quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:11 schreef S95Sedan het volgende:
Kijken hoe lang het duurt voor het kwartje valt
Dit jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:36 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Viel spas Yasmin, we verwachten wel foto's he![]()
Kom daar meestal niet op fok. Moet je zon captcha invoeren die niet word gepakt. Ligt aan fok. NIet aan thailandquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo strict zijn ze daar toch niet met blokkeren van websites?
Ze hebben daar wel internet tochquote:
Val je op Thai? Ik heb zo’n gevoel dat 2019 wel eens jouw jaar kan gaan worden. Hou de moed erin!quote:
Lekker van je vakantie genieten en daarna weer op Fokquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kom daar meestal niet op fok. Moet je zon captcha invoeren die niet word gepakt. Ligt aan fok. NIet aan thailand
Nee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:43 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Val je op Thai? Ik heb zo’n gevoel dat 2019 wel eens jouw jaar kan gaan worden. Hou de moed erin!
Ja kan wel even zonder julliequote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker van je vakantie genieten en daarna weer op Fok
Bikinipicsquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:36 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Viel spas Yasmin, we verwachten wel foto's he![]()
Jaloerse witte man gespotquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
Als Yasmin een witte man was had men hier anders gereageerd denk ik.
Nou ja kan nog steeds dezelfde voorkeur hebben toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
Als Yasmin een witte man was had men hier anders gereageerd denk ik.
Beetje naar Thaise hoertjes neuken, nee dankje.quote:
Misschien ben jij dat welquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:47 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Goed dat je iig positief blijft. Je komt ooit wel je droomman tegen.
More power to you. Have phun.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja kan nog steeds dezelfde voorkeur hebben toch?
Sowieso ben je op vakantie, fokken kan daarna ook tochquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kom daar meestal niet op fok. Moet je zon captcha invoeren die niet word gepakt. Ligt aan fok. NIet aan thailand
Nee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:53 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik ben al bezet, Yasmina.
Doe je ook trio’s? Dan kunnen we misschien wel iets regelen.
Ja maar ik doe daar het zelfde als, hier. Niks. Dus is er ook tijd voor fokquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso ben je op vakantie, fokken kan daarna ook toch
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:55 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Klopt. De laatste wel vaak ruzie. Ik licht je wel in zodra het moment daar is.
Je gaat niet zoals Selang met een tentje de bush in om die ene paarse vogel te spotten?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar ik doe daar het zelfde als, hier. Niks. Dus is er ook tijd voor fok
Gek zeg.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Je gaat niet zoals Selang met een tentje de bush in om die ene paarse vogel te spotten?
Hoezo niks, je wil toch dingen bezichtigen daar neem ik aan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar ik doe daar het zelfde als, hier. Niks. Dus is er ook tijd voor fok
Ik wist niet dat jij ook een Miep hebtquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:55 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Klopt. De laatste wel vaak ruzie. Ik licht je wel in zodra het moment daar is.
Nee niet meer. Heb de eerste 2 keer veel plekken gezien. Nu blijf ik plakken op 1 plek. Misschien dat ik nog even naar het noorden vlieg want daar ben ik nog steeds niet geweest.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo niks, je wil toch dingen bezichtigen daar neem ik aan.
Twee maanden. Booooh. Beetje jaloers wel. Veel lezen, veel drinken, veel zien, veel chillen.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Twee maanden. Booooh. Beetje jaloers wel. Veel lezen, veel drinken, veel zien, veel chillen.
De hele tijd op 1 plek blijven als je 2 maanden naar Thailand gaatquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee niet meer. Heb de eerste 2 keer veel plekken gezien. Nu blijf ik plakken op 1 plek. Misschien dat ik nog even naar het noorden vlieg want daar ben ik nog steeds niet geweest.
Maar ik ga niet voor de cultuur of bezienswaardigheden. ga omdat ik echt een schijthekel heb aan de kou hier.
Nee vrijwel nooit. Toevallig vorig jaar op de Full moon party voor het eerst weer dronken geworden sinds 10 jaar denk ik. En laatste oud en nieuw was ik wat te enthousiast. Maar verder niet.quote:
Ga 'overwinteren' :pquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:01 schreef Mariocash het volgende:
[..]
De hele tijd op 1 plek blijven als je 2 maanden naar Thailand gaat![]()
Ontwikkel jezelf toch eens, meid.
Ga je dan gekke dingen doen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee vrijwel nooit. Toevallig vorig jaar op de Full moon party voor het eerst weer dronken geworden sinds 10 jaar denk ik. En laatste oud en nieuw was ik wat te enthousiast. Maar verder niet.
Vanwege de kouquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee niet meer. Heb de eerste 2 keer veel plekken gezien. Nu blijf ik plakken op 1 plek. Misschien dat ik nog even naar het noorden vlieg want daar ben ik nog steeds niet geweest.
Maar ik ga niet voor de cultuur of bezienswaardigheden. ga omdat ik echt een schijthekel heb aan de kou hier.
Mja het is weinig verschil met hier wat ik doe. Alleen dat ik daar dan mensen ken dus vrijwel elke dag met hun ben. Maar spannend is het niet nee. Hoeft ook niet..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vanwege de kou
Nee dat zou ik niet kunnen zo lang. Ga ik mij vervelen denk ik
Als je volgend jaar weer gaat geef even een seintje, pak ik m'n rugzak ook in.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gek zeg.![]()
Zit daar gewoon in een huisje. Begin de dag net als hier alleen dan zonder brood met hagelsslag en fok. En oploskoffieDan ga ik ergens ontbijten en dan naar het strand.. Meestal ben ik op het strand om 1400 zodat ik dat een uur volhou in de brandende zon en dan lunchen en eventueel even slapen
Leukquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:07 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Als je volgend jaar weer gaat geef even een seintje, pak ik m'n rugzak ook in.
Denk dat ik 2 maanden dronken zou zijn. Maar to each his own natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee vrijwel nooit. Toevallig vorig jaar op de Full moon party voor het eerst weer dronken geworden sinds 10 jaar denk ik. En laatste oud en nieuw was ik wat te enthousiast. Maar verder niet.
Wow dat is wel echt goedquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zijn er ook veel daarquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk dat ik 2 maanden dronken zou zijn. Maar to each his own natuurlijk.
Knap van je. Heb ik ook last van. Probeer ook niet te drinkenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja als ik drink heb ik niet echt een grens dus beter gewoon niet
Ja toen ik nog dronk dronk ik zo vaak en ook veel dat het wat idioot werd. Ben van de een op de andere dag gestopt en heb toen ook echt jaren geen druppel gedronken. Na paar jaar werd het af en toe een biertje maar als dat 3 keer per jaar was was dat veel. Lust bv ook geen wijn dus dat scheelt ook al veel denk ikquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:50 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Knap van je. Heb ik ook last van. Probeer ook niet te drinken
Misschien moeten we dan eens een keer samen naar die bar gaanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja als ik drink heb ik niet echt een grens dus beter gewoon niet
Denkhet niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan eens een keer samen naar die bar gaan
Herkenbaar. Vind het wel knap van je dat je nu helemaal niet meer drinkt. Alcohol is zeker fijn als je niet lekker in je vel zit, maar het maakt ook veel kapot en dat heb ik soms niet zo in de gaten dus das wel lastig.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja toen ik nog dronk dronk ik zo vaak en ook veel dat het wat idioot werd. Ben van de een op de andere dag gestopt en heb toen ook echt jaren geen druppel gedronken. Na paar jaar werd het af en toe een biertje maar als dat 3 keer per jaar was was dat veel. Lust bv ook geen wijn dus dat scheelt ook al veel denk ik![]()
Maar ik begrijp dat je het lastig kan vinden om niet te drinken. Zeker als je niet top in je vel zit kan alcohol toch wel verlichten.
Leuk joh. Fucked up in Thailand.quote:
Waarschijnlijk om je je zo goed voelt als je drinkt?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:54 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Herkenbaar. Vind het wel knap van je dat je nu helemaal niet meer drinkt. Alcohol is zeker fijn als je niet lekker in je vel zit, maar het maakt ook veel kapot en dat heb ik soms niet zo in de gaten dus das wel lastig.
Ik ben verslaafd aan alcohol dus het blijft altijd een lastig dingetje. Apart is dat he, als je het ziet dan wil je het vaak kopen. Ik heb dan ook echt de neiging om veel te drinken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om je je zo goed voelt als je drinkt?
Ik denk ook dat ik verslaafd had kunnen raken als ik niet gestopt wat. Zit ook in de familie. Soms loop ik door de supermarkt en de cola staat vaak tegenover het bier en dan heb ik onverlaarbare drang om het te kopen... terwijl ik bier niet eens zo lekker vind.
Je zou als je verslaafd bent geweest beter toch geen druppel meer drinken?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:58 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd geweest aan alcohol dus het blijft altijd een lastig dingetje. Apart is dat he, als je het ziet dan wil je het vaak kopen. Ik heb dan ook echt de neiging om veel te drinken.
Nee eigenlijk niet, maar de drang om te drinken is soms zo sterk dat ik er niet tegen kan vechten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je zou als je verslaafd bent geweest beter toch geen druppel meer drinken?
Ja das de verslaving. Verslavingen zijn fucked up.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:59 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar de drang om te drinken is soms zo sterk dat ik er niet tegen kan vechten.
Zeker fucked up. Maar ik probeer niet te drinken. Mag ook niet hier, maar heb het wel stiekem gedaan en dat gisteren toegegeven dat was lastig.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja das de verslaving. Verslavingen zijn fucked up.
Klinkt alsof je nog steeds verslaafd bent eigenlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:59 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar de drang om te drinken is soms zo sterk dat ik er niet tegen kan vechten.
Ben ik ook, weet ook niet zo goed hoe ik er mee om moet gaanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt alsof je nog steeds verslaafd bent eigenlijk
Ah oké. Omdat je net typte dat je verslaafd geweest bent.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:06 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ben ik ook, weet ook niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan
Ja klopt eigenlijk had ik beter kunnen typen dat ik nog verslaafd ben. Sorry daarvoorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah oké. Omdat je net typte dat je verslaafd geweest bent.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:58 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan alcohol dus het blijft altijd een lastig dingetje. Apart is dat he, als je het ziet dan wil je het vaak kopen. Ik heb dan ook echt de neiging om veel te drinken.
Acceptatie is al stap 1 zeggen ze tochquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:06 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ben ik ook, weet ook niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan
Ik heb het aangepastquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah oké. Omdat je net typte dat je verslaafd geweest bent.
Gisteren heb ik toegegeven dat ik had gedronken en nu heb ik een waarschuwing gekregen. Ik zal nog een gesprek er over hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Acceptatie is al stap 1 zeggen ze toch![]()
Dat zou je daar moeten vragen natuurlijk. Weet zeker dat ze je er mee kunnen helpen. maar dan moet je dus toegeven dat je stiekem drinkt wat gevolgen zal hebben denk ik?
Oh das wel netjes van je! Of kwamen ze er achter?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:14 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Gisteren heb ik toegegeven dat ik had gedronken en nu heb ik een waarschuwing gekregen. Ik zal nog een gesprek er over hebben.
Nee gister avond heb ik het gezegdquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh das wel netjes van je! Of kwamen ze er achter?
en moedig trouwens.
Dat is wel erg dapper! Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:17 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Nee gister avond heb ik het gezegd
Goede stapquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:17 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Nee gister avond heb ik het gezegd
Ik ben 24quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is wel erg dapper! Hoe oud ben je?
Nee dat klopt, maar soms zie ik det gewoon niet in en dan ga ik gewoon drinken. Het blijft zo moeilijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goede stap
Hopelijk sta je nu ook meer open voor hulp
Blijven drinken helpt helaas niet
Vraag om hulp. Het is niet raar als de eerste poging mislukt. En je bent nu nog jong. je kan er zeker weten van af komen al begrijp ik dat dat zeer moeilijk is.quote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Alcohol kan meer kapot maken dan je lief is inderdaad als je niet met mate kunt drinken......
Sterkte Mo0nlight!!
Ik ben gewoon bang dat ik er nooit vanaf kom. Bij mij zit het ook in de familie dus vandaar.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vraag om hulp. Het is niet raar als de eerste poging mislukt. En je bent nu nog jong. je kan er zeker weten van af komen al begrijp ik dat dat zeer moeilijk is.
Je komt er wel van af maar dat betekent dat je nooit meer kan drinken. Geen druppel niets.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:26 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang dat ik er nooit vanaf kom. Bij mij zit het ook in de familie dus vandaar.
Echt een knop die voor jezelf om moetquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je komt er wel van af maar dat betekent dat je nooit meer kan drinken. Geen druppel niets.
Voor nu lijkt me dat nog te lastig, maar ik wil er graag vanaf komen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je komt er wel van af maar dat betekent dat je nooit meer kan drinken. Geen druppel niets.
Ben er nog nooit geweest maar hopelijk heb je het naar je zin daarquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja het is weinig verschil met hier wat ik doe. Alleen dat ik daar dan mensen ken dus vrijwel elke dag met hun ben. Maar spannend is het niet nee. Hoeft ook niet..
Vind het bv leuk om op de scooter rond te rijden. Het veranderd ook snel dus komt veel nieuwe horeca bij met leuke uitzichten dus kan prima daar tijdje zitten. Je leert ook wel elke dag nieuwe mensen kennen. Zijn veel feestjes waar je heen kunt maar das niet zo mijn ding. Lig meestal wel om 12 in mijn bed.
Gaat ook niet in een keerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:30 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Voor nu lijkt me dat nog te lastig, maar ik wil er graag vanaf komen.
Ik denk zelf van wel, maar ja ik doe mn best en meer kan ik niet doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gaat ook niet in een keerMaar denk niet dat je er nooit van af komt. Doe het stap voor stap en accepteer dat het niet makkelijk is maar wel mogelijk.
Gelukkig maar !quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:31 schreef S95Sedan het volgende:
Lijkt mij lastig als je verslaafd bent aan zoiets. Gelukkig hier ben ik voor dat allemaal totaal niet vatbaar.
Als je je best doet is het goed toch? Je had er gister ook voor kunnen kiezen om niets te zeggen tegen ze en het geheim te houden. Dat heb je niet gedaan dus vind dat al een hele grote stap.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:31 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ik denk zelf van wel, maar ja ik doe mn best en meer kan ik niet doen.
Dankjewel. Ik werd helemaal gek van de leugens van daar dat ik het verteld hebquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je je best doet is het goed toch? Je had er gister ook voor kunnen kiezen om niets te zeggen tegen ze en het geheim te houden. Dat heb je niet gedaan dus vind dat al een hele grote stap.
Das toch een onwijs grote stap? Denk dat het wel goed komtquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:33 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik werd helemaal gek van de leugens van daar dat ik het verteld heb
Ja was het maar zo makkelijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:35 schreef S95Sedan het volgende:
Zou gewoon alle flessen leeg gooien
Kan je ook niks daarvan nemen.
En vervolgens nooit meer in een supermarkt komen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:35 schreef S95Sedan het volgende:
Zou gewoon alle flessen leeg gooien
Kan je ook niks daarvan nemen.
Ja ik zie dat zelf niet zo; bij mij word alles negatief.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das toch een onwijs grote stap? Denk dat het wel goed komtNeem de tijd en verwacht niet teveel in een keer. En je komt er echt wel van af.
Ja das nu. Waar je nu mee bezig bent zal uiteindelijk ook gaan werken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:41 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja ik zie dat zelf niet zo; bij mij word alles negatief.
Dankjewelquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja das nu. Waar je nu mee bezig bent zal uiteindelijk ook gaan werken.
Ja meen het hoor. Je accepteert dat je verslaafd bent en buiten dat geef je het ook nog toe aan mensen terwijl je weet dat het gevolgen kan hebben. Je ben niet ontkenning en doet ook niet of het allemaal wel mee valt dus als ik dat zo lees denk ik dat dat gewoon goed gaat komen.quote:
Ik hoop echt dat het goed gaat komen. De drang om t drinken is de laatste tijd heel erg sterk dus das wel moeilijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja meen het hoor. Je accepteert dat je verslaafd bent en buiten dat geef je het ook nog toe aan mensen terwijl je weet dat het gevolgen kan hebben. Je ben niet ontkenning en doet ook niet of het allemaal wel mee valt dus als ik dat zo lees denk ik dat dat gewoon goed gaat komen.
Denk dat omdat je nu al die andere therapien volgt dat het wat teveel is allemaal tegelijk dus zou denken probeer het stap voor stap te doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:45 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het goed gaat komen. De drang om t drinken is de laatste tijd heel erg sterk dus das wel moeilijk. Maar ik probeer er tegen te vechten
Het is inderdaad allemaal een beetje te veel. Maar ik weet niet hoe ik dat moet aangeven.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat omdat je nu al die andere therapien volgt dat het wat teveel is allemaal tegelijk dus zou denken probeer het stap voor stap te doen.
Niet leunenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Als ik te ver achterover leun met de backpack val ik om
Letterlijk zo? Het is me een beetje teveel?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:50 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Het is inderdaad allemaal een beetje te veel. Maar ik weet niet hoe ik dat moet aangeven.
Nou gewoon zo zeggen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:50 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Het is inderdaad allemaal een beetje te veel. Maar ik weet niet hoe ik dat moet aangeven.
Soms zie je ze zo lopen he. Zon backpack voor en achter. verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Of nog een rugzak aan de voorkant hangen...
Ik snap dat het dan niet zo werkt neequote:
Nouja als je er vatbaat voor bent dan neem je dat toch niet mee, maar ik denk er waarschijnlijk te simpel overquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En vervolgens nooit meer in een supermarkt komen?
Ja verschrikkelijk inderdaad......maar succes met je bagagequote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Soms zie je ze zo lopen he. Zon backpack voor en achter. verschrikkelijk.
MAar kan het nog in een koffer doen.
Compenseert toch sowieso al een beetje bij vrouwenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Of nog een rugzak aan de voorkant hangen...
Nee dat durf ik nietquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou gewoon zo zeggen?
Het is allemaal teveel nu is wel duidelijk en niets voor om je te schamen. Ook wel logisch.
Of durf je dat niet te zeggen?
Niet bij allemaal hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Compenseert toch sowieso al een beetje bij vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar ben ik bang voor. Bang det ze gaan zeggen dat het allemaal wel mee valtquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom niet? Bang dat je faalt ofzo?
Dat is de verslavingquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik snap dat het dan niet zo werkt nee[..]
Nouja als je er vatbaat voor bent dan neem je dat toch niet mee, maar ik denk er waarschijnlijk te simpel over
ik denk niet dat ze dat zullen zeggen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:01 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja daar ben ik bang voor. Bang det ze gaan zeggen dat het allemaal wel mee valt
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik loop zo naar het station straks.YasminSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk je uit? Dadelijk waai je nog om
Gek? kan je dat eten?
Die tas houdt mij op de grondquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:03 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Yasminkijk je uit? Dadelijk waai je nog om
Maar je bent toch in therapie bij professionals.....die weten toch hoe ze op jou moeten reageren??quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:01 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Weg beeld.quote:
Je kan nog 1/3e eruit halenquote:
Juist belangrijk dat je dat aangeeft (lijkt mij) Uiteindelijk ben je daar toch voor jezelf.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:01 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Nee nee dan moet het selectieproces weer opnieuwquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weg beeld.![]()
[..]
Je kan nog 1/3e eruit halen nu
Of[..]
Juist belangrijk dat je dat aangeeft (lijkt mij) Uiteindelijk ben je daar toch voor jezelf.
Sorryquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weg beeld.![]()
[..]
Je kan nog 1/3e eruit halen nu
Of[..]
Juist belangrijk dat je dat aangeeft (lijkt mij) Uiteindelijk ben je daar toch voor jezelf.
Ja dat wel maar ik heb gewoon niet realistische angstenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar je bent toch in therapie bij professionals.....die weten toch hoe ze op jou moeten reageren??
Nee maar toch ben ik er bang voorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze dat zullen zeggen.
Of heb je eerder zulke reacties gehad?
Maar je durfde wel te vertellen dat je hebt gedronken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:07 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik heb gewoon niet realistische angsten
Ja dat heeft ook wel een paar dagen geduurdquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar je durfde wel te vertellen dat je hebt gedronken.
Je hebt het wel gedaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:08 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja dat heeft ook wel een paar dagen geduurd
Opvouwbaar steekwagentje gebruikenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die tas houdt mij op de grond
Maar moet misschien idd voor contragewicht zorgen?
Ja heb ik niet. Misschien kan ik 2 emmertjes water mee nemen naar het station zodat ik wat meer rechtop kan staan?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:09 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Opvouwbaar steekwagentje gebruiken
Ik ga er over nadenkenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Begrijp ik![]()
Toch denk ik dat je het moet aangeven bij ze.
Daar kun je toch juist ook mee geholpen worden lijkt me?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:07 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik heb gewoon niet realistische angsten
Ja opzich wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Daar kun je toch juist ook mee geholpen worden lijkt me?
Ik plaag je maarquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee nee dan moet het selectieproces weer opnieuw
Beetje laat nu hequote:
Owjee......quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik plaag je maar[..]
Beetje laat nu he
Vind ik ook!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:17 schreef quickstepster het volgende:
Oh jongens, wat gaat de dag traag voorbij... Of ligt dat aan mij?
Ja ligt aan jou.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:17 schreef quickstepster het volgende:
Het voelt wel zo. Ik heb dat altijd met de dinsdag.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:17 schreef quickstepster het volgende:
Boh scherpquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ligt aan jou.
Of ze moeten van een minuut ineens 61seconde hebben gemaakt
Vind ik ook altijd erg lastig. Wat gaan jullie kopen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:01 schreef quickstepster het volgende:
het ligt altijd aan mij, dus ach.
Ben vriend maar aan het helpen met een kraam cadeau. Arme schat weet het echt niet
Meer iets voor moeder dan voor kind, zij heeft t zware werk gedaan!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd erg lastig. Wat gaan jullie kopen?
Wauw wat een leuk idee!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:10 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Meer iets voor moeder dan voor kind, zij heeft t zware werk gedaan!
Willen een mooie afbeelding op glas laten drukken, als wandversiering of om neer te zetten. Iets wat bij haar past, en gaat om familie.
Dat klinkt wel heel mooi!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:10 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Willen een mooie afbeelding op glas laten drukken, als wandversiering of om neer te zetten. Iets wat bij haar past, en gaat om familie.
Wanhopig?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:16 schreef Mo0nlight het volgende:
Ik heb niet zo’n goede dag vandaagerg wanhopig... iemand tips?
Eerste sowieso nietquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:18 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja ik heb veel drang naar automutilatie en trek in alcohol
Oei.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:18 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja ik heb veel drang naar automutilatie en trek in alcohol
Het is zo zwaar Op dit moment kan ik aan niks anders denkenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eerste sowieso niet. Alcohol eigenlijk ook niet.
Creatief bezig zijn wel en ik zit te denken om nu lekker hard muziek te luisteren dus denk dat ik det maar ga doenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oei.
Wat helpt je normaal om je gedachten te verzetten? Knutselen? Wandelen? Muziek heel hard aan en hard mee gillen?
Zijn daar nu toch mensen waarmee je kan praten?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:19 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Het is zo zwaar Op dit moment kan ik aan niks anders denken
Goed ideequote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:19 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Creatief bezig zijn wel en ik zit te denken om nu lekker hard muziek te luisteren dus denk dat ik det maar ga doen
Ik vind het moeilijk om hulp te vragen en heb het met wel even kort besproken maar is niet genoegquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn daar nu toch mensen waarmee je kan praten?
zal het proberenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee. Heel hard ABBA meezingen, dat werkt bij mij altijd
.
Ben je nu alleen? is er niemand waar je bij kan zitten?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:21 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om hulp te vragen en heb het met wel even kort besproken maar is niet genoeg
Ik ben op dit moment alleen op mijn kamerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben je nu alleen? is er niemand waar je bij kan zitten?
Het moeilijk vinden hulp te vragen snap ik wel, ik heb dat ook. Toch is het, helemaal in jouw situatie, erg verstandig dat wel te doen en je daar ook zeker niet schuldig om te voelen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:21 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om hulp te vragen en heb het met wel even kort besproken maar is niet genoeg
Er is iets wat me gewoon heel erg tegenhoud om hulp te vragen. Ik voel me veelte veel en alsof ik alleen maar in de weg zit..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het moeilijk vinden hulp te vragen snap ik wel, ik heb dat ook. Toch is het, helemaal in jouw situatie, erg verstandig dat wel te doen en je daar ook zeker niet schuldig om te voelen.
Maar ze zijn daar juist om jou te helpen toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:25 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Er is iets wat me gewoon heel erg tegenhoud om hulp te vragen. Ik voel me veelte veel en alsof ik alleen maar in de weg zit..
Is dat het enige dat je tegenhoudt? Want daar zit je natuurlijk niet in de weg.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:25 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Er is iets wat me gewoon heel erg tegenhoud om hulp te vragen. Ik voel me veelte veel en alsof ik alleen maar in de weg zit..
Dat is waar maar het voelt gewoon alsof ik in de weg zit en alleen maar kan zeikenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar ze zijn daar juist om jou te helpen toch?
Eerst even lekker zeiken.....dan kun je daarna leren hoe je hiermee moet omgaan....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:26 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Dat is waar maar het voelt gewoon alsof ik in de weg zit en alleen maar kan zeiken
Ik weet niet zo goed wat me nog meer tegenhoud, ik denk het hele idee van dat ik hier ben.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat het enige dat je tegenhoudt? Want daar zit je natuurlijk niet in de weg.
quote:
Dankjulliequote:
En wat als je het omdraait? Je zit daar om geholpen te worden, hoe kunnen mensen je helpen als je niet verteld dat je ergens mee zit of dingen je teveel worden?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:25 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Niemand daar denkt er zo over. Is belangrijk om te zeggen als je ermee zit of je die gedachten voelt opkomen, ze zijn daar om je te helpen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:26 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Dat is waar maar het voelt gewoon alsof ik in de weg zit en alleen maar kan zeiken
Ik vind het eng...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eerst even lekker zeiken.....dan kun je daarna leren hoe je hiermee moet omgaan....
Dat weet ik ook niet zo goed. Net wel even kort besproken maar is niet genoegquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:27 schreef quickstepster het volgende:
[..]
[..]
Dankjullie[..]
En wat als je het omdraait? Je zit daar om geholpen te worden, hoe kunnen mensen je helpen als je niet verteld dat je ergens mee zit of dingen je teveel worden?
Kun je desnoods deze forumpagina laten lezen aan iemand? Hoef je het niet te "zeggen".quote:
Ik ben gewoon te bangquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niemand daar denkt er zo over. Is belangrijk om te zeggen als je ermee zit of je die gedachten voelt opkomen, ze zijn daar om je te helpen.
Dat is best wel een goed ideequote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:28 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Kun je desnoods deze forumpagina laten lezen aan iemand? Hoef je het niet te "zeggen".
Of ergens opschrijven en dan aan ze geven.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:28 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Kun je desnoods deze forumpagina laten lezen aan iemand? Hoef je het niet te "zeggen".
Je kunt het in elk geval aardig verwoorden.....nu nog durven te zeggen.....ook al struikel je over die drempel waar je nu tegenop kijkt.....je wordt áltijd opgevangen!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:33 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik heb gewoon heel veel angsten maar hier typen gaat redelijk
De drempel is gewoon zo hoog dat ik geen idee heb hoe ik er over heen kom, maar dit laten lezen is wel een goed ideequote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je kunt het in elk geval aardig verwoorden.....nu nog durven te zeggen.....ook al struikel je over die drempel waar je nu tegenop kijkt.....je wordt áltijd opgevangen!
Hopelijk geven wij je hier dan een beetje steun om te klimmen....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:35 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
De drempel is gewoon zo hoog dat ik geen idee heb hoe ik er over heen kom, maar dit laten lezen is wel een goed idee
Ja dat vind ik wel heel erg fijn!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hopelijk geven wij je hier dan een beetje steun om te klimmen....
Heb je voor jezelf wel geaccepteerd dat het nu eenmaal zo is?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:27 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat me nog meer tegenhoud, ik denk het hele idee van dat ik hier ben.
Nee dat lukt me nog steeds niet. Ik ben hier al eerder geweest. Ik was in september thuis toen ging ik met ontslag maar dit ging helemaal niet goed. Toen kwam ik uiteindelijk weer hier terecht en eigenlijk sindsdien is er nog geen acceptatiequote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je voor jezelf wel geaccepteerd dat het nu eenmaal zo is?
Ik denk dat je dat als eerste moet gaan accepteren. Makkelijker gezegd, dan gedaan. Maar de enige waar je invloed op hebt, ben jijzelf.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:49 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Nee dat lukt me nog steeds niet. Ik ben hier al eerder geweest. Ik was in september thuis toen ging ik met ontslag maar dit ging helemaal niet goed. Toen kwam ik uiteindelijk weer hier terecht en eigenlijk sindsdien is er nog geen acceptatie
Het us wel lastig want ik ga naar een woonafdeling die ook in hetzelfde gebouw zit als waar ik nu zit. Ik wil het heel graag accepteren maar het lukt me niet. Ik kan niet accepteren dat ik zover achteruit ben gegaan..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat als eerste moet gaan accepteren. Makkelijker gezegd, dan gedaan. Maar de enige waar je invloed op hebt, ben jijzelf.
Mijn moeder heeft ook een tijdje gedwongen opgenomen gezeten en toen zij de knop omzette en het accepteerde dat het nu eenmaal zo was, is haar herstel snel gegaan.
Nee heel moeilijk. Ik kleur het gelijk zwart. Als iets goed gaat schrik ik hier zo van dat ik gelijk weer in een negtief gat val..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:01 schreef quickstepster het volgende:
Kan je verbeteringen dan wel accepteren? Of lukt dat ook niet omdat je niet kan accepteren dat het mis is gegaan? We zijn allemaal mensen en we maken allemaal fouten en kunnen het geen van allen alleen
Word het accepteren makkelijker als je je bedenkt dat vooruitgang alleen maar mogelijk is door ook eens op je plaat te gaan?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:57 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Het us wel lastig want ik ga naar een woonafdeling die ook in hetzelfde gebouw zit als waar ik nu zit. Ik wil het heel graag accepteren maar het lukt me niet. Ik kan niet accepteren dat ik zover achteruit ben gegaan..
Dan word het wel iets makkelijker maar als ik op Mn plaat ga is alles weer negatief en zwart.. sorry het is zo moeilijk positief te zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Word het accepteren makkelijker als je je bedenkt dat vooruitgang alleen maar mogelijk is door ook eens op je plaat te gaan?
Dankjewel. Denk er zelf helaas niet zo over maar ik hoop en doe Mn best dat dit in de toekomst wel zo gaat zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:19 schreef quickstepster het volgende:
Geen sorry zeggen voor wie en wat je bent hoor! Je mag er gewoon zijn
Snap ik. Helpt het je te bedenken voor wie je daar zit?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:15 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Dan word het wel iets makkelijker maar als ik op Mn plaat ga is alles weer negatief en zwart.. sorry het is zo moeilijk positief te zijn
Ja dat wel maar ook dat kleur ik weer negatief want dan denk ik waarom zou ik dit voor mezelf doen.. ik voel me gewoon zo waardeloosquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik. Helpt het je te bedenken voor wie je daar zit?
Je moet het doen omdat je zelfbeeld niet klopt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:37 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ook dat kleur ik weer negatief want dan denk ik waarom zou ik dit voor mezelf doen.. ik voel me gewoon zo waardeloos
Ik heb straks weer therapie hiervoorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je moet het doen omdat je zelfbeeld niet klopt.
Je kunt je beter afvragen waarom je niet niet voor jezelf zou doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:37 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ook dat kleur ik weer negatief want dan denk ik waarom zou ik dit voor mezelf doen.. ik voel me gewoon zo waardeloos
Om er voor te gaan en het beste beentje voor te zettenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kunt je beter afvragen waarom je niet niet voor jezelf zou doen.
Wat zou je jezelf adviseren wanneer dat wat jij typt door mij of eender andere SC'er getypt werd?
Precies. Als een ander dat waard is, waarom jijzelf nietquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:44 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Om er voor te gaan en het beste beentje voor te zetten
Dankjewelquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Als een ander dat waard is, waarom jijzelf niet.
Graag gedaanquote:
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:47 schreef Mo0nlight het volgende:
Sorry dat dit topic vol staat met mijn shit
Leukquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:10 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ik hoop hetquote:
Je maakt je eigen kunst begrijp ik?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:21 schreef Samzz het volgende:
Woei, vanavond mijn tekeningen deels inlijsten. De passe partouts zijn er.
Van t weekend de lijsten spuiten.
Was je nou eigenlijk al die setjes aan het verkopen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:21 schreef Samzz het volgende:
Woei, vanavond mijn tekeningen deels inlijsten. De passe partouts zijn er.
Van t weekend de lijsten spuiten.
Volgens mij niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:16 schreef Sarabi het volgende:
Is Hestia eigenlijk nog online geweest vandaag?
Ja inderdaad.......maar maak me stiekem wel een beetje zorgen....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:46 schreef quickstepster het volgende:
Ze zal wel vet balen. Ze duikt vanzelf wel weer op
Maar is dat een reden om hier niet meer te posten?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:46 schreef quickstepster het volgende:
Ze zal wel vet balen. Ze duikt vanzelf wel weer op
Inderdaad....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar is dat een reden om hier niet meer te posten?
Maar ze post volgens mij sowieso wel elke ochtend en gezien haar situatie....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:55 schreef S95Sedan het volgende:
Ze heeft gisteren toch gepost? Zo lang is dat niet geleden.
En een van de laatste dingen die ze ze posten was dat er bedreigingen warenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:55 schreef S95Sedan het volgende:
Ze heeft gisteren toch gepost? Zo lang is dat niet geleden.
Dit inderdaad......quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En een van de laatste dingen die ze ze posten was dat er bedreigingen waren
Voelt gewoon niet helemaal lekker, hopelijk komt ze snel online
Mwa kunst... Ik teken graag en ik wil er twee inlijstenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:31 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ik hoop het[..]
Je maakt je eigen kunst begrijp ik?
Yesquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Was je nou eigenlijk al die setjes aan het verkopen?
Snap ik.......dankjewel voor jouw post.....weten we in elk geval dat het naar omstandigheden goed gaat....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:09 schreef quickstepster het volgende:
Ik wil niet teveel zeggen, maar heb Hestia gesproken, heeft even geen trek hier te posten, heeft andere dingen aan dr hoofd
Wat heb je getekend?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa kunst... Ik teken graag en ik wil er twee inlijsten.
Leuk ben benieuwd hoe dat er uit ziet !quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:44 schreef Samzz het volgende:
Ik ben na een lange dip weer begonnen en t zijn allemaal nog beesten tot nu toe.
Paarden, herten, ezeltje, zeehondje, zwijntje, vosje, wasbeertje.
CRE / Traditioneel tekenen #4; met hondenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:46 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Leuk ben benieuwd hoe dat er uit ziet !
Doet t niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:03 schreef MCH het volgende:
Gaat lekker in Urk
https://www.destentor.nl/(...)epen-geertje-wilders
Wauw super mooi kan jij tekenen zeg!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
CRE / Traditioneel tekenen #4; met honden
Vanaf post 68 staan er meerdere foto's van werken.
Dank je welquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:20 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Wauw super mooi kan jij tekenen zeg!
Sowquote:
Vind jequote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ach dan hebben ze tenminste een goed excuus waarom ze zo dom doen
Ja! Net ging het hier zo hard tekeer dat de katten ervan schrokkenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Boh wanneer is deze herfst weer voorbij....regen klettert tegen de ramen gewoon.....
Ik herken dit als m'n zoon weer naar een of ander metal concert gaatquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:02 schreef Restyler het volgende:
Vriendin is naar een optreden met haar zusje. Ze heeft de afgelopen weken al wel 5 keer gezegd naar welke artiest ze nog maar ging, maar heb het nog steeds niet onthouden.![]()
Edit: net even gegoogled, het is Twenty One Pilots waar ze heen is!
Die van ons net ookquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:25 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ja! Net ging het hier zo hard tekeer dat de katten ervan schrokken![]()
Kan niet wachten tot de zon weer gaat schijnenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Boh wanneer is deze herfst weer voorbij....regen klettert tegen de ramen gewoon.....
Na het weekend zeiden ze bij het weerbericht.....op naar de lente!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:39 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot de zon weer gaat schijnen
Dat mag wel naar al die dagen met wind en regen...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Na het weekend zeiden ze bij het weerbericht.....op naar de lente!
Ja ik ook!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:54 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Dat mag wel naar al die dagen met wind en regen...
I like the sunshine
Ik kan echt niet wachten op de dagen dat ik tot s'avonds laat in de tuin kan zitten, heerlijk gewoon.quote:
Dat zijn wel fijne momentenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:54 schreef quickstepster het volgende:
Inderdaad! Dit weer is voor herfstavonden samen onder een dekentje, niet het begin van de lente...
Dat kon 2 weken geleden wel alquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:57 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten op de dagen dat ik tot s'avonds laat in de tuin kan zitten, heerlijk gewoon.
Niet als vent ver weg zitquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zijn wel fijne momenten
Nu ook onder een dekentje op de bank, maarja hoort misschien niet in de lente.
Over lente gesproken, vandaag besloten mee te doen aan de Bloesemtocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |