Verkiezingen lossen ook niets op. Dat zorgt er niet voor dat er opeens veel meer te halen is bij de onderhandelingen. De ruimte is nul.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:53 schreef HiZ het volgende:
De Britten zullen verkiezingen voor het EP moeten organiseren bij een zinvolle verlenging.
Denk dat de kans op remain ook wel aanwezig is, vooral door het kleine verschil.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:52 schreef Moustachio het volgende:
[..]
En dan stemt iedereen weer leave en ben je niks opgeschoten.
Dat is hun minste zorg.....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:54 schreef Pietverdriet het volgende:
UK vakantiegangers en overwinterende of buitenlandwonende gepensioneerden hebben geen ziektenkostenverzekering onder NHS als ze in het EU buitenland zijn.
Ik denk niet dat iemand tussen nu en 29 maart die rol op zich wil nemenquote:
Dat lost deze Brexit-impasse ook niet opquote:
Ik denk dat door dit gehannes het anti-EU sentiment onder de bevolking juist is toegenomen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:54 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Denk dat de kans op remain ook wel aanwezig is, vooral door het kleine verschil.
Vast niet, maar dan kan May wel eindelijk eens uitrusten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:55 schreef Ajaxcied10 het volgende:
[..]
En dan? Denk je dat het parlement hun stem wijzigt?
Ik had verwacht dat er veel volk nog voor een plekje in de EU zou zijn, dus totaal geen brexitquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:52 schreef Moustachio het volgende:
[..]
En dan stemt iedereen weer leave en ben je niks opgeschoten.
En dan? Wie wil het doen en wat gaat het opschieten?quote:
Eerder het anti-government sentiment.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:55 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Ik denk dat door dit gehannes het anti-EU sentiment onder de bevolking juist is toegenomen.
Veel, eigenlijk alles wat als vanzelfsprekend op internationaal vlak geregeld is word onzeker. Het hangt veel af van goodwill vanaf dat moment. Bedenk maar eens wat er allemaal al moet zijn geregeld wil een Brit in Frankrijk een auto-ongeluk krijgen en in het ziekenhuis raken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat zijn de nadelen van een No-deal brexit
invoer/uitvoertaxen op producten/producten van Europa naar UK?
Wat nog?
Moah, meer dan de negativiteit over het gestuntel in Westminster zelf?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:55 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Ik denk dat door dit gehannes het anti-EU sentiment onder de bevolking juist is toegenomen.
Het VK hannest, de EU nietquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:55 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is namelijk allemaal de schuld van de EUquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:55 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Ik ga er even vanuit dat het parlement op donderdag voor een verlenging gaat stemmen. Dat betekent dan dus een nieuw plan maken, een nieuwe ronde onderhandelingen ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand tussen nu en 29 maart die rol op zich wil nemendus ik denk dat dat niet gebeurd (nog niet)
Denk dat juist door alle gehannes erg tegen de overheid zijn en wel klaar zijn met alles, daarom denk ik dat de meerderheid juist remain zullen gaan stemmen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:55 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Ze blijven binnen het groene kaart systeem!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:57 schreef zalkc het volgende:
[..]
Veel, eigenlijk alles wat als vanzelfsprekend op internationaal vlak geregeld is word onzeker. Het hangt veel af van goodwill vanaf dat moment. Bedenk maar eens wat er allemaal al moet zijn geregeld wil een Brit in Frankrijk een auto-ongeluk krijgen en in het ziekenhuis raken.
1. De Brit moet Frankrijk in mogen. Daarnaast ook nog de auto en alle bagage
2. Het geheel moet verzekerd zijn in Frankrijk
3. Als die verzekering word aangesproken, hoe word dat afgehandeld?
mee eensquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:58 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ik ga er even vanuit dat het parlement op donderdag voor een verlenging gaat stemmen. Dat betekent dan dus een nieuw plan maken, een nieuwe ronde onderhandelingen ook.
Het zou bizar zijn als May zo'n nieuwe ronde weer zou leiden, na twee keer een gigantische mislukking in de vorige rondes
Dat is internationaal, binnen de EU hadden ze geen greencard nodig http://www.actuarialpost.(...)ter-brexit-15263.htmquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:58 schreef Ajaxcied10 het volgende:
[..]
Ze blijven binnen het groene kaart systeem!
We kunnen giro 555 alvast openen. Voor Engeland.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik betwijfel zeer of de EU verdere concessies aan de UK gaat doen. Zou enorm stom zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |