abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 augustus 2019 @ 17:41:57 #201
11682 Moonah
Jolie femme
pi_188333915
Toch vind ik haar enorm fascinerend. :D
Zó perfectionistisch, zó geregisseerd. En ze is ook zo vaak op het strand. Héél bijzonder.

(maar dat lijf, wauw..... O+ ).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_188333933
Ik word vooral verdrietig van al die tijd die gaat zitten in uiterlijk vertoon. Dat had ik ook laatst toen ik Lady Gaga zag bij Graham Norton. Ik zie vele malen liever #2 dan #1. Ik vermoed dat Sylvie waanzinnig mooi is als ze wat minder bezig zou zijn met uiterlijk vertoon.

#1


#2
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188334001
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:41 schreef bloodymary1 het volgende:
_O- Dat filmpje. Dat wijf spoort echt niet. Ik kan hier zo van genieten.
Wake-up Sylvie wake-up
  woensdag 7 augustus 2019 @ 17:50:47 #204
11682 Moonah
Jolie femme
pi_188334103
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:45 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Wake-up Sylvie wake-up
Ja! :o :D
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_188334194
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:41 schreef bloodymary1 het volgende:
_O- Dat filmpje. Dat wijf spoort echt niet. Ik kan hier zo van genieten.
Het filmpje van haar eetroutine is ook mooi. Op een bepaald moment zie je pizza in beeld. "That's our dessert. Haha, no, that's for the kids." Pizza eten op vakantie - ondenkbaar.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188335687
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:50 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ja! :o :D
Waarom doet ze dat
pi_188335813
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het filmpje van haar eetroutine is ook mooi. Op een bepaald moment zie je pizza in beeld. "That's our dessert. Haha, no, that's for the kids." Pizza eten op vakantie - ondenkbaar.
Heb dat hele filmpje gezien. Ik vind haar echt heel erg raar. Een beetje zielig. Denk wel dat ze lief is.
pi_188341553
quote:
2s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 14:12 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Volgens mij gebruikt ze sinds kort meer botox: er zit geen expressie meer in haar blik / bovenkant van haar gezicht.
Ze heeft ook heel veel fillers in haar jukbeenderen laten spuiten en haar traangoten waardoor alles zo opgevuld lijkt rond haar ogen.
Stom mokkel.
Go hard or go home
  donderdag 8 augustus 2019 @ 12:06:10 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188344489
Georgina ook :D :') O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188344611
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 12:06 schreef Leandra het volgende:
Georgina ook :D :') O+
Georgina is zo'n queen. Dat ze oogdruppels van haar kat bij zichzelf probeerde en het godallejezus veel zeer deed en of dierenartsen dat wel doorhadden.

Nee maar dan Sylvie die met haar ochtendritueel die vooral mogelijk wordt gemaakt door een kliniek.
Go hard or go home
pi_188344825
Het is wel een beetje meeloopgedrag om met zijn allen los te gaan op Sylvie, maar begrijpelijk is het wel. Dat mens neemt zichzelf veel te serieus dus dan vraag je erom om in de maling te worden genomen.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 14:38:40 #213
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_188346478
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 12:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is wel een beetje meeloopgedrag om met zijn allen los te gaan op Sylvie, maar begrijpelijk is het wel. Dat mens neemt zichzelf veel te serieus dus dan vraag je erom om in de maling te worden genomen.
Zie ook de discussie van Eva Hoeke:

https://twitter.com/EvaHoeke/status/1159371698602500096
pi_188347248
Wat een zeurwijf die Eva Hoeke. Is toch gewoon lachen, dat hele Sylviegedoe. Waarom denk je dat dit topic er is? Uit bewondering? Forget it.
pi_188347940
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 12:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is wel een beetje meeloopgedrag om met zijn allen los te gaan op Sylvie, maar begrijpelijk is het wel. Dat mens neemt zichzelf veel te serieus dus dan vraag je erom om in de maling te worden genomen.
Dat filmpje is ook wel heel raar hoor.
  Moderator / Miss SHO donderdag 8 augustus 2019 @ 16:34:38 #216
22592 crew  Ole
pi_188348036
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 12:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is wel een beetje meeloopgedrag om met zijn allen los te gaan op Sylvie, maar begrijpelijk is het wel. Dat mens neemt zichzelf veel te serieus dus dan vraag je erom om in de maling te worden genomen.
Mwah kun je verwachten als je je hele leven op insta gooit. Geen medelijden mee.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_188349148
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 15:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een zeurwijf die Eva Hoeke. Is toch gewoon lachen, dat hele Sylviegedoe. Waarom denk je dat dit topic er is? Uit bewondering? Forget it.
Dit topic vind ik een ander verhaal. BN'ers zijn vergelijkbaar met weekdieren..normaliter steken ze elkaar allemaal veren in de reet omdat dat ook positieve aandacht betekent voor henzelf. Nu voelt men kennelijk aan dat je Sylvie moet bashen om erbij te horen en storten ze zich er als hyena's op. Ik ben geen fan van Sylvie en heb er ook geen medelijden mee, maar al die BN'ers vind ik eigenlijk maar een stel vieze slappe meelopers bij elkaar.
pi_188351607
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het filmpje van haar eetroutine is ook mooi. Op een bepaald moment zie je pizza in beeld. "That's our dessert. Haha, no, that's for the kids." Pizza eten op vakantie - ondenkbaar.
Voor de rest: Eurocard Mastercard

:D
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 00:34:37 #219
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_188355234
Ik snap die ophef niet zo. Iedereen valt er ineens overheen dst Sylvie fake en perfectionisch is. Maar ze verdient er wel al jaren haar brood mee, dus zolang het werkt, kan ze er gewoon mee door blijven gaan wat mij betreft. Als ze anderen er schade mee toe zou brengen was het een ander verhaal geweest.

#teamsylvie
With love :*
pi_188356572
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 18:25 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dit topic vind ik een ander verhaal. BN'ers zijn vergelijkbaar met weekdieren..normaliter steken ze elkaar allemaal veren in de reet omdat dat ook positieve aandacht betekent voor henzelf. Nu voelt men kennelijk aan dat je Sylvie moet bashen om erbij te horen en storten ze zich er als hyena's op. Ik ben geen fan van Sylvie en heb er ook geen medelijden mee, maar al die BN'ers vind ik eigenlijk maar een stel vieze slappe meelopers bij elkaar.
Nee, Sylvie bashen omdat het gewoon echt een debiel filmpje is. Ze doet het zelf. Ze lijkt wel gek.
pi_188358241
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 12:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is wel een beetje meeloopgedrag om met zijn allen los te gaan op Sylvie, maar begrijpelijk is het wel. Dat mens neemt zichzelf veel te serieus dus dan vraag je erom om in de maling te worden genomen.
Eens het is zooo kinderachtig. Sneu.
pi_188358277
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik word vooral verdrietig van al die tijd die gaat zitten in uiterlijk vertoon. Dat had ik ook laatst toen ik Lady Gaga zag bij Graham Norton. Ik zie vele malen liever #2 dan #1. Ik vermoed dat Sylvie waanzinnig mooi is als ze wat minder bezig zou zijn met uiterlijk vertoon.

#1
[ afbeelding ]

#2
[ afbeelding ]
Sterker nog, ik heb Lady Gaga (die naam...) nooit mooi gevonden tot ik haar zonder make up, tanning en blondering zag.
Naturel een leuk wijf, met toevoegingen monsterlijk.
pi_188361166
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 11:26 schreef Za het volgende:

[..]

Sterker nog, ik heb Lady Gaga (die naam...) nooit mooi gevonden tot ik haar zonder make up, tanning en blondering zag.
Naturel een leuk wijf, met toevoegingen monsterlijk.
Deels eens. Ze kan er met opvallende make-up best mooi uitzien maar bij haar vind ik vooral ‘less is more’. Ze heeft er niet zo het gezicht voor, dat felle en schreeuwerige.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 17:26:34 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188363855
Voordeel is wel dat ze nagenoeg onherkenbaar over straat kan als ze zou willen.
Dat "masker" van die overdaad aan make-up en extravagante kleding maakt wel dat je haar eigenlijk vooral zo ziet, en een vrouw in spijkerbroek en vrijwel zonder make-up amper zou herkennen.

Ik zie er de voordelen wel van :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 09:50:27 #225
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_188488392
Sylvie overspannen voor vakantie: 'Daar krijg ik zenuwen van'

Voor iedereen die Sylvie Meis goed in de gaten houdt op Instagram, is dit geen verrassing: de platina blondine reist wat af. Maar heeft iemand er ooit over nagedacht wat daar allemaal aan vooraf gaat? "Dit jaar moest ik alles in één keer pakken voor twee weken en drie verschillende bestemmingen: eerst St. Tropez, tussendoor München voor werk, weer terug naar St. Tropez en vervolgens door naar de Malediven", zegt de haast overspannen presentatrice.

Sylvie schrijft in haar column voor Grazia dat ze voor iedere bestemming verschillende outfits heeft. "Mijn gouden regel voor een fashionable vakantie: ik stem mijn garderobe volledig af op de plek waar ik naartoe ga. Het samenstellen van al die verschillende looks is een koud kunstje. Het inpakken van mijn koffer is een ander verhaal. Daar kan ik echt de zenuwen van krijgen."

Gelukkig heeft de sexy showgirl overal een oplossing voor. "Mijn inpakstrategie begint met een stapel ‘night’, een stapel ‘overdag’ en een stapel ‘beach’. Dat zijn drie grote bergen. Alle setjes worden vervolgens, met schoenen, doorgepast voor de spiegel. Een strenge selectie volgt."

Maar ondanks haar strategieën en jarenlange oefeningen, lukt het haar toch niet altijd om haar koffer foutloos in te pakken. "Verwachtingsvol trek ik mijn twee koffers open, maar niet eens de helft past erin. Ondergoed en sportkleding nog niet meegerekend. Als de bezem er voor de zoveelste keer doorheen is gegaan, krijg ik het voor elkaar om alles in mijn koffers te persen, maar schiet het gewicht alsnog omhoog tot ver boven de dertig kilo", stelt de verbaasde Sylvie.

Toch heeft het model na de vakantie altijd weer een leermoment. "Het gekke is, als ik eenmaal met vakantie ben, denk ik: waarom heb ik al die stress gehad, met de helft was ik ook uitgekomen."

Niet alleen van haar koffer inpakken schiet Sylvie in de stress, ook haar vakantie op de Malediven was allesbehalve rooskleurig. Zo vertelde ze in een eerdere column op Grazia dat ze daar geen moment rust had. "Sommige dagen heb ik niet eens kunnen lunchen." Sylvie werd namelijk door een groot Duits reisplatform gevraagd of ze op "influence-vakantie" wilde naar een droombestemming, maar dan moest ze wel berichten op social media plaatsen. En niet alleen dat, ze was ook verantwoordelijk voor de filters, tekst en muziek. "Ik ben een perfectionist, daar maak ik het mezelf ook niet makkelijk mee."

https://www.rtlboulevard.(...)aar-krijg-ik-zenuwen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')