Dank je welquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:20 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Wauw super mooi kan jij tekenen zeg!
Sowquote:
Vind jequote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ach dan hebben ze tenminste een goed excuus waarom ze zo dom doen
Ja! Net ging het hier zo hard tekeer dat de katten ervan schrokkenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Boh wanneer is deze herfst weer voorbij....regen klettert tegen de ramen gewoon.....
Ik herken dit als m'n zoon weer naar een of ander metal concert gaatquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:02 schreef Restyler het volgende:
Vriendin is naar een optreden met haar zusje. Ze heeft de afgelopen weken al wel 5 keer gezegd naar welke artiest ze nog maar ging, maar heb het nog steeds niet onthouden.![]()
Edit: net even gegoogled, het is Twenty One Pilots waar ze heen is!
Die van ons net ookquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:25 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ja! Net ging het hier zo hard tekeer dat de katten ervan schrokken![]()
Kan niet wachten tot de zon weer gaat schijnenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Boh wanneer is deze herfst weer voorbij....regen klettert tegen de ramen gewoon.....
Na het weekend zeiden ze bij het weerbericht.....op naar de lente!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:39 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot de zon weer gaat schijnen
Dat mag wel naar al die dagen met wind en regen...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Na het weekend zeiden ze bij het weerbericht.....op naar de lente!
Ja ik ook!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:54 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Dat mag wel naar al die dagen met wind en regen...
I like the sunshine
Ik kan echt niet wachten op de dagen dat ik tot s'avonds laat in de tuin kan zitten, heerlijk gewoon.quote:
Dat zijn wel fijne momentenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:54 schreef quickstepster het volgende:
Inderdaad! Dit weer is voor herfstavonden samen onder een dekentje, niet het begin van de lente...
Dat kon 2 weken geleden wel alquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:57 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten op de dagen dat ik tot s'avonds laat in de tuin kan zitten, heerlijk gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |