quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
Heel veel sterkte voor jou en je naasten. Verder heb ik weinig toe te voegen, Het enige wat ik nog kan bedenken dat het misschien aardig is als je iemand van FOK! die je vertrouwt je adresgegevens geeft. Zodat wij je (prachtige) zoon op zijn verjaardagen kunnen bombarderen met felicitatiekaarten ofzo. Natuurlijk is dat niet zo bijzonder verder, maar kaartjes krijgen is altijd leuk voor kinderen ook al is het van onbekenden en het idee dat zijn vader dat dan voor hem geregeld heeft.
Nogmaals veel sterkte.
En dit wil ik nog even tegen spreken: je laat je zoon juist NIET in de steek. Je doet er alles aan om te zorgen dat hij een fijne jeugd krijgt waarin zijn vader een belangrijke rol blijft spelen ... daar kan ik alleen maar respect voor hebben.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:45 schreef Zith het volgende:
Ook heb ik een prachtig zoontje die de 20ste 1 jaar wordt die ik in de steek ga laten mij niet zal herrinneren,
FOK! is niet altijd negatief gelukkigquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:52 schreef Poes. het volgende:
Wat vreselijk Zith.. maar wat een prachtig topic is dit. Zoveel mooie ideeën
Gewoon, zoals het moment is; in bed in jullie pyjama .... of op de bank in je joggingbroek .... of whatever ..... net uit bad in je badjas?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:28 schreef Zith het volgende:
En heel mooi advies allemaal, ik ga filmen dat we een boekje lezen, dat we met z'n allen ontbijten en lachen, dat ik met hem speel, liedjes zingen enz.
Hoe zouden jullie dat filmen?
Ik weet nog goed dat tijdens de begrafenis van mijn vader zijn vrienden een speech hielden tijdens de dienst. Dat vond ik zo bijzonder, om te horen hoe zijn vrienden over hem dachtenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:33 schreef Moonah het volgende:
En ik las dat iemand de suggestie had om aan vrienden te vragen over jou te schrijven. Wellicht ook een idee om hen te vragen later 'beschikbaar' te zijn als jullie zoon de behoefte mocht voelen om met hen over jou te praten. Ik heb me echt rot gezocht op internet om met mensen in contact te komen.
Ja, heb je meteen beelden van wie er allemaal waren .....quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:18 schreef Rose_Red het volgende:
Van de uitvaart kun je ook een film laten maken, dan kan je zoon het later terug kijken als hij wat groter is.
Nee, dat voegt niks toe. Dat heeft een van de broers van mijn moeder ook gedaan. Ik heb het nooit bekeken.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:18 schreef Rose_Red het volgende:
Van de uitvaart kun je ook een film laten maken, dan kan je zoon het later terug kijken als hij wat groter is.
Voor jou misschien niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:25 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nee, dat voegt niks toe. Dat heeft een van de broers van mijn moeder ook gedaan. Ik heb het nooit bekeken.
SPOILER: in een spoiler vanwege mogelijke emoties die de tekst met zich mee kan brengenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niks bedenken over de verjaardagen.Google is your friend, abuse your friends
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:31 schreef Metalfrost het volgende:
Beste Zith,
Ik vind het dapper dat je in deze gestalte en openheid over jezelf durft te praten. En via deze weg om hulp vraagt. Ik heb enorm veel respect voor jou. De woorden 'sterkte met alles' schieten tekort aan wat jij meemaakt, desalniettemin wil ik ze je meegeven.
Wat ik je ook wil meegeven is een opzet in tekst wat je je kan nalaten, op het moment dat hij vragen begint te stellen over zijn oorsprong, gericht op een tienerleeftijd; (met aanwijzingen om de tekst verder te kunnen aanvullen)Wat lief en mooi..SPOILER: in een spoiler vanwege mogelijke emoties die de tekst met zich mee kan brengenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niks bedenken over de verjaardagen.hopelijk kunnen ze hier wat mee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |