Vraag om hulp. Het is niet raar als de eerste poging mislukt. En je bent nu nog jong. je kan er zeker weten van af komen al begrijp ik dat dat zeer moeilijk is.quote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Alcohol kan meer kapot maken dan je lief is inderdaad als je niet met mate kunt drinken......
Sterkte Mo0nlight!!
Ik ben gewoon bang dat ik er nooit vanaf kom. Bij mij zit het ook in de familie dus vandaar.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vraag om hulp. Het is niet raar als de eerste poging mislukt. En je bent nu nog jong. je kan er zeker weten van af komen al begrijp ik dat dat zeer moeilijk is.
Je komt er wel van af maar dat betekent dat je nooit meer kan drinken. Geen druppel niets.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:26 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang dat ik er nooit vanaf kom. Bij mij zit het ook in de familie dus vandaar.
Echt een knop die voor jezelf om moetquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je komt er wel van af maar dat betekent dat je nooit meer kan drinken. Geen druppel niets.
Voor nu lijkt me dat nog te lastig, maar ik wil er graag vanaf komen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je komt er wel van af maar dat betekent dat je nooit meer kan drinken. Geen druppel niets.
Ben er nog nooit geweest maar hopelijk heb je het naar je zin daarquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja het is weinig verschil met hier wat ik doe. Alleen dat ik daar dan mensen ken dus vrijwel elke dag met hun ben. Maar spannend is het niet nee. Hoeft ook niet..
Vind het bv leuk om op de scooter rond te rijden. Het veranderd ook snel dus komt veel nieuwe horeca bij met leuke uitzichten dus kan prima daar tijdje zitten. Je leert ook wel elke dag nieuwe mensen kennen. Zijn veel feestjes waar je heen kunt maar das niet zo mijn ding. Lig meestal wel om 12 in mijn bed.
Gaat ook niet in een keerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:30 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Voor nu lijkt me dat nog te lastig, maar ik wil er graag vanaf komen.
Ik denk zelf van wel, maar ja ik doe mn best en meer kan ik niet doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gaat ook niet in een keerMaar denk niet dat je er nooit van af komt. Doe het stap voor stap en accepteer dat het niet makkelijk is maar wel mogelijk.
Gelukkig maar !quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:31 schreef S95Sedan het volgende:
Lijkt mij lastig als je verslaafd bent aan zoiets. Gelukkig hier ben ik voor dat allemaal totaal niet vatbaar.
Als je je best doet is het goed toch? Je had er gister ook voor kunnen kiezen om niets te zeggen tegen ze en het geheim te houden. Dat heb je niet gedaan dus vind dat al een hele grote stap.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:31 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ik denk zelf van wel, maar ja ik doe mn best en meer kan ik niet doen.
Dankjewel. Ik werd helemaal gek van de leugens van daar dat ik het verteld hebquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je je best doet is het goed toch? Je had er gister ook voor kunnen kiezen om niets te zeggen tegen ze en het geheim te houden. Dat heb je niet gedaan dus vind dat al een hele grote stap.
Das toch een onwijs grote stap? Denk dat het wel goed komtquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:33 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik werd helemaal gek van de leugens van daar dat ik het verteld heb
Ja was het maar zo makkelijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:35 schreef S95Sedan het volgende:
Zou gewoon alle flessen leeg gooien
Kan je ook niks daarvan nemen.
En vervolgens nooit meer in een supermarkt komen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:35 schreef S95Sedan het volgende:
Zou gewoon alle flessen leeg gooien
Kan je ook niks daarvan nemen.
Ja ik zie dat zelf niet zo; bij mij word alles negatief.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das toch een onwijs grote stap? Denk dat het wel goed komtNeem de tijd en verwacht niet teveel in een keer. En je komt er echt wel van af.
Ja das nu. Waar je nu mee bezig bent zal uiteindelijk ook gaan werken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:41 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja ik zie dat zelf niet zo; bij mij word alles negatief.
Dankjewelquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja das nu. Waar je nu mee bezig bent zal uiteindelijk ook gaan werken.
Ja meen het hoor. Je accepteert dat je verslaafd bent en buiten dat geef je het ook nog toe aan mensen terwijl je weet dat het gevolgen kan hebben. Je ben niet ontkenning en doet ook niet of het allemaal wel mee valt dus als ik dat zo lees denk ik dat dat gewoon goed gaat komen.quote:
Ik hoop echt dat het goed gaat komen. De drang om t drinken is de laatste tijd heel erg sterk dus das wel moeilijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja meen het hoor. Je accepteert dat je verslaafd bent en buiten dat geef je het ook nog toe aan mensen terwijl je weet dat het gevolgen kan hebben. Je ben niet ontkenning en doet ook niet of het allemaal wel mee valt dus als ik dat zo lees denk ik dat dat gewoon goed gaat komen.
Denk dat omdat je nu al die andere therapien volgt dat het wat teveel is allemaal tegelijk dus zou denken probeer het stap voor stap te doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:45 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het goed gaat komen. De drang om t drinken is de laatste tijd heel erg sterk dus das wel moeilijk. Maar ik probeer er tegen te vechten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |