Zolang het op meerdere plekken is opgeslagen, op zich wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:22 schreef Zith het volgende:
Bedankt allemaal. Misschien is bewegend beeld met geluid wel fijner ja.
Is USB veilig om lang op te slaan?
En stop er ook wat berichten voor haar tussen?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
jazeker wel, vergeet niet dat je vrouw ook kan zorgen dat het af en toe op een andere/nieuwe stick kan worden gezet.
Ik zou het op meerdere opslagmedia opslaan. Idd paar usb-sticks en eventueel cloud.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:22 schreef Zith het volgende:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En stop er ook wat berichten voor haar tussen?
Iemand anders laten filmen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:28 schreef Zith het volgende:
En heel mooi advies allemaal, ik ga filmen dat we een boekje lezen, dat we met z'n allen ontbijten en lachen, dat ik met hem speel, liedjes zingen enz.
Hoe zouden jullie dat filmen?
quote:
Ik heb misschien een ideetje, TS... Ik snap het belang van brieven en dergelijke, maar ik vind het zo gek om dat vanuit jou te schrijven (wat oa murp dus wil gaan doen, wat op zich heel nobel is, hoor). Dat jij het vervolgens nog gaat personalizen om zo je kind een herinnering mee te geven. Jezusquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:09 schreef murp het volgende:
Ik ga er vanavond wel even voor zitten. Ikzelf kan echt niet schrijven maar het is wel het minste wat ik voor je kan doen even een paar opzetjes proberen te maken.![]()
![]()
Wat heb jij een mooi kind zeg!
Gewoon huis tuin en kneuterig.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:28 schreef Zith het volgende:
En heel mooi advies allemaal, ik ga filmen dat we een boekje lezen, dat we met z'n allen ontbijten en lachen, dat ik met hem speel, liedjes zingen enz.
Hoe zouden jullie dat filmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Op zich wel, maar je kunt het (ook) op iets als Dropbox of OneDrive zetten, waar je uiteraard je vrouw toegang toe geeft (of zij maakt een account natuurlijk). Dan staat het ook online in de cloud, mocht zo'n USB-stickje om wat voor lullige reden dan ook ineens niet meer werken/weg zijn/verbranden/weetjijveel.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:22 schreef Zith het volgende:
Cloud is ook een goede. Als je hulp nodig hebt let me know.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:22 schreef Zith het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |