abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185733991
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:19 schreef kopersneek het volgende:
OG NL- Investeert

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met investeringen zelfs van 100k tot 300k
pi_185734006
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 10:49 schreef djh77 het volgende:
business-to-business bedrijfsinformatieleverancier op gve:
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=19401
Is het raar om ook een hyp.inschrijving te verwachten op die 4 beleggingspanden?
pi_185734065
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:23 schreef Jaco078 het volgende:

[..]

Is het raar om ook een hyp.inschrijving te verwachten op die 4 beleggingspanden?
Deze zijn al gevestigd ten gunste van andere GvE projecten, maar een inschrijving achtergesteld aan andere investeerders had wellicht gekund.
pi_185734188
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 10:49 schreef djh77 het volgende:
business-to-business bedrijfsinformatieleverancier op gve:
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=19401
Wankele onderneming lijkt me. Nauwelijks winst, nauwelijks eigen vermogen (was 0 in vorige pitch, is nu niet vermeld).
pi_185734194
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:26 schreef djh77 het volgende:

[..]

Deze zijn al gevestigd ten gunste van andere GvE projecten, maar een inschrijving achtergesteld aan andere investeerders had wellicht gekund.
Dank je. Ik zag het niet direct. Werk op stembureau en heb al 400 mensen langs mn bureau gehad ;-)
pi_185734246
quote:
OG NL- Investeert

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit c_/
Pecunia non olet
pi_185734764
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 09:52 schreef Jaco078 het volgende:

[..]

Ik begrijp niet van de pitch in Laren welke tent wordt overgenomen. Op het adres zie ik 2 restaurants. 1 heeft goede recensies, de andere toch wat minder. Welke wordt overgenomen?
Op zijn facebook staat Brink 10E, en als je dan verder kijkt op WOZ-waardeloket.nl , dat geeft Brink 10 t/m 10D het rechter grote pand aan. Brink 10E is het pand in het midden, grenzend aan de ijsboer (Brink 12) . Op streetview is het volgens mij het Bodega Bodega pand, dit is ook de toko met de matige recensies. Wat erop Brink 10-10d allemaal zit heb ik nog niet gekeken.

Misschien dat HCN dit nog ff duidelijker kan aangeven bij de pitch
pi_185735234
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:32 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:

[..]

Wankele onderneming lijkt me. Nauwelijks winst, nauwelijks eigen vermogen (was 0 in vorige pitch, is nu niet vermeld).
Met zo weinig winst zal het EV ook niet hard gestegen zijn :) Tenzij met boekhoudkundige (kunst)ingrepen of zo.

Komt van mijn kant nog bij dat ik dit soort business amper kan beoordelen. Ik vind het nogal wazig allemaal en alleen al daarom laat ik m liggen.
Pecunia non olet
pi_185735316
Reactie SIG nav schijven...

SPOILER
Vind SIG tot heden een leuk platform / mooie aanvulling op de rest. Hoop dat dit snel goed geregeld gaat worden..
pi_185735327
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:35 schreef obligataire het volgende:

[..]

Ziet er goed uit c_/
Vind ik ook, hoewel ik de ltv zelf op zo'n 100% zou inschatten.

Weet iemand of of NL-Investeert altijd goed met de hypothecaire zekerheid omgaat?
Pas uitbetaalt als de akte ondertekend is bijvoorbeeld.
En krijg je als investeerder ook een kopie van de hypotheekakte?
pi_185735633
quote:
OG NL- Investeert

SPOILER
En vol..Grote investeerders heeft dit platform zeg.
pi_185735758
quote:
12s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:00 schreef peterc het volgende:

[..]

Op zijn facebook staat Brink 10E, en als je dan verder kijkt op WOZ-waardeloket.nl , dat geeft Brink 10 t/m 10D het rechter grote pand aan. Brink 10E is het pand in het midden, grenzend aan de ijsboer (Brink 12) . Op streetview is het volgens mij het Bodega Bodega pand, dit is ook de toko met de matige recensies. Wat erop Brink 10-10d allemaal zit heb ik nog niet gekeken.

Misschien dat HCN dit nog ff duidelijker kan aangeven bij de pitch
Of het nu het pand van Bodega Bodega is of een naastgelegen pand; ik vind het een net niet plek. Kom nog wel eens in Laren, want woon op fietsafstand, maar loop/fiets hier altijd voorbij. De leuke tenten én alle winkels zitten net om de hoek. Mijns inziens wordt dit alleen wat als ze écht onderscheidend kunnen zijn van het huidige horeca-aanbod.
pi_185735953
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:32 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:

[..]

Toch wel een stijgende lijn in de omzet, duidelijk doel met kostenverlaging, in de vorige pitch geen hockeystickprognose en redelijk wat eigen vermogen bij de eigenaar in prive. Nu nog winst maken ;-)
pi_185736522
Aankondiging kantoorpand met hypothecaire zekerheid op WvjG:
quote:
OMSCHRIJVING LOOPTIJD MND RENTE BEDRAG
Groningenweg te Gouda 36 maanden 6% ¤ 850.000,00
Weer een flink hoog bedrag
pi_185736840
quote:
OG NL- Investeert

SPOILER
Dubbel
pi_185737369
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:58 schreef Red_arrow het volgende:

[..]

Toch wel een stijgende lijn in de omzet, duidelijk doel met kostenverlaging, in de vorige pitch geen hockeystickprognose en redelijk wat eigen vermogen bij de eigenaar in prive. Nu nog winst maken ;-)
Zit in één prive OG project met hypo van Dhr Rutger V. Vooralsnog laat ik het hierbij. Maar is ieders keus.
pi_185738664
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:31 schreef kopersneek het volgende:
Reactie SIG nav schijven...

SPOILER
Vind SIG tot heden een leuk platform / mooie aanvulling op de rest. Hoop dat dit snel goed geregeld gaat worden..
Dank!

Dan hebben ze nu dus minimaal 3 klachten gehad... Hopelijk lezen ze mee en hebben ze ook de overige reacties en de poll gezien.

Nu nog een beetje meedenken en er wat aan doen...
pi_185738913
Wijziging Annie GVE

SPOILER
pi_185739207
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 14:54 schreef kopersneek het volgende:
Wijziging Annie GVE

SPOILER
Hoe kun je een hypotheek over het hoofd zien. Niet best
pi_185739208
quote:
Wijziging Annie GVE

SPOILER
Lekker bezig hoor. Het gaat om behoorlijke bedragen, dan mag je er als investeerder toch wel vanuit gaan dat de informatie uit de pitch klopt? Niet dus blijkbaar...

Ik laat hem nu aan mij voorbij gaan aangezien de zekerheden behoorlijk achteruit zijn gegaan.
pi_185739292
quote:
Wijziging Annie GVE

SPOILER
Man, man, wat een blunder. Van GvE zouden we toch beter mogen verwachten.

De belangrijkste zekerheid is hiermee weggevallen. Rest 2x een 2e hypotheek. Het enige goede hieraan is dat ze hem hebben teruggetrokken en opnieuw hebben geplaatst. Ze hebben alleen vergeten de rente te verhogen naar minimaal 8%.

Ik laat hem nu lekker lopen.
pi_185739441
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2019 15:09 schreef Horsemen het volgende:

[..]

De belangrijkste zekerheid is hiermee weggevallen. Rest 2x een 2e hypotheek. Het enige goede hieraan is dat ze hem hebben teruggetrokken en opnieuw hebben geplaatst. Ze hebben alleen vergeten de rente te verhogen naar minimaal 8%.

Daar ben ik het helemaal mee eens.
pi_185739711
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2019 15:09 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Ook helemaal mee eens. Gelukkig vanochtend al een alternatieve bestemming gevonden bij NL Investeert, toeval maar toch:)
Pecunia non olet
pi_185740064
Vi
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 15:25 schreef obligataire het volgende:

[..]

Ook helemaal mee eens. Gelukkig vanochtend al een alternatieve bestemming gevonden bij NL Investeert, toeval maar toch:)
Die is inderdaad veel mooier.
Er staat een flamingo in mijn gezichtsveld... Rake $3
pi_185740314
SIG Emmeloord open, er is door (een of enkele) investeerders al fors bijgedragen in schijf 1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')