@Monopolyquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tenzij er via de chat Tiroler Polka of ESF-muziek gespeeld wordt, dan zou het allicht te doen zijn.
ook goedquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:04 schreef Faux. het volgende:
Want die discords en whatsappengroepen hebben FOK! alleen maar goed gedaan ja
4 holy shit.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
4 .Waarvan ik er in 1 daadwerkelijk kom.
Ja maar kom er maar in 1. Af en toe. Kan het allemaal niet meer bijhouden joh.quote:
Waelke ben je actief in dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:34 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja maar kom er maar in 1. Af en toe. Kan het allemaal niet meer bijhouden joh.
Geen eens tijd om mijn leven nog te leven.
Nee haha. Helaasch zonder puntj0ns.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:47 schreef Tailless het volgende:
[..]
Krijg je daar punten?
(En leuk idee ik ga een dodetreath bot maken
Maar mag die discord in de op?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee haha. Helaasch zonder puntj0ns.
Voor 5 euro.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes when I close my eyes, I can't see.
Alleen dan met betere interface en gevrijwaard van overijverige mods.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon zelfde als SC dus. Lekker nuttig verder
Wat is oud?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:23 schreef Karina het volgende:
Ik ben oud en heb geen idee wat een discord is
Staat toch in de OPquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou zo oud dat ik niet weet wat het is
Ja zoiets dacht ik al, maar hoe of wat weet ik niet precies en vast teveel gedoe dus ik begin daar niet aan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Staat toch in de OP![]()
Een chat programma.
Soort msnquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik al, maar hoe of wat weet ik niet precies en vast teveel gedoe dus ik begin daar niet aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |