Morgen stemmen ze no deal weg.. Maar dat is de default. Uitstel kan (stemmen ze overmorgen dan over) maar dan moet er een plan zijn. Met een meerderheid. Dat is er niet. En er zijn nog 17 dagen over. Dus dan is een no deal de default.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:40 schreef FlyingEagle het volgende:
Dus morgen weer een belangerijk dag in VK?
Op zich was het een goeie gok, wie had verwacht dat het 52-48 leave zou worden?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:42 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik plaats deze maar weer eens.
[ afbeelding ]
Verenigd Koninkrijk - Europa 0-1quote:
ER IS GEEN PLAN. En er zijn nog 17 dagen over.. Succesquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja zinloos. Als ze met elkaar beslissen daar dat ze dat willen dan zou dat een hoop gezeik schelen en duidelijkheid geven
Een deal, maar niet deze deal.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:49 schreef Fir3fly het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Labour tegenstemt. Die zijn toch voor een deal, of niet?
(Het feit dat Corbyn zelf natuurlijk het liefst een no-deal ziet daargelaten).
Die denken dat een andere deal, een cherry-pickvariant, heel makkelijk te onderhandelen is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:49 schreef Fir3fly het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Labour tegenstemt. Die zijn toch voor een deal, of niet?
Ik vind die debatten in het lager huis wel vermoeiend, ze hebben wel partijen, maar staan vooral hun eigen winkeltje te verdedigen altijd, hun eigen constituency. En de echt snedige debaters zijn ook wel weg, volgens mij.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:49 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan echt genieten van de live debatten
EU burgers die in de UK wonen moeten eruit en andersom. Kan ook een voordeel zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat zijn de nadelen van een No-deal brexit
invoer/uitvoertaxen op producten/producten van Europa naar UK?
Wat nog?
Maar deze deal legt eigenlijk nog nauwelijks iets vast (en dat wat wel vast ligt wilden ze sowieso al).quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een deal, maar niet deze deal.
Mjah, of ze doen het alleen maar om May dwars te zitten in de hoop zieltjes te winnen. Dus gewoon een politiek spelletje.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:50 schreef Zelva het volgende:
[..]
Die denken dat een andere deal, een cherry-pickvariant, heel makkelijk te onderhandelen is.
Niet zozeer tax, maar bv het niet mogen gebruiken van bepaalde producten dacht ik. Denk bijvoorbeeld aan isotopen uit Petten voor kankerpatienten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat nog?
En dan stemt iedereen weer leave en ben je niks opgeschoten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:49 schreef FlyingEagle het volgende:
Is er ook nog een kans op een referendum, of heeft dit totaal geen draagvlak?
Grens tussen Noord-Ierland (UK) en Ierland (EU) in relatie tot het goedevrijdagakkoord, hè.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat nog?
Terecht.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:53 schreef HiZ het volgende:
Tusk maakt de drempel voor verlengen wel heel erg hoog in de laatste zin van zijn verklaring. De Britten zullen verkiezingen voor het EP moeten organiseren bij een zinvolle verlenging.
Geen deals, eenzijdige uitvoeringsbesluiten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Niet zozeer tax, maar bv het niet mogen gebruiken van bepaalde producten dacht ik. Denk bijvoorbeeld aan isotopen uit Petten voor kankerpatienten.
Zonder echt 0,0 deals zouden vliegtuigen uit de EU niet over het VK mogen vliegen (en andersom) maar ik geloof dat daarover hoe dan ook deals worden gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |