Waar ging het over?quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit een vrouw in de trein 5 minuten met haar moeder op de speaker te ouwehoeren, om er dan achter te komen dat iedereen het kon horen
Kan!quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het lieflijke dorpje Hiedegkoet, tussen Valkenburg en Maastricht
Kan jij daar zo slecht tegen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zat in slow motion te ontploffen.
Ik heb van de week even met slo mo gespeeldquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zat in slow motion te ontploffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Nu alleen nog beslag in de ovenquote:
Ik ben een brutale vlerk, ga er dan mee bemoeien enzoquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik denk dat iemand schijt aan iedereen heeft wel. Maar goed, dit was per ongeluk.
Goeie handel!quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu alleen nog beslag in de oven![]()
Luchtige chocoladecake met caramelvulling en donkere ganache
Ik heb dulche de leche gemaaktquote:
Bakaapquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb dulche de leche gemaakt
Vanmiddag op een beschuitje gesmeerd, damn![]()
Hoe ziet dat eruit?quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb dulche de leche gemaakt
Vanmiddag op een beschuitje gesmeerd, damn![]()
Mijn opa zei het al: proeven is héél belangrijk.quote:
Er ligt hier in de buurt wel een dorpje dat Klein Kutting heet. Moet altijd beetje lachen als ik plaatsnaam voorbij zie komenquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het lieflijke dorpje Hiedegkoet, tussen Valkenburg en Maastricht
In Belgie heb je de anale driehoek: Retie, Aartselaar en Kontichquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er ligt hier in de buurt wel een dorpje dat Klein Kutting heet. Moet altijd beetje lachen als ik plaatsnaam voorbij zie komen
LOLquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er ligt hier in de buurt wel een dorpje dat Klein Kutting heet. Moet altijd beetje lachen als ik plaatsnaam voorbij zie komen
Gewoon elke keer als je het ding zietquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In Belgie heb je de anale driehoek: Retie, Aartselaar en Kontich
Is dat toeval of ooit bedacht door kinky Belgen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In Belgie heb je de anale driehoek: Retie, Aartselaar en Kontich
Gelukkig nu tijd zat ervoorquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:46 schreef ieniminimuis het volgende:
En ook heerlijk als mensen zo aan het goochelen zijn op werk overdag dat je er in de avond niets meer van kan maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Nee, want ik kan er nu helemaal niets mee. Lijsten onder verkeerde namen gemeten en nergens geschreven hoe wat en waar.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:55 schreef Voxs het volgende:
Mag ik nog eens leuren om stemmen?
Lieve koffie en theeleutjes, zouden jullie voor mij willen stemmen?
Met je muis over sterren hooveren en 5e ster aanklikken/5e ster klikken.
Link kan ik je in dm sturen.Linkje graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mobiel werkt jouw methode nietOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:55 schreef Voxs het volgende:
Ik maakte geroosterde tomatensoep. Knoflook ook in oven. Het huis is knoflokerig nu
Op de vijfde ster klikken ipv elke ster proberen te klikken dan. Ik dm!quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Linkje graag
Mobiel werkt jouw methode niet
Nu al?quote:
Geen idee, weet alleen van het bestaanquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dat toeval of ooit bedacht door kinky Belgen?
Ik ga muziek luisteren en aan mijn website sleutelen.quote:
Leukleukquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga muziek luisteren en aan mijn website sleutelen.
Heb je Elizabeth Gilbert's “The Signature of All Things” al eens gelezen? Ik heb het liggen en dacht dat het echt wat voor jou zou zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog 2,5 uur.
Ik moet er weer aan denken om een boek mee te nemen naar werk.
Nu Black van Pearl Jam. En waarschijnlijk wordt het een eclectisch rondspringen tussen allerlei stijlenquote:
Kan ik mij in vindenquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nu Black van Pearl Jam. En waarschijnlijk wordt het een eclectisch rondspringen tussen allerlei stijlen
Wat Jeff Buckley iig, al tijden niet meer naar geluisterd.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat Jeff Buckley iig, al tijden niet meer naar geluisterd.
Volgens mij heb ik de achterflap gelezen en vond ik het geen boek voor mij.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb je Elizabeth Gilbert's “The Signature of All Things” al eens gelezen? Ik heb het liggen en dacht dat het echt wat voor jou zou zijn.
Nee zeer zeker niet. Maar ben wel ff klaar met die Spaanse ploegen.quote:
gaat je hele leven meequote:Op woensdag 13 maart 2019 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kijk regenpakken. Maar buiten de Action en Hema zijn die dingen duur.
True.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:14 schreef Karzai het volgende:
Ja dat wel,maar ook met die Engelsen mogen vier ploegen sturen
Gaat op FIFA ranking toch?quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo krom als de pest allemaal.
Zeemanquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kijk regenpakken. Maar buiten de Action en Hema zijn die dingen duur.
Karpa??quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:23 schreef Karzai het volgende:
ik heb een regenbroek en een karpa aan naar het werk op de scooter, lekker warm, geen centje pijn
Ohquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de achterflap gelezen en vond ik het geen boek voor mij.
heb ik ook prima kwaliteitquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik probeer die van die HEMA wel uit
Ik trek gewoon zo'n geel kuikenpak aan als het de hele dag regent, schijt aan hoorquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:28 schreef Bos81 het volgende:
Ik draag bijna nooit een regenpak en ik ben best vaak buiten in de regen. Met name met werk vind ik het niet fijn.
Ik ga straks in bad.quote:
Serieus?quote:
Gedeeltelijkquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Serieus?
Ik vond het al lekker rustig
Nee we drinken allen slechte euroshopper oploskoffiequote:
that''s the the life we livequote:Op woensdag 13 maart 2019 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee we drinken allen slechte euroshopper oploskoffie
koop met ze alle een machine dan nespresso is echt de bestequote:Op woensdag 13 maart 2019 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee we drinken allen slechte euroshopper oploskoffie
We zitten niet bij elkaar in de keuken rond de eettafel met elkaar op fok te kletsen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
koop met ze alle een machine dan nespresso is echt de beste
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
koop met ze alle een machine dan nespresso is echt de beste
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Staat de k voor koffie ja? Ik dacht voor kliek of kinky.
Mij is altijd verteld dat dit slechts een cover up isquote:
Ik las Lenie en ik vroeg me af over wie je het nou hadquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:17 schreef Karzai het volgende:
We proberen nu allemaal Ienie te versieren, ze is de enige vrije vrouw momenteel
Na de thee moet je naar huisquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:17 schreef Karzai het volgende:
We proberen nu allemaal Ienie te versieren, ze is de enige vrije vrouw momenteel
Uhm ja. Ik heb 160 cm bij 200 cm nodig. De rest van het bed is dan voor jouquote:
Lenie van de zeehondenquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik las Lenie en ik vroeg me af over wie je het nou had
Lenie Kuhrquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik las Lenie en ik vroeg me af over wie je het nou had
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm ja. Ik heb 160 cm bij 200 cm nodig. De rest van het bed is dan voor jou
Van Dijk, beste verdediger van NL en miss wel van de wereld.quote:
Dat laatstequote:Op donderdag 14 maart 2019 06:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
Van Dijk, beste verdediger van NL en miss wel van de wereld.
Als die De Ligt naar L'Pool gaat hebben ze komende 10 jaar een wereld duo. En voor Oranje is het ook enorm nice als ze veel samen spelen.quote:
Maar denk dat de Ligt daar niet heen gaatquote:Op donderdag 14 maart 2019 06:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als die De Ligt naar L'Pool gaat hebben ze komende 10 jaar een wereld duo. En voor Oranje is het ook enorm nice als ze veel samen spelen.
Doe ik toch wel, maar om andere redenenquote:
Wattan?quote:Op donderdag 14 maart 2019 06:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Doe ik toch wel, maar om andere redenen
Mag ik niet openbaren van de AIVDquote:
Oh dan heb ik het naar iemand anders gestuurd denk ikquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 06:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dan heb ik het naar iemand anders gestuurd denk ik
Schaam je diep inderdaad!quote:Op donderdag 14 maart 2019 06:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dan heb ik het naar iemand anders gestuurd denk ik
Heb je daar niet teveel haar voor?quote:
Weet ik datquote:Op donderdag 14 maart 2019 07:01 schreef Molo het volgende:
Hoe zouden hele harige mannen dat doen als ze anaal genomen gaan worden
Glijmiddel lijkt me niet heel erg effectief dan
Vragen, zoveel vragen
Ik zie hier een experiment in de maakquote:Op donderdag 14 maart 2019 07:01 schreef Molo het volgende:
Vragen, zoveel vragen
Ga je vloggen?quote:Op donderdag 14 maart 2019 07:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zie hier een experiment in de maak
Vieze MI is viesquote:Op donderdag 14 maart 2019 07:01 schreef Molo het volgende:
Vragen, zoveel vragen
Maakt het wel stroever denk ikquote:Op donderdag 14 maart 2019 07:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee.
Ik denk dat glijmiddel prima wil helpen.
Die haren zijn niet ondoordringbaar.
Welke precies? @HPLCquote:Op donderdag 14 maart 2019 07:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Met allerlei vloeistoffen zal het wel 1 natte bende worden.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 07:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Met allerlei vloeistoffen zal het wel 1 natte bende worden.
Hoe lang gaat deze open blijven?quote:
Lang...quote:Op donderdag 14 maart 2019 07:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe lang gaat deze open blijven?
Hopjequote:
Redelijk. En met jou?quote:
Was je weer aan de verkeerde kant van het station?quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Trok net een vrouw haar broek uit op het perron
Dat hij het nog kon zien zo gebuktquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was je weer aan de verkeerde kant van het station?
quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dat hij het nog kon zien zo gebukt
Wtfquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Trok net een vrouw haar broek uit op het perron
quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dat hij het nog kon zien zo gebukt
Horizontaal of verticaal?quote:
Dan heb ik vast heel vreemde seks.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Horizontaal of verticaal?
Dansen is de verticale uiting van een horizontaal verlangen.
Beiden + diagonaal, parabool, hyperbool en Fibonacci spiraal.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Horizontaal of verticaal?
Dansen is de verticale uiting van een horizontaal verlangen.
Geen niveauquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een praat weer zo vroeg in de ochtend.
Gewoon het voelen en je laten gaanquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat klinkt als een complex standje.
Daar zijn stimulerende middelen voor.quote:
Mja, verder dan een paar biertjes ga ik nietquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar zijn stimulerende middelen voor.
Jij gaat heftig aan de pillen?quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar zijn stimulerende middelen voor.
Als ik niet meer uit de knoop kom, geef ik jou de schuld.quote:
Neuh ik heb mijn brein, da's al erg genoeg.gquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij gaat heftig aan de pillen?
Oke!quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik niet meer uit de knoop kom, geef ik jou de schuld.
Ben je ziek?quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Heb er twee paracetamolletjes in gemikt
Ik ben alweer anderhalve maand aan de pillen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben vandaag wel heftig aan de pillen
quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh ik heb mijn brein, da's al erg genoeg.g
Ik heb dat gehad op een feestje dat iemand aan Nic vroeg. "quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik op een feestje lekker bezig. Vraagt iemand aan mij hoeveel ik al gedronken heb en wat ik verder gebruik. Ik: heb een glaasje cola op, hoezo?
Rustigquote:
Ai...quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:25 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik op een weekend met slapeloze nachten!
Formule 1 in Australie…quote:
We gaan even kijken of we uit bed kunnen komen...quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Formule 1 in Australie…
En zenuwen voor motorexamen.
Goeie combi wel, ik ben toch wakker...
Prima.quote:
Pas maar op dat ie niet wegwaaitquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Prima.
Aankomend weekend nieuwe schutting zetten
Dat snap ik ja...quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Wetende dat er op werk amper werk is, is niet echt motiverend om naar werk te gaan.
quote:
Lief dagboekquote:
nespresso kopen en 2 euro per bakkie vragen jeweetquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:42 schreef Muck het volgende:
Dat is wel jammer...
Ik dacht van de afschuwelijke koffie op mijn werk af te zijn. Het nieuwe werk heeft exact dezelfde automaten![]()
Ik denk dat ik het apparaat wel herken ookquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:42 schreef Muck het volgende:
Dat is wel jammer...
Ik dacht van de afschuwelijke koffie op mijn werk af te zijn. Het nieuwe werk heeft exact dezelfde automaten![]()
Ene week avond, andere week dag.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat snap ik ja...
Werk je altijd avonden trouwens?
hoezoquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het apparaat wel herken ook
Op mijn oude werk mocht dat niet wegens brandgevaar (quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nespresso kopen en 2 euro per bakkie vragen jeweet
Ik vrees het welquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het apparaat wel herken ook
Nee, maar ik kom bij veel bedrijven over de vloer en de meesten gebruiken dezelfde.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoezo
heb je dat apparaat zelf ofz
Ik hoopte dat dit ministerie een andere aanbesteding had als de vorige, maar volgens mij is het overheid-breedquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom bij veel bedrijven over de vloer en de meesten gebruiken dezelfde.
Zou ontslag nemenquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik hoopte dat dit ministerie een andere aanbesteding had als de vorige, maar volgens mij is het overheid-breed
Walgelijk dit jaquote:
Heel rustigquote:
Reddende engel ben je toch altijdquote:
Siquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Reddende engel ben je toch altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |