SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wilde ik brieven schrijven naar hem voor elke verjaardag, dat ik van hem houd, dat hij lief moet zijn voor zijn moeder enz... Maar ik ben 1) een slechte schrijver, 2) bij de eerste woordjes begin ik al te janken, en 3) zo ziek dat ik niet veel energie over heb mocht ik de computer al halen.
Ik weet dat het valsspelen is maar ik wilde vragen of jullie misschien zouden willen helpen met het schrijven van de brieven... Dan kan ik ze nog een beetje aanpassen en personalizeren. Hij heet Pascal en is op 20 mei jarig. Ik heb een PhD in de economie, hou ontzettend van hem en mijn vrouw, heb 3 domme katten, ben 13 jaar samen met mijn vrouw, heb lieve opa's en omas, tantes en ooms.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen een voorzetje te geven...
EDIT: Ik ga video's maken
[ Bericht 1% gewijzigd door Zith op 15-03-2019 18:32:21 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Dit. Heel veel sterkte TSquote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:50 schreef CoolGuy het volgende:
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik wens jullie veel kracht toe, veel sterkte, en ik wens je een... Ja... Een 'fijne' reis naar boven.
Spreek uit je hart. Het hoeft niet mooi of perfect, maar spreek uit je hart. Jezus, ik ben er stil van.
Dit.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:50 schreef CoolGuy het volgende:
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik wens jullie veel kracht toe, veel sterkte, en ik wens je een... Ja... Een 'fijne' reis naar boven.
Spreek uit je hart. Het hoeft niet mooi of perfect, maar spreek uit je hart. Jezus, ik ben er stil van.
Dit dus, gatverdamme...quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:01 schreef MaGNeT het volgende:
Zith, ben hier wel even stil van. Ik zie je natuurlijk al een tijdje (ook als mod) voorbij komen in het crypto topic en wist wel één en ander maar niet dat het zo slecht ging...
Jullie allemaal sterkte voor de komende tijd...
Een video klinkt wel als een goed idee idd.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:50 schreef Rose_Red het volgende:
Ach Jezus wat erg.
Als je niet goed kunt schrijven kun je misschien korte filmpjes voor hem maken.
Mijn kind kijkt vaak naar de filmpjes die haar moeder maakte.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:10 schreef BoneThugss het volgende:
Inderdaad een prachtig kind! En die lach
Dit vind ik wel een hele goede.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme Zith..
Misschien wat filmpjes idd, wat miss_sly zegt.
Hoeven geen hele verhalen te zijn, maar misschien wat boekjes voorlezen? Inclusief gekke stemmen enzo als je dat kunt/doet? Als hij je mist kan je hem voor het slapengaan voorlezen....?
En godverdomme.
jazeker wel, vergeet niet dat je vrouw ook kan zorgen dat het af en toe op een andere/nieuwe stick kan worden gezet.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:22 schreef Zith het volgende:
Bedankt allemaal. Misschien is bewegend beeld met geluid wel fijner ja.
Is USB veilig om lang op te slaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |