Dit. Dat handje op die tweede fotoquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:09 schreef mereltjuhh34 het volgende:
Volgens mij is ze echt bij elke houding die ze aanneemt, zich bewust van de loerende fotografen.
Er zit gewoon werkelijk niks spontaans bij.
Het is werkelijk op alle foto s.Zelfs hoe ze onder die douche staat.quote:
Ja dat denk ik ook. Niks spontaans aan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:14 schreef mereltjuhh34 het volgende:
[..]
Het is werkelijk op alle foto s.Zelfs hoe ze onder die douche staat.
Vre-se-lijk om zo door het leven te moeten / willen.
Qua uiterlijk is ze gewoon mooi maar als ze privé ook zo is , vind ik het niet gek dat haar relaties zo snel eindigen.
Heb het idee dat als zij samen met iemand is en er geen fotografen zijn, ze er nog op let hoe ze kijkt, beweegt enz.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Volgens mij laat ze ook nooit een lekker scheetje ofzo. Zelfs als ze alleen is niet
Norbert was ook aanwezig op de bruiloft van Barbara Meier.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:40 schreef IriYe het volgende:
En hier is Syl met nieuwe lover no. 543885: de 40-jarige Duitse pop-artkunstenaar Niclas Castello [echte naam Norbert Zerbs.]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer foto's en video https://www.shownieuws.nl(...)m-van-sylvie/#454137
Oh ja die bruiloft waar Sylvie mooier dan de bruid gekleed gingquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:42 schreef Pippi het volgende:
[..]
Norbert was ook aanwezig op de bruiloft van Barbara Meier.
[ afbeelding ]
Degene die het op Twitter gepost heeft, werkt zelf in de tijdschriftenbranche. Bij de Linda, om precies te zijn. Daar zullen ze de concurrentie heus wel lezen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:07 schreef loveli het volgende:
Ik verbaas me vooral dat iemand een blad heeft gekocht, een artikel over Syl leest, een pen pakt om een passage aan te geven en er een foto van op internet zet. Met dit weer. Gekke mensen..
Ze let gewoon op wat ze eet. Is niet aan het lijnen ofzo.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat ik eigenlijk raar vind, als zij continu aan het lijnen en opletten is, dan blijft ze toch afvallen? Dat zou ik tenminste hebben.
Dus eigenlijk zou ze waarschijnlijk heel dik zijn als ze dat niet deed.
😂😂😂😂quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:18 schreef Eightyone het volgende:
Feestvarken Sylvie:
https://twitter.com/globalistaa/status/1153694959394009094
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:23 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ze let gewoon op wat ze eet. Is niet aan het lijnen ofzo.
Wat doet hij voor de kost of zn vader?quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:26 schreef IriYe het volgende:
Syl laat nog even zien hoe verliefd ze is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan me niet voorstellen dat de kleine sloerie diva genoegen neemt met zijn ietwat uitgezakte lijf, perfectionistisch als ze is.
Tsja, voor mij is niet elke bitterbal die op tafel staat eten al op mijn voeding letten, en bij haar gaat dat wat verder. Maar het is haar werk, en ik denk inderdaad niet dat dit lijnen is maar gewoon zorgen dat haar lichaam in de juiste shape blijft voor haar werk, net zoals een fitnessmodel elke dag uren in een fitness zal hangen of een wielrenner voor de tdf nog weer 2 kilo lichter moet zijn. Dus nee denk niet dat ze een dieet volgt om af te vallen, maar vooral gericht om in shape te blijven. Het lijkt me verschrikkelijk, maar op zich niet ongezond ofzo.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Wat zij eet (wat je er van ziet dan) noem ik echt wel lijnen.
Ze maakt het echt zo makkelijk om haar te haten. Alsof ze er een kwartje ingooit.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:21 schreef AgnesGru het volgende:
Arme Syl toch, een gratis influence vakantie. Dus moest ze aardig wat op IG plaatsen. En had ze soms geen tijd om te lunchen😱
https://www.rtlboulevard.(...)luxe-gratis-vakantie
Reken maar uit!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:43 schreef Leandra het volgende:
Ik kreeg een werkvakantie aangeboden en toen bleek dat ik moest werken tijdens mijn vakantie!!!
Je voelt het (terechte) cynisme van de Boulevard-redacteur die dit bij elkaar heeft getikt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:21 schreef AgnesGru het volgende:
Arme Syl toch, een gratis influence vakantie. Dus moest ze aardig wat op IG plaatsen. En had ze soms geen tijd om te lunchen😱
Wat is het nut...? Je ziet nu geen reet van het resort, als je al 7000,- per nacht voor die meuk over had. Misschien dat de bikini fabrikant nog iets merkt van de product placement, anders zou ik 't ook niet weten...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:46 schreef Noek het volgende:
Maar soberso, influencers op vakantie.Het is het allemaal net niet. Zo fake en te happy.
Dat Sylvie zich überhaupt leent hiervoor. Nog even en ze zit op Tell sell de biostabiel aan te prijzen.
Stom mokkel.
Volgens mij gebruikt ze sinds kort meer botox: er zit geen expressie meer in haar blik / bovenkant van haar gezicht.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:10 schreef potjecreme het volgende:
Het begin van haar laaste instpost. Het gaat om haar ochtendroutine.
https://www.instagram.com/p/B021o6gFOIL/
Haten is een groot woord , maar ik kan mezelf flink aan haar neppe gedoe irriteren.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze maakt het echt zo makkelijk om haar te haten. Alsof ze er een kwartje ingooit.
Stom mokkel.
Dat waterafstotende horloge van hem zal wel niet goedkoop zijn.. leuk detail voor de foto's zal hij wel denken. Het is toch belangrijk om de tijd in de gaten te houden als je de tieten van Sylvie onder je neus hebt.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:26 schreef IriYe het volgende:
Syl laat nog even zien hoe verliefd ze is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan me niet voorstellen dat de kleine sloerie diva genoegen neemt met zijn ietwat uitgezakte lijf, perfectionistisch als ze is.
Elke blik en elke beweging in dat filmpje lijkt eindeloos gerepeteerd.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:30 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Haten is een groot woord , maar ik kan mezelf flink aan haar neppe gedoe irriteren.
Vreselijk hoe ze aan komt lopen en praat in dat filmpje op Instagram.Heb het weggeklikt, ik kan haar niet lang verdragen.
Tuurlijk is het gerepeteerd, net als filmpjes op tv. Vind dat niet zo gek. De oppervlakkigheid en leegheid van dat mens irriteert maar aan de andere kant: kennelijk vindt haar fanbase het allemaal geweldig dus tsja..leven en laten leven. Ze lijkt trouwens in de verste verte niet meer op de Sylvie van vroeger.. nep wijf brrrquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Elke blik en elke beweging in dat filmpje lijkt eindeloos gerepeteerd.
Wat een wereldvreemd wijf.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:21 schreef AgnesGru het volgende:
Wake-up Sylvie wake-upquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat filmpje. Dat wijf spoort echt niet. Ik kan hier zo van genieten.
Het filmpje van haar eetroutine is ook mooi. Op een bepaald moment zie je pizza in beeld. "That's our dessert. Haha, no, that's for the kids." Pizza eten op vakantie - ondenkbaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat filmpje. Dat wijf spoort echt niet. Ik kan hier zo van genieten.
Heb dat hele filmpje gezien. Ik vind haar echt heel erg raar. Een beetje zielig. Denk wel dat ze lief is.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het filmpje van haar eetroutine is ook mooi. Op een bepaald moment zie je pizza in beeld. "That's our dessert. Haha, no, that's for the kids." Pizza eten op vakantie - ondenkbaar.
Ze heeft ook heel veel fillers in haar jukbeenderen laten spuiten en haar traangoten waardoor alles zo opgevuld lijkt rond haar ogen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt ze sinds kort meer botox: er zit geen expressie meer in haar blik / bovenkant van haar gezicht.
Georgina is zo'n queen. Dat ze oogdruppels van haar kat bij zichzelf probeerde en het godallejezus veel zeer deed en of dierenartsen dat wel doorhadden.quote:
Zie ook de discussie van Eva Hoeke:quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is wel een beetje meeloopgedrag om met zijn allen los te gaan op Sylvie, maar begrijpelijk is het wel. Dat mens neemt zichzelf veel te serieus dus dan vraag je erom om in de maling te worden genomen.
Dat filmpje is ook wel heel raar hoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is wel een beetje meeloopgedrag om met zijn allen los te gaan op Sylvie, maar begrijpelijk is het wel. Dat mens neemt zichzelf veel te serieus dus dan vraag je erom om in de maling te worden genomen.
Mwah kun je verwachten als je je hele leven op insta gooit. Geen medelijden mee.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit topic vind ik een ander verhaal. BN'ers zijn vergelijkbaar met weekdieren..normaliter steken ze elkaar allemaal veren in de reet omdat dat ook positieve aandacht betekent voor henzelf. Nu voelt men kennelijk aan dat je Sylvie moet bashen om erbij te horen en storten ze zich er als hyena's op. Ik ben geen fan van Sylvie en heb er ook geen medelijden mee, maar al die BN'ers vind ik eigenlijk maar een stel vieze slappe meelopers bij elkaar.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een zeurwijf die Eva Hoeke. Is toch gewoon lachen, dat hele Sylviegedoe. Waarom denk je dat dit topic er is? Uit bewondering? Forget it.
Voor de rest: Eurocard Mastercardquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het filmpje van haar eetroutine is ook mooi. Op een bepaald moment zie je pizza in beeld. "That's our dessert. Haha, no, that's for the kids." Pizza eten op vakantie - ondenkbaar.
Nee, Sylvie bashen omdat het gewoon echt een debiel filmpje is. Ze doet het zelf. Ze lijkt wel gek.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit topic vind ik een ander verhaal. BN'ers zijn vergelijkbaar met weekdieren..normaliter steken ze elkaar allemaal veren in de reet omdat dat ook positieve aandacht betekent voor henzelf. Nu voelt men kennelijk aan dat je Sylvie moet bashen om erbij te horen en storten ze zich er als hyena's op. Ik ben geen fan van Sylvie en heb er ook geen medelijden mee, maar al die BN'ers vind ik eigenlijk maar een stel vieze slappe meelopers bij elkaar.
Eens het is zooo kinderachtig. Sneu.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Sterker nog, ik heb Lady Gaga (die naam...) nooit mooi gevonden tot ik haar zonder make up, tanning en blondering zag.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik word vooral verdrietig van al die tijd die gaat zitten in uiterlijk vertoon. Dat had ik ook laatst toen ik Lady Gaga zag bij Graham Norton. Ik zie vele malen liever #2 dan #1. Ik vermoed dat Sylvie waanzinnig mooi is als ze wat minder bezig zou zijn met uiterlijk vertoon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deels eens. Ze kan er met opvallende make-up best mooi uitzien maar bij haar vind ik vooral ‘less is more’. Ze heeft er niet zo het gezicht voor, dat felle en schreeuwerige.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:26 schreef Za het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb Lady Gaga (die naam...) nooit mooi gevonden tot ik haar zonder make up, tanning en blondering zag.
Naturel een leuk wijf, met toevoegingen monsterlijk.
Aan haar jeugd lijkt het iig niet te liggen. Als ze nou een ontzettende rotjeugd had gehad, was die bijna panische bewijsdrang te verklaren geweest.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 12:23 schreef Andromache het volgende:
Ze is zo onsympathiek, hoe komt dat nou? Wie kan het in twee zinnen uitleggen?
quote:Zo hectisch als haar leven nu is, zo rustig is de jeugd van Sylvie geweest. “Ik was erg braaf. Ik sliep nooit een gat in de dag omdat ik de avond ervoor te veel had gedronken, ik ging nauwelijks naar feestjes. Mijn eerste vriendje kreeg ik op mijn twintigste. Ik haalde hoge cijfers, wilde een goede dochter en zus zijn.”
Ondanks die drang heeft ze goede herinneringen aan haar jeugd. “Ik was veel thuis, mijn moeder zette thee, er was zo veel rust. Die rust heb ik daarna nooit meer gevonden.”
Ze lijkt niet menselijk meer te zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 12:23 schreef Andromache het volgende:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 12:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze lijkt niet menselijk meer te zijn.
En dat ze alleen voor zichzelf meent in stand te moeten houden. Tuurlijk ik volg dit topic ook, omdat het gewoonweg hilarisch is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 12:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Eén zin
Kijk, er zijn legio vrouwen die zulks een leventje leven. Living the dream, vakantie hier, privévliegtuig daar maar die hebben dan nog wel humor of nemen het leven niet zo serieus. Zij meent alles ook nog eens. Geen sarcasme, geen luchtigheid. Ik zie een middelbare vrouw die enorm op haar tenen loopt om te voldoen aan een beeld wat ze zelf heeft geschapen.
Als je in een maand tijd twee of drie keer klaagt over hoe zwaar je vakanties naar luxe en/of exotische oorden wel niet zijn word je vanzelf uitgekotst.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 12:23 schreef Andromache het volgende:
Mic drop.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 12:58 schreef Noek het volgende:
Ik zie een middelbare vrouw die enorm op haar tenen loopt om te voldoen aan een beeld wat ze zelf heeft geschapen.
Dit! Volgens mij heeft Estevana ook best een grove waffel, dat heeft Syl volgens mij echt nul.... En vindt Rafael dat geouwehoer eigenlijk wel lekker.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:37 schreef Ole het volgende:
Heeft Rafael nu wel een totaal andere vrouw. Ik denk dat Estavana s ochtends gewoon haar haar in een staart doet en het grootste deel van de tijd zónder make up rondloopt.
Dit is een rake beschrijving.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 12:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Eén zin
Kijk, er zijn legio vrouwen die zulks een leventje leven. Living the dream, vakantie hier, privévliegtuig daar maar die hebben dan nog wel humor of nemen het leven niet zo serieus. Zij meent alles ook nog eens. Geen sarcasme, geen luchtigheid. Ik zie een middelbare vrouw die enorm op haar tenen loopt om te voldoen aan een beeld wat ze zelf heeft geschapen.
Nou dat inderdaad.Bizarquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:38 schreef Eightyone het volgende:
Het had een artikel van De Speld kunnen zijn.
Dit iddquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Dan betaal je toch gewoon voor een extra koffer? Ik snap first world problems echt niet geloof ik
quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Dan betaal je toch gewoon voor een extra koffer? Ik snap first world problems echt niet geloof ik
ik ben ook meer een Celeste Barber die met een kwal op haar hoofd en een broekje vol schelpen als een aangespoelde walvis op de kant ligt.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:33 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik blijf me altijd verwonderen over die zee- en strandfoto's van Sylvie met *naam huidige geliefde* die steevast bij artikelen staan.
Dartelen in zee vind ik heerlijk, al dan niet met gezelschap, maar foto's van zulke taferelen zullen er bij mij echt nooit zo uitzien. Mijn haar is dan zanderige en rommelig, make-up afwezig of doorlopen, ik krijg vast net een een hap zeewater in mijn bakkes als er wordt geklikt. No way in ieder geval dat ik er zo gelikt, gestyled, in de make-up en met een flatteuze pose op zou staan.
Geen jaloezie verder of negatief oordeel, wel verwondering.
Celeste is een heldquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben ook meer een Celeste Barber die met een kwal op haar hoofd en een broekje vol schelpen als een aangespoelde walvis op de kant ligt.maar die moeten er ook zijn!
Ik vraag me af wat Sylvie zelf vindt van haar ochtendritueel. zou ze denken dat het heel normaal is (wat vrouwen doen) en dáárom op Instagram zetten of zou ze alle vrouwen afgetobte moekes vinden die haar routine zéker moeten invoeren?
Ha ha! Wat een leuk, grappig en down to earth mensquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben ook meer een Celeste Barber die met een kwal op haar hoofd en een broekje vol schelpen als een aangespoelde walvis op de kant ligt.maar die moeten er ook zijn!
Als ik zo'n lijf had.. waarom niet?quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:53 schreef Greys het volgende:
Prima jurk.
Prima foto.
Prima decolletaaage.
Gejank om niks.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:53 schreef Greys het volgende:
Prima jurk.
Prima foto.
Prima decolletaaage.
Gejank om niks.
Wat minder decolletéquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:33 schreef MaLo het volgende:
Ik vind haar er ook mooi uitzien in die jurk, maar kan me ook wel voorstellen dat dit voor een conservatief publiek too much is
Ja is toch eigenlijk een stupide reden. Ze hadden ook kunnen vragen om iets minder zichtbare tiet dit jaar als die jurk de daadwerkelijke reden zou zijnquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:19 schreef Mrmime het volgende:
Makkelijke reden, die jurk. Ze wilden er gewoon vanaf.
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:28 schreef Greys het volgende:
Als je 'eigenlijk heel tevreden was over de presentatie' verzoek je haar volgende keer gewoon iets meer bedekt gekleed te gaan omdat er enige kritiek was, ipv je verder kennelijk prima presentatrice publiekelijk een trap na te geven. Ik vind dat persoonlijk een stuk minder chique dan het hele decolleté-issue.
Onzin bericht.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:26 schreef Pippi het volgende:
Sylvie Meis mag gala niet meer presenteren na te blote jurk: ‘Er was veel kritiek’
Sylvie Meis (41) mag volgend jaar niet terugkeren als presentatrice van het chique SemperOpernball in Dresden. De jurk die de blondine dit jaar in februari droeg vond de organisatie van het klassiek getinte evenement namelijk te bloot, laat de directeur van het Duitse gala weten aan Bild.
,,We waren eigenlijk heel tevreden met Sylvie Meis als presentator, maar ze droeg dit jaar jurken die zo diep uitgesneden waren dat het te onthullend was voor onze conservatieve klantenkring”, licht Hans-Joachim Frey toe. ,,Er was veel kritiek.” De japon die Meis droeg was vanaf haar middel richting voeten keurig bedekt, maar de bovenzijde van de zilvergrijs-kleurige creatie had zó'n diep decolleté dat een groot deel van haar borsten zichtbaar was. ,,Aanstootgevend”, zou een veel gehoorde kreet tijdens het gala in Berlijn zijn geweest.
Sylvie zelf was zich van geen kwaad bewust. ,,Mijn uitsnede was misschien wat diep, maar ik heb daar nooit klachten over gekregen. Er is me niet verteld dat er kritiek op was.”
Sylvie was zelf helemaal in haar nopjes met de jurk en bleef daarom ook de hele middag voor haar spiegel staan
[ afbeelding ]
Zou me niets verbazen als dat ook gebeurd is, maar dat die de jurk hebben gebruikt om hun gelijk te bewijzen.quote:Op woensdag 11 september 2019 08:10 schreef Claudia_x het volgende:
De jurk is natuurlijk een smoesje. Van een conservatief publiek zou je eerder kritiek verwachten op de keuze voor Sylvie überhaupt.
Ja ik ook! Echt hoerig hoe ze er bij loopt. Maar blijkbaar moet dat dan kunnen omdat ze een goed figuur heeft? Wat een onzin.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:44 schreef Laysa het volgende:
Grappig, Ik vind haar bloed ordinair ...Altijd...
Ja, moet kunnen.quote:Op woensdag 11 september 2019 08:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja ik ook! Echt hoerig hoe ze er bij loopt. Maar blijkbaar moet dat dan kunnen omdat ze een goed figuur heeft? Wat een onzin.
Precies, de jurk staat gewoon symbool voor iets anders.quote:Op woensdag 11 september 2019 08:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als dat ook gebeurd is, maar dat die de jurk hebben gebruikt om hun gelijk te bewijzen.
En het volgende topic.quote:Op woensdag 11 september 2019 16:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mooie titel voor haar biografie!
Mwoah, vind t nogal verschil of dit dagelijkse kleding is of als presentatrice op een gala.quote:Op woensdag 11 september 2019 08:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja ik ook! Echt hoerig hoe ze er bij loopt. Maar blijkbaar moet dat dan kunnen omdat ze een goed figuur heeft? Wat een onzin.
Ja, dat viel mij ook al op. Hoe is het met Sabia? Al een nieuwe vlam in haar leven?quote:Op woensdag 11 september 2019 22:45 schreef loveli het volgende:
Raf en Sab lijken stilletjes uit het topic vertrokken.
Benieuwd of ze dat nog zegt als ze in de overgang zit.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:21 schreef Pippi het volgende:
Sylvie Meis:
"De beste dingen in het leven laten je zweten".
quote:Op donderdag 19 september 2019 21:53 schreef potjecreme het volgende:
Sylvie Meis over Wake up-video: ’Ik vond het een pesterig tintje hebben’
„Ik heb geen Nederlandse tv en ik ken de meeste mensen ook niet die het gedaan hebben. Het zal me aan het eind van de dag worst zijn.”
Sylvie denkt dat de BN’ers die haar nadeden vooral op aandacht uit waren. „Het hoort er blijkbaar bij. Ik heb het nu niet over bekende mensen die dat dan gaan nadoen en er een graantje van mee willen pikken en aandacht willen, dat is blijkbaar wat ze willen.”
https://www.telegraaf.nl/(...)sterig-tintje-hebben
Idd. Al zou dat denk ik nooit naar buiten komen als het al gefaked was.quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:42 schreef potjecreme het volgende:
Wat een verhaal was dat met die "zwangerschap".
quote:Op woensdag 25 september 2019 14:38 schreef IriYe het volgende:
[..]
Benieuwd of ze dat nog zegt als ze in de overgang zit.
Leeg mens.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:06 schreef IriYe het volgende:
Sylvie Meis: Monogamie? Alleen als hij het waard is!
[ afbeelding ] [Damn, die ingespoten wangen..]
https://www.telegraaf.nl/(...)als-hij-het-waard-is
Sylvie Meis geeft inkijkje in turbulent liefdesleven: ‘Trouw zijn is een keuze’
https://www.ad.nl/show/sy(...)-een-keuze~a39466c9/
Serieus?quote:Op zondag 29 september 2019 12:45 schreef Claudia_x het volgende:
Is dat een recente foto? Ik vind dat ze er goed uitziet,
Ja, dat haar is wel viezig. Daardoor dacht ik trouwens juist dat ze wel de cg-methode aan het doen was.quote:
Ik ook. En je zou haast fillers overwegen. Ze ziet er goed uitquote:Op zondag 29 september 2019 13:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat haar is wel viezig. Daardoor dacht ik trouwens juist dat ze wel de cg-methode aan het doen was.Ik vind vooral de make-up (of beter: het gebrek aan opzichtige make-up) geslaagd.
O jee, de vorige keer werd een mediaoptreden van Damian en zijn pa toch beef tussen Raf en Syl? Of in ieder geval, de suggestie was er en moeder Lolita roerde zich ook.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:10 schreef Andromache het volgende:
Groot interview met Raf en vader en zoon in de Volkskrant vandaag.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 09:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Er zijn geruchten dat Sylvie verloofd is,! Ik zit mobiel dus als iemand dit kan plaatsen? Er is geen bevestiging nog.
https://www.telegraaf.nl/(...)sylvie-meis-verloofd
Leco van Zadelhoff vindt het ‘gelul’.
Het contrast tussen de kleur tanden...quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:34 schreef Pippi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik geloof er ook niks van.
Zolang zijn ze nog niet samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |