Ik gistermiddag met de boodschappen tas, moest mij aan een paal vastgrijpen.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ghostbuster gaat al die andere downvoten.
Captain Haags.quote:
Ook goeiemorgen.quote:
Hij moet weer even spierballen tonen. Jammer dat niemand het serieus neemt.quote:
Ohw, is dat het, ik snap dat mannetjesgedrag soms niet zo.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij moet weer even spierballen tonen. Jammer dat niemand het serieus neemt.
Oeh dat klinkt niet goed.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gisteren deed ik de voedingsstekker in het stopcontact en hoorde een knal. Sindsdien staat de batterijstatus op 'aan het ontladen - 95%'.
Dat heerst hier ook niet.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, is dat het, ik snap dat mannetjesgedrag soms niet zo.
De accu deed het nog prima, dus afwachten maar. Kan natuurlijk ook een andere adapter pakken.quote:
Doe dat eerst ff proberen ja, wie weet is het alleen dat.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De accu deed het nog prima, dus afwachten maar. Kan natuurlijk ook een andere adapter pakken.
Ja, hij doet het verder prima. Rook ook geen brandlucht of zo.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:36 schreef chufi het volgende:
[..]
dat klinkt niet goed... maar hij doet het nog wel?
Ok.quote:
Adapter iig niet meer gebruiken en hopen dat de accu nog goed is, had ik laatst ook maar ik had gelukkig nog een reserve universele adapter liggen.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De accu deed het nog prima, dus afwachten maar. Kan natuurlijk ook een andere adapter pakken.
Wanneer je geen fatsoenlijke TT en OP kunt maken doe het dan gewoon niet jochie.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij moet weer even spierballen tonen. Jammer dat niemand het serieus neemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |