meneer schedel heeft helemaal geen recht van sprekenquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gerrit hou je bek, je bent helemaal niet grappig
Kaylee begint nu al in TV termen te lullen...quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
pietpielhaar heeft een grote plassert
Kaylie ; hadden we net bijna goeie tv
RUSTAGHHHHHHHHHHHHH............quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gerrit hou je bek, je bent helemaal niet grappig
Grootste nietsnut in Utopia historie: kan niets, doet niks, gaat niks doen, word niks maar wel een grote bekquote:
Effe kroelen dan?......quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:39 schreef Chea49 het volgende:
Beetje overdreven die TT. Af en toe een kroel is niks op tegen vind ik.
Dat was Rob in Uto1......quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:39 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Grootste nietsnut in Utopia historie: kan niets, doet niks, gaat niks doen, word niks maar wel een grote bek
Ik denk dat Dylan en Kaylee echt wel op gaan passen wat ze doen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:38 schreef Bramenstruik het volgende:
ik heb niet zoveel tegen het gefixte stelletje Dylan en Kaylee, als het al geen stelletje was het geworden, en kijk er beter naar dan bv een Gerrit en Sjellie, of dat achterlike gedoe met Jessie en Merel, Jens en Mylene vind ik eigenlijk wel bij elkaar passen
En maar steeds nog natrappen naar Tim,terwijl die zelf geen haar beter is.Waardeloze vent!quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:39 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Grootste nietsnut in Utopia historie: kan niets, doet niks, gaat niks doen, word niks maar wel een grote bek
Wel als je andere daarop beoordeelt en voor de groep aanspreekt10 minuten nadat je binnen bent gekomenquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:39 schreef Chea49 het volgende:
Beetje overdreven die TT. Af en toe een kroel is niks op tegen vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |