quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:10 schreef BarryOSeven het volgende:
Nou Hiske dan zeg jij er toch wat van.
Zo rolt Hiskequote:Op donderdag 14 maart 2019 16:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops
ik had gehoop dar er eens iemand
ging gas geven tis zonde
maar ik vnd wel dat
.. Hops vind weer es wat
delegeren lukt niet
Hops verder ; en een rekening van Wim Vroegen
van 7duizend
bla bla
Erik ; ik weet het
daarom g ik dr niet bij staan krijg grote ruzie
Hops ; jammer
kijk ,ik heb er geen verstand van
.
Ja daarom vind ik haar zo irritant samen met haar schaar-maat Christel.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:10 schreef mazaru het volgende:
[..]Grapjas!
Hiske stookt alleen anderen op om te gaan rellen en gaat dan op een afstandje toekijken
His tegen Erik; Zo iemand als jij moet gaan vragen hoe en wat.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:12 schreef sjampoeh het volgende:
his pusht erik
joh gozer zeg je dan
pleur op min wijf
Precies dat is Jessie. Alles op zijn naam schrijven (desnoods het, maar hij is niet rancuneus, de smeerlap.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:08 schreef mazaru het volgende:
Jessie: De drie die een hekel aan me hadden zitten thuis. De rest heeft geen hekel aan me of ze spreken het niet uit
erik durft alleen bij anderen te klagen,maar de persoon er zelf op aanspreken durft hij niet,enge ventquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:16 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat is Erik een teleurstellende zwakzak zeg. Ga de strijd aan met Jessie man. Gun ons ook eens een momentje.
Voorlopig heeft hij wel gelijk. Hij heeft het eerder al aangegeven dat ze de boel niet kapot moeten maken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:03 schreef BarryOSeven het volgende:
Kan Erik niet gewoon naar huis gaan met zijn gezeik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |