quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Gepaneerde garnalen uit de frituur met chili-saus
Colaatje erbij
quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:39 schreef Muck het volgende:
Kippendij met Indiase kruiden en roerbakgroenten.
Recept?quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:01 schreef Atak het volgende:
Kfc kip gemaakt. Smaakte identiek aan kfc kip. Ik heb eindelijk de formule te pakken.
[ afbeelding ]
Aha, Hamid jij ook hier!quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:19 schreef Karzai het volgende:
Wat staat er weer op het menu?
[ afbeelding ]
Kip marineren met kipkruiden, knoflookpoeder en hete paprika en chillipoeder.quote:
Ik las: 2 tiny pony's.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:42 schreef golfer het volgende:
Nu: portie kibbeling van de viswinkel.
Vanavond: spaghetti met gebakken tongscharfilets, gebakken grote gamba's en een tomatensaus en botersla.
Zoete koffiequote:Op donderdag 14 maart 2019 22:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Visboer was weer blij met je
Ik had net weer een 'white koffie'. Is instant koffie zo zoet dat t bijna niet naar koffie smaakt. In 3 soorten; caramel, mokka en vanille. Had vnv caramel maar zit bijna geen verschil in die 3. Toch wel lekker
quote:
Is eerste koffie dat ik drink dus ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 01:12 schreef Prego het volgende:
[..]
Zoete koffieik word al onpasselijk bij het het idee
OT:[..]
Shoarma, lekker!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is eerste koffie dat ik drink dus ja.
Was niet fijn, vannacht moeilijk in slaap gekomen terwijl wel moe. Doe ik niet meer voor t slapen gaan.
Vanmorgen thee, drinkyoghurt en bramen.
Vanmiddag 2 borek (spinazie/feta).
Vanavond shoarma.
Wat een feest hoor!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Hapjes-avond hier. We zijn begonnen met calamaris, gefrituurde gepaneerde garnalen en garnalen in knoflook/kruiden gemarineerd. Daarbij chili-saus en zelfgemaakte cocktailsaus
[ afbeelding ]
Daarna gevulde kerrie-eitjes, lekker jaren ‘80En gevuld tomaatje met zalm/mosterd-dillesaus
[ afbeelding ]
Heerlijke avondjes!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Hapjes-avond hier. We zijn begonnen met calamaris, gefrituurde gepaneerde garnalen en garnalen in knoflook/kruiden gemarineerd. Daarbij chili-saus en zelfgemaakte cocktailsaus
[ afbeelding ]
Daarna gevulde kerrie-eitjes, lekker jaren ‘80En gevuld tomaatje met zalm/mosterd-dillesaus
[ afbeelding ]
Danerolles! Zo das lang geleden. Eetsequote:
Ik had serieus zo’n kutdag gehad en geen energie meer om gewoon normaal te koken.quote:
Hmm ben bang dat je weer teveel besteld hebt voor jezelf.quote:
Nomnomnomquote:Op maandag 18 maart 2019 06:04 schreef Digi_Djeff het volgende:
Banh Mi met geroosterd buikspek, heb alleen iets teveel gemaakt in verhouding met het brood
[ afbeelding ]
Ik bestel om de twee weken dus beter te veel dan te weinig.quote:Op zondag 17 maart 2019 23:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hmm ben bang dat je weer teveel besteld hebt voor jezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |