maart 2019 @ 21:59:27 #124
197773 crew  maily
pi_185637266
Schrijf aan hem wanneer en waarom je verliefd werd op zijn moeder ....

En waarom Pascal daarna geboren is .... O+
pi_185637403
Brok in mijn keel... Ook al weet ik niet wat ik moet zeggen, dit topic voorbij gaan zonder wat te zeggen kan ik niet...

Ik hoop dat je wat hebt aan de gegeven ideeën.

Veel sterkte.
pi_185637558
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 21:52 schreef Poes. het volgende:
Wat vreselijk Zith.. maar wat een prachtig topic is dit. Zoveel mooie ideeën O+

*;
FOK! is niet altijd negatief gelukkig ;)
pi_185637611
Kut, Zith. En dat is nog zacht uitgedrukt.
Op naar een mooie en dierbare herinnering voor je zoon :*.
pi_185637979
Misschien wat vreemd, maar ik bedacht me net dat je misschien vast een vriendenboek voor hem kunt kopen en er als eerst wat in schrijven. Het is op de basisschool nog altijd een ding en daar hoor je gewoon in te staan denk ik. Weet hij gelijk wat kleine dingen over je.

Schrijf in elk geval ook. Ik heb een vodje waarop mijn moeder iets heeft geschreven met daaronder getekend 'je mama' en dat is me heel dierbaar.

O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_185638009
Wat een vreselijk bericht en wat een gemis straks voor je vrouw en je zoon. Ik heb helaas geen troostende woorden, anders dan een enorme sterkte maar dat is zo nietszeggend in jouw situatie ..

Ik moest echter wel denken aan boekjes die mijn vrouw had besteld en die ook voor jouw zoon heel mooi zouden zijn, maar ook voor je vrouw misschien. Het heet 'letters to my (daughter/son/etc)'. Ze zijn er in het Engels en bepaalde varianten zijn ook vertaald naar het Nederlands, schrijfster is Lea Redmond.

Het mooie aan deze boekjes is dat het enveloppes bevat en brieven die je moet schrijven voor verschillende situaties. Per situatie mag er een brief geopend worden waardoor je nabestaanden op die momenten een prachtige herinnering aan jou hebben.

Nogmaals, sterkte.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 22:33:14 #130
11682 Moonah
Jolie femme
pi_185638170
Boh... heftig. :'(

Mijn vader is overleden toen ik 3 jaar was. Ik heb maar één filmpje van hem waar hij samen met mij op het strand speelt. Zonder geluid (+/- 47 jaar geleden....). Dat filmpje is me zó dierbaar. Ik heb het wel 100x bekeken. Dat daar míjn vader liep in de branding die mij aan mijn hand vasthield... De liefde spat ervan af. Ik weet alleen niet hoe zijn stem klinkt. Dat vind ik jammer.

Een paar mooie filmpjes van jullie samen lijkt me dus een heel fijn idee.
En ik las dat iemand de suggestie had om aan vrienden te vragen over jou te schrijven. Wellicht ook een idee om hen te vragen later 'beschikbaar' te zijn als jullie zoon de behoefte mocht voelen om met hen over jou te praten. Ik heb me echt rot gezocht op internet om met mensen in contact te komen.

Heel veel sterkte gewenst deze laatste periode met je gezin. Geniet van hen... :*
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 maart 2019 @ 22:34:50 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185638219
Klote Zith, ontzettend naar nieuws :{

Geniet nog zo veel mogelijk van de dagen die je nog hebt met je gezin, en moge er nog een mooi eindproduct voor je zoon komen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Forum Admin vrijdag 15 maart 2019 @ 22:34:51 #132
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_185638221
Oh en zorg er voor dat je zoon later in contact kan komen met jouw vrienden, zodat hij ook van anderen kan horen hoe je bent.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_185638483
Godsamme wat ontzettend kut.

Waar ergens in het land zit je. Mocht je het zelf willen natuurlijk wil misschien wel een fokker je helpen ter plekke je verhaal op te schrijven. Dat is veel persoonlijker. Maar eerlijk gezegd vind ik filmpjes nog vele malen mooier. Een manier voor je zoon om nog echt even je stem te horen, bewegend beeld..

Ik wil jou, je vrouw en natuurlijk jullie mannetje heel veel sterkte wensen.

Edit:

Heb je misschien ook spulletjes die jou dierbaar zijn of je herinneren aan momenten van jullie samen die je in een doosje zou kunnen doen met een korte uitleg erbij misschien.
I solemnly swear i'm up to no good
  Spellchecker vrijdag 15 maart 2019 @ 22:50:24 #134
197773 crew  maily
pi_185638642
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 18:28 schreef Zith het volgende:
En heel mooi advies allemaal, ik ga filmen dat we een boekje lezen, dat we met z'n allen ontbijten en lachen, dat ik met hem speel, liedjes zingen enz.

Hoe zouden jullie dat filmen?
Gewoon, zoals het moment is; in bed in jullie pyjama .... of op de bank in je joggingbroek .... of whatever ..... net uit bad in je badjas?

:*
  vrijdag 15 maart 2019 @ 22:55:40 #135
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_185638768
Wat vreselijk. En wat een prachtig kind heb je. Maak korte filmpjes, vertel hem veel leuke anekdotes en zo. Handgeschreven dingen zijn ook heel waardevol.
Sterkte x
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 15 maart 2019 @ 22:56:45 #136
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_185638799
Ik vind je zo .... sorry weet niet wat te zeggen. Sterkte jongen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 15 maart 2019 @ 22:59:07 #137
147316 crew  DJMO
#trut
pi_185638872
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 22:33 schreef Moonah het volgende:
En ik las dat iemand de suggestie had om aan vrienden te vragen over jou te schrijven. Wellicht ook een idee om hen te vragen later 'beschikbaar' te zijn als jullie zoon de behoefte mocht voelen om met hen over jou te praten. Ik heb me echt rot gezocht op internet om met mensen in contact te komen.
Ik weet nog goed dat tijdens de begrafenis van mijn vader zijn vrienden een speech hielden tijdens de dienst. Dat vond ik zo bijzonder, om te horen hoe zijn vrienden over hem dachten O+ ik heb nu, ruim dertien jaar na dato, ook nog steeds contact met een van hen. Hele fijne band met die vriend van m'n vader, die ik inmiddels wel gewoon een vriend van mezelf mag noemen.

pi_185638878
edit. want quote edited.
Lambo of Rekt
  vrijdag 15 maart 2019 @ 23:12:13 #139
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_185639246

[ Bericht 100% gewijzigd door Rafeiro op 15-03-2019 23:19:16 ]
You sound reasonable...Time to up my medication.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 23:15:56 #140
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185639370
Ola ouwe VET-hater :) Mooie ideeën om zoiets achter te laten voor je vrouw en kindje.

Het enige wat ik me nog kan bedenken is dat het misschien een idee is om op foto's of video's met je kindje dingen van hem (bijvoorbeeld een bepaalde knuffel ofzo) vast te hebben of op schoot te hebben. Dan heeft hij een voorwerp van hemzelf wat later een extra speciale betekenis heeft omdat die ook aan papa herinnert.

Ik hoop dat je jouw laatste dagen zonder te veel pijn kunt doorkomen en ondanks de verschrikkelijke situatie je nog een mooi afscheid kunt hebben van je dierbaren.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_185639453
Van de uitvaart kun je ook een film laten maken, dan kan je zoon het later terug kijken als hij wat groter is.
  Spellchecker vrijdag 15 maart 2019 @ 23:22:28 #142
197773 crew  maily
pi_185639568
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 23:18 schreef Rose_Red het volgende:
Van de uitvaart kun je ook een film laten maken, dan kan je zoon het later terug kijken als hij wat groter is.
Ja, heb je meteen beelden van wie er allemaal waren .....
pi_185639578
Geen advies want ik vind dit soort topics altijd erg moeilijk.
Overlijden van een dierbare vind ik een enorm moeilijk iets om mee te dealen.

Ten eerste wil ik jouzelf heel erg veel sterkte wensen.
Jezus, dit weten, ik kan het me niet eens voorstellen. Hoe daar mee om te gaan.
Ten tweede je familie natuurlijk. Weten wat ze te wachten staat. Zo moeilijk voor hun (je vrouw, je kind is nog te jong).

Ik kan je niet helpen met brieven, ik ben erg slecht in gevoelens op papier zetten.
Mijn advies zou inderdaad zijn: videos.
Want dan heb je én beeld én stem.

Wat mij bijgebleven is van mensen die ik verloren heb is dat de stem het moeilijkst te herinneren is. Die vervaagd zo snel. Terwijl een stem van iemand die je liefhebt zóveel kan betekenen.
Daarom kan video (videos) een uitkomst bieden.

Toen mijn moeder overleed (even een persoonlijk verhaal) had ze geregeld dat wij (mijn zus en ik) tijdens de begrafenis een rode roos kregen. Die roos heb ik nog steeds hier vlak bij mijn pc plek waar ik nu typ, gedroogd en wel.
Mijn moeder was ziek, erg ziek en we wisten dat ze binnen nu en dan zou overlijden. Alles samen geregeld, begravenis included. Maar die roos was zo'n verrrassing. Die wisten we niet, dat had ze buiten ons om geregeld. O+

Pff, ik heb geen advies.
Doe wat je hart je ingeeft. Er is geen goed of fout in deze.

Sterkte O+

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2019 23:48:14 ]
  vrijdag 15 maart 2019 @ 23:22:54 #144
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185639587
Ik zou trouwens zorgen dat wat je ook maar digitaal maakt, je het op meerdere plaatsen opslaat. Usb stick, externe hdd, op een laptop, nas whatever.

Tegen de tijd dat je zoon echt oud genoeg is om alles van je te willen weten is er echt al een aantal jaar voorbij en je weet nooit wat er met apparatuur gebeurt...
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator vrijdag 15 maart 2019 @ 23:25:09 #145
42184 crew  DaMart
pi_185639656
Wat een naar bericht, Zith, ook ik ben er even stil van.

Maar wat een mooi idee om voor je zoontje herinneringen aan jou te maken. Het is al vaker gezegd in dit topic, maar bewegende beelden van jou en het geluid van je stem, zeggen veel meer dan alleen woorden. Ik weet zeker dat als je zoon ouder is, hij die video zal koesteren.

Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk vind je ondanks alles de kracht om toch ook te kunnen genieten van de momenten die je nog met je gezin hebt.
pi_185639659
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 23:18 schreef Rose_Red het volgende:
Nee, dat voegt niks toe. Dat heeft een van de broers van mijn moeder ook gedaan. Ik heb het nooit bekeken.
pi_185639750
Sterkte
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_185639811
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 23:25 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]

Nee, dat voegt niks toe. Dat heeft een van de broers van mijn moeder ook gedaan. Ik heb het nooit bekeken.
Voor jou misschien niet.
pi_185639846
Beste Zith,

Ik vind het dapper dat je in deze gestalte en openheid over jezelf durft te praten. En via deze weg om hulp vraagt. Ik heb enorm veel respect voor jou. De woorden 'sterkte met alles' schieten tekort aan wat jij meemaakt, desalniettemin wil ik ze je meegeven.

Wat ik je ook wil meegeven is een opzet in tekst wat je je kan nalaten, op het moment dat hij vragen begint te stellen over zijn oorsprong, gericht op een tienerleeftijd; (met aanwijzingen om de tekst verder te kunnen aanvullen)
SPOILER: in een spoiler vanwege mogelijke emoties die de tekst met zich mee kan brengen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan niks bedenken over de verjaardagen.
Google is your friend, abuse your friends
  vrijdag 15 maart 2019 @ 23:32:06 #150
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185639857
Alhoewel ik je amper ken moet ik zeggen dat de OP me erg heeft geraakt. Ik zal me niet kunnen voorstellen hoe erg dit voor jou is. Heel erg veel sterkte. :X

Ik vind trouwens dat zowel jij als je zoon een leuke glimlach hebben. :@ O+
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_185640005
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 23:31 schreef Metalfrost het volgende:
Beste Zith,

Ik vind het dapper dat je in deze gestalte en openheid over jezelf durft te praten. En via deze weg om hulp vraagt. Ik heb enorm veel respect voor jou. De woorden 'sterkte met alles' schieten tekort aan wat jij meemaakt, desalniettemin wil ik ze je meegeven.

Wat ik je ook wil meegeven is een opzet in tekst wat je je kan nalaten, op het moment dat hij vragen begint te stellen over zijn oorsprong, gericht op een tienerleeftijd; (met aanwijzingen om de tekst verder te kunnen aanvullen)
SPOILER: in een spoiler vanwege mogelijke emoties die de tekst met zich mee kan brengen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan niks bedenken over de verjaardagen.
Wat lief en mooi.. :'( hopelijk kunnen ze hier wat mee..
pi_185640059
Veel sterkte
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 15 maart 2019 @ 23:39:51 #153
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_185640063
Jezus, ik word hier even stil van. Ik ken je verder niet maar je username zie ik vaak verschijnen, :{.

Wat ontzettend heftig. Ik denk dat het idee van video(s) wel heel mooi is. Zo kan je zoontje toch nog een beetje leren kennen, ;( O+.

Heel erg veel sterkte gewenst en probeer de laatste tijd nog te genieten van je gezin, familie en vrienden, :*.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')