Maakt niet uit. Ik zit nu heel flauw sterretjes te kijken en zie dat je in de top staat.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank jeIk had je natuurlijk even de link kunnen dmen, zag dat Mootie het al gaf.
Op kwade mensen (Wilders) komen kwade mensen af...quote:Op maandag 11 maart 2019 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Opgepakte man bij flyeractie Wilders had messen en bijl bij zich.
Wat een mafkees.
Als ik hem weg moet halen moet je het zeggen!quote:Op maandag 11 maart 2019 12:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank jeIk had je natuurlijk even de link kunnen dmen, zag dat Mootie het al gaf.
Spannend!quote:Op maandag 11 maart 2019 12:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik zit nu heel flauw sterretjes te kijken en zie dat je in de top staat.
Nee hoeft niet, maar had Disana eerder deze week beloofd een link te sturen.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik hem weg moet halen moet je het zeggen!
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Op kwade mensen (Wilders) komen kwade mensen af...
In dit topic was ie al eerder geplaatst dus denk niet dat het zoveel kwaad kan, maar das aan Voxsquote:Op maandag 11 maart 2019 12:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik hem weg moet halen moet je het zeggen!
Ik voel me trouwens niet meer speciaal nu, iedereen weet je voornaamquote:Op maandag 11 maart 2019 12:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Spannend![..]
Nee hoeft niet, maar had Disana eerder deze week beloofd een link te sturen.
Had je een selfie van hem gewild dan?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Joh, er zijn ook mensen die hem gewoon negeren, ik ben er ook niet naartoe gegaan voor een selfie.
awssquote:Op maandag 11 maart 2019 12:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik voel me trouwens niet meer speciaal nu, iedereen weet je voornaam
Tja, Voxs is nu beroemd.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik voel me trouwens niet meer speciaal nu, iedereen weet je voornaam
quote:
De BBQ opstarten dan maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On the road again."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Die heb ik niet, gewoon in de oven.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On the road again.![]()
Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Jou naam is vanaf nu: Tochtige Zeester.
https://www.youtube.com/watch?v=lQ6jZgMaZk4
FB / [Fok Wiki FAQ] Oldbies
quote:
Dat was gisteren, vandaag viel het mee qua wind, maar zat midden in de natte sneeuw en terug in de regen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |