SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of gewoon in de kruising schieten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is er mis met simpel een hoekje kiezen en schuiven?
Die had laag ook gezeten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of gewoon in de kruising schieten.
Laag in de hoek kan de keeper nog goed gokken.quote:
Goed laag in de hoek heeft ook geen keeper.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laag in de hoek kan de keeper nog goed gokken.
In de kruising kan hij gokken wat hij wil maar komt hij er niet bij
Als ze over gaan zitten ze dus niet in de kruisingquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goed laag in de hoek heeft ook geen keeper.
En in de kruising gaan ze ook veel sneller over hé Hans.
Vandaar dat ik richting zei.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze over gaan zitten ze dus niet in de kruising
Ver richting de hoek kan hij op de paal komen, net niet ver genoeg kan de keeper erbij.quote:
Valt best mee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ver richting de hoek kan hij op de paal komen, net niet ver genoeg kan de keeper erbij.
Is gewoon lastig.
Zivkovic werd daar een wereldtopper.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Nunnely heeft een veel hoger PO waarde in FM dan Becker
Andreij Zivkovic helemaal bohhhhquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zivkovic werd daar een wereldtopper.
El Maach. Altijd even in de gaten houden of je portemonnee nog in de kleedkamer ligt genot.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iedereen schiet links, El Maach gaat altijd naar rechts
Racistquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
El Maach. Altijd even in de gaten houden of je portemonnee nog in de kleedkamer ligt genot.
Blijft fantastisch hoe je aan die aanloop al kunt voorspellen dat het gigantisch misgaat. Eerder ook al bij die Lyon-druif.quote:
SYLVIA V BARNEVELDEDquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:12 schreef PicoMMP het volgende:
Wat een mongool met z'n aanloop![]()
Godverdomme
#tenhagout
GEKOLONISEERDquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Terecht wel dat Lyon door is.
#HeitingaOut
Als je gewoon een hoek schiet en keeper stopt hem dan zeg ik goed gedaan maar met zulke aanloop verdien je het ook dat het dik over gaat.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
Er is ook geen enkel voordeel te bedenken aan zo'n debiele aanloop.
quote:
Jup, en de keeper ziet ook dat je als Lucille Werner naar de bal loopt dus die blijft alleen maar langer staan. Leer dit ze af, John.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je gewoon een hoek schiet en keeper stopt hem dan zeg ik goed gedaan maar met zulke aanloop verdien je het ook dat het dik over gaat.
Lekker belangrijk joh die jeugdteams. Al verliezen ze elke week met 11-0.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jup, en de keeper ziet ook dat je als Lucille Werner naar de bal loopt dus die blijft alleen maar langer staan. Leer dit ze af, John.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker belangrijk joh die jeugdteams. Al verliezen ze elke week met 11-0.
Dude, je bent ontiegelijk dom of slecht in grappen maken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het leek wel een black out door de zenuwen. Zaza was er niks bij.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
Er is ook geen enkel voordeel te bedenken aan zo'n debiele aanloop.
Beter word je geen jeugdtrainer. Jezus zegquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker losers opleiden dat lijkt me een goed plan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij heeft ongelijk?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dude, je bent ontiegelijk dom of slecht in grappen maken.
presterende jeugdteams kunnen me gestolen worden, het gaat erom dat de schaarse echte talenten zich in zo'n team kunnen ontwikkelen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij ongelijk, dat je daar nog over gaat discussiëren is helemaal lachwekkend
Ja, maar als je elke week met 11-0 verliest dan denk ik niet dat er heel veel talent tussen loopt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
presterende jeugdteams kunnen me gestolen worden, het gaat erom dat de schaarse echte talenten zich in zo'n team kunnen ontwikkelen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:51 schreef Heeinz het volgende:
Een week geleden was het nu één groot feest
Nu begint de lichte angst te komen dat we Juventus of Manchester City gaan loten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:51 schreef Heeinz het volgende:
Een week geleden was het nu één groot feest
Juve, City en Barca zijn toch wel de ploegen die je liever niet hebt lijkt me.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu begint de lichte angst te komen dat we Juventus of Manchester City gaan loten.
Tottenhamquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Juve, City en Barca zijn toch wel de ploegen die je liever niet hebt lijkt me.
QFT. Denk trouwens dat Bayern door gaat morgenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tottenham
Man Utd
Porto
Barça
Bayern/Liverpool
Juventus
City
Op volgorde van wie ik het liefst wil loten naar minst graag.
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:32 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
QFT. Denk trouwens dat Bayern door gaat morgen
Vanwaar Porto niet bovenaan die lijst?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tottenham
Man Utd
Porto
Barça
Bayern/Liverpool
Juventus
City
Stug, degelijk, Portugees, vervelend, verdedigend, counterend, Pepe.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanwaar Porto niet bovenaan die lijst?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanwaar Porto niet bovenaan die lijst?
Je krijgt nu, bij Bwin, in elk geval 21¤ voor je euro als je inzet op winst Ajax.quote:Op woensdag 13 maart 2019 05:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is onze kans op de eindoverwinning weer iets gestegen nu? Vorige week stonden we op 9% geloof ik.
En hoe was de winst aan het begin van het seizoen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 06:10 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Je krijgt nu, bij Bwin, in elk geval 21¤ voor je euro als je inzet op winst Ajax.
Alleen Porto (67) en Lyon (151) doen het ‘slechter’.
Man City 3.25
Juventus 4.50
Barcelona 5.50
Bayern 11.00
Liverpool 11.00
Man U 12.00
Tottenham 15.00
Ajax 21.00
Porto 67.00
Lyon 151.00
Vóór het begin van de groepsfase bedoel je? Geen idee, moeilijk terug te vinden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoe was de winst aan het begin van het seizoen?
Toch iets gevonden!quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoe was de winst aan het begin van het seizoen?
Nice. Dank je wel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:28 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Toch iets gevonden!
https://www.standard.co.u(...)e-draw-a3924036.html
Dus voordat de groepsfase begon, was het 151¤ voor elke euro.
Oftewel 0,7%![]()
No problem, was zelf ook wel benieuwd haha.quote:
Liever Bayern dan Portoquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tottenham
Man Utd
Porto
Barça
Bayern/Liverpool
Juventus
City
Bayern is stukken beter geworden. Porto kan er geen fuck van, laatst zien spelen in het stadion.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Liever Bayern dan Porto
Heb er nu al zin in
Van Gaal zei dat Porto misschien wel de slechtst mogelijke loting is omdat Ajax daar niet tegen kan voetballen. Dan vertrouw ik daaropquote:Op woensdag 13 maart 2019 08:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Bayern is stukken beter geworden. Porto kan er geen fuck van, laatst zien spelen in het stadion.
Wanda Metropolitano oftewel in het nieuwe stadion van Atleticoquote:Op woensdag 13 maart 2019 08:17 schreef Heeinz het volgende:
Een gunstige loting vrijdag (inclusief halve finale), vier wedstrijden het niveau halen van tegen Madrid en uit bij Bayern en dan misschien...
Waar is de finale?
in madrid toch?quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:17 schreef Heeinz het volgende:
Een gunstige loting vrijdag (inclusief halve finale), vier wedstrijden het niveau halen van tegen Madrid en uit bij Bayern en dan misschien...
Waar is de finale?
Omdat Barca dat klusje vanavond - in eigen huis - waarschijnlijk wel klaart.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:15 schreef mokkiemok het volgende:
waarom sluiten we Lyon compleet uit deze discussie?
Lyon was de eerste wedstrijd beter, die zie ik wel een ajaxje doen in barcelona.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:21 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Omdat Barca dat klusje vanavond - in eigen huis - waarschijnlijk wel klaart.
Maar er is altijd een kans(je), uiteraard.
Ik las ergens dat de finale in Madrid isquote:Op woensdag 13 maart 2019 08:17 schreef Heeinz het volgende:
Waar is de finale?
hattrick Tadicquote:Op woensdag 13 maart 2019 08:28 schreef BobW het volgende:
Vanavond geen Frenkie en Ziyech twijfelgeval.
Als Lijnders dat vindtquote:"Hun spelopvatting, vol vertrouwen, lef, kwaliteit, talent. Echt super. Mooi om te zien", begint Pepijn Lijnders. "Vooral aan de bal was Ajax goed. Elke laatste pass was goed, door de kleinste gaatjes, op lopende spelers."
Ik hoop echt dat Veltman op rechtsback ritme mag opdoen + Mazraoui naar het middenveld.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:28 schreef BobW het volgende:
Vanavond geen Frenkie en Ziyech twijfelgeval.
Hoevaak moet er nog gezegd worden dat Labrat geen miskoop is maar gewoon pech heeft gehad dat Ziyech niet wegging. Ajax heeft gewoon (te) vroeg geanticipeerd.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:36 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Veltman op rechtsback ritme mag opdoen + Mazraoui naar het middenveld.
Alternatief is Labyad erin maar daar moet ik altijd een beetje om huilen, wat een miskoop
Labyad is vreselijk ja, dus die zal wel twee keer scoren als hij speeltquote:Op woensdag 13 maart 2019 08:36 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Veltman op rechtsback ritme mag opdoen + Mazraoui naar het middenveld.
Alternatief is Labyad erin maar daar moet ik altijd een beetje om huilen, wat een miskoop
quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoevaak moet er nog gezegd worden dat Labrat geen miskoop is maar gewoon pech heeft gehad dat Ziyech niet wegging. Ajax heeft gewoon (te) vroeg geanticipeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |