quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:11 schreef S95Sedan het volgende:
Kijken hoe lang het duurt voor het kwartje valt
Dit jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:36 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Viel spas Yasmin, we verwachten wel foto's he![]()
Kom daar meestal niet op fok. Moet je zon captcha invoeren die niet word gepakt. Ligt aan fok. NIet aan thailandquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo strict zijn ze daar toch niet met blokkeren van websites?
Ze hebben daar wel internet tochquote:
Val je op Thai? Ik heb zo’n gevoel dat 2019 wel eens jouw jaar kan gaan worden. Hou de moed erin!quote:
Lekker van je vakantie genieten en daarna weer op Fokquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kom daar meestal niet op fok. Moet je zon captcha invoeren die niet word gepakt. Ligt aan fok. NIet aan thailand
Nee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:43 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Val je op Thai? Ik heb zo’n gevoel dat 2019 wel eens jouw jaar kan gaan worden. Hou de moed erin!
Ja kan wel even zonder julliequote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker van je vakantie genieten en daarna weer op Fok
Bikinipicsquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:36 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Viel spas Yasmin, we verwachten wel foto's he![]()
Jaloerse witte man gespotquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
Als Yasmin een witte man was had men hier anders gereageerd denk ik.
Nou ja kan nog steeds dezelfde voorkeur hebben toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
Als Yasmin een witte man was had men hier anders gereageerd denk ik.
Beetje naar Thaise hoertjes neuken, nee dankje.quote:
Misschien ben jij dat welquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:47 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Goed dat je iig positief blijft. Je komt ooit wel je droomman tegen.
More power to you. Have phun.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja kan nog steeds dezelfde voorkeur hebben toch?
Sowieso ben je op vakantie, fokken kan daarna ook tochquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kom daar meestal niet op fok. Moet je zon captcha invoeren die niet word gepakt. Ligt aan fok. NIet aan thailand
Nee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:53 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik ben al bezet, Yasmina.
Doe je ook trio’s? Dan kunnen we misschien wel iets regelen.
Ja maar ik doe daar het zelfde als, hier. Niks. Dus is er ook tijd voor fokquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso ben je op vakantie, fokken kan daarna ook toch
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:55 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Klopt. De laatste wel vaak ruzie. Ik licht je wel in zodra het moment daar is.
Je gaat niet zoals Selang met een tentje de bush in om die ene paarse vogel te spotten?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar ik doe daar het zelfde als, hier. Niks. Dus is er ook tijd voor fok
Gek zeg.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Je gaat niet zoals Selang met een tentje de bush in om die ene paarse vogel te spotten?
Hoezo niks, je wil toch dingen bezichtigen daar neem ik aan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar ik doe daar het zelfde als, hier. Niks. Dus is er ook tijd voor fok
Ik wist niet dat jij ook een Miep hebtquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:55 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Klopt. De laatste wel vaak ruzie. Ik licht je wel in zodra het moment daar is.
Nee niet meer. Heb de eerste 2 keer veel plekken gezien. Nu blijf ik plakken op 1 plek. Misschien dat ik nog even naar het noorden vlieg want daar ben ik nog steeds niet geweest.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo niks, je wil toch dingen bezichtigen daar neem ik aan.
Twee maanden. Booooh. Beetje jaloers wel. Veel lezen, veel drinken, veel zien, veel chillen.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Twee maanden. Booooh. Beetje jaloers wel. Veel lezen, veel drinken, veel zien, veel chillen.
De hele tijd op 1 plek blijven als je 2 maanden naar Thailand gaatquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee niet meer. Heb de eerste 2 keer veel plekken gezien. Nu blijf ik plakken op 1 plek. Misschien dat ik nog even naar het noorden vlieg want daar ben ik nog steeds niet geweest.
Maar ik ga niet voor de cultuur of bezienswaardigheden. ga omdat ik echt een schijthekel heb aan de kou hier.
Nee vrijwel nooit. Toevallig vorig jaar op de Full moon party voor het eerst weer dronken geworden sinds 10 jaar denk ik. En laatste oud en nieuw was ik wat te enthousiast. Maar verder niet.quote:
Ga 'overwinteren' :pquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:01 schreef Mariocash het volgende:
[..]
De hele tijd op 1 plek blijven als je 2 maanden naar Thailand gaat![]()
Ontwikkel jezelf toch eens, meid.
Ga je dan gekke dingen doen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee vrijwel nooit. Toevallig vorig jaar op de Full moon party voor het eerst weer dronken geworden sinds 10 jaar denk ik. En laatste oud en nieuw was ik wat te enthousiast. Maar verder niet.
Vanwege de kouquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee niet meer. Heb de eerste 2 keer veel plekken gezien. Nu blijf ik plakken op 1 plek. Misschien dat ik nog even naar het noorden vlieg want daar ben ik nog steeds niet geweest.
Maar ik ga niet voor de cultuur of bezienswaardigheden. ga omdat ik echt een schijthekel heb aan de kou hier.
Mja het is weinig verschil met hier wat ik doe. Alleen dat ik daar dan mensen ken dus vrijwel elke dag met hun ben. Maar spannend is het niet nee. Hoeft ook niet..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vanwege de kou
Nee dat zou ik niet kunnen zo lang. Ga ik mij vervelen denk ik
Als je volgend jaar weer gaat geef even een seintje, pak ik m'n rugzak ook in.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gek zeg.![]()
Zit daar gewoon in een huisje. Begin de dag net als hier alleen dan zonder brood met hagelsslag en fok. En oploskoffieDan ga ik ergens ontbijten en dan naar het strand.. Meestal ben ik op het strand om 1400 zodat ik dat een uur volhou in de brandende zon en dan lunchen en eventueel even slapen
Leukquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:07 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Als je volgend jaar weer gaat geef even een seintje, pak ik m'n rugzak ook in.
Denk dat ik 2 maanden dronken zou zijn. Maar to each his own natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee vrijwel nooit. Toevallig vorig jaar op de Full moon party voor het eerst weer dronken geworden sinds 10 jaar denk ik. En laatste oud en nieuw was ik wat te enthousiast. Maar verder niet.
Wow dat is wel echt goedquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zijn er ook veel daarquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk dat ik 2 maanden dronken zou zijn. Maar to each his own natuurlijk.
Knap van je. Heb ik ook last van. Probeer ook niet te drinkenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja als ik drink heb ik niet echt een grens dus beter gewoon niet
Ja toen ik nog dronk dronk ik zo vaak en ook veel dat het wat idioot werd. Ben van de een op de andere dag gestopt en heb toen ook echt jaren geen druppel gedronken. Na paar jaar werd het af en toe een biertje maar als dat 3 keer per jaar was was dat veel. Lust bv ook geen wijn dus dat scheelt ook al veel denk ikquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:50 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Knap van je. Heb ik ook last van. Probeer ook niet te drinken
Misschien moeten we dan eens een keer samen naar die bar gaanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja als ik drink heb ik niet echt een grens dus beter gewoon niet
Denkhet niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan eens een keer samen naar die bar gaan
Herkenbaar. Vind het wel knap van je dat je nu helemaal niet meer drinkt. Alcohol is zeker fijn als je niet lekker in je vel zit, maar het maakt ook veel kapot en dat heb ik soms niet zo in de gaten dus das wel lastig.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja toen ik nog dronk dronk ik zo vaak en ook veel dat het wat idioot werd. Ben van de een op de andere dag gestopt en heb toen ook echt jaren geen druppel gedronken. Na paar jaar werd het af en toe een biertje maar als dat 3 keer per jaar was was dat veel. Lust bv ook geen wijn dus dat scheelt ook al veel denk ik![]()
Maar ik begrijp dat je het lastig kan vinden om niet te drinken. Zeker als je niet top in je vel zit kan alcohol toch wel verlichten.
Leuk joh. Fucked up in Thailand.quote:
Waarschijnlijk om je je zo goed voelt als je drinkt?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:54 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Herkenbaar. Vind het wel knap van je dat je nu helemaal niet meer drinkt. Alcohol is zeker fijn als je niet lekker in je vel zit, maar het maakt ook veel kapot en dat heb ik soms niet zo in de gaten dus das wel lastig.
Ik ben verslaafd aan alcohol dus het blijft altijd een lastig dingetje. Apart is dat he, als je het ziet dan wil je het vaak kopen. Ik heb dan ook echt de neiging om veel te drinken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om je je zo goed voelt als je drinkt?
Ik denk ook dat ik verslaafd had kunnen raken als ik niet gestopt wat. Zit ook in de familie. Soms loop ik door de supermarkt en de cola staat vaak tegenover het bier en dan heb ik onverlaarbare drang om het te kopen... terwijl ik bier niet eens zo lekker vind.
Je zou als je verslaafd bent geweest beter toch geen druppel meer drinken?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:58 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd geweest aan alcohol dus het blijft altijd een lastig dingetje. Apart is dat he, als je het ziet dan wil je het vaak kopen. Ik heb dan ook echt de neiging om veel te drinken.
Nee eigenlijk niet, maar de drang om te drinken is soms zo sterk dat ik er niet tegen kan vechten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je zou als je verslaafd bent geweest beter toch geen druppel meer drinken?
Ja das de verslaving. Verslavingen zijn fucked up.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:59 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar de drang om te drinken is soms zo sterk dat ik er niet tegen kan vechten.
Zeker fucked up. Maar ik probeer niet te drinken. Mag ook niet hier, maar heb het wel stiekem gedaan en dat gisteren toegegeven dat was lastig.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja das de verslaving. Verslavingen zijn fucked up.
Klinkt alsof je nog steeds verslaafd bent eigenlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:59 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar de drang om te drinken is soms zo sterk dat ik er niet tegen kan vechten.
Ben ik ook, weet ook niet zo goed hoe ik er mee om moet gaanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt alsof je nog steeds verslaafd bent eigenlijk
Ah oké. Omdat je net typte dat je verslaafd geweest bent.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:06 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ben ik ook, weet ook niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan
Ja klopt eigenlijk had ik beter kunnen typen dat ik nog verslaafd ben. Sorry daarvoorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah oké. Omdat je net typte dat je verslaafd geweest bent.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:58 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan alcohol dus het blijft altijd een lastig dingetje. Apart is dat he, als je het ziet dan wil je het vaak kopen. Ik heb dan ook echt de neiging om veel te drinken.
Acceptatie is al stap 1 zeggen ze tochquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:06 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ben ik ook, weet ook niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan
Ik heb het aangepastquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah oké. Omdat je net typte dat je verslaafd geweest bent.
Gisteren heb ik toegegeven dat ik had gedronken en nu heb ik een waarschuwing gekregen. Ik zal nog een gesprek er over hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Acceptatie is al stap 1 zeggen ze toch![]()
Dat zou je daar moeten vragen natuurlijk. Weet zeker dat ze je er mee kunnen helpen. maar dan moet je dus toegeven dat je stiekem drinkt wat gevolgen zal hebben denk ik?
Oh das wel netjes van je! Of kwamen ze er achter?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:14 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Gisteren heb ik toegegeven dat ik had gedronken en nu heb ik een waarschuwing gekregen. Ik zal nog een gesprek er over hebben.
Nee gister avond heb ik het gezegdquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh das wel netjes van je! Of kwamen ze er achter?
en moedig trouwens.
Dat is wel erg dapper! Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:17 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Nee gister avond heb ik het gezegd
Goede stapquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:17 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Nee gister avond heb ik het gezegd
Ik ben 24quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is wel erg dapper! Hoe oud ben je?
Nee dat klopt, maar soms zie ik det gewoon niet in en dan ga ik gewoon drinken. Het blijft zo moeilijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goede stap
Hopelijk sta je nu ook meer open voor hulp
Blijven drinken helpt helaas niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |