Ja inderdaad.......maar maak me stiekem wel een beetje zorgen....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:46 schreef quickstepster het volgende:
Ze zal wel vet balen. Ze duikt vanzelf wel weer op
Maar is dat een reden om hier niet meer te posten?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:46 schreef quickstepster het volgende:
Ze zal wel vet balen. Ze duikt vanzelf wel weer op
Inderdaad....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar is dat een reden om hier niet meer te posten?
Maar ze post volgens mij sowieso wel elke ochtend en gezien haar situatie....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:55 schreef S95Sedan het volgende:
Ze heeft gisteren toch gepost? Zo lang is dat niet geleden.
En een van de laatste dingen die ze ze posten was dat er bedreigingen warenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:55 schreef S95Sedan het volgende:
Ze heeft gisteren toch gepost? Zo lang is dat niet geleden.
Dit inderdaad......quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En een van de laatste dingen die ze ze posten was dat er bedreigingen waren
Voelt gewoon niet helemaal lekker, hopelijk komt ze snel online
Mwa kunst... Ik teken graag en ik wil er twee inlijstenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:31 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ik hoop het[..]
Je maakt je eigen kunst begrijp ik?
Yesquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Was je nou eigenlijk al die setjes aan het verkopen?
Snap ik.......dankjewel voor jouw post.....weten we in elk geval dat het naar omstandigheden goed gaat....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:09 schreef quickstepster het volgende:
Ik wil niet teveel zeggen, maar heb Hestia gesproken, heeft even geen trek hier te posten, heeft andere dingen aan dr hoofd
Wat heb je getekend?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa kunst... Ik teken graag en ik wil er twee inlijsten.
Leuk ben benieuwd hoe dat er uit ziet !quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:44 schreef Samzz het volgende:
Ik ben na een lange dip weer begonnen en t zijn allemaal nog beesten tot nu toe.
Paarden, herten, ezeltje, zeehondje, zwijntje, vosje, wasbeertje.
CRE / Traditioneel tekenen #4; met hondenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:46 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Leuk ben benieuwd hoe dat er uit ziet !
Doet t niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:03 schreef MCH het volgende:
Gaat lekker in Urk
https://www.destentor.nl/(...)epen-geertje-wilders
Wauw super mooi kan jij tekenen zeg!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
CRE / Traditioneel tekenen #4; met honden
Vanaf post 68 staan er meerdere foto's van werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |