Vanmorgen zei ze nog heel stellig: ik heb in Utopia maar 2x met Tim gesekst om 16:00 uur.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:39 schreef mazaru het volgende:
Frannie: Ohhh het is vier uur... SL
Goh wat zou ze nou toch gaan zeggen?
Wou net zeggen inderdaad......maakt niet zo veel verschil......ze duiken toch al met een week bij elkaar in bed daar......dus waarom geen echt stelletje......quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:38 schreef Bramenstruik het volgende:
ik heb niet zoveel tegen het gefixte stelletje Dylan en Kaylee, als het al geen stelletje was het geworden, en kijk er beter naar dan bv een Gerrit en Sjellie, of dat achterlike gedoe met Jessie en Merel, Jens en Mylene vind ik eigenlijk wel bij elkaar passen
laatste redmiddelquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kaylee begint nu al in TV termen te lullen...
Merel zit constant te katten op en over Mylene, moet ze eens mee ophouden.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:39 schreef ndid het volgende:
Merel tegen Chris: dit is natuurlijk niet echt grimeurwaardig toch?
(zou ze het over geschmink van Mylene hebben?)
Zou het vreemder vinden als ze elkaar amper aankeken......zijn nog jongen mensen......quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:39 schreef Chea49 het volgende:
Beetje overdreven die TT. Af en toe een kroel is niks op tegen vind ik.
Hij is straaljagerpilootquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wist niet dat hij zn vliegbrevet heeft
Als ze het maar vaak genoeg zegt dan is het ineens een waarheid. Tim heeft twee weken gewerkt en de hele dag door geschreeuwd dat hij altijd een harde werker is geweest en het blijkt ineens een feit te zijn dat hij altijd hard heeft gewerkt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:41 schreef ndid het volgende:
[..]
Vanmorgen zei ze nog heel stellig: ik heb in Utopia maar 2x met Tim gesekst om 16:00 uur.
ik zie dat niet zo hele heisa om niks, stelletjes krijg je toch, en deze bestond toevallig alquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
laatste redmiddel
een setje dr in
Redmiddel is niet nodig, zitten al zat stelletjes in, bijna alleen maar...quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
laatste redmiddel
een setje dr in
Ze ontlopen elkaar voortdurend en plakken niet aan elkaar dus af en toe is toch geen ramp? We zullen zien.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:40 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Wel als je andere daarop beoordeelt en voor de groep aanspreekt10 minuten nadat je binnen bent gekomen![]()
En denkt dat hij Willem Ruis isquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:39 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Grootste nietsnut in Utopia historie: kan niets, doet niks, gaat niks doen, word niks maar wel een grote bek
Hij heeft Shelley toch, of is dat toch niet echt een relatie. Weet de status niet eigenlijk.quote:
Met het accent waarschijnlijk op het tijdstip?quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:41 schreef ndid het volgende:
[..]
Vanmorgen zei ze nog heel stellig: ik heb in Utopia maar 2x met Tim gesekst om 16:00 uur.
Niet alleen Merel,Jessie en Gerrit hebben er ook een handje van!quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel zit constant te katten op en over Mylene, moet ze eens mee ophouden.
dat dusquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wou net zeggen inderdaad......maakt niet zo veel verschil......ze duiken toch al met een week bij elkaar in bed daar......dus waarom geen echt stelletje......
En zijn als stelletje binnengekomen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou het vreemder vinden als ze elkaar amper aankeken......zijn nog jongen mensen......
Ja op het Utopia1 terrein was een kazerne .quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zegt wel dat hij in het leger heeft gezeten ook
Waarom neemt hij dan altijd Mylene in de mond als hij zo gelukkig is met Shelldellquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij heeft Shelley toch, of is dat toch niet echt een relatie. Weet de status niet eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |