quote:Op maandag 11 maart 2019 10:45 schreef Voxs het volgende:
Goedemorgen! Zal ik hem insturen? Stom dat foto's altijd vlakker lijken..MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doen!!
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
Op een gegeven moment is het af....ben benieuwd hoever je komt, mijn stem heb je ontvangen.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je. De blik is belangrijkIk zie nog duizend dingen die anders konden, maar ben er klaar mee
Ja maar toen kwamen de zenuwen en de whaaaaquote:Op maandag 11 maart 2019 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Na het klikken op 'uploaden' viel er vast een last van je af.
Dank je welquote:Op maandag 11 maart 2019 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het af....ben benieuwd hoever je komt, mijn stem heb je ontvangen.
Het is je gegund en hij steekt er sws bovenuit.
Geweldig goed gedaan Voxs. Ik ben reuze benieuwd wat ze ervan vinden, maar dat kan niet anders dan goed zijn.quote:
Gewoon op het vijfde sterretje klikken.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:41 schreef mootie het volgende:
Wanneer kunnen we stemmen? En waar staan de sterretjes voor?
Kan iemand me het linkje geven?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:41 schreef mootie het volgende:
Gedaanquote:Op maandag 11 maart 2019 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon op het vijfde sterretje klikken.
Dit is de pre-stemming, daarna selecteert de redactie 10 werken en kan er weer gestemd worden. Ergens na de 17e.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:41 schreef mootie het volgende:
Dank je welquote:Op maandag 11 maart 2019 12:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Geweldig goed gedaan Voxs. Ik ben reuze benieuwd wat ze ervan vinden, maar dat kan niet anders dan goed zijn.
Merci Madame Mootie.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:43 schreef mootie het volgende:
[..]
https://projectrembrandt.ntr.nl/doe-mee/#inzendingen
5quote:
quote:
Er zijn nog best veel mensen die een portret van Remi van der Elzen hebben ingestuurd.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:46 schreef pullup het volgende:
Wat een verschil in niveau tussen de werken
Dank jequote:
Jaquote:
Maakt niet uit. Ik zit nu heel flauw sterretjes te kijken en zie dat je in de top staat.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank jeIk had je natuurlijk even de link kunnen dmen, zag dat Mootie het al gaf.
Op kwade mensen (Wilders) komen kwade mensen af...quote:Op maandag 11 maart 2019 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Opgepakte man bij flyeractie Wilders had messen en bijl bij zich.
Wat een mafkees.
Als ik hem weg moet halen moet je het zeggen!quote:Op maandag 11 maart 2019 12:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank jeIk had je natuurlijk even de link kunnen dmen, zag dat Mootie het al gaf.
Spannend!quote:Op maandag 11 maart 2019 12:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik zit nu heel flauw sterretjes te kijken en zie dat je in de top staat.
Nee hoeft niet, maar had Disana eerder deze week beloofd een link te sturen.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik hem weg moet halen moet je het zeggen!
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Op kwade mensen (Wilders) komen kwade mensen af...
In dit topic was ie al eerder geplaatst dus denk niet dat het zoveel kwaad kan, maar das aan Voxsquote:Op maandag 11 maart 2019 12:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik hem weg moet halen moet je het zeggen!
Ik voel me trouwens niet meer speciaal nu, iedereen weet je voornaamquote:Op maandag 11 maart 2019 12:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Spannend![..]
Nee hoeft niet, maar had Disana eerder deze week beloofd een link te sturen.
Had je een selfie van hem gewild dan?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Joh, er zijn ook mensen die hem gewoon negeren, ik ben er ook niet naartoe gegaan voor een selfie.
awssquote:Op maandag 11 maart 2019 12:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik voel me trouwens niet meer speciaal nu, iedereen weet je voornaam
Tja, Voxs is nu beroemd.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik voel me trouwens niet meer speciaal nu, iedereen weet je voornaam
quote:
De BBQ opstarten dan maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On the road again."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Die heb ik niet, gewoon in de oven.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On the road again.![]()
Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Jou naam is vanaf nu: Tochtige Zeester.
https://www.youtube.com/watch?v=lQ6jZgMaZk4
FB / [Fok Wiki FAQ] Oldbies
quote:
Dat was gisteren, vandaag viel het mee qua wind, maar zat midden in de natte sneeuw en terug in de regen.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel zielig
https://www.nu.nl/dieren/(...)izen-door-storm.html
Ow jeequote:Op maandag 11 maart 2019 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel zielig
Die van mij keken vanochtend toen ik de voordeur open deed naar buiten en liepen de andere kant op toen ze de sneeuw zagen dwarrelen.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel zielig
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On the road again.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Waar kan je dat zien?quote:
awsquote:Op maandag 11 maart 2019 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel zielig
quote:
Dankquote:Op maandag 11 maart 2019 13:06 schreef Deisyy het volgende:
5 sterretjes voor Voxs gegeven.
Er staan ook aardig wat gedrochten tussen zeg.
Je kunt bij de inzendingen waarop je gestemd hebt zien hoeveel er gestemd is en hoe hoog. Even de cursor op de sterretjes zetten.quote:
aha!quote:Op maandag 11 maart 2019 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt bij de inzendingen waarop je gestemd hebt zien hoeveel er gestemd is en hoe hoog. Even de cursor op de sterretjes zetten.
Neem een ander IP en je kunt vaker stemmen.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:09 schreef Disana het volgende:
Er staan maar zes mensen met evenveel sterretjes als Voxs, en maar een met een half sterretje hoger. Je gaat goed, Vox.
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:09 schreef Disana het volgende:
Er staan maar zes mensen met evenveel sterretjes als Voxs, en maar een met een half sterretje hoger. Je gaat goed, Vox.
Dat zou Voxs niet willen.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neem een ander IP en je kunt vaker stemmen.
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neem een ander IP en je kunt vaker stemmen.
Ze moet iig bij de eerste vijf komen.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ghostbuster gaat al die andere downvoten.
Net woei ik hier bijna weg!quote:Op maandag 11 maart 2019 13:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was gisteren, vandaag viel het mee qua wind, maar zat midden in de natte sneeuw en terug in de regen.
Dat is ze ook bijna. Alleen die ene hogere verpest het een beetjequote:Op maandag 11 maart 2019 13:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze moet iig bij de eerste vijf komen.
Ik gistermiddag met de boodschappen tas, moest mij aan een paal vastgrijpen.quote:
Captain Haags.quote:
Ook goeiemorgen.quote:
Hij moet weer even spierballen tonen. Jammer dat niemand het serieus neemt.quote:
Ohw, is dat het, ik snap dat mannetjesgedrag soms niet zo.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij moet weer even spierballen tonen. Jammer dat niemand het serieus neemt.
Oeh dat klinkt niet goed.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gisteren deed ik de voedingsstekker in het stopcontact en hoorde een knal. Sindsdien staat de batterijstatus op 'aan het ontladen - 95%'.
Dat heerst hier ook niet.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, is dat het, ik snap dat mannetjesgedrag soms niet zo.
De accu deed het nog prima, dus afwachten maar. Kan natuurlijk ook een andere adapter pakken.quote:
Doe dat eerst ff proberen ja, wie weet is het alleen dat.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De accu deed het nog prima, dus afwachten maar. Kan natuurlijk ook een andere adapter pakken.
Ja, hij doet het verder prima. Rook ook geen brandlucht of zo.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:36 schreef chufi het volgende:
[..]
dat klinkt niet goed... maar hij doet het nog wel?
Ok.quote:
Adapter iig niet meer gebruiken en hopen dat de accu nog goed is, had ik laatst ook maar ik had gelukkig nog een reserve universele adapter liggen.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De accu deed het nog prima, dus afwachten maar. Kan natuurlijk ook een andere adapter pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |