Waar ging het over?quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit een vrouw in de trein 5 minuten met haar moeder op de speaker te ouwehoeren, om er dan achter te komen dat iedereen het kon horen
Kan!quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het lieflijke dorpje Hiedegkoet, tussen Valkenburg en Maastricht
Kan jij daar zo slecht tegen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zat in slow motion te ontploffen.
Ik heb van de week even met slo mo gespeeldquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zat in slow motion te ontploffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Nu alleen nog beslag in de ovenquote:
Ik ben een brutale vlerk, ga er dan mee bemoeien enzoquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik denk dat iemand schijt aan iedereen heeft wel. Maar goed, dit was per ongeluk.
Goeie handel!quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu alleen nog beslag in de oven![]()
Luchtige chocoladecake met caramelvulling en donkere ganache
Ik heb dulche de leche gemaaktquote:
Bakaapquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb dulche de leche gemaakt
Vanmiddag op een beschuitje gesmeerd, damn![]()
Hoe ziet dat eruit?quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb dulche de leche gemaakt
Vanmiddag op een beschuitje gesmeerd, damn![]()
Mijn opa zei het al: proeven is héél belangrijk.quote:
Er ligt hier in de buurt wel een dorpje dat Klein Kutting heet. Moet altijd beetje lachen als ik plaatsnaam voorbij zie komenquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het lieflijke dorpje Hiedegkoet, tussen Valkenburg en Maastricht
In Belgie heb je de anale driehoek: Retie, Aartselaar en Kontichquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er ligt hier in de buurt wel een dorpje dat Klein Kutting heet. Moet altijd beetje lachen als ik plaatsnaam voorbij zie komen
LOLquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er ligt hier in de buurt wel een dorpje dat Klein Kutting heet. Moet altijd beetje lachen als ik plaatsnaam voorbij zie komen
Gewoon elke keer als je het ding zietquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In Belgie heb je de anale driehoek: Retie, Aartselaar en Kontich
Is dat toeval of ooit bedacht door kinky Belgen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In Belgie heb je de anale driehoek: Retie, Aartselaar en Kontich
Gelukkig nu tijd zat ervoorquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:46 schreef ieniminimuis het volgende:
En ook heerlijk als mensen zo aan het goochelen zijn op werk overdag dat je er in de avond niets meer van kan maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Nee, want ik kan er nu helemaal niets mee. Lijsten onder verkeerde namen gemeten en nergens geschreven hoe wat en waar.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:55 schreef Voxs het volgende:
Mag ik nog eens leuren om stemmen?
Lieve koffie en theeleutjes, zouden jullie voor mij willen stemmen?
Met je muis over sterren hooveren en 5e ster aanklikken/5e ster klikken.
Link kan ik je in dm sturen.Linkje graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mobiel werkt jouw methode nietOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:55 schreef Voxs het volgende:
Ik maakte geroosterde tomatensoep. Knoflook ook in oven. Het huis is knoflokerig nu
Op de vijfde ster klikken ipv elke ster proberen te klikken dan. Ik dm!quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Linkje graag
Mobiel werkt jouw methode niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |