Hangen de tepels op de knietjes samen met de bieflappen? Zo nee, niet oud hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou zo oud dat ik niet weet wat het is
Gelukkig niet neequote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hangen de tepels op de knietjes samen met de bieflappen? Zo nee, niet oud hoor.
ja het nieuwe invoerknopje zit waar ik het niet verwachttequote:
dat doen we nu in discordquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:15 schreef moemoe het volgende:
Vroegah toen we nog samen baggerden op MSN.
#ONZ op mIRC en dan met dezelfde lui ook nog op MSN zitten... en dan wel MSN met fok smileys natuurlijk via een programma als trillian...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In 2007/8/9 zat iedereen op MSN. Dan kwam je online en sprak Biogarde (toen FA) je aan. Dat begon met hoi, alles goed. tieten! En vervolgens kwam remlof d'r bij, en Snakey en NJ en vervolgens yvonne. En dan wist je dat je nu echt te ver was gegaan met die tubgirl.Goeie ouwe tijd.
Welke is dat?quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:16 schreef bamibij het volgende:
Mensen welke niet dagelijks in de Braddie discord actief zijn_!
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:18 schreef vuurvliegie het volgende:
Is gelukt, was niet zo simpel eigenlijk
Ach ja. Klikte op de link, kon niet inloggen zonder telefoonverificatie. Deed ik dat maar kwam ik niet bij de groep uit maar bij de standaardpagina. Je kan ook niet gemakkelijk je 06 nummer intoetsen, je moet de 0 achterwege laten etc etc. Hoop gedoe maar het is me geluktquote:
raar mijn server verplicht geen telefoonquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:14 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
Ach ja. Klikte op de link, kon niet inloggen zonder telefoonverificatie. Deed ik dat maar kwam ik niet bij de groep uit maar bij de standaardpagina. Je kan ook niet gemakkelijk je 06 nummer intoetsen, je moet de 0 achterwege laten etc etc. Hoop gedoe maar het is me gelukt
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:34 schreef Tailless het volgende:
Tweakers heeft een officiële discord en FOK! Heeft 24 verschillende onofficiële.
Wat is discord?
•een lichtgewicht chat programma gemaakt voor gamers maar werkt ook goed voor fok!
Wat kan je?
Voice, chatten, gifjes posten
Waarom
•lekker auwehoeren met een groep mensen.
Welke zijn er?
• <3FOK! (https://discord.gg/rpnvHFb)
(Andere komen hier nog )
• dode topic discord (link heb ik niet)
Help jullie slopen FOK!
• dan kom je niet.
Wie zit waar?
•<3 fok zit
@:tailless
@:monopoly
@:already-in-use
@:madjackpirate
@:isax
@:lompehork
En nog veel meer
Welke discords zit jij?
Tweakers heeft een officiële discord en FOK! Heeft 24 verschillende onofficiële.
Wat is discord?
•een lichtgewicht chat programma gemaakt voor gamers maar werkt ook goed voor fok!
Wat kan je?
Waarom
Welke zijn er?
(Andere komen hier nog )
Help jullie slopen FOK!
• dan kom je niet.
Wie zit waar?
•<3 fok zit
En nog veel meer
Welke discords zit jij?
Wat is discord?
Wat kan je?
Waarom
Welke zijn er?
(Andere komen hier nog )
Help jullie slopen FOK!
• dan kom je niet.
Wie zit waar?
•<3 fok zit
En nog veel meer
Welke discords zit jij?
Waar is je discord heen?!?!?!?!?!?!?!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:34 schreef Tailless het volgende:
Wat is discord?
Wat kan je?
Waarom
Welke zijn er?
(Andere komen hier nog )
Help jullie slopen FOK!
• dan kom je niet.
Wie zit waar?
•<3 fok zit
@Tailless
@Monopoly
@already-in-use
@madjackpirate
@isax
@LompeHork
En nog veel meer
Welke discords zit jij?
Dat is pech discord weg.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:35 schreef isax het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Waar is je discord heen?!?!?!?!?!?!?!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |