Ik heb vanmiddag een uurtje gegamedquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:09 schreef Trashcanman het volgende: [..] Ga gamen. Net zo nutteloos maar wel leuker.
Welke?quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een puzzel die veel te moeilijk is [ afbeelding ]
Maak een mooie tekening, bel iemand op, pak een boek er bij, blijf hier ouwehoeren over youtube 'sterren', doe de administratie, genoeg te doen zo...quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:10 schreef Allures het volgende: [..] Men niet zo mijn ding En dan voel ik me daarna altijd zo alsof ik 4 zakken chips leeg heb gegeten
nog steeds de witcher? Daar kijk ik nu naarquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een uurtje gegamedNadat ik de badkamer gepoetst en de woonkamer gestofzuigd en gedweild had. En boodschappen gedaan. Dus ik ben wel nuttig geweest.
Ja er is genoeg te doen, ik weet alleen niet wat ik zal doenquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:13 schreef Trashcanman het volgende:
Goed bezig jb.[..]
Maak een mooie tekening, bel iemand op, pak een boek er bij, blijf hier ouwehoeren over youtube 'sterren', doe de administratie, genoeg te doen zo...
Pak een pen en papier, ga lijnen zetten en zie wat daar uit voort komt?quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:14 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja er is genoeg te doen, ik weet alleen niet wat ik zal doen
Soms weet je gewoon niet waar je zin in hebt of wat je moet kiezen
Ja.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:13 schreef Allures het volgende:
[..]
nog steeds de witcher? Daar kijk ik nu naar
Voor dat soort dingen ben ik iets te nuchterquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:15 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Pak een pen en papier, ga lijnen zetten en zie wat daar uit voort komt?
Ik ben hier ook maar dat houdt man nooit tegenquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nu ook zin om te gamen, maar Ado is hier ook.
Valt toch wel mee zo te zien? Ja veel wit, maar als je de beesten stukjes apart legt kom je al een heel eind denk ik.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik houd meer van gemakkelijker puzzels
Ik ga niet de tv inpikken als hij wellicht wil kijken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:19 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ben hier ook maar dat houdt man nooit tegen
Ga je een steak bakken voor 'm?quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nu ook zin om te gamen, maar Ado is hier ook.
Jij bent wel echt de perfecte jaren-50-vrouwquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga niet de tv inpikken als hij wellicht wil kijken.
Dat ben ik aan het doen. Ik heb nu een paar stukjes ijspegels gedaanquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Valt toch wel mee zo te zien? Ja veel wit, maar als je de beesten stukjes apart legt kom je al een heel eind denk ik.
Ik geloof niet dat iedereen dat met je eens zal zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent wel echt de perfecte jaren-50-vrouw
Mja voor mij hoeft het ook niet te moeilijk te zijn hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ben ik aan het doen. Ik heb nu een paar stukjes ijspegels gedaan![]()
Het is ook wel te doen, maar ik puzzel voor de lol, nu zit ik af en toe vijf minuten naar stukjes te staren zonder iets neer te kunnen leggen en dat vind ik al teveel.
Ik wil verschillende kleuren en dieren en gemakkelijk t bij elkaar kunnen zoeken en puzzelen
Nee.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iedereen dat met je eens zal zijn.
Het is nooit goed genoeg voor Ado?quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iedereen dat met je eens zal zijn.
Ik had t niet over Adoquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is nooit goed genoeg voor Ado?
Haha, zo bedoel ik t niet, maar dit is een opmerking die doet denken dat ze me al ‘kent’.quote:
Sorry zo bedoelde ik het niet. Ben nogal snel met een eigen mening geven over dingen. Was niet persoonlijk bedoeld ofzo.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Haha, zo bedoel ik t niet, maar dit is een opmerking die doet denken dat ze me al ‘kent’.![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:40 schreef Samzz het volgende:
Ben echt uitgeput, maar ik mag nog niet slapen.
Dit zegt me niksquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben op een eiland nu en heb net een reus geveld
Omdat ik dan morgen om vier uur wakker ben.quote:
Ah, ja bekend probleem.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik dan morgen om vier uur wakker ben.
Ja, niet echt handig.quote:
Ik dacht dat je miss een kloon was ofzo.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sorry zo bedoelde ik het niet. Ben nogal snel met een eigen mening geven over dingen. Was niet persoonlijk bedoeld ofzo.
Jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ohnee wacht, Skellige en de cycloop denk ik.
Gwent is super tof!quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik ben zoveel mogelijk sidequests en vraagtekens aan het doen.
Alleen gwent, racen en die vechtwedstrijden vind ik niet leuk dus sla ik zoveel mogelijk over
Nja, die tekening kan je nog uitstellenquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, niet echt handig.
En ergens wil ik nog een tekening maken, want ik ben zoooo in love met de trekpaarden. Maar ik heb er geen kracht voor /oudwijf.
Ik heb er gewoon geen zin in, vind beetje rondrijden op roach en door de bosjes banjeren veel leukerquote:
Das wel leuk.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:52 schreef Halimede het volgende:
the witcher!
In Mei ga ik naar Amerika om aan een Ciri cosplay te werken met een vriend van me
Er zijn geen nieuwe fokleden. Alleen nog maar kloonsquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je miss een kloon was ofzo.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke moeilijkheidsgraad speel je?
Op MK?quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Shoegaze/dreampop
De zangeres lijkt op een niet nader te noemen persoon overigens
Gwent is het beste van het spel. Heb ook de standalone daarvanquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik ben zoveel mogelijk sidequests en vraagtekens aan het doen.
Alleen gwent, racen en die vechtwedstrijden vind ik niet leuk dus sla ik zoveel mogelijk over
Klinkt goed.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:52 schreef Halimede het volgende:
the witcher!
In Mei ga ik naar Amerika om aan een Ciri cosplay te werken met een vriend van me
Ja maar moet wel voor t eind van deze maand afquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nja, die tekening kan je nog uitstellen
Hehe, had ik ook hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Het is de eerste game eigenlijk die ik ooit echt heb gespeeld, naast eens een potje quake ofzo![]()
Dus gewoon op zn gemakkelijkst
Ik ook niet hoor. Bedoelde het grappig. Bitchfight hier is niet altijd even leuk als popcorn-toeschouwer zeg maar....quote:
Nee, die wie we niet noemen...quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op MK?[..]
Gwent is het beste van het spel. Heb ook de standalone daarvan
En de singleplayer variant, Thronebreaker.[..]
Klinkt goed.
Lijkt me ook niet inderdaadquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Bedoelde het grappig. Bitchfight hier is niet altijd even leuk als popcorn-toeschouwer zeg maar....
We noemen er wel meer niet toch.quote:
Oh, nja je hebt nog even de tijdquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar moet wel voor t eind van deze maand af. Dat is het doel.
Maar ik vind geen referentiefoto die me aanspreekt.
Morgen vrij?quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:05 schreef Faxie het volgende:
Maar oke, uur rijden... begint pas half 10 maar toch...
Sssssstquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is er mis met gewoon dr naam zeggen?
Best wel lekkere muziek eigenlijkquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Shoegaze/dreampop
De zangeres lijkt op een niet nader te noemen persoon overigens
Ja dat wel, maar vroeg op om naar het water te gaan.quote:
Ik weet niet wie er bedoeld wordt... en zo te lezen wil ik het ook niet weten...quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is er mis met gewoon dr naam zeggen?
Klinkt in ieder geval niet als of je er heel graag heen wil.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar vroeg op om naar het water te gaan.
Denk dat ik 'm oversla... ben ook weer geen fan ofzo, en die zullen vast nog wel eens in Antwerpen spelen ofzo.
Vind het op zich wel een toffe band, maar de support doet me niet heel erg veel, en dan ga ik een afweging maken of het het rijden van een uur heen en een uur terug waard isquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt in ieder geval niet als of je er heel graag heen wil.
Beter filmpje aanslingeren of zo
Ik gok (al ken ik Faxie eigenlijk totáál niet goed!!) dat lekker op het water zijn met fantastische wind en goed tij beter is dan bijna al het andere in de wereld...quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt in ieder geval niet als of je er heel graag heen wil.
Beter filmpje aanslingeren of zo
Ja dat ook wel, maar kan vanavond gewoon gaan zonder problemen ofzo hoorquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik gok (al ken ik Faxie eigenlijk totáál niet goed!!) dat lekker op het water zijn met fantastische wind en goed tij beter is dan bijna al het andere in de wereld...
Niemand kan hem doorgronden.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik gok (al ken ik Faxie eigenlijk totáál niet goed!!) dat lekker op het water zijn met fantastische wind en goed tij beter is dan bijna al het andere in de wereld...
quote:
Ik dus ook niet helemaalquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat ook wel, maar kan vanavond gewoon gaan zonder problemen ofzo hoor
Kom maar op... ik schijn best goed te zijn in naaien rekenen...quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:24 schreef Allures het volgende:
Ik loop vast want ik moet rekenen![]()
Beetje jammer dat er rekenen bij naaien zit
Jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie heeft die naam bedacht? Elvi zeker?
Wie bedoel je dan? DM?quote:
beetje lastig uitleggen zoquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kom maar op... ik schijn best goed te zijn in naaien rekenen...
Ik ga toch liever een potje hard neuken ipv koud en nat (huehuehue) te wordenquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Pindakaas chocola. Duh.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Elviii![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heb je voor de verjaardag van je hartsvriendin gekocht?
Je bedoelt meer na mijn eerste tijd hier en vóór mijn huidige tijdquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is voor jouw tijd hier dus niet belangrijk
Je hebt toch een vrouwmensch? Ga je gang!quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ga toch liever een potje hard neuken ipv koud en nat (huehuehue) te worden
Kan het wel wiskundig aangeven, maar zonder het patroon te zien en wat je wilt enzo, heeft het waarschijnlijk toch geen nutquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:31 schreef Allures het volgende:
[..]
beetje lastig uitleggen zo
Moet een top van de jurk aan de rok zetten en op zo'n manier dat de verdeling qua naden goed uit komt en de vlakken
Dus de rok heeft 4 delen, de top 6 en dat die op een logische manier aansluiten en verdeeld zijn
probeer eensquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kan het wel wiskundig aangeven, maar zonder het patroon te zien en wat je wilt enzo, heeft het waarschijnlijk toch geen nut
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
Toch nog redelijk op tijd thuis vanavond
Niet iets wat je via google of JijBuis kan vinden?quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:41 schreef Allures het volgende:
Ja dat zijn het dus blijkbaar niet anders zou ik op 4 plekken te veel stof moeten hebben en ik heb het maar op 2
Zucht
Dit moet dus maar wachten tot op les
Meestal is dit dat er een coupenaad wat dieper moet maar dat zie je dan met doorpassen en dat is zelf toch lastig dus ik doe het wel op lesquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet iets wat je via google of JijBuis kan vinden?
Eeeeeeeuuuuuuhhhhhh..... ok....quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:59 schreef Allures het volgende:
[..]
Meestal is dit dat er een coupenaad wat dieper moet maar dat zie je dan met doorpassen en dat is zelf toch lastig dus ik doe het wel op les
Ik maak even wat met de hand af en dan kan ie volgende les wel in elkaar en is ie met 1 les af en start van het weekend alvast een nieuw project tot ik niet meer verder kan
Alleen even kijken wat... Ik had stof klaar gelegd voor een witte jurk, maar met dit weer kun je die toch niet aan
quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:03 schreef Lotusss het volgende:
Anyway... #kinderbedtijd
Truste mensjes
Ik ben klaar voor mijn uitjequote:Op donderdag 14 maart 2019 21:12 schreef Samzz het volgende:
Eerst even Riverdale afkijken en daarna de mannen uitlaten.
Nu wil ik Keeping up appearances kijkenquote:
Naam die niet genoemd mag worden.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:20 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Waarom Foldemort? Alleen vanwege de f?
She who must not be names. Klonk nogal Voldemort-achtig. Dus met een F ipv een V. Het was allemaal niet zo heel diep. huehue.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:20 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Waarom Foldemort? Alleen vanwege de f?
quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Te mainstream, heb je nooit gekeken.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:23 schreef Elvi het volgende:
Ik als ik in de stad de verkeerde kant op ga en het ongemakkelijk vind om ineens om te draaien:
[ afbeelding ]
Lolquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:23 schreef Elvi het volgende:
Ik als ik in de stad de verkeerde kant op ga en het ongemakkelijk vind om ineens om te draaien:
[ afbeelding ]
Jajaja, ik snap de hp referentie en dat mycroft technisch gezien het drama voorkomt. Snap niet dat mensen er nog steeds mensen druk mee zijn though.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
She who must not be names. Klonk nogal Voldemort-achtig. Dus met een F ipv een V. Het was allemaal niet zo heel diep. huehue.
Ben ik ook niet, maar die zangeres deed me er heel erg aan denkenquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:25 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jajaja, ik snap de hp referentie en dat mycroft technisch gezien het drama voorkomt. Snap niet dat mensen er nog steeds mensen druk mee zijn though.
Druk is nogal een overdreven omschrijving.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:25 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jajaja, ik snap de hp referentie en dat mycroft technisch gezien het drama voorkomt. Snap niet dat mensen er nog steeds mensen druk mee zijn though.
Ze zijn allemaal jaloers dat Fripsel een goed uitziende meid isquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:25 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Omdat het hilarisch was.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:25 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heb je de toto meltdown niet meegmaakt dan?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Vond het ge-emmer over en weer vooral heel erg vermoeiend.
Ja die volg ik nog steeds nietquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:31 schreef ElDinosaur het volgende:
En faxie die gecatfished werd door een "16 jarige"
quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je de toto meltdown niet meegmaakt dan?
Denk dat ik wat anders aan het doen was.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je de toto meltdown niet meegmaakt dan?
quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Datingtopic" ja, ik ben een 7-10, maar mannen beginnen nooit het gesprek. "
![]()
Je stelt te veel vragen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Kan ik ergens in een fokwiki terugvinden wat Faxie heeft gedaan met een laveloze Foldemort?
The same?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:33 schreef ElDinosaur het volgende:
![]()
Mwehehhequote:Op donderdag 14 maart 2019 21:33 schreef ElDinosaur het volgende:
![]()
Die liep toch te blèren dat ze nooit zonder zat?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik gok dat het ChristmasRoses is.
Ja, maar die zat ook met een burnout in het onderwijs en had net een vriendje.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Die liep toch te blèren dat ze nooit zonder zat?
Yeeeeeessss?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, maar die zat ook met een burnout in het onderwijs en had net een vriendje.
Dat het een irritant wijf is.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:40 schreef Trashcanman het volgende:
Zet het even in een paint Dino, ik weet niet precies waar je nu op doelt.
Sowieso 11/10 jij.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:42 schreef Chia het volgende:
Ik krijg irl nooit cijfers als in een zoveel/10.
Is ze lichter dan 50 kilo dan?quote:
7/10, maar als je pics stuurt kan hel wellicht een 9/10 wordenquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:42 schreef Chia het volgende:
Ik krijg irl nooit cijfers als in een zoveel/10.
Noem haar nu niet zo want dan zie ik meteen dat vieze washandje voor mequote:Op donderdag 14 maart 2019 21:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Chiazaadje heeft andere kwaliteiten
Goede kont?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Noem haar nu niet zo want dan zie ik meteen dat vieze washandje voor me
Huichelaarquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:44 schreef ElDinosaur het volgende:
Jij zou zo'n ongevraagde zure reactie toch moeten kunnen waarderen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Jij zou zo'n goede slijmactie toch moeten kunnen waarderen.
Sowieso.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij zou zo'n ongevraagde zure reactie toch moeten kunnen waarderen.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:52 schreef Kopjechino het volgende:
Kopje thee en dan naar bed, hopelijk lukt het slapen vandaag wel.
Denk het niet Jobquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:52 schreef Kopjechino het volgende:
quote:
Volgens mij lees jij door je geschuimbek bepaalde dingen niet helemaal goed.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar triggert mij wel. Is ze knap ondanks haar extreem linkse gedachtengoed? Dit zijn doorgaans lelijke mensen.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij door je geschuimbek bepaalde dingen niet helemaal goed.
Niet eens chino?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:52 schreef Kopjechino het volgende:
Nee, de chino is voor als ik wakker moet worden morgen.quote:
Haha niet serieus hoor. Ik hou wel van een beetje tegengas op mijn soms rechterzijde.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij door je geschuimbek bepaalde dingen niet helemaal goed.
Jij bent het meisje op de foto in dit nieuwsitem?quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:01 schreef Chia het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)trekker-verkiezingen
@:Lospedrosa
Zij kan de vloer vegen met die wenkbrauwen. Op dat na, wel een mooie meisje verderquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Eldinosaur
Mooie fitgirl voor jou gespot:
[ afbeelding ]
Goed verhaal, dopquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Eldinosaur
Mooie fitgirl voor jou gespot:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:36 schreef MissMSX het volgende:
Altijd fijn als mensen laten weten dat ze je gemist hebbenIk mis jou altijd als je er niet bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Raakte je me maar eens goedquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mis jou altijd als je er niet bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Raakte je me maar eens goedIk moest even goed lezen of dit niet Air zijn woorden waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
We are one.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest even goed lezen of dit niet Air zijn woorden waren.
Succesquote:
Aiquote:Op donderdag 14 maart 2019 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Wou dat ik ook al sliep, wekker om 5:00, maar nog niet thuis
Meedoen is belangrijker dan winnen schatjequote:Op donderdag 14 maart 2019 23:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Pas net klaar met pubquiz. Net niet gewonnen deze keer.
Da’s waar. Weer genoeg gelachen ook.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen schatje.
Heb ik ook wel eens!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 01:46 schreef ArTiC het volgende:
Ook net terug uit de kroeg, was de bob dus 6 flesjes cola gehad en nu klaarwakker
Ola.quote:
Gaat, ik ga zo naar Den Haag om te werken en neem een afwijkende route dus ik ben een beetje zenuwachtig.quote:
Autistjequote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Gaat, ik ga zo naar Den Haag om te werken en neem een afwijkende route dus ik ben een beetje zenuwachtig.
Waarom dat?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Gaat, ik ga zo naar Den Haag om te werken en neem een afwijkende route dus ik ben een beetje zenuwachtig.
Iedereen hier toch?quote:
Zijn we morgen weer vergetenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:28 schreef Lospedrosa het volgende:
WoW een breivek feestje op Nieuw Zeeland. Wat een zooitje counter-terrorisme daar zeg.
https://www.ad.nl/buitenl(...)uw-zeeland~a9fc9a81/
Mwoah dit triggert de gekkies van de wereld wel. Kan zo zijn dat er kopiegedrag op andere continenten ontstaat.quote:
Ik zit niet in de WhatsApp van deze Slowchatquote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mwoah dit triggert de gekkies van de wereld wel. Kan zo zijn dat er kopiegedrag op andere continenten ontstaat.
De hele slachting is gestreamd op Facebook en twitter trouwens.
Hou het WAvriendengroepje maar in de gaten.
Je hoeft alleen maar naar liveleak te gaan als je het zo nodig wilt zien.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mwoah dit triggert de gekkies van de wereld wel. Kan zo zijn dat er kopiegedrag op andere continenten ontstaat.
De hele slachting is gestreamd op Facebook en twitter trouwens.
Hou het WAvriendengroepje maar in de gaten.
In geen enkele?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zit niet in de WhatsApp van deze Slowchat
Ah okayquote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Lijn E gaat schijnbaar soms maar tot Leidschenveen
Hij had je vader kunnen zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:39 schreef TaMieke het volgende:
Mental Theo op de radio
* TaMieke stuitert het kantoor door
Okquote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik met hem naar bed wil?!
Ja net alsof ze dat de rest Vd tijd wel kunnen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:44 schreef MCH het volgende:
'Derde van vrouwen kan niet optimaal functioneren tijdens ongesteldheid' - https://nos.nl/l/2276026
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:45 schreef MCH het volgende:
Nu gaat NOS weer allemaal vrouwen benaderen voor een ooggetuigenrapportage over ongesteldheid
Jij zal daar wel een goede kijk op hebben.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:44 schreef MCH het volgende:
'Derde van vrouwen kan niet optimaal functioneren tijdens ongesteldheid' - https://nos.nl/l/2276026
IK HEB OOK WEL EENS EEN VROUW GEZIEN!!11!!!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:45 schreef MCH het volgende:
Nu gaat NOS weer allemaal vrouwen benaderen voor een ooggetuigenrapportage over ongesteldheid
Mannen weten echt wel beter dan vrouwen hoe dat voelt. Kom nou.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:08 schreef Allures het volgende:
Ze zouden dat bevallingspijn experiment eens met mannen en ongesteldheid doen
En dan ook hoe je je voelt
Brrrr
Zou kijken.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:08 schreef Allures het volgende:
Ze zouden dat bevallingspijn experiment eens met mannen en ongesteldheid doen
En dan ook hoe je je voelt
Brrrr
half zo erg als een mannengriepje toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen weten echt wel beter dan vrouwen hoe dat voelt. Kom nou.
Waarom halen ze ongesteldheid erbij?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:44 schreef MCH het volgende:
Hoi jijquote:
Gekocht waarschijnlijk.quote:
Had ie een vegetariër gegetenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
is mijn vleesetende plantje dood gegaan
Ik moest telkens een luier aan maandverband aanleggen en die om de twee uur verschonen. Plus tampon. Dus dat is ook een beetje een reden dat ik niet durf te stoppen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:23 schreef Samzz het volgende:
Moet zeggen dat sinds ik met de pil gestopt ben de pijn e.d. minder erg is dan voor ik met de pil begon.
Dat gelukkig niet zo extreem. Wel enorme buikkrampen, lage rugpijn, hoofdpijn, en bij zware ongesteldheid misselijk en overgeven. En enorme moodswingsquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest telkens een luier aan maandverband aanleggen en die om de twee uur verschonen. Plus tampon. Dus dat is ook een beetje een reden dat ik niet durf te stoppen.
Vleesetende plantjes kunnen niet tegen kraanwater over het algemeen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Die en die plakplantjes lukken mij gewoon niet
De ene keer wel, de andere keer niet. Inderdaad weleens zo beroerd geweest dat ik moest kotsen. Of krampen, pijn in de rug en bovenbenen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gelukkig niet zo extreem. Wel enorme buikkrampen, lage rugpijn, hoofdpijn, en bij zware ongesteldheid misselijk en overgeven. En enorme moodswings.
Klopt. En ook niet tegen pokonquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vleesetende plantjes kunnen niet tegen kraanwater over het algemeen.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vleesetende plantjes kunnen niet tegen kraanwater over het algemeen.
Waarom niet voor andere opties kijken dan? Als je er zoveel ongemak van hebt.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest telkens een luier aan maandverband aanleggen en die om de twee uur verschonen. Plus tampon. Dus dat is ook een beetje een reden dat ik niet durf te stoppen.
Ik lees moest. Verleden tijd?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom niet voor andere opties kijken dan? Als je er zoveel ongemak van hebt.
Dan koop ik ze maar niet weer, en die plantjes die je op takken moet plakken dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Teveel mineralen, ze houden van zuur
Niks. Luchtplantjes.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dan koop ik ze maar niet weer, en die plantjes die je op takken moet plakken dan?
Aeque laten langskomen dan maar.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Teveel mineralen, ze houden van zuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |