meneer schedel heeft helemaal geen recht van sprekenquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gerrit hou je bek, je bent helemaal niet grappig
Kaylee begint nu al in TV termen te lullen...quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
pietpielhaar heeft een grote plassert
Kaylie ; hadden we net bijna goeie tv
RUSTAGHHHHHHHHHHHHH............quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gerrit hou je bek, je bent helemaal niet grappig
Grootste nietsnut in Utopia historie: kan niets, doet niks, gaat niks doen, word niks maar wel een grote bekquote:
Effe kroelen dan?......quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:39 schreef Chea49 het volgende:
Beetje overdreven die TT. Af en toe een kroel is niks op tegen vind ik.
Dat was Rob in Uto1......quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:39 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Grootste nietsnut in Utopia historie: kan niets, doet niks, gaat niks doen, word niks maar wel een grote bek
Ik denk dat Dylan en Kaylee echt wel op gaan passen wat ze doen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:38 schreef Bramenstruik het volgende:
ik heb niet zoveel tegen het gefixte stelletje Dylan en Kaylee, als het al geen stelletje was het geworden, en kijk er beter naar dan bv een Gerrit en Sjellie, of dat achterlike gedoe met Jessie en Merel, Jens en Mylene vind ik eigenlijk wel bij elkaar passen
En maar steeds nog natrappen naar Tim,terwijl die zelf geen haar beter is.Waardeloze vent!quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:39 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Grootste nietsnut in Utopia historie: kan niets, doet niks, gaat niks doen, word niks maar wel een grote bek
Wel als je andere daarop beoordeelt en voor de groep aanspreekt10 minuten nadat je binnen bent gekomenquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:39 schreef Chea49 het volgende:
Vanmorgen zei ze nog heel stellig: ik heb in Utopia maar 2x met Tim gesekst om 16:00 uur.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:39 schreef mazaru het volgende:
Frannie: Ohhh het is vier uur... SL
Goh wat zou ze nou toch gaan zeggen?
Wou net zeggen inderdaad......maakt niet zo veel verschil......ze duiken toch al met een week bij elkaar in bed daar......dus waarom geen echt stelletje......quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:38 schreef Bramenstruik het volgende:
ik heb niet zoveel tegen het gefixte stelletje Dylan en Kaylee, als het al geen stelletje was het geworden, en kijk er beter naar dan bv een Gerrit en Sjellie, of dat achterlike gedoe met Jessie en Merel, Jens en Mylene vind ik eigenlijk wel bij elkaar passen
laatste redmiddelquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kaylee begint nu al in TV termen te lullen...
Merel zit constant te katten op en over Mylene, moet ze eens mee ophouden.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:39 schreef ndid het volgende:
Merel tegen Chris: dit is natuurlijk niet echt grimeurwaardig toch?
(zou ze het over geschmink van Mylene hebben?)
Zou het vreemder vinden als ze elkaar amper aankeken......zijn nog jongen mensen......quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:39 schreef Chea49 het volgende:
Hij is straaljagerpilootquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wist niet dat hij zn vliegbrevet heeft
Als ze het maar vaak genoeg zegt dan is het ineens een waarheid. Tim heeft twee weken gewerkt en de hele dag door geschreeuwd dat hij altijd een harde werker is geweest en het blijkt ineens een feit te zijn dat hij altijd hard heeft gewerkt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:41 schreef ndid het volgende:
[..]
Vanmorgen zei ze nog heel stellig: ik heb in Utopia maar 2x met Tim gesekst om 16:00 uur.
ik zie dat niet zo hele heisa om niks, stelletjes krijg je toch, en deze bestond toevallig alquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
laatste redmiddel
een setje dr in
Redmiddel is niet nodig, zitten al zat stelletjes in, bijna alleen maar...quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
laatste redmiddel
een setje dr in
Ze ontlopen elkaar voortdurend en plakken niet aan elkaar dus af en toe is toch geen ramp? We zullen zien.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:40 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Wel als je andere daarop beoordeelt en voor de groep aanspreekt10 minuten nadat je binnen bent gekomen![]()
En denkt dat hij Willem Ruis isquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:39 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Hij heeft Shelley toch, of is dat toch niet echt een relatie. Weet de status niet eigenlijk.quote:
Met het accent waarschijnlijk op het tijdstip?quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:41 schreef ndid het volgende:
[..]
Vanmorgen zei ze nog heel stellig: ik heb in Utopia maar 2x met Tim gesekst om 16:00 uur.
Niet alleen Merel,Jessie en Gerrit hebben er ook een handje van!quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel zit constant te katten op en over Mylene, moet ze eens mee ophouden.
dat dusquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wou net zeggen inderdaad......maakt niet zo veel verschil......ze duiken toch al met een week bij elkaar in bed daar......dus waarom geen echt stelletje......
En zijn als stelletje binnengekomen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou het vreemder vinden als ze elkaar amper aankeken......zijn nog jongen mensen......
Ja op het Utopia1 terrein was een kazerne .quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zegt wel dat hij in het leger heeft gezeten ook
Waarom neemt hij dan altijd Mylene in de mond als hij zo gelukkig is met Shelldellquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij heeft Shelley toch, of is dat toch niet echt een relatie. Weet de status niet eigenlijk.
Omdat Mylene en Jens niet van elkaar in de silo af konden blijven....(ook al moeten ze dat zelf weten) waar iedereen bijzat.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:40 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Wel als je andere daarop beoordeelt en voor de groep aanspreekt10 minuten nadat je binnen bent gekomen![]()
Dat mag hij evengoed.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:46 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Waarom neemt hij dan altijd Mylene in de mond als hij zo gelukkig is met Shelldell
Zij óók niet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij heeft Shelley toch, of is dat toch niet echt een relatie. Weet de status niet eigenlijk.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:44 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Niet alleen Merel,Jessie en Gerrit hebben er ook een handje van!
de ene kennen elkaar een maand en de ander hebben 2 jaar een relatiequote:Op donderdag 14 maart 2019 15:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat Mylene en Jens niet van elkaar in de silo af konden blijven....(ook al moeten ze dat zelf weten) waar iedereen bijzat.
Zo waren ze niet......maar prive zonder de andere bewoners is het niet meer dan normaal.
Rene uit Uto1 a.u.b.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
loopt er nog ergens een woeste ex rond die dr in wil ??
van :
Kriss
Hops
Adrian
Jess
Erik
Brandson
Shelly
Merel
pak je kans meld je aan 21 mrt is er een casting
TimTim.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
van :
Kriss
Hops
Adrian
Jess
Erik
Brandson
Shelly
Merel
quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
van :
Kriss
Hops
Adrian
Jess
Erik
Brandson
Shelly
Merel
quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jessie is een crimineel
Wat deed jij vanochtendquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
in het kort noemde hij tim crimineel
maakt niet uit, als je maar in de anus van Jessie verblijft vind het schuim alles primaquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:50 schreef Chea49 het volgende:
Wat hebben ze het toch druk met lullen over mensen die helemaal niks doen.
Gerrit Hiske en Chris vooralquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:50 schreef Chea49 het volgende:
Wat hebben ze het toch druk met lullen over mensen die helemaal niks doen.
snap er geen moer vanquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:51 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
maakt niet uit, als je maar in de anus van Jessie verblijft vind het schuim alles prima
Dus dat......maar dat betekent niet dat er geen behoeftes zijn alleen hoeven ze het niet zo nodig uit te dragen in bijzijn van anderen.....en in de yurt waren geen andere.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:47 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
de ene kennen elkaar een maand en de ander hebben 2 jaar een relatie
Simpel, de hoofdrol speler van Uto 2 is Jessie want die maakt het schuim nat, dus als je in het groepje van Jessie zit zul je het goed doen bij het schuim ongeacht wat je verder doet daar.quote:
Zo is dat! Opjorissen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:59 schreef mazaru het volgende:
Doorgerot bankje ook weg. Mensen zitten toch niet op het bankje, ze liggen in bed of hangen op de bank.
[ afbeelding ]
omdat ze hem (weer) in zijn rug heeft gestokenquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:46 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Waarom neemt hij dan altijd Mylene in de mond als hij zo gelukkig is met Shelldell
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
omdat ze hem (weer) in zijn rug heeft gestoken
terechtquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
omdat ze hem (weer) in zijn rug heeft gestoken
Dat is allemaal zeiknat geregendquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
kan dat niet in die kachel dan?
Dat is vokgens mij wel jaloersie, denk dat merel ergens toch wel gecharmeerd was van jensjequote:Op donderdag 14 maart 2019 15:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel zit constant te katten op en over Mylene, moet ze eens mee ophouden.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:03 schreef BarryOSeven het volgende:
Kan Erik niet gewoon naar huis gaan met zijn gezeik?
echt he? oud wijfquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:03 schreef BarryOSeven het volgende:
Hij zit al in zijn bonus tijd want hij zou na de stemmingen weg gaan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:03 schreef BarryOSeven het volgende:
Nee, wat mij betreft heeft Erik het nu bij het rechte eind.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:03 schreef BarryOSeven het volgende:
Ik geloofde je al hoorquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik werd bekritiseerd omdat ik zei dat Jessie het leuk vond en ervan genoot om wat Mike gemaakt heeft, kapot te maken.
Nou zei Erik het zelf. Hij maakte het vocaal ook duidelijk, dus niets geen aanname.
Check!!!
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik werd bekritiseerd omdat ik zei dat Jessie het leuk vond en ervan genoot om wat Mike gemaakt heeft, kapot te maken.
Nou zei Erik het zelf. Hij maakte het vocaal ook duidelijk, dus niets geen aanname.
Check!!!
eens hoor, was ik alquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Check!!!
Als hij dat vindt dan moet hij dat kenbaar maken in plaats van te janken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:05 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Nee, wat mij betreft heeft Erik het nu bij het rechte eind.
Snokoker sloopt om te slopen vanwege meikie en Lotus.
Worden dingen in de container geflikkerd die bruikbaar zijn
Het zijn allemaal stukjes met schroeven erin volgens mij. Ik weet het ook niet hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:04 schreef Verida het volgende:
[..]
en dat kan dan niet meer gedroogd worden ?
Is toch allemaal ongelakt hout ?
Natuurlijk. Op dat moment was alles wat een pielemoos had interessant voor haar. Zij was op die twee heksen na de enige vrouw die niet begeerd werd.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat is vokgens mij wel jaloersie, denk dat merel ergens toch wel gecharmeerd was van jensje
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Check!!!
En die kritiek kwam niet van mij!.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Check!!!
Oh.... okay, kom net weer binnenvallen en hoorde het.quote:
Kunnen dan toch gewoon de schroeven uitgehaald worden,quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zijn allemaal stukjes met schroeven erin volgens mij. Ik weet het ook niet hoor.
Ik weet het wel, en zo gaat het altijd.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:06 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
En die kritiek kwam niet van mij!.
Ik had het ook gezien.
Is pure rancune van die haakneus.
En terecht.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:08 schreef mcspicy het volgende:
Wat een aanstellers die Jessie en Gerrit
En nog maar steeds een trap nageven aan oud bewoners!
Ook Gerrit genoot er duidelijk van om kapot te maken wat Mike had gebouwd. De enige reden waarom hij eindelijk eens fysieke arbeid verrichtte.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Check!!!
Dat zou een mooi klusje voor Eric zijn. Die doet toch geen reet de hele dag en het schijnt een heel groot probleem voor hem te zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Kunnen dan toch gewoon de schroeven uitgehaald worden,
ze hebben daar de hele dag geen reet te doen, doe dan iets zinvols in plaats van alles gewoon maar wegmikken
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:10 schreef BarryOSeven het volgende:
Nou Hiske dan zeg jij er toch wat van.
Zo rolt Hiskequote:Op donderdag 14 maart 2019 16:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops
ik had gehoop dar er eens iemand
ging gas geven tis zonde
maar ik vnd wel dat
.. Hops vind weer es wat
delegeren lukt niet
Hops verder ; en een rekening van Wim Vroegen
van 7duizend
bla bla
Erik ; ik weet het
daarom g ik dr niet bij staan krijg grote ruzie
Hops ; jammer
kijk ,ik heb er geen verstand van
.
Ja daarom vind ik haar zo irritant samen met haar schaar-maat Christel.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:10 schreef mazaru het volgende:
[..]Grapjas!
Hiske stookt alleen anderen op om te gaan rellen en gaat dan op een afstandje toekijken
His tegen Erik; Zo iemand als jij moet gaan vragen hoe en wat.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:12 schreef sjampoeh het volgende:
his pusht erik
joh gozer zeg je dan
pleur op min wijf
Precies dat is Jessie. Alles op zijn naam schrijven (desnoods het, maar hij is niet rancuneus, de smeerlap.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:08 schreef mazaru het volgende:
Jessie: De drie die een hekel aan me hadden zitten thuis. De rest heeft geen hekel aan me of ze spreken het niet uit
erik durft alleen bij anderen te klagen,maar de persoon er zelf op aanspreken durft hij niet,enge ventquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:16 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat is Erik een teleurstellende zwakzak zeg. Ga de strijd aan met Jessie man. Gun ons ook eens een momentje.
Voorlopig heeft hij wel gelijk. Hij heeft het eerder al aangegeven dat ze de boel niet kapot moeten maken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:03 schreef BarryOSeven het volgende:
Omkopen met een biertje dat gaat wel lukkenquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:17 schreef sjampoeh het volgende:
poging mislukt
terug naar de febo: hij wil niet
Want ze trekken zich er wat van aan. Nu is het de schuld van Erik.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:17 schreef krabje het volgende:
[..]
erik durft alleen bij anderen te klagen,maar de persoon er zelf op aanspreken durft hij niet,enge vent
denkt ze nog niet aanquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omkopen met een biertje dat gaat wel lukken
Ja gewoon alles losschroeven en je kunt het meeste materiaal opnieuw gebruiken. Maar Jessie en Gerrit genieten ervan dingen kapot te maken. Zegt veel over hun persoonlijkheid.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Voorlopig heeft hij wel gelijk. Hij heeft het eerder al aangegeven dat ze de boel niet kapot moeten maken.
Dom hoor. Een ezel hou je een peen voor, een Eric hou je een biertje voorquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
denkt ze nog niet aan
ff drukkies met stoken
Yep, ik heb Erik het een paar keer tegen Jessie horen zeggen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:19 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ja gewoon alles losschroeven en je kunt het meeste materiaal opnieuw gebruiken. Maar Jessie en Gerrit genieten ervan dingen kapot te maken. Zegt veel over hun persoonlijkheid.
Mooi. Hopelijk gaan ze naar hem toe om te praten. Vuurwerk.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:19 schreef mazaru het volgende:
Kees komt vertellen dat Eric de pest in heeft
Als hij het er niet mee eens is, gaat hij daar zelf maar iets van zeggen in plaats onder of op de zure lappen te liggen, anders donderstraalt hij maar op!quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Voorlopig heeft hij wel gelijk. Hij heeft het eerder al aangegeven dat ze de boel niet kapot moeten maken.
Eric had er ook gewoon naar toe kunnen lopen en het zelf even zeggen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:20 schreef ndid het volgende:
Kaylee verteld dat Erik van slag is dat zij (de jongens) het allemaal staan af te breken.
hij had het zelfs gehad over het verstevigen van de palen toch ?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij ongelijk heeft. In mijn ogen heeft hij ook gelijk. Het is alleen de houding van: "Zoek het allemaal maar uit!" wat me stoort.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dit dus!!!quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:19 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ja gewoon alles losschroeven en je kunt het meeste materiaal opnieuw gebruiken. Maar Jessie en Gerrit genieten ervan dingen kapot te maken. Zegt veel over hun persoonlijkheid.
meer dan de helft is niet meer te gebruiken omdat het zeiknat is,en de andere helft bewaren ze toch,als erik eens niet loopt te zeiken in de caravan en naar de jongens toe loopt dan hoort hij het van hun,maar nu loopt hij alleen maar te zeiken en te zeuren en conclusies te trekken die nergens op slaan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb je die cap gezien van die palen? Dat ding was onbetrouwbaar en kon ieder moment instorten.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:21 schreef Verida het volgende:
[..]
hij had het zelfs gehad over het verstevigen van de palen toch ?
wie heeft het hier over schuld?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Want ze trekken zich er wat van aan. Nu is het de schuld van Erik.
Daar gaat het niet om. Natuurlijk kan hij dat doen, maar hij heeft het eerder al duidelijk gezegd, maar het werd genegeerd.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als hij het er niet mee eens is, gaat hij daar zelf maar iets van zeggen in plaats onder of op de zure lappen te liggen, anders donderstraalt hij maar op!
IntereSantTtquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dom hoor. Een ezel hou je een peen voor, een Eric hou je een biertje voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daarom kan het toch wel uit elkaar geschroefd worden? Of palen ertegenaan oid ?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je die cap gezien van die palen? Dat ding was onbetrouwbaar en kon ieder moment instorten.
en weer niks gedaan vandaagquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops ff bij Adrian vertellen .. erik doet er niks aan
en door
Merel??? ga je zo koken ????
.
Als die steunpalen uit elkaar worden geschroefd dan was wat erop was gebouwd toch niet blijven staan?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:23 schreef Verida het volgende:
[..]
daarom kan het toch wel uit elkaar geschroefd worden? Of palen ertegenaan oid ?
Heb je overigens de rechte palen gezien die Jessie onder zijn terras heeft gezet ?
Gerrit heeft namelijk op afstand gekeken of die palen recht waren....terwijl Jessie ze in de grond hamerde....(een waterpas is natuurlijk niet nodig)
Er wordt nu over Erik gezeken i.p.v. te erkennen dat Jessie een grote sukkel is die denkt dat hij alles kan maken en ook vreselijk rancuneus is. Voor mij niets nieuws hoor. Dit soort dingen doet hij al een tijd. Past goed bij zijn gedrag om altijd maar te zeiken over anderen. Je ziet het ook als hij een beef heeft met iemand; dan doet hij alles om die persoon neer te naaien en neer te halen. Misselijke vent is het, maar oh oh, wat is hij geweldig.quote:
Mylene had zelfs geopperd om de steunpalen gewoon eronder vandaan te halen, door te zagenquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die steunpalen uit elkaar worden geschroefd dan was wat erop was gebouwd toch niet blijven staan?
Dat lijkt me veel meer werk dan de zooi afbreken en van het hout iets anders bouwenquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Mylene had zelfs geopperd om de steunpalen gewoon eronder vandaan te halen, door te zagen
en dat het hutje op de grond zetten en af bouwen. Vond ik eigenlijk niet eens zo'n gek idee.
Maar er is verder niemand op ingegaan. Het had ook een leuk hoekje kunnen worden dan, een soort terras met twee kanten een muur om uit de wind te zitten ofzo.
Dan gaat hij naar de koelkast of hij gaat rokenquote:
Die muren zagen er leuk uit hoor, leken wel iets op het crotwood huisje uit Uto 1quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat lijkt me veel meer werk dan de zooi afbreken en van het hout iets anders bouwen
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:29 schreef mazaru het volgende:
Eric komt kijken. Jens vraagt of hij iets ziet dat er niet in hoort.
Nee hoor zegt Eric is allemaal crap
Echt! Ongelooflijk die vent!quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
Erik , tis allemaal zooi
over het hout in de container, tegen Jens
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:32 schreef ndid het volgende:
Chris loopt naar de container.....het is mooi spul, en ik moet ook nog een atelier vol bouwen.
Jessie: nou wijs maar aan wat je wil hebben dan haal ik het uit de container
Chris pakt iets: nou dit dus.....oh nee dat is helemaal gespleten
Jessie: dan zal dat de reden zijn dat het in de container ligt.
En hoe komt het dat het gespleten is?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:32 schreef ndid het volgende:
Chris loopt naar de container.....het is mooi spul, en ik moet ook nog een atelier vol bouwen.
Jessie: nou wijs maar aan wat je wil hebben dan haal ik het uit de container
Chris pakt iets: nou dit dus.....oh nee dat is helemaal gespleten
Jessie: dan zal dat de reden zijn dat het in de container ligt.
Omdat het verrot is omdat er geen dak op die boomhut zatquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En hoe komt het dat het gespleten is?
Scherpquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja hoor, dat gebeurt zo snel.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat het verrot is omdat er geen dak op die boomhut zat
Ik hoorde net Dylan zeggen dat er stukken hout in de container liggen die helemaal scheef zijn getrokken door het water.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En dat kan niet in de houtkachels?quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:59 schreef mazaru het volgende:
Doorgerot bankje ook weg. Mensen zitten toch niet op het bankje, ze liggen in bed of hangen op de bank.
[ afbeelding ]
Schimmelend hout?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dat kan niet in de houtkachels?
Als ze het ergens goed kunnen drogen: heel goed.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Vraag mij ook af of het hout niet gestookt kan worden.
Jessie zn schuldquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze werkten eerst met pallets en nu commentaar hebben. Wat een vieze bende is dat.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:34 schreef ndid het volgende:
[..]
Ik hoorde net Dylan zeggen dat er stukken hout in de container liggen die helemaal scheef zijn getrokken door het water.
Jessie maakte een opmerking dat er dingen kapot zijn gegaan doordat er geen dak op de boomhut zat en alles is natgeregend.
Dat zou best een reden kunnen zijn.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Jessie zn schuld
![]()
![]()
scheelt veel tikwerk
Ja hoor dat kan als je een rookgordijn wil maken binnen. Maar nat hout brandt ook niet he. Dan zou het eerst weer gedroogd moeten wordenquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dat kan niet in de houtkachels?
Bij dat ik geen fan van Jessie ben, zou mijn ogen uit mijn kop schamen. Als er iemand is die de boel kan verdraaien, is hij het wel.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Jessie zn schuld
![]()
![]()
scheelt veel tikwerk
Blij dat ik van niemand daar fan ben.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bij dat ik geen fan van Jessie ben, zou mijn ogen uit mijn kop schamen. Als er iemand is die de boel kan verdraaien, is hij het wel.
Huh, vanmorgen deed ze alsof dat niet gebeurde, want het was vlug auto in en auto uit. Niets over herkennen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops ; dat je overal herkend wrd
tegen Adrian
Adrian ; ja dit stukje fiets fiets
heb ik over het hoofd gezien
ghu ghak ghak Hops
.. Hops pilleh geahd van VolindeBroek?
mij iets te opgeruimd en minder moeiiii
RaaaaaaaaaaaaaR
Daarom wordt er nu dus ook hout bewaard voor de kachelquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja hoor dat kan als je een rookgordijn wil maken binnen. Maar nat hout brandt ook niet he. Dan zou het eerst weer gedroogd moeten worden
Ik ook, maar in ieder geval niet van Jessie, ondanks dat hij in de poll op 1 staat. Wat zou dat toch zijn?.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blij dat ik van niemand daar fan ben.
moest ze naar de dokter danquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huh, vanmorgen deed ze alsof dat niet gebeurde, want het was vlug auto in en auto uit. Niets over herkennen.
ging nu over Adrian zn Fiets projectquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huh, vanmorgen deed ze alsof dat niet gebeurde, want het was vlug auto in en auto uit. Niets over herkennen.
Dokter of ziekenhuis. Ze maakte nog wel een opmerking dat het geen leuk bezoekje was, maar verder er niets over mee gekregen.quote:
De één ligt je gewoon beter dan de ander denk ik.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ook, maar in ieder geval niet van Jessie, ondanks dat hij in de poll op 1 staat. Wat zou dat toch zijn?.
Ja, naar het ziekenhuis geweest. Weet alleen niet hoe en wat. Heb dat niet meegekregen. Moet een tijdje erna (haar terugkomst) zijn geweest.quote:
inwendigquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:40 schreef ndid het volgende:
[..]
Dokter of ziekenhuis. Ze maakte nog wel een opmerking dat het geen leuk bezoekje was, maar verder er niets over mee gekregen.
Die hartkloppingen en dat afvallen: is niet goed.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, naar het ziekenhuis geweest. Weet alleen niet hoe en wat. Heb dat niet meegekregen. Moet een tijdje erna (haar terugkomst) zijn geweest.
Dan laat je het toch drogen? Wat een onzin om hout weg te gooien en aan de andere kant stookhout te kopen.quote:
Wat jammer nouquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ging nu over Adrian zn Fiets project
vanmorgen was heel snel gegaan
denk dat het dr is tegen gevallen
die d8 mischien tot iemand Fan zou zijn
en dan zwaaien
Ja, dat kan toch?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja hoor dat kan als je een rookgordijn wil maken binnen. Maar nat hout brandt ook niet he. Dan zou het eerst weer gedroogd moeten worden
Ik vind de een een griezel, de ander maakt me niet zoveel uit en een ander vind ik weer aardig. Dan soms wisselen, maar sommige mensen zijn niet mijn bloedgroep, om het zo maar te zeggen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De één ligt je gewoon beter dan de ander denk ik.
Ja, dat was inderdaad aan de orde geweest. Weet niet wat het advies was.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:41 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die hartkloppingen en dat afvallen: is niet goed.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ging nu over Adrian zn Fiets project
vanmorgen was heel snel gegaan
denk dat het dr is tegen gevallen
die d8 mischien tot iemand Fan zou zijn
en dan zwaaien
Druk druk druk....harde werkers.....quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:45 schreef Sambalbaai het volgende:
Shelly en Merel keihard aan het werk kleding bekijken.Ow lauw, o zo leuk
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Druk druk druk....harde werkers.....Shelley al bijna de hele dag achter dat ding......
Ik snapte nooit dat John op 1 stond.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De één ligt je gewoon beter dan de ander denk ik.
Als ze het maar vaak genoeg zeggen dat ze druk zijn gaan sommigen het ook nog geloven.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:45 schreef Sambalbaai het volgende:
Shelly en Merel keihard aan het werk kleding bekijken.Ow lauw, o zo leuk
Helpt die eigenlijk mee met de boys.......quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:48 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Als ze het maar vaak genoeg zeggen dat ze druk zijn gaan sommigen het ook nog geloven.
Ik denk dat Gerrit straks ook nog gaat zeggen dat hij altijd druk is.
Heel even.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Helpt die eigenlijk mee met de boys.......
Ik snap wel dat Jessie op 1 staat.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ik snapte nooit dat John op 1 stond.
Waarom denk je TB?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik snap wel dat Jessie op 1 staat.
Ik kijk wel uit. Je mag hier niets zeggen Ben benieuwd hoeveel notes ik al heb.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ook, maar in ieder geval niet van Jessie, ondanks dat hij in de poll op 1 staat. Wat zou dat toch zijn?.
Lolquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik snap wel dat Jessie op 1 staat.
Dat mag je best zeggen hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit. Je mag hier niets zeggen Ben benieuwd hoeveel notes ik al heb.
Ohw dus daarom moeten ze bijna al het hout weggooien ,dat verklaart een hoop!quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:56 schreef mazaru het volgende:
Mike de geweldige bouwer heeft gipsschroeven gebruikt voor die boomhut
ach ja, 'n kinderhand is snel gevuldquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Frou dr dans meuk is geland
Tim besteld .. van dat geld
wat toen voor iets bestemd was ..
Frou doet net of ze van niets weet
Ohhhhhh
ohhhhhhhhhhhhh
een utfit gewoon
Ohhhhhhhhhhhhhh
Het lijkt mij meer een van de redenen waarom die boomhut afgekeurd is. Maar het zal wel Jessies schuld zijn hoorquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:00 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ohw dus daarom moeten ze bijna al het hout weggooien ,dat verklaart een hoop!
Ik vind hem een narcist en smeerlap. Stop het niet onder stoelen of banken. Ik hou niet van geslijm. Daar moet je wat mee hebben, not my cup of tea. Ik heb bijvoorbeeld de schuimpjes gezien die Tim wilden aanpakken; heavy shit hoor.quote:
Nou, die trokken zelfs hun keutel in...quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind hem een narcist en smeerlap. Stop het niet onder stoelen of banken. Ik hou niet van geslijm. Daar moet je wat mee hebben, not my cup of tea. Ik heb bijvoorbeeld de schuimpjes gezien die Tim wilden aanpakken; heavy shit hoor.
Nee, alles ligt aan een ander, dat loopt Jessie ook de hele dag te verkondigen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt mij meer een van de redenen waarom die boomhut afgekeurd is. Maar het zal wel Jessies schuld zijn hoor
Wie trokken hun keutel in? Heb het dan gemist.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, die trokken zelfs hun keutel in...
De schuimpjes aan de poort waren vrij tam.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wie trokken hun keutel in? Heb het dan gemist.
Het ene schuimpje is de andere nietquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De schuimpjes aan de poort waren vrij tam.
Geen problemen hier, misschien ff F5 doen?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Streams doen hier niet goed,meer mensen last van?
Al gedaan net..quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geen problemen hier, misschien ff F5 doen?
Is gewoon jouw mening, en dat mag hoor. Ja, die schuimpjes zijn heavy shit. Schandalig.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind hem een narcist en smeerlap. Stop het niet onder stoelen of banken. Ik hou niet van geslijm. Daar moet je wat mee hebben, not my cup of tea. Ik heb bijvoorbeeld de schuimpjes gezien die Tim wilden aanpakken; heavy shit hoor.
mafklappers een handje volquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het filmpje wat ik gezien heb viel het wel mee.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het ene schuimpje is de andere niet
Er was er schijnbaar ook 1 die naar de zus van Tim is gegaan en heeft staan schelden tegen die zus. Dan mis je toch wel een paar verbindingenquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het filmpje wat ik gezien heb viel het wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |