Nee, wat mij betreft heeft Erik het nu bij het rechte eind.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:03 schreef BarryOSeven het volgende:
Kan Erik niet gewoon naar huis gaan met zijn gezeik?
Ik geloofde je al hoorquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik werd bekritiseerd omdat ik zei dat Jessie het leuk vond en ervan genoot om wat Mike gemaakt heeft, kapot te maken.
Nou zei Erik het zelf. Hij maakte het vocaal ook duidelijk, dus niets geen aanname.
Check!!!
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik werd bekritiseerd omdat ik zei dat Jessie het leuk vond en ervan genoot om wat Mike gemaakt heeft, kapot te maken.
Nou zei Erik het zelf. Hij maakte het vocaal ook duidelijk, dus niets geen aanname.
Check!!!
eens hoor, was ik alquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Check!!!
Als hij dat vindt dan moet hij dat kenbaar maken in plaats van te janken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:05 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Nee, wat mij betreft heeft Erik het nu bij het rechte eind.
Snokoker sloopt om te slopen vanwege meikie en Lotus.
Worden dingen in de container geflikkerd die bruikbaar zijn
Het zijn allemaal stukjes met schroeven erin volgens mij. Ik weet het ook niet hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:04 schreef Verida het volgende:
[..]
en dat kan dan niet meer gedroogd worden ?
Is toch allemaal ongelakt hout ?
Natuurlijk. Op dat moment was alles wat een pielemoos had interessant voor haar. Zij was op die twee heksen na de enige vrouw die niet begeerd werd.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat is vokgens mij wel jaloersie, denk dat merel ergens toch wel gecharmeerd was van jensje
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Check!!!
En die kritiek kwam niet van mij!.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Check!!!
Oh.... okay, kom net weer binnenvallen en hoorde het.quote:
Kunnen dan toch gewoon de schroeven uitgehaald worden,quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zijn allemaal stukjes met schroeven erin volgens mij. Ik weet het ook niet hoor.
Ik weet het wel, en zo gaat het altijd.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:06 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
En die kritiek kwam niet van mij!.
Ik had het ook gezien.
Is pure rancune van die haakneus.
En terecht.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:08 schreef mcspicy het volgende:
Wat een aanstellers die Jessie en Gerrit
En nog maar steeds een trap nageven aan oud bewoners!
Ook Gerrit genoot er duidelijk van om kapot te maken wat Mike had gebouwd. De enige reden waarom hij eindelijk eens fysieke arbeid verrichtte.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Check!!!
Dat zou een mooi klusje voor Eric zijn. Die doet toch geen reet de hele dag en het schijnt een heel groot probleem voor hem te zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Kunnen dan toch gewoon de schroeven uitgehaald worden,
ze hebben daar de hele dag geen reet te doen, doe dan iets zinvols in plaats van alles gewoon maar wegmikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |