Ha ha! Wat een leuk, grappig en down to earth mensquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben ook meer een Celeste Barber die met een kwal op haar hoofd en een broekje vol schelpen als een aangespoelde walvis op de kant ligt.maar die moeten er ook zijn!
Als ik zo'n lijf had.. waarom niet?quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:53 schreef Greys het volgende:
Prima jurk.
Prima foto.
Prima decolletaaage.
Gejank om niks.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:53 schreef Greys het volgende:
Prima jurk.
Prima foto.
Prima decolletaaage.
Gejank om niks.
Wat minder decolletéquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:33 schreef MaLo het volgende:
Ik vind haar er ook mooi uitzien in die jurk, maar kan me ook wel voorstellen dat dit voor een conservatief publiek too much is
Ja is toch eigenlijk een stupide reden. Ze hadden ook kunnen vragen om iets minder zichtbare tiet dit jaar als die jurk de daadwerkelijke reden zou zijnquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:19 schreef Mrmime het volgende:
Makkelijke reden, die jurk. Ze wilden er gewoon vanaf.
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:28 schreef Greys het volgende:
Als je 'eigenlijk heel tevreden was over de presentatie' verzoek je haar volgende keer gewoon iets meer bedekt gekleed te gaan omdat er enige kritiek was, ipv je verder kennelijk prima presentatrice publiekelijk een trap na te geven. Ik vind dat persoonlijk een stuk minder chique dan het hele decolleté-issue.
Onzin bericht.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:26 schreef Pippi het volgende:
Sylvie Meis mag gala niet meer presenteren na te blote jurk: ‘Er was veel kritiek’
Sylvie Meis (41) mag volgend jaar niet terugkeren als presentatrice van het chique SemperOpernball in Dresden. De jurk die de blondine dit jaar in februari droeg vond de organisatie van het klassiek getinte evenement namelijk te bloot, laat de directeur van het Duitse gala weten aan Bild.
,,We waren eigenlijk heel tevreden met Sylvie Meis als presentator, maar ze droeg dit jaar jurken die zo diep uitgesneden waren dat het te onthullend was voor onze conservatieve klantenkring”, licht Hans-Joachim Frey toe. ,,Er was veel kritiek.” De japon die Meis droeg was vanaf haar middel richting voeten keurig bedekt, maar de bovenzijde van de zilvergrijs-kleurige creatie had zó'n diep decolleté dat een groot deel van haar borsten zichtbaar was. ,,Aanstootgevend”, zou een veel gehoorde kreet tijdens het gala in Berlijn zijn geweest.
Sylvie zelf was zich van geen kwaad bewust. ,,Mijn uitsnede was misschien wat diep, maar ik heb daar nooit klachten over gekregen. Er is me niet verteld dat er kritiek op was.”
Sylvie was zelf helemaal in haar nopjes met de jurk en bleef daarom ook de hele middag voor haar spiegel staan
[ afbeelding ]
Zou me niets verbazen als dat ook gebeurd is, maar dat die de jurk hebben gebruikt om hun gelijk te bewijzen.quote:Op woensdag 11 september 2019 08:10 schreef Claudia_x het volgende:
De jurk is natuurlijk een smoesje. Van een conservatief publiek zou je eerder kritiek verwachten op de keuze voor Sylvie überhaupt.
Ja ik ook! Echt hoerig hoe ze er bij loopt. Maar blijkbaar moet dat dan kunnen omdat ze een goed figuur heeft? Wat een onzin.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:44 schreef Laysa het volgende:
Grappig, Ik vind haar bloed ordinair ...Altijd...
Ja, moet kunnen.quote:Op woensdag 11 september 2019 08:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja ik ook! Echt hoerig hoe ze er bij loopt. Maar blijkbaar moet dat dan kunnen omdat ze een goed figuur heeft? Wat een onzin.
Precies, de jurk staat gewoon symbool voor iets anders.quote:Op woensdag 11 september 2019 08:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als dat ook gebeurd is, maar dat die de jurk hebben gebruikt om hun gelijk te bewijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |