Is fok an sich niet sekte genoeg?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:24 schreef STING het volgende: [..] Wel eerst even een sekte oprichten dan he.
Daar zit wat in, met Danny dan als charismatisch leider?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Is fok an sich niet sekte genoeg?
Dat is hij toch ookquote:Op maandag 11 maart 2019 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, praktisch was om dezelfde te houden
Nou ik voelde me best ok maar gezien ik 30+ en single ben, moet ik er blijkbaar 'n eind aan makenquote:
Minstens. Als het er niet meer zijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:30 schreef Chia het volgende:
En minimaal de helft van degenen die geen single zijn, gaan alsnog weer single raken. RIP
Ik wilde je quoten maar blijkbaar kan ik niet kopieren en plakkenquote:Op maandag 11 maart 2019 12:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou ik voelde me best ok maar gezien ik 30+ en single ben, moet ik er blijkbaar 'n eind aan maken
Daten heeft eigenlijk ook gewoon geen zinquote:Op maandag 11 maart 2019 12:30 schreef Chia het volgende:
En minimaal de helft van degenen die geen single zijn, gaan alsnog weer single raken. RIP
Ze trekken je hier zo mee de afgrond in!quote:Op maandag 11 maart 2019 12:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou ik voelde me best ok maar gezien ik 30+ en single ben, moet ik er blijkbaar 'n eind aan maken
Ga je zondag nou mee doen met ons?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:31 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb volgende week maandag vrij gepakt. Want dan ben ik jarig. Zo.
Lekker hoor, vrij op je verjaardagquote:Op maandag 11 maart 2019 12:31 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb volgende week maandag vrij gepakt. Want dan ben ik jarig. Zo.
Voor sommige alleen maar een vooruitgang.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:30 schreef Chia het volgende:
Nee man, ik heb toch vrienden en vriendinnen en verplichtingen enzo.quote:
Heb ik altijdquote:Op maandag 11 maart 2019 12:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lekker hoor, vrij op je verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |