Hoe heb je het voor elkaar gekregen ...quote:
Ging eigenlijk helemaal vanzelf.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:35 schreef r_one het volgende:
[..]
Hoe heb je het voor elkaar gekregen ...
Gewoon in elk hokje (maar dan ook ELK hokje) een V-tje gezet?quote:
En TS: leer je voorzetsels. Zomaar een pro-tip ...quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:22 schreef Dor2013 het volgende:
Deze enquete is gericht voor docenten die lesgeven op het MBO met studenten die ADHD, ADD of autisme hebben.
En morgen weekend dus dat wordt pas maandag ... op z'n vroegst ...quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:40 schreef halfway het volgende:
Docent, niet ingevuld want staking(gratiz vrije dag)
Palletsorteerderquote:
Ik zie inderdaad dat ik de verkeerde vraagstelling heb aangeklikt. Meerkeuze ipv enkelquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:52 schreef knoopie het volgende:
Zit jij zelf op het mbo? Want dan wil ik best even docent spelen, en je vertellen wat er allemaal mis is met je enquete...
Het is in ieder geval niet praktisch om de mogelijkheid te bieden om meerdere antwoorden aan te kunnen vinken, als je eigenlijk wil dat ze óf "ja" óf "soms" óf "nee" invullen. Gebruik de volgende keer radio buttons.
Ik ben trouwens van beroep pallet-ontwerper. Dus ik doceer mbo-ers hoe ze pallets moeten stapelen.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:39 schreef r_one het volgende:
[..]
En TS: leer je voorzetsels. Zomaar een pro-tip ...
... van een docent
't Is er nou niet bepaald beter op gewordenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:22 schreef Dor2013 het volgende:
Dit enquete is gericht voor docenten die lesgeven op het MBO met studenten die ADHD, ADD of autisme hebben.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dor2013 op 15-03-2019 15:40:21 ]
Als het nou een enquete voor deze studenten was dan zou ik nog snappen dat je het hier post, maar voor docenten?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:22 schreef Dor2013 het volgende:
In dit enquête worden vragen gesteld over studenten met autisme, ADHD en ADD.
https://www.survio.com/survey/d/O8G7J4G9N9V9Y4A2G
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:16 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
't Is er nou niet bepaald beter op geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |