abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 15 maart 2019 @ 17:45:37 #1
230491 Zith
pls tip
pi_185631935
Hoi allemaal, ik ben terminaal.

Relapsed acute leukemie na een stamceltransplantatie in september, 60% van mijn beenmerg en bloed zijn kankercellen. Volgens de artsen heb ik nog een paar weken maar moeten we ook niet schikken als het een paar dagen worden.

Ook heb ik een prachtig zoontje die de 20ste 1 jaar wordt :'( :'( die ik in de steek ga laten :'( :'( mij niet zal herrinneren, en op zal groeien zonder vader (al hoop ik dat mijn vrouw snel nieuw geluk vindt met een andere goede man).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wilde ik brieven schrijven naar hem voor elke verjaardag, dat ik van hem houd, dat hij lief moet zijn voor zijn moeder enz... Maar ik ben 1) een slechte schrijver, 2) bij de eerste woordjes begin ik al te janken, en 3) zo ziek dat ik niet veel energie over heb mocht ik de computer al halen.

Ik weet dat het valsspelen is maar ik wilde vragen of jullie misschien zouden willen helpen met het schrijven van de brieven... Dan kan ik ze nog een beetje aanpassen en personalizeren. Hij heet Pascal en is op 20 mei jarig. Ik heb een PhD in de economie, hou ontzettend van hem en mijn vrouw, heb 3 domme katten, ben 13 jaar samen met mijn vrouw, heb lieve opa's en omas, tantes en ooms.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen een voorzetje te geven...

EDIT: Ik ga video's maken

[ Bericht 1% gewijzigd door Zith op 15-03-2019 18:32:21 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 15 maart 2019 @ 17:48:44 #2
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185631996
Hierbij een post om deze onder de aandacht te brengen. Deze mag niet geruisloos wegzakken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185632019
Ach Jezus wat erg.
Als je niet goed kunt schrijven kun je misschien korte filmpjes voor hem maken.
Mijn kind kijkt vaak naar de filmpjes die haar moeder maakte.
  Moderator vrijdag 15 maart 2019 @ 17:50:39 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_185632035
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik wens jullie veel kracht toe, veel sterkte, en ik wens je een... Ja... Een 'fijne' reis naar boven.

Spreek uit je hart. Het hoeft niet mooi of perfect, maar spreek uit je hart. Jezus, ik ben er stil van.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 15 maart 2019 @ 17:51:52 #5
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_185632054
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 17:50 schreef CoolGuy het volgende:
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik wens jullie veel kracht toe, veel sterkte, en ik wens je een... Ja... Een 'fijne' reis naar boven.

Spreek uit je hart. Het hoeft niet mooi of perfect, maar spreek uit je hart. Jezus, ik ben er stil van.
Dit. Heel veel sterkte TS
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  Moderator vrijdag 15 maart 2019 @ 17:53:17 #6
5428 crew  miss_sly
pi_185632079
O, wat vreselijk, ik heb er kippenvel van. Ik kan me niet voorstellen hoe het moet voelen te weten dat je je kind achter gaat laten, dat het zonder jou op gaat groeien.

Kun je filmpjes maken? Ze hoeven niet lang te zijn, maar bewegend beeld en je stem horen zal hij ook heel fijn vinden, kan ik me zo voorstellen.

Heel veel sterkte, jij, maar ook je vrouw, je zoontje, iedereen om je heen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_185632138
Godverdomme Zith..

Misschien wat filmpjes idd, wat miss_sly zegt.

Hoeven geen hele verhalen te zijn, maar misschien wat boekjes voorlezen? Inclusief gekke stemmen enzo als je dat kunt/doet? Als hij je mist kan je hem voor het slapengaan voorlezen....?

En godverdomme.
Ja doei.
pi_185632187
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 17:50 schreef CoolGuy het volgende:

Dit.

Misschien kan je een video opnemen voor als hij wat ouder is.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_185632201
Zith, ben hier wel even stil van. Ik zie je natuurlijk al een tijdje (ook als mod) voorbij komen in het crypto topic en wist wel één en ander maar niet dat het zo slecht ging...

Jullie allemaal sterkte voor de komende tijd...
pi_185632249
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 18:01 schreef MaGNeT het volgende:
Zith, ben hier wel even stil van. Ik zie je natuurlijk al een tijdje (ook als mod) voorbij komen in het crypto topic en wist wel één en ander maar niet dat het zo slecht ging...

Jullie allemaal sterkte voor de komende tijd...
Dit dus, gatverdamme...

Goed, in jouw positie zou ik proberen jouw waarden zoveel mogelijk mee te geven, ook trekken die jij hebt waarin hij wellicht zichzelf later herkend. Spreek uit het hart ja, niet uit het verstand.

Good luck.
Lambo of Rekt
pi_185632282
Niet kloten bedoeld maar hou het achterwege dat hij lief moet zijn voor z'n moeder. Het kind gaat daardoor zorgen op zich nemen die het niet ken dragen. Pedagogisch niet correct, zeker niet in dit geval.

Verder, sterkte met alles man.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 15 maart 2019 @ 18:07:49 #12
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_185632317
Op tv was er toen een programma met jonge ouders waarvan ze wisten dat 1 niet lang meer te leven had.
Daar vulden ze een kist met kleine dingen, emotionele waarde en zulke dingen.

En wat je zelf al aangeeft in de OP, hem vertellen dat hij lief moet zijn voor zijn moeder, dat je van hem houdt en die dingen zijn eerlijk gezegd de weinige dingen die je kunt zeggen. Je kunt niet zijn hele leven in brieven vangen jammer genoeg.

Wat anderen zeggen sta ik wel achter, bewegend beeld. Zien hoe jij lacht, hoe jij praat kunnen horen en weten hoe warm je stem klinkt.
Al is het alleen maar samen met je vrouw praten kan al gevoelens pakken waar je zoon warmte en gevoel uit kan trekken.

Maak het niet te zwaar, als hij alleen kan horen hoe jouw huilen klinkt zal het niet echt een warm gevoel krijgen ;)

Heel veel sterkte Zith. rotzooi.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Forum Admin vrijdag 15 maart 2019 @ 18:09:34 #13
58651 crew  murp
murp
pi_185632348
Ik ga er vanavond wel even voor zitten. Ikzelf kan echt niet schrijven maar het is wel het minste wat ik voor je kan doen even een paar opzetjes proberen te maken.

;( :'(

Wat heb jij een mooi kind zeg!
pi_185632361
Inderdaad een prachtig kind! En die lach O+
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_185632386
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 17:50 schreef Rose_Red het volgende:
Ach Jezus wat erg.
Als je niet goed kunt schrijven kun je misschien korte filmpjes voor hem maken.
Mijn kind kijkt vaak naar de filmpjes die haar moeder maakte.
Een video klinkt wel als een goed idee idd.

Heel veel sterkte TS aan jou en al je naasten ;( hopelijk lukt het met de brieven en/of video
pi_185632389
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 18:10 schreef BoneThugss het volgende:
Inderdaad een prachtig kind! En die lach O+
pi_185632397
Ik ben zelf ook niet goed in dat soort dingen onder woorden te brengen. Ik hoop dat je brieven erg mooi worden!

Verder heel veel sterkte aan jou en je familie de komende tijd
pi_185632421
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme Zith..

Misschien wat filmpjes idd, wat miss_sly zegt.

Hoeven geen hele verhalen te zijn, maar misschien wat boekjes voorlezen? Inclusief gekke stemmen enzo als je dat kunt/doet? Als hij je mist kan je hem voor het slapengaan voorlezen....?

En godverdomme.
Dit vind ik wel een hele goede.

Wat ontzettend erg voor jullie allemaal.. heel veel sterkte. ;(

Zal straks ook nog even kijken wat ik voor je op papier kan zetten.
  Moderator vrijdag 15 maart 2019 @ 18:17:06 #19
447051 crew  Peejtur
pi_185632476
Heel veel sterkte en hopelijk een pijnloze reis ;(

Wellicht is een videoboodschap ook wel iets om te doen zodat hij ook nog bewegend beeld en geluid heeft straks?

Sorry, Ik zie dat ik spuit elf ben.
pi_185632496
Het topic doet mij denken aan anime film " Vioet Evergarden seizoen 1 deel 10" (Staat op Netflix)

Veel sterkte.

Misschien is handiger zulke brief door iemand anders laten schrijven, terwijl jij rustig toespreken. Een video-opname zou veel schelen.

Zo kan jouw zoon straks vader goed beeld krijgen.

Gewoon alledaags dingen vragen. Hoe ging op school, was het leuk met kinderen.. Al naar andere groep gegaan. Zwemles gehad, vriendin en vriend spelen.. op 16e ofzo.. een mooie vriendin gevonden?

Het hoeft niet een lange brief zijn.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  vrijdag 15 maart 2019 @ 18:20:27 #21
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_185632526
Heftig dit ;(

Sterkte in ieder geval!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_185632539
Jezus :’(

Wat een lief idee!

Neem een filmpje op idd. Al ben je nog zo beroerd, laat hem je stem horen. Die verdwijnt samen met jou ( :'( )

Zing een slaapliedje als je de kracht hebt. Spreek wensen voor hem uit.

Vertel hem over hemzelf. Hoe het was om vader te worden.

Waar woon je? Vraag in FHF of er iemand bij je langs kan komen om eea neer te pennen wat jij zegt..?
  † In Memoriam † vrijdag 15 maart 2019 @ 18:22:34 #23
230491 Zith
pls tip
pi_185632569
Bedankt allemaal. Misschien is bewegend beeld met geluid wel fijner ja.

Is USB veilig om lang op te slaan?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 15 maart 2019 @ 18:22:44 #24
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_185632572
He, wat ontzettend naar :* !

Hulp vragen bij het schrijven van brieven is geen vals spel natuurlijk, maar misschien kan je beter hulp vragen aan de mensen die wat dichter bij je staan? Het is wel belangrijk dat der teksten uit jouw hart komen.

Hoe dan ook wens ik je veel sterkte en wijsheid, voor jou en iedereen die om je geeft!
Huilen dan.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 15 maart 2019 @ 18:23:37 #25
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_185632583
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 18:22 schreef Zith het volgende:
Bedankt allemaal. Misschien is bewegend beeld met geluid wel fijner ja.

Is USB veilig om lang op te slaan?
jazeker wel, vergeet niet dat je vrouw ook kan zorgen dat het af en toe op een andere/nieuwe stick kan worden gezet.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')