Ik heb vanmiddag een uurtje gegamedquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:09 schreef Trashcanman het volgende: [..] Ga gamen. Net zo nutteloos maar wel leuker.
Welke?quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een puzzel die veel te moeilijk is [ afbeelding ]
Maak een mooie tekening, bel iemand op, pak een boek er bij, blijf hier ouwehoeren over youtube 'sterren', doe de administratie, genoeg te doen zo...quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:10 schreef Allures het volgende: [..] Men niet zo mijn ding En dan voel ik me daarna altijd zo alsof ik 4 zakken chips leeg heb gegeten
nog steeds de witcher? Daar kijk ik nu naarquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een uurtje gegamedNadat ik de badkamer gepoetst en de woonkamer gestofzuigd en gedweild had. En boodschappen gedaan. Dus ik ben wel nuttig geweest.
Ja er is genoeg te doen, ik weet alleen niet wat ik zal doenquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:13 schreef Trashcanman het volgende:
Goed bezig jb.[..]
Maak een mooie tekening, bel iemand op, pak een boek er bij, blijf hier ouwehoeren over youtube 'sterren', doe de administratie, genoeg te doen zo...
Pak een pen en papier, ga lijnen zetten en zie wat daar uit voort komt?quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:14 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja er is genoeg te doen, ik weet alleen niet wat ik zal doen
Soms weet je gewoon niet waar je zin in hebt of wat je moet kiezen
Ja.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:13 schreef Allures het volgende:
[..]
nog steeds de witcher? Daar kijk ik nu naar
Voor dat soort dingen ben ik iets te nuchterquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:15 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Pak een pen en papier, ga lijnen zetten en zie wat daar uit voort komt?
Ik ben hier ook maar dat houdt man nooit tegenquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nu ook zin om te gamen, maar Ado is hier ook.
Valt toch wel mee zo te zien? Ja veel wit, maar als je de beesten stukjes apart legt kom je al een heel eind denk ik.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik houd meer van gemakkelijker puzzels
Ik ga niet de tv inpikken als hij wellicht wil kijken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:19 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ben hier ook maar dat houdt man nooit tegen
Ga je een steak bakken voor 'm?quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nu ook zin om te gamen, maar Ado is hier ook.
Jij bent wel echt de perfecte jaren-50-vrouwquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga niet de tv inpikken als hij wellicht wil kijken.
Dat ben ik aan het doen. Ik heb nu een paar stukjes ijspegels gedaanquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Valt toch wel mee zo te zien? Ja veel wit, maar als je de beesten stukjes apart legt kom je al een heel eind denk ik.
Ik geloof niet dat iedereen dat met je eens zal zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent wel echt de perfecte jaren-50-vrouw
Mja voor mij hoeft het ook niet te moeilijk te zijn hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ben ik aan het doen. Ik heb nu een paar stukjes ijspegels gedaan![]()
Het is ook wel te doen, maar ik puzzel voor de lol, nu zit ik af en toe vijf minuten naar stukjes te staren zonder iets neer te kunnen leggen en dat vind ik al teveel.
Ik wil verschillende kleuren en dieren en gemakkelijk t bij elkaar kunnen zoeken en puzzelen
Nee.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iedereen dat met je eens zal zijn.
Het is nooit goed genoeg voor Ado?quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iedereen dat met je eens zal zijn.
Ik had t niet over Adoquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is nooit goed genoeg voor Ado?
Haha, zo bedoel ik t niet, maar dit is een opmerking die doet denken dat ze me al ‘kent’.quote:
Sorry zo bedoelde ik het niet. Ben nogal snel met een eigen mening geven over dingen. Was niet persoonlijk bedoeld ofzo.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Haha, zo bedoel ik t niet, maar dit is een opmerking die doet denken dat ze me al ‘kent’.![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:40 schreef Samzz het volgende:
Ben echt uitgeput, maar ik mag nog niet slapen.
Dit zegt me niksquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben op een eiland nu en heb net een reus geveld
Omdat ik dan morgen om vier uur wakker ben.quote:
Ah, ja bekend probleem.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik dan morgen om vier uur wakker ben.
Ja, niet echt handig.quote:
Ik dacht dat je miss een kloon was ofzo.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sorry zo bedoelde ik het niet. Ben nogal snel met een eigen mening geven over dingen. Was niet persoonlijk bedoeld ofzo.
Jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ohnee wacht, Skellige en de cycloop denk ik.
Gwent is super tof!quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik ben zoveel mogelijk sidequests en vraagtekens aan het doen.
Alleen gwent, racen en die vechtwedstrijden vind ik niet leuk dus sla ik zoveel mogelijk over
Nja, die tekening kan je nog uitstellenquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, niet echt handig.
En ergens wil ik nog een tekening maken, want ik ben zoooo in love met de trekpaarden. Maar ik heb er geen kracht voor /oudwijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |