In dat geval zou ik mijn duivelspakje, waarmee ik ook altijd bij de Tour was, zijn gaan lopenquote:
Vroeger op de dag?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
In dat geval zou ik mijn duivelspakje, waarmee ik ook altijd bij de Tour was, zijn gaan lopen
Het was trouwens idd gewoon echt warm vandaag! Ik zweette zowaar, en dat in kort-kort!!!Waar zijn de koele windvlagen, die je van de weg afwaaien, als je ze nodig hebt?
Ja kennelijk kan ik met deze temperatuur al niet meer in de middag lopen.......quote:
Is dat een beetje goed hotel? 😜quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:18 schreef McTwente het volgende:
[..]
Per persoon ja. Maar als je de 55 euro van de LTM eraf haalt, is het nog steeds 110 euro p.p. voor 2 nachten in een hotel met ontbijt.
Dan maak ik liever gratis gebruik van hotel "mama".
Prima, ik kom er al jaren met enige regelmaat.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:47 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Is dat een beetje goed hotel? 😜
Mooi nu al zin in dat hardlopend buffet.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:21 schreef McTwente het volgende:
[..]
Prima, ik kom er al jaren met enige regelmaat.
Uhh....2 jaar denk ik. En dat was toen een PR, toen ik fitter dan ooit was.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:29 schreef indepoeier het volgende:
Ha, gelukkig iemand die de malaise compenseert!
Hoe lang was het geleden dat je een 10k op wedstrijdtempo gelopen had?
Lekker bezig man.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:26 schreef YUR het volgende:
Corniel en Tem![]()
Ik durf bijna niet meer te zeggen dat ik vandaag mijn eerste 10km sinds de lange blessure heb gelopen. Met als resultaat bijna een PR. 43m57, stukje sneller dan verwacht. Al kwam het wel van heel diep, maar daar is nooit iemand slechter van geworden
Relaxen en hopen op snel herstel. Zelfde geldt ook voor Corniel!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:28 schreef Tem het volgende:
Vorig weekend een enkelblessure opgelopen en dacht maar een weekje niet te lopen en dit weekend weer te proberen. Maar voelt nog niet echt geweldig goed allemaal en ik wel op 7 april meelopen.... mooi balen dit.
Omdat ik niet wist wat de term D+ was, heb ik dat gegoogled en ik kreeg allerlei hits voor sportbeha's.... Maar dan vind ik 2500 stuks wel wat veel.....quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:01 schreef Guard het volgende:
Mijn dag vandaag: 55 km, 2500 D+, 4 uitstekende VP's, 9 watercrossings en heel veel modder.
Topdag dus
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Omdat ik niet wist wat de term D+ was, heb ik dat gegoogled en ik kreeg allerlei hits voor sportbeha's.... Maar dan vind ik 2500 stuks wel wat veel.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |