Je mag dan onervaren zijn als president, maar als je geen politieke knowhow hebt heb je eigenlijk weinig in het witte huis te zoeken. Van Beto weet je dat hij op gegeven moment wel ervaring opdoet, maar de chaos is zo groot dat je er beter een ervaren persoon neer zet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:48 schreef Ulx het volgende:
Tenzij hij/zij ooit president is geweest is iedere nieuwe bewoner van het Witte Huis onervaren.
Je kan ook een ervaren running mate nemen zoals Obama met Biden deed.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:35 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Je mag na onervaren zijn als president, maar als je geen politieke knowhow hebt heb je eigenlijk weinig in het witte huis te zoeken. Van Beto weet je dat hij op gegeven moment wel ervaring opdoet, maar de chaos is zo groot dat je er beter een ervaren persoon neer zet.
Zolang de president dan maar naar die running mate wil luisteren.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je kan ook een ervaren running mate nemen zoals Obama met Biden deed.
Dat er ruim voldoende potentïele gegadigden zijn voor de Democraten is allemaal erg leuk, maar het zou ook wel nuttig zijn als er een aantal frisse Republikeinse kandidaten in de race zouden springen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:20 schreef martijnde3de het volgende:
Beto is in, ik heb zijn site gevonden
https://betoorourke.com/
Ik dacht dat hij aankondigde om niet voor het presidentschap te gaan..quote:
Biden is m.i. ook te oud. Maar O'Rourke heeft geen enkele executive ervaring en is alleen een paar jaar Representative geweest. Dat vind ik dan wel weer wat magertjes.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tegelijkertijd ben ik wel groot voorstander van een wat jongere president. Van zo'n opa Biden word je toch ook niet vrolijk?
Moeten ze wel bereid zijn zich door Trump te laten beledigenquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:42 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat er ruim voldoende potentïele gegadigden zijn voor de Democraten is allemaal erg leuk, maar het zou ook wel nuttig zijn als er een aantal frisse Republikeinse kandidaten in de race zouden springen.
Als de GOP de primaries niet gewoon canceled zoals ze van plan zijnquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:42 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat er ruim voldoende potentïele gegadigden zijn voor de Democraten is allemaal erg leuk, maar het zou ook wel nuttig zijn als er een aantal frisse Republikeinse kandidaten in de race zouden springen.
Een beetje standvastige republikein moet daar tegen kunnen, zolang je Trump geen stok aan biedt waar hij je mee kan slaan, is hij geen probleem voor een politicus met kennis van zaken. Trump kan alleen maar aanvallen, verdedigen is hij heel zwak in. Dus voor een goede conservatieve en constitutionele kandidaat is het prijsschieten.quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Moeten ze wel bereid zijn zich door Trump te laten beledigen
Lijkt me erg riskant, er bestaat dan de kans dat ze dan een kandidaat hebben die maar een derde van de kiezers kan bekoren.quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:23 schreef Re het volgende:
[..]
Als de GOP de primaries niet gewoon canceled zoals ze van plan zijn
Ik herinner me nog het geklaag over de DNC, dat ze een voorkeur voor een kandidaat hadden... moet je voorstellen als ze gewoon geen primaries hadden gehouden...quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:23 schreef Re het volgende:
[..]
Als de GOP de primaries niet gewoon canceled zoals ze van plan zijn
Member of the U.S. House of Representativesquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:35 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Je mag dan onervaren zijn als president, maar als je geen politieke knowhow hebt heb je eigenlijk weinig in het witte huis te zoeken. Van Beto weet je dat hij op gegeven moment wel ervaring opdoet, maar de chaos is zo groot dat je er beter een ervaren persoon neer zet.
Trump is heel blij met Bernie Sanders.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:51 schreef Hexagon het volgende:
Ik was al #Teambeto dus deze aankondiging maakt me erg blij.![]()
Dus Democraten, stem die Biden en Sanders snel naar het bejaardentehuis en ga voor Beto!
Uiteraard, maar hij heeft er enkel wat aan als die de nominatie binnen sleeptquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:13 schreef Elzies het volgende:
[..]
Trump is heel blij met Bernie Sanders.
Ik zie Bernie Sanders niet in de rol van een president. Dan gaan ze van de regen in de drup, ben ik bang.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Uiteraard, maar hij heeft er enkel wat aan als die de nominatie binnen sleept
Willen de Democraten echt slagen? Stop met al die onderzoeken jegens Trump en aanverwante media vervuiling en kom met een goede geloofwaardige presidentskandidaat. De volgende presidentsverkiezingen zijn al over een jaar. Dan is het toch niet verstandig om over impeachment procedures te beginnen?quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Uiteraard, maar hij heeft er enkel wat aan als die de nominatie binnen sleept
Ik ook niet. Hoewel triester dan Trump zal hij het niet doen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:23 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik zie Bernie Sanders niet in de rol van een president. Dan gaan ze van de regen in de drup, ben ik bang.
Want een president moet maar wegkomen met allerlei malversaties?quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:27 schreef Elzies het volgende:
[..]
Willen de Democraten echt slagen? Stop met al die onderzoeken jegens Trump en aanverwante media vervuiling en kom met een goede geloofwaardige presidentskandidaat. De volgende presidentsverkiezingen zijn al over een jaar. Dan is het toch niet verstandig om over impeachment procedures te beginnen?
Heb Beto ook even opgezocht. Zou prima kans kunnen maken. Focus daarop. Weer leuk en nieuw materiaal om over te discussiëren.
Dat maken we zelf wel uit natuurlijk.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:27 schreef Elzies het volgende:
[..]
Willen de Democraten echt slagen? Stop met al die onderzoeken jegens Trump en aanverwante media vervuiling en kom met een goede geloofwaardige presidentskandidaat. De volgende presidentsverkiezingen zijn al over een jaar. Dan is het toch niet verstandig om over impeachment procedures te beginnen?
Heb Beto ook even opgezocht. Zou prima kans kunnen maken. Focus daarop Weer leuk en nieuw materiaal om over te discussiëren.
Je doet nu een heleboel aannames over zowel Trump als mezelf. Ik baseer me op wat ik zie, ik vind Trump verre van een intelligente President, maar op het gebied van buitenlandse zaken en internationale handel gebeuren er dingen, zeker niet alles maar voldoende, waar ik mij in kan vinden en waar ik een gerechtvaardig idee achter zie. Ik snap dat jij dit niet ziet, en dat jouw idee over de persoon Trump je beeld over bepaald beleid vertroebeld, maar dat is het verschil.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
Oeps, vergeten TT aan te passen. Oh wel.....[..]
Ik denk dan ook dat jij een verkeerd beeld hebt van de persoon Trump. In jouw beleving is de huidige POTUS een intelligente, sympathieke kerel. Dat baseer jij op het feit dat hij de Amerikaanse ambassade naar Jeruzalem heeft verplaatst. Iemand die zoiets doet, moet immers wel een geschikte peer zijn, nietwaar?
Trump is een grote, egocentrische lul. Snap werkelijk niet dat je dat niet in kunt zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |