quote:Op maandag 11 maart 2019 11:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat is ie mooi geworden. En wat een leuke naam.
Merciquote:
hahaquote:Op maandag 11 maart 2019 11:52 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind hem ook 1 van de beste, sommige zien er niet uit man, maar misschien heb ik automatisch voorkeur voor jou en vind ik de rest automatisch niets.
Toch wel stoer van die mensen dat ze het dan insturen. Of ze hebben een blinde vlek voor zichzelf. Oh ben wel benieuwd waar je eindigt hoor, spannend.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Merci[..]
hahaJa, velen zijn niet erg goed.
Volgens mij ook.quote:
Ja echt he.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan zo mee doen aan dat programma
Trekt ze veel fokkijkers mee.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he.![]()
Oh zou wat zijn, doet voxsie ineens mee.
Ik zou het besterven.. nee echt niet op televisiequote:Op maandag 11 maart 2019 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan zo mee doen aan dat programma
bang om beroemd te worden?quote:Op maandag 11 maart 2019 11:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zou het besterven.. nee echt niet op televisie
Ja. En voor de zekerheid gaan we het overal spammen op fok dat iedereen moet kijken.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Trekt ze veel fokkijkers mee.
Bang dat heel fok commentaar geeft, we weten hoe fokkers zijnquote:Op maandag 11 maart 2019 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
bang om beroemd te worden?
Ja das zo.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bang dat heel fok commentaar geeft, we weten hoe fokkers zijn
quote:Op maandag 11 maart 2019 11:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja. En voor de zekerheid gaan we het overal spammen op fok dat iedereen moet kijken.
quote:Op maandag 11 maart 2019 11:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bang dat heel fok commentaar geeft, we weten hoe fokkers zijn
Ja. Bedenk me nu dus net ook of dat wel zo slim is.quote:
Nee dusquote:Op maandag 11 maart 2019 12:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja. Bedenk me nu dus net ook of dat wel zo slim is.
Ok, vergeet het spamplan.quote:
Ook niet goed?quote:
Of iets anders?quote:
Met die link?quote:
Slimquote:Op maandag 11 maart 2019 12:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen daar waar je zelf wel eens komt
Dank je wel Scrutquote:
Ik zou nog altijd weg kunnen glippen naar de zaal met 1300e kunstquote:Op maandag 11 maart 2019 12:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Wordt vast een leuke dag in het Rijksmuseum.
Of naar de traverse waar iedere uur van de dag vier muzikanten hetzelfde klassieke repertoire spelen.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
'Recent ontdekt schilder talent Voxs duikt onder'
Ik heb ze gezien! Altijd hetzelfde? arme muzikanten.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of naar de traverse waar iedere uur van de dag vier muzikanten hetzelfde klassieke repertoire spelen.
Ga er een keer heen! ( Niet in vakanties).quote:Op maandag 11 maart 2019 12:24 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben nog nooit in het rijksmuseum geweest.
Misschien, Als jij er hangt zeker weten.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:26 schreef Voxs het volgende:
[..][..]
Ik heb ze gezien! Altijd hetzelfde? arme muzikanten.[..]
Ga er een keer heen! ( Niet in vakanties).
Tja, het gros van de bezoekers komt er maar één keer. Ik denk dat ze drie kwartier repertoire hebben.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:26 schreef Voxs het volgende:
[..][..]
Ik heb ze gezien! Altijd hetzelfde? arme muzikanten.
Niet te lang meer wachten, want het begint alweer drukker te worden in de stad. Februari is weer voorbij, dus het seizoen begint weer.quote:Ga er een keer heen! ( Niet in vakanties).
Niet zo letterlijk nemen.quote:
Jij wel.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:32 schreef chufi het volgende:
Ik ben er ook niet vaak geweest ondanks dat ik de voormalige directeur ken
Die van jou lijkt wel het meest op Annechien, er zit best moois tussen, maar je zal toch ook de gelijkenis moeten zien te treffen, en dat is jou goed gelukt, ze is meteen herkenbaar, door haar blik.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:26 schreef Voxs het volgende:
[..][..]
Ik heb ze gezien! Altijd hetzelfde? arme muzikanten.[..]
Ga er een keer heen! ( Niet in vakanties).
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien, Als jij er hangt zeker weten.
quote:
Dank je. De blik is belangrijkquote:Op maandag 11 maart 2019 12:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van jou lijkt wel het meest op Annechien, er zit best moois tussen, maar je zal toch ook de gelijkenis moeten zien te treffen, en dat is jou goed gelukt, ze is meteen herkenbaar, door haar blik.
Het is zeker de moeite waard om een keer te gaanquote:
Het lijkt me heel mooi daar dus wie weet.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is zeker de moeite waard om een keer te gaan
Na het klikken op 'uploaden' viel er vast een last van je af.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je. De blik is belangrijkIk zie nog duizend dingen die anders konden, maar ben er klaar mee
quote:Op maandag 11 maart 2019 10:45 schreef Voxs het volgende:
Goedemorgen! Zal ik hem insturen? Stom dat foto's altijd vlakker lijken..MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doen!!
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |