SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of gewoon in de kruising schieten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is er mis met simpel een hoekje kiezen en schuiven?
Die had laag ook gezeten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of gewoon in de kruising schieten.
Laag in de hoek kan de keeper nog goed gokken.quote:
Goed laag in de hoek heeft ook geen keeper.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laag in de hoek kan de keeper nog goed gokken.
In de kruising kan hij gokken wat hij wil maar komt hij er niet bij
Als ze over gaan zitten ze dus niet in de kruisingquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goed laag in de hoek heeft ook geen keeper.
En in de kruising gaan ze ook veel sneller over hé Hans.
Vandaar dat ik richting zei.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze over gaan zitten ze dus niet in de kruising
Ver richting de hoek kan hij op de paal komen, net niet ver genoeg kan de keeper erbij.quote:
Valt best mee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ver richting de hoek kan hij op de paal komen, net niet ver genoeg kan de keeper erbij.
Is gewoon lastig.
Zivkovic werd daar een wereldtopper.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Nunnely heeft een veel hoger PO waarde in FM dan Becker
Andreij Zivkovic helemaal bohhhhquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zivkovic werd daar een wereldtopper.
El Maach. Altijd even in de gaten houden of je portemonnee nog in de kleedkamer ligt genot.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iedereen schiet links, El Maach gaat altijd naar rechts
Racistquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
El Maach. Altijd even in de gaten houden of je portemonnee nog in de kleedkamer ligt genot.
Blijft fantastisch hoe je aan die aanloop al kunt voorspellen dat het gigantisch misgaat. Eerder ook al bij die Lyon-druif.quote:
SYLVIA V BARNEVELDEDquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:12 schreef PicoMMP het volgende:
Wat een mongool met z'n aanloop![]()
Godverdomme
#tenhagout
GEKOLONISEERDquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Terecht wel dat Lyon door is.
#HeitingaOut
Als je gewoon een hoek schiet en keeper stopt hem dan zeg ik goed gedaan maar met zulke aanloop verdien je het ook dat het dik over gaat.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
Er is ook geen enkel voordeel te bedenken aan zo'n debiele aanloop.
quote:
Jup, en de keeper ziet ook dat je als Lucille Werner naar de bal loopt dus die blijft alleen maar langer staan. Leer dit ze af, John.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je gewoon een hoek schiet en keeper stopt hem dan zeg ik goed gedaan maar met zulke aanloop verdien je het ook dat het dik over gaat.
Lekker belangrijk joh die jeugdteams. Al verliezen ze elke week met 11-0.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jup, en de keeper ziet ook dat je als Lucille Werner naar de bal loopt dus die blijft alleen maar langer staan. Leer dit ze af, John.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker belangrijk joh die jeugdteams. Al verliezen ze elke week met 11-0.
Dude, je bent ontiegelijk dom of slecht in grappen maken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het leek wel een black out door de zenuwen. Zaza was er niks bij.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
Er is ook geen enkel voordeel te bedenken aan zo'n debiele aanloop.
Beter word je geen jeugdtrainer. Jezus zegquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker losers opleiden dat lijkt me een goed plan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij heeft ongelijk?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dude, je bent ontiegelijk dom of slecht in grappen maken.
presterende jeugdteams kunnen me gestolen worden, het gaat erom dat de schaarse echte talenten zich in zo'n team kunnen ontwikkelen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij ongelijk, dat je daar nog over gaat discussiëren is helemaal lachwekkend
Ja, maar als je elke week met 11-0 verliest dan denk ik niet dat er heel veel talent tussen loopt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
presterende jeugdteams kunnen me gestolen worden, het gaat erom dat de schaarse echte talenten zich in zo'n team kunnen ontwikkelen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:51 schreef Heeinz het volgende:
Een week geleden was het nu één groot feest
Nu begint de lichte angst te komen dat we Juventus of Manchester City gaan loten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:51 schreef Heeinz het volgende:
Een week geleden was het nu één groot feest
Juve, City en Barca zijn toch wel de ploegen die je liever niet hebt lijkt me.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu begint de lichte angst te komen dat we Juventus of Manchester City gaan loten.
Tottenhamquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Juve, City en Barca zijn toch wel de ploegen die je liever niet hebt lijkt me.
QFT. Denk trouwens dat Bayern door gaat morgenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tottenham
Man Utd
Porto
Barça
Bayern/Liverpool
Juventus
City
Op volgorde van wie ik het liefst wil loten naar minst graag.
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:32 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
QFT. Denk trouwens dat Bayern door gaat morgen
Vanwaar Porto niet bovenaan die lijst?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tottenham
Man Utd
Porto
Barça
Bayern/Liverpool
Juventus
City
Stug, degelijk, Portugees, vervelend, verdedigend, counterend, Pepe.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanwaar Porto niet bovenaan die lijst?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanwaar Porto niet bovenaan die lijst?
Je krijgt nu, bij Bwin, in elk geval 21¤ voor je euro als je inzet op winst Ajax.quote:Op woensdag 13 maart 2019 05:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is onze kans op de eindoverwinning weer iets gestegen nu? Vorige week stonden we op 9% geloof ik.
En hoe was de winst aan het begin van het seizoen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 06:10 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Je krijgt nu, bij Bwin, in elk geval 21¤ voor je euro als je inzet op winst Ajax.
Alleen Porto (67) en Lyon (151) doen het ‘slechter’.
Man City 3.25
Juventus 4.50
Barcelona 5.50
Bayern 11.00
Liverpool 11.00
Man U 12.00
Tottenham 15.00
Ajax 21.00
Porto 67.00
Lyon 151.00
Vóór het begin van de groepsfase bedoel je? Geen idee, moeilijk terug te vinden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoe was de winst aan het begin van het seizoen?
Toch iets gevonden!quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoe was de winst aan het begin van het seizoen?
Nice. Dank je wel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:28 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Toch iets gevonden!
https://www.standard.co.u(...)e-draw-a3924036.html
Dus voordat de groepsfase begon, was het 151¤ voor elke euro.
Oftewel 0,7%![]()
No problem, was zelf ook wel benieuwd haha.quote:
Liever Bayern dan Portoquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tottenham
Man Utd
Porto
Barça
Bayern/Liverpool
Juventus
City
Bayern is stukken beter geworden. Porto kan er geen fuck van, laatst zien spelen in het stadion.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Liever Bayern dan Porto
Heb er nu al zin in
Van Gaal zei dat Porto misschien wel de slechtst mogelijke loting is omdat Ajax daar niet tegen kan voetballen. Dan vertrouw ik daaropquote:Op woensdag 13 maart 2019 08:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Bayern is stukken beter geworden. Porto kan er geen fuck van, laatst zien spelen in het stadion.
Wanda Metropolitano oftewel in het nieuwe stadion van Atleticoquote:Op woensdag 13 maart 2019 08:17 schreef Heeinz het volgende:
Een gunstige loting vrijdag (inclusief halve finale), vier wedstrijden het niveau halen van tegen Madrid en uit bij Bayern en dan misschien...
Waar is de finale?
in madrid toch?quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:17 schreef Heeinz het volgende:
Een gunstige loting vrijdag (inclusief halve finale), vier wedstrijden het niveau halen van tegen Madrid en uit bij Bayern en dan misschien...
Waar is de finale?
Omdat Barca dat klusje vanavond - in eigen huis - waarschijnlijk wel klaart.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:15 schreef mokkiemok het volgende:
waarom sluiten we Lyon compleet uit deze discussie?
Lyon was de eerste wedstrijd beter, die zie ik wel een ajaxje doen in barcelona.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:21 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Omdat Barca dat klusje vanavond - in eigen huis - waarschijnlijk wel klaart.
Maar er is altijd een kans(je), uiteraard.
Ik las ergens dat de finale in Madrid isquote:Op woensdag 13 maart 2019 08:17 schreef Heeinz het volgende:
Waar is de finale?
hattrick Tadicquote:Op woensdag 13 maart 2019 08:28 schreef BobW het volgende:
Vanavond geen Frenkie en Ziyech twijfelgeval.
Als Lijnders dat vindtquote:"Hun spelopvatting, vol vertrouwen, lef, kwaliteit, talent. Echt super. Mooi om te zien", begint Pepijn Lijnders. "Vooral aan de bal was Ajax goed. Elke laatste pass was goed, door de kleinste gaatjes, op lopende spelers."
Ik hoop echt dat Veltman op rechtsback ritme mag opdoen + Mazraoui naar het middenveld.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:28 schreef BobW het volgende:
Vanavond geen Frenkie en Ziyech twijfelgeval.
Hoevaak moet er nog gezegd worden dat Labrat geen miskoop is maar gewoon pech heeft gehad dat Ziyech niet wegging. Ajax heeft gewoon (te) vroeg geanticipeerd.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:36 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Veltman op rechtsback ritme mag opdoen + Mazraoui naar het middenveld.
Alternatief is Labyad erin maar daar moet ik altijd een beetje om huilen, wat een miskoop
Labyad is vreselijk ja, dus die zal wel twee keer scoren als hij speeltquote:Op woensdag 13 maart 2019 08:36 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Veltman op rechtsback ritme mag opdoen + Mazraoui naar het middenveld.
Alternatief is Labyad erin maar daar moet ik altijd een beetje om huilen, wat een miskoop
quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoevaak moet er nog gezegd worden dat Labrat geen miskoop is maar gewoon pech heeft gehad dat Ziyech niet wegging. Ajax heeft gewoon (te) vroeg geanticipeerd.
Het is gewoon een prima speler. Het is makkelijk te oordelen op basis van invalbeurten die hij doorgaans krijgt. Dan doe je ook geen ritme op en sleep je geen patronen in. Wat MCH al zegt; hij werd gehaald als vervanger van Ziyech en dan lever je in. Dat lijkt me logisch, er is immers geen tweede Ziyech in Eredivisie.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:46 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Labyad kan er echt helemaal niets van hè
Opportunistisch mannetje. Eerst eens zien wat we terugkrijgen na de grote leegloop.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:46 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Labyad kan er echt helemaal niets van hè
Dat zijn dingen waar ik me echt totaal niet druk om kan maken. Het was allang duidelijk in die wedstrijd dat we zouden verliezen en hij kent ze. Soms zijn het net mensen, dat zouden we moeten verbieden bij Ajax!!quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:54 schreef Joran-Joran het volgende:
Het is een prima speler voor Feyenoord, of Utrecht. Maar Labyad is écht geen Ajax-waardige aanvaller.
En: dit soort dingen helpen ook niet echt mee om hem het voordeel van de twijfel te gunnen.
https://voetbalflitsen.nl(...)laag-tegen-feyenoord
Oké, dat mag je vinden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zijn dingen waar ik me echt totaal niet druk om kan maken. Het was allang duidelijk in die wedstrijd dat we zouden verliezen en hij kent ze. Soms zijn het net mensen, dat zouden we moeten verbieden bij Ajax!!
Pepe is geschorst.quote:Op woensdag 13 maart 2019 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stug, degelijk, Portugees, vervelend, verdedigend, counterend, Pepe.
Vond ik destijds ook en daar was ik de enige inquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:00 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Oké, dat mag je vinden.
Ik vind het zelf vrij ongepast om breeduit lachend grapjes te maken met je vrienden vlak nadat je eigen team de meest beschamende nederlaag in decennia heeft geleden.
Iemand hier postte vorige week een link met statistieken. Onder andere hoe goed de verdediging was, de aanval, en hoe groot de kans was op iedere ronde. Per club in de CL.quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:44 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
No problem, was zelf ook wel benieuwd haha.
Het is momenteel dus 4,8% (echter: gebaseerd op de quote van Bwin dus. En bv. Unibet geeft weer een iets lager percentage).
Waar had jij die 9% gelezen?
Duidelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand hier postte vorige week een link met statistieken. Onder andere hoe goed de verdediging was, de aanval, en hoe groot de kans was op iedere ronde. Per club in de CL.
houden nog genoeg over met Nico, Neres en Tadicquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:42 schreef Tarado het volgende:
Geen De Jong en geen Ziyech vandaag, gelukkig is het PEC maar je levert wel meteen veel creativiteit in
dat zeg ik toch ook nietquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
houden nog genoeg over met Nico, Neres en Tadic
vrije trap schone
hattrick tadic
het is verdomme pec jongens, daar ga je niet met 5-1 van verliezen ofzo.
Snel 1 en 2-0 maken svp.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:47 schreef Simmertje het volgende:
Zal misschien wat saaier zijn, maar ik vind een 2-0/3-0 helemaal prima vanavond.
Inderdaad, kan nog wel eens smerig lastig worden zonder Ziyech en de Jong.quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:31 schreef manny het volgende:
Eerst vanavond maar eens die punten binnenhalen. Belangrijk potje.
KNVB, eindelijk nemen ze eens beslissingen!quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
De KNVB heeft enkele wijzigingen doorgevoerd in de 29ste en 30ste speelronde van de Eredivisie in verband met de kwartfinale die Ajax in die periode speelt. De wedstrijden van de Amsterdammers uit bij Willem II en thuis tegen Excelsior zijn verplaatst.
Ajax zou het in speelronde 29 op zaterdag 6 april om 19.45 uur in Tilburg opnemen tegen Willem II. De voetbalbond heeft het duel nu om 18.30 uur gepland. FC Groningen-Excelsior wordt om 19.45 uur gespeeld. Ajax speelt op dinsdag 9 of woensdag 10 april de eerste kwartfinale.
Een week later, op 16 of 17 april, staat de return op het programma. Ajax zou het weekend ervoor op zondag om 16.45 uur thuis aftrappen tegen Excelsior. Die wedstrijd is verschoven naar zaterdag om 18.30 uur. Willem II-PEC Zwolle (14.30 uur) en FC Utrecht-Vitesse (16.45 uur) zijn juist naar de zondag gezet.
juist wel hoor, op tijd thuis.quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk niet dat het uurtje voor de eerste wedstrijd veel gaat uitmaken.
Dat is waar, fijn dat de KNVB er rekening mee houdt in ieder geval. Al zullen ze er in Tilburg wel wat minder blij mee zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
juist wel hoor, op tijd thuis.
meteen uitloop training plannen desnoods
niet dat het iemand wat uit maakt wat Tilburg er van denktquote:Op woensdag 13 maart 2019 10:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is waar, fijn dat de KNVB er rekening mee houdt in ieder geval. Al zullen ze er in Tilburg wel wat minder blij mee zijn.
Precies. @Lenny_Leonardquote:Op woensdag 13 maart 2019 10:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
niet dat het iemand wat uit maakt wat Tilburg er van denkt
Ik ben vooral viesmad dat 13 april is verzet naar 14 april. Waarom? Voor wat eisen van Fox? Of waarom kan die niet gewoon op zaterdag doorgaan?quote:
Dat zal met Fox te maken hebben ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben vooral viesmad dat 13 april is verzet naar 14 april. Waarom? Voor wat eisen van Fox? Of waarom kan die niet gewoon op zaterdag doorgaan?
Zaterdagavond is veruit de mooiste tijd om naar het stadion te gaan.
En Willem II moet dat maar gewoon slikken? Teleurgestelde supporters, duizenden euro's minder omzet. Alleen omdat Ajax ipv zondagmiddag op zaterdagavond moet spelen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zal met Fox te maken hebben ja.
de families met kinderen kunnen toch ook gewoon op zondag.quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En Willem II moet dat maar gewoon slikken? Teleurgestelde supporters, duizenden euro's minder omzet. Alleen omdat Ajax ipv zondagmiddag op zaterdagavond moet spelen?
Ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En Willem II moet dat maar gewoon slikken? Teleurgestelde supporters, duizenden euro's minder omzet. Alleen omdat Ajax ipv zondagmiddag op zaterdagavond moet spelen?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
de families met kinderen kunnen toch ook gewoon op zondag.
Kun je eventueel je geld terugkrijgen als je de wedstrijd tegen Excelsior op zaterdag niet kunt? Ik heb helaas verplichtingen op zaterdag.quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
De KNVB heeft enkele wijzigingen doorgevoerd in de 29ste en 30ste speelronde van de Eredivisie in verband met de kwartfinale die Ajax in die periode speelt. De wedstrijden van de Amsterdammers uit bij Willem II en thuis tegen Excelsior zijn verplaatst.
Ajax zou het in speelronde 29 op zaterdag 6 april om 19.45 uur in Tilburg opnemen tegen Willem II. De voetbalbond heeft het duel nu om 18.30 uur gepland. FC Groningen-Excelsior wordt om 19.45 uur gespeeld. Ajax speelt op dinsdag 9 of woensdag 10 april de eerste kwartfinale.
Een week later, op 16 of 17 april, staat de return op het programma. Ajax zou het weekend ervoor op zondag om 16.45 uur thuis aftrappen tegen Excelsior. Die wedstrijd is verschoven naar zaterdag om 18.30 uur. Willem II-PEC Zwolle (14.30 uur) en FC Utrecht-Vitesse (16.45 uur) zijn juist naar de zondag gezet.
Ze hadden het ook wel op de zaterdagavond kunnen houden, ik denk dat er maar bijzonder weinig mensen naar Willem 2- Pec Zwolle gaan kijken op Fox.quote:
Huh? Het is toch precies andersom? Van zondag naar zaterdag..quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben vooral viesmad dat 13 april is verzet naar 14 april. Waarom? Voor wat eisen van Fox? Of waarom kan die niet gewoon op zaterdag doorgaan?
Willem II gaat van zaterdag naar zondag.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:02 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Huh? Het is toch precies andersom? Van zondag naar zaterdag..
Willem II moet dat inderdaad maar slikken. Ze ontvangen jaarlijks een twee miljoen euro dankzij fox dus die hebben dan inderdaad recht om het speelschema zo te krijgen dat de wedstrijden optimaal uitgezonden kunnen worden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lenny is voor Willem 2.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:02 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Huh? Het is toch precies andersom? Van zondag naar zaterdag..
Nu is W2-PEC tegelijk met Utrecht-Vitesse en Heerenveen-Groningen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hadden het ook wel op de zaterdagavond kunnen houden, ik denk dat er maar bijzonder weinig mensen naar Willem 2- Pec Zwolle gaan kijken op Fox.
Fantastisch hoe de tv-gelden in Nederland verdeeld zijn inderdaad.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Willem II moet dat inderdaad maar slikken. Ze ontvangen jaarlijks een twee miljoen euro dankzij fox dus die hebben dan inderdaad recht om het speelschema zo te krijgen dat de wedstrijden optimaal uitgezonden kunnen worden.
Omdat Max mij lokte.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:04 schreef Dven het volgende:
Waarom gaat het hier uberhaupt over Willem fucking 2?
Dat is wel raar ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nu is W2-PEC tegelijk met Utrecht-Vitesse en Heerenveen-Groningen.
Welke debiel gaat er dan naar W2 kijken?
Had sowieso op zaterdag kunnen blijven.
Een voetbalwedstrijd in de Nederlandse competitie begint op zondag om 14.30. Klaar. Elke andere dag of tijd is eigenlijk hetzelfde als spelen met 10 tegen 13, of beginnen met blessuretijd.quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
vind het wel begrijpelijk maar nog steeds jammer dat het niet meer zo isquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:07 schreef manny het volgende:
[..]
Een voetbalwedstrijd in de Nederlandse competitie begint op zondag om 14.30. Klaar. Elke andere dag of tijd is eigenlijk hetzelfde als spelen met 10 tegen 13, of beginnen met blessuretijd.
vermoeden van matchfixingquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Arbitragezaakje incoming van Willem II olv Lenny
Dat zal fox een rotzorg zijn hoe dat verdeeld is. Niet relevant dus.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fantastisch hoe de tv-gelden in Nederland verdeeld zijn inderdaad.
Ben je nu aan het trollen of niet?quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zal fox een rotzorg zijn hoe dat verdeeld is. Niet relevant dus.
1. Beter team hebben en meer punten scoren
2. Niet zo janken over iets dat bijna een vijfde van je totale omzet oplevert. Dat is godverdomme hoger dan bij Ajax het geval is terwijl er waarschijnlijk nog geen procent van de mensen afstemt met Willem ii als reden.
Je moet het gore lef maar hebben.
B
Als je de eredivisie naar een hoger niveau wil brengen dan zou een eerlijke verdeling wel helpen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:30 schreef GGMM het volgende:
Willem II trekt 3 kijkers en dan nog gaan klagen over het tv-geld dat je krijgt. lol.
Eerlijk op basis van prestaties? Op basis van aantal mensen dat op een bepaalde club afstemt?quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je de eredivisie naar een hoger niveau wil brengen dan zou een eerlijke verdeling wel helpen.
Ajax wil toch ook juist wat tegenstand in de eredivisie? Of wil je nou echt allemaal van die kut teams die je met 5-0 wekelijks oprolt?
Zou wel zo eerlijk zijn ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:33 schreef Simmertje het volgende:
Of Ajax gaat zelf zijn tv rechten regelen, levert veel meer geld op voor de club.
Ja, als Willem II wat, een miljoen maximaal? extra pakt per seizoen kunnen ze vast opeens tegenstand bieden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je de eredivisie naar een hoger niveau wil brengen dan zou een eerlijke verdeling wel helpen.
Ajax wil toch ook juist wat tegenstand in de eredivisie? Of wil je nou echt allemaal van die kut teams die je met 5-0 wekelijks oprolt?
Meer ja. Maar gaat niet om Willem II in het specifiek. Algemeen. Als het rechterrijtje meer knaken heeft zullen ze meer tegenstand kunnen bieden. En volgens mij is dat ook wel iets wat je moet willen. Een spannende competitie.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als Willem II wat, een miljoen maximaal? extra pakt per seizoen kunnen ze vast opeens tegenstand bieden.
quote:
Denk dat dat wel meevalt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Meer ja. Maar gaat niet om Willem II in het specifiek. Algemeen. Als het rechterrijtje meer knaken heeft zullen ze meer tegenstand kunnen bieden.
Ik vind het spannend zat. Scheelt 2 punten met PSV Lenny. Waarschijnlijk moet een onderling duel gaan bepalen wie er kampioen wordt. Veel spannender ga je het niet krijgen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En volgens mij is dat ook wel iets wat je moet willen. Een spannende competitie.
er zijn gesprekken geweest waarbij Ajax aangegeven heeft van dat hele geld af te zien of op zijn minst deels. in return willen ze van het kunstgras af. en daar was tegenstand van de kleinere clubs. het is allemaal ikke ikke ikke.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Meer ja. Maar gaat niet om Willem II in het specifiek. Algemeen. Als het rechterrijtje meer knaken heeft zullen ze meer tegenstand kunnen bieden. En volgens mij is dat ook wel iets wat je moet willen. Een spannende competitie.
Dat vind ik ook zeer teleurstellend. Kunstgras moet je inderdaad z.s.m. vanaf.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
er zijn gesprekken geweest waarbij Ajax aangegeven heeft van dat hele geld af te zien of op zijn minst deels. in return willen ze van het kunstgras af. en daar was tegenstand van de kleinere clubs. het is allemaal ikke ikke ikke.
natuurlijk denk ajax daarbij aan dienst eigen spelers.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zeer teleurstellend. Kunstgras moet je inderdaad z.s.m. vanaf.
Ook al is de achterliggende gedachte volgens mij dat dan de spelers van Ajax minder belast worden, en niet het leuker maken van de competitie. Maar los daarvan, prima dat PSV en Ajax hierin initiatief namen.
Jammer dat je dan clubs als Heracles hebt.
Dat onderling duel zal wel spannend worden ja. De 90% andere potjes zijn gewoon ruk.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt.[..]
Ik vind het spannend zat. Scheelt 2 punten met PSV Lenny. Waarschijnlijk moet een onderling duel gaan bepalen wie er kampioen wordt. Veel spannender ga je het niet krijgen.
Ajax fortuna was wel leuk ja. prima wedstrijd op 60%quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat onderling duel zal wel spannend worden ja. De 90% andere potjes zijn gewoon ruk.
Of heb jij afgelopen weekend echt genoten van Ajax - Fortuna of PSV - NAC?
Ik was blij dat Ajax - Fortuna snel voorbij was ja. Hadden we niet veel potjes op 60% kunnen afronden wie weet wat je dan tegen Real had gedaan in de CL.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat onderling duel zal wel spannend worden ja. De 90% andere potjes zijn gewoon ruk.
Daar ga je met het tv geld weinig aan veranderen hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hup Lenny, maak ze af!quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:35 schreef mokkiemok het volgende:
als je het eerlijk zou willen doen zou 40% naar ajax moeten gaan 30% naar feyenoord en 20% naar psv de rest krijgt dan minder dan 1 %
ik denk dat clubs niet mogen klagen, zeker zolang ze kunstgras willen behouden.
Paar jaar geleden was het nog een dramatisch niveau met een kampioen van de armoede, nu is het weer niet goed.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Achterliggende gedachte is dat je nu helemaal een competitie hebt die niemand serieus kan nemen en daardoor een gebrek aan aantrekkingskracht heeft.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zeer teleurstellend. Kunstgras moet je inderdaad z.s.m. vanaf.
Ook al is de achterliggende gedachte volgens mij dat dan de spelers van Ajax minder belast worden, en niet het leuker maken van de competitie. Maar los daarvan, prima dat PSV en Ajax hierin initiatief namen.
Jammer dat je dan clubs als Heracles hebt.
Spanje sowieso al veel absurder. Die top 2 pakte daar altijd al bijna de helft van het totaalquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben je nu aan het trollen of niet?
Van de 15 grootste competities in Europa zijn de TV-gelden alleen in Portugal schever verdeeld dan in Nederland.
Bedoel je deze?quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand hier postte vorige week een link met statistieken. Onder andere hoe goed de verdediging was, de aanval, en hoe groot de kans was op iedere ronde. Per club in de CL.
En verder wel eens. Iets wat ze nu soort van doen door Europees geld alsnog te herverdelen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eens met Lenny. Het zal voor de Eredivisie goed zijn om het tv-geld wat eerlijker te verdelen. Het levert de kleine clubs relatief veel meer op.
"De Eredivisie verdeelt het tv-geld onevenwichtiger dan de meeste concurrerende competities. Dat blijkt uit een vergelijkend onderzoek van de UEFA.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Spanje sowieso al veel absurder. Die top 2 pakte daar altijd al bijna de helft van het totaal
Zijn ze in Spanje ook om dus.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
"De Eredivisie verdeelt het tv-geld onevenwichtiger dan de meeste concurrerende competities. Dat blijkt uit een vergelijkend onderzoek van de UEFA.
In Nederland krijgen Ajax en PSV ruim vijf keer zoveel mediageld als de nummer laatst. Van de vijftien sterkste competities in Europa is alleen in Portugal de geldverdeling nog schever. Dat komt omdat daar de rechten door de clubs nog individueel worden verkocht en niet collectief."
bron: VI
Ja, die.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:04 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
https://projects.fivethir(...)ns/champions-league/
er zijn er ook al zoveel verkocht dit seizoenquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:18 schreef franklop het volgende:
Mikeje weer een podcast geloof ik over dat Ajax zijn topspelers te gemakkelijk zou verkopen?
Ze weten echt niet meer waar ze over moeten schrijven he?
"Je ziet hoe moeilijk de topclubs het nu al hebben. Als je het beetje geld dat de topclubs nog kunnen besteden, gaat verdelen, geloof ik niet dat we in Europa onze kansen vergroten."quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens was Feyenoord tegen een nivellering.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)velleringsagenda#_=_
Waarbij dit zinnetje mij net hardop liet lachen:
De Jong heeft wel een alternatief. 'We zijn bereid om een vast percentage van eventuele Europese inkomsten af te staan aan de andere clubs
Was dat niet Valentijn Driessen die dat riep? De Albert Verlinde van de voetbaljournalistiekquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:18 schreef franklop het volgende:
Mikeje weer een podcast geloof ik over dat Ajax zijn topspelers te gemakkelijk zou verkopen?
Ze weten echt niet meer waar ze over moeten schrijven he?
Geen idee, niet geluisterd.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:24 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Was dat niet Valentijn Driessen die dat riep? De Albert Verlinde van de voetbaljournalistiek
Het is schieten met hagel. Ajax doet mee op drie fronten en Ten Hag blijkt (verrassing!) toch goed in groep te liggen dus hebben ze niets om over te schrijven.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Geen idee, niet geluisterd.
Maar sowieso, hoe vaak hebben we recentelijk onze toppers te makkelijk laten gaan? Sanchez wilde zelf graag gaan, De Jong verdien je buitensporig veel voor..
Ow en ze hadden Neres kunnen laten gaan deze winter en die hebben ze kostte wat het kost behouden.
Knieoperatie gehad. Komt deze maand terugquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:30 schreef HPLC het volgende:
Wat is er trouwens met Eiting gebeurd? Terugval? Blessure?
kan er niet zo veel van. gelukkig hebben ze dat tegenwoordig sneller door en speel je niet een heel seizoen met dijks in de basisquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:30 schreef HPLC het volgende:
Wat is er trouwens met Eiting gebeurd? Terugval? Blessure?
Jammer dat je zulke nonsens postquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kan er niet zo veel van. gelukkig hebben ze dat tegenwoordig sneller door en speel je niet een heel seizoen met dijks in de basis
Ah okquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Knieoperatie gehad. Komt deze maand terug
grapje ouwe pik.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jammer dat je zulke nonsens post
Sanchez was wat, 40miljoen? Toch ook een prima deal?quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar sowieso, hoe vaak hebben we recentelijk onze toppers te makkelijk laten gaan? Sanchez wilde zelf graag gaan, De Jong verdien je buitensporig veel voor..
Ow en ze hadden Neres kunnen laten gaan deze winter en die hebben ze kostte wat het kost behouden.
Ik vond Eiting prima spelen anders, zeker voor een wedstrijd als vanavond zou hij meer dan prima zijnquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kan er niet zo veel van. gelukkig hebben ze dat tegenwoordig sneller door en speel je niet een heel seizoen met dijks in de basis
Eiting is gewoon middelmaat hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jammer dat je zulke nonsens post
Denk dat je hierop doelt:quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:28 schreef franklop het volgende:
[..]
De vraag was waarom hij niet speelt. Niet of hij een topper is.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eiting is gewoon middelmaat hoor.
het gaat ook echt nergens over. Je kunt moeilijk tegen 10 spelers zeggen dat ze niet weg mogen allemaal.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:34 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Denk dat je hierop doelt:
https://www.ajaxshowtime.(...)e-makkelijk-verkocht
Maar het is algemeen bekend dat galbak V. Driessen een persoonlijke vendetta aan het voeren is tegen Ajax in het algemeen en ten Hag in het bijzonder.
En als er niets negatiefs te melden is, verzint-ie het met hetzelfde gemak gewoon zelf.
dan hebben ze ook wel weer wat recht van spreken, momenteel is het eerder zieligquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:37 schreef franklop het volgende:
[..]
het gaat ook echt nergens over. Je kunt moeilijk tegen 10 spelers zeggen dat ze niet weg mogen allemaal.
Die vendetta is echt kansloos aan het worden. Als ze straks de beker pakken, uitgeschakeld worden in de CL kwartfinale en 2e worden op een punt van PSV zal het wel helemaal los gaan daar.
Te MaKkEliJk VeRkOcHtquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met 86 miljoen kom je gewoon op plek 10 qua duurste transfers. Dat is gekkenwerk joh
En als je 2 punten meer pakt en kampioen wordt is het allemaal hosannaquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan hebben ze ook wel weer wat recht van spreken, momenteel is het eerder zielig
VoetbalGenot.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:48 schreef franklop het volgende:
[..]
En als je 2 punten meer pakt en kampioen wordt is het allemaal hosanna
Rondvaart in grachten met Valentijn en Mike vooropquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:48 schreef franklop het volgende:
[..]
En als je 2 punten meer pakt en kampioen wordt is het allemaal hosanna
ze zijn tenslotte mediapartnerquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rondvaart in grachten met Valentijn en Mike voorop
Alles is mogelijk. Bedankt Hansquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:58 schreef mokkiemok het volgende:
Zijn cliënt heeft weliswaar een contract tot medio 2022 in Amsterdam, maar de zaakwaarnemer van Ajacied Dusan Tadic sluit niet uit dat er komende zomer of daarna een nieuw avontuur wacht voor de Servische vedette. Milos Malenovic laat dat in gesprek met fansite Passione Inter doorschemeren.
https://www.voetbalprimeu(...)es-is-mogelijk-.html
#ALLESWEGquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:58 schreef mokkiemok het volgende:
Zijn cliënt heeft weliswaar een contract tot medio 2022 in Amsterdam, maar de zaakwaarnemer van Ajacied Dusan Tadic sluit niet uit dat er komende zomer of daarna een nieuw avontuur wacht voor de Servische vedette. Milos Malenovic laat dat in gesprek met fansite Passione Inter doorschemeren.
fansite Passione Interquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:58 schreef mokkiemok het volgende:
was meer om het feit dat Tadic zelf over roept dat hij sowieso blijftquote:
Wanneer spelers dat roepen moet je je natuurlijk zorgen maken. Dan zijn ze al bijna weg.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
was meer om het feit dat Tadic zelf over roept dat hij sowieso blijft
Waar verdient een zaakwaarnemer ook alweer geld aan?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer spelers dat roepen moet je je natuurlijk zorgen maken. Dan zijn ze al bijna weg.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer spelers dat roepen moet je je natuurlijk zorgen maken. Dan zijn ze al bijna weg.
bedankt dat was mijn reactie toen ook ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waar verdient een zaakwaarnemer ook alweer geld aan?
Zijn zaakwaarnemer ziet graag meer centjes. Tadic wil graag blijven.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vandaar leuk om te volgen hoe dit gaat lopen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:15 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zijn zaakwaarnemer ziet graag meer centjes. Tadic wil graag blijven.
300 miljoenquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Tadic, De Ligt, Onana, Ziyech, Neres allemaal weg
We zijn rijk jongens
er zijn geen uitzonderingen, de uitzonderingen die er zijn komt omdat de betreffende speler het anders zietquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:21 schreef Joran-Joran het volgende:
Zaakwaarnemers, met Mino Raiola voorop, zijn echt een onuitroeibaar gezwel in het hedendaagse voetbal. Uitzonderingen daargelaten.
ali dursun -van Frenkie - is wel een goeie vent.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zijn geen uitzonderingen, de uitzonderingen die er zijn komt omdat de betreffende speler het anders ziet
ik zou het niet weten maar Frenkie de Jong kan iedereen verkopenquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:26 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
ali dursun -van Frenkie - is wel een goeie vent.
Ik wist niet dat Frenkie zo'n goede onderhandelaar was.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zou het niet weten maar Frenkie de Jong kan iedereen verkopen
quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Frenkie zo'n goede onderhandelaar was.
Als spelers meer kunnen verdienen ergens anders in een mooie competitie willen ze gewoon weg. Daar kun je weinig aan doen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:37 schreef franklop het volgende:
[..]
het gaat ook echt nergens over. Je kunt moeilijk tegen 10 spelers zeggen dat ze niet weg mogen allemaal.
Die vendetta is echt kansloos aan het worden. Als ze straks de beker pakken, uitgeschakeld worden in de CL kwartfinale en 2e worden op een punt van PSV zal het wel helemaal los gaan daar.
Link?quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:05 schreef Simmertje het volgende:
Wel genieten hoe de Telegraaf wordt afgemaakt op Twitter, of zullen ze dat juist vanwege de clicks willen?
dat is dan 8 miljoen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:14 schreef gniffie het volgende:
Joh, geef Tadic verbeterd contractje. 10% van de CL opbrengsten.
Iedereen blij
Plus een kusje op de wang van Fresiagodinquote:
zo jammer dat die weg is bij Ajaxquote:Op woensdag 13 maart 2019 15:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Plus een kusje op de wang van Fresiagodin
Ik las al geruchten gebaseerd op Marca dat Bayern interesse zou hebben.quote:
Man man wat een kut clubquote:Op woensdag 13 maart 2019 15:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik las al geruchten gebaseerd op Marca dat Bayern interesse zou hebben.
ZIYATSJ Hansquote:Op woensdag 13 maart 2019 15:49 schreef Simmertje het volgende:
Ik vind Ziyech een typische speler voor de Franse competitie. Het nadeel is dat eigenlijk alleen PSG een echte vooruitgang is, heel misschien Lyon, maar denk niet dat je daar niet meer gaat verdienen dan bij Ajax.
Verkoop je kaarten aan mij.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:00 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Kun je eventueel je geld terugkrijgen als je de wedstrijd tegen Excelsior op zaterdag niet kunt? Ik heb helaas verplichtingen op zaterdag.
Op zich past elke technische speler wel bij Bayern. Alleen de vraag is even of hij het niveau aan kan en dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:49 schreef Simmertje het volgende:
Ik vind Ziyech een typische speler voor de Franse competitie. Het nadeel is dat eigenlijk alleen PSG een echte vooruitgang is, heel misschien Lyon, maar denk niet dat je daar niet meer gaat verdienen dan bij Ajax.
ik volg de Franse competitie niet zo maar waarom?quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:49 schreef Simmertje het volgende:
niet gek toch, op een CL avondquote:
4 verdedigers en 2 keepers op de bank ookquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
Ziyech niet bij de selectie en de Jong op de bank. Weinig zin in.
Toch nog steeds wel zin in hoor, maar nu moeten we meer verwachten van Neres en Dolberg.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
Ziyech niet bij de selectie en de Jong op de bank. Weinig zin in.
Ik ben content met een zakelijke 2-0. En inderdaad raar dat Ten Hag Veltman geen ritme laat opdoen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch nog steeds wel zin in hoor, maar nu moeten we meer verwachten van Neres en Dolberg.
Ajax mag er wel minimaal 4 maken weer voor het RECORDquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben content met een zakelijke 2-0. En inderdaad raar dat Ten Hag Veltman geen ritme laat opdoen.
3 punten = 3 punten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax mag er wel minimaal 4 maken weer voor het RECORDmaar zal wel wat lastiger worden dan zondag denk ik.
Gewoon 3-4-3 straks tegen City.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap dat je wil vasthouden aan zelfde verdediging maar er moet echt een rechtsback speelminuten gaan pakken.
Is wel zo. Kun je tenminste nog ff goed afpilsen na afloop.quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we eens wat van Labyad te zien krijgen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:11 schreef marp0 het volgende:
Te statisch voorin. Ik zou Gravenberg wel willen zien IPV Labyad.
Ach hij heeft wel een assist gegeven.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:11 schreef marp0 het volgende:
Te statisch voorin. Ik zou Gravenberg wel willen zien IPV Labyad.
Ik zie nog steeds niks. Prima assist, maar voor de rest niet gezien en paar keer simpel balverlies.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:22 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we eens wat van Labyad te zien krijgen.
Ik ben ook razend enthousiast, maar goed niemand laat echt aanvallend wat zienquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:22 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we eens wat van Labyad te zien krijgen.
Die heeft in ieder geval één ding van Ziyech geleerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |