SPOILER: etappeplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.paris-nice.fr/en/
Game On.![]()
Gelukkig valt het nog enigszins mee voor Matthews, maar evengoed klote. En Tusveld dus een gebroken kaak en z'n halve gebit kwijtquote:Op zondag 10 maart 2019 21:28 schreef showtimer het volgende:
De T heeft Elijzen gesproken.
https://www.telegraaf.nl/(...)leven-van-een-renner
Das mooi kut inderdaad, maar gelukkig liep het voor Matthews nog enigszins goed af, want je zou maar onder die auto komen, bahquote:Op zondag 10 maart 2019 22:08 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Gelukkig valt het nog enigszins mee voor Matthews, maar evengoed klote. En Tusveld dus een gebroken kaak en z'n halve gebit kwijt
Vliegmeeting.quote:Because of strong tailwinds on the day's stage, the start has been delayed by 10 minutes and will now take place at 12:40 instead of 12:30.
Ziekte zegt niet alles natuurlijk, volgens mij heb ik een heleboel renners de afgelopen periode horen zeggen dat ze ziek zijn geweest, maar was er aan de prestaties niks te zien. Alaflip bijvoorbeeld zou ook ziek zijn geweest en trainingen hebben gemist, Wellens werd wakker met keelpijn zaterdag, maar fietste toch best vooraan.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:09 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Das mooi kut inderdaad, maar gelukkig liep het voor Matthews nog enigszins goed af, want je zou maar onder die auto komen, bah![]()
Van Kelderman hoeven we dus ook weinig te verwachten...
In groep 1quote:D. Groenewegen 141 TJV
+ 00' 00''
M. Kwiatkowski 74 SKY
+ 00' 05''
F. Jakobsen 114 DQT
+ 00' 06''
E. Bernal Gomez 71 SKY
+ 00' 09''
R. Molard 106 GFC
+ 00' 09''
S. Bennett 52 BOH
+ 00' 10''
J. Degenkolb 91 TFS
+ 00' 10''
A. Demare 101 GFC
+ 00' 10''
M. Trentin 17 MTS
+ 00' 10''
G. Izagirre Insausti 24 AST
+ 00' 10''
O. Naesen 66 ALM
+ 00' 10''
T. Geoghegan-hart 72 SKY
+ 00' 10''
L. Rowe 76 SKY
+ 00' 10''
E. Theuns 97 TFS
+ 00' 10''
A. Greipel 134 PCB
+ 00' 10''
A. Jansen 144 TJV
+ 00' 10''
M. Wynants 147 TJV
+ 00' 10''
C. Laporte 171 COF
+ 00' 10''
A. De Marchi 194 CPT
+ 01' 10''
D. Gaudin 203 TDE
+ 01' 43''
N. Edet 172 COF
+ 04' 41''
Sky heeft die waaier gewoon getrokken lijkt me. Beetje raar dat Quickstep steeds wordt genoemd en alleen Fabio in die groep zit.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is wel eens lekker dat je je totaal geen zorgen hoeft te maken of je mannetje wel of niet meezit tijdens waaiers. Het is voor een groot deel te danken aan de broekzak van Rowe, maar Egan oogde wel echt heel erg attent. Hij is in orde.
Jungels en Yates ook al in een 3de groep beland, wel de vraag of dat door de valpartij kwam of dat ze gewoon gelost zijn bij de waaiers.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:16 schreef TheArt het volgende:
Gorka gevallen net op het moment van de waaiers. Dit begint een vrij pijnlijke ronde te worden voor Astana.
Vanaf 15:15u pas, dan ook gewoon via nos.nlquote:Op maandag 11 maart 2019 14:18 schreef skysherrif het volgende:
iemand die via livestream kijkt die die kan dmen?
Ohhh jullie krijgen dit ook allemaal door via liveticker/twitter. Thanks.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Vanaf 15:15u pas, dan ook gewoon via nos.nl
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohhh jullie krijgen dit ook allemaal door via liveticker/twitter. Thanks.
Worden we andermaal beflikkerd.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mooie boel allemaal. En dadelijk om 15:10 valt alles stil en zien we de rest van de dag een volledig peloton naar de finish bollen.
Met een winnaar die de rest van de dag niets heeft laten zienquote:Op maandag 11 maart 2019 14:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mooie boel allemaal. En dadelijk om 15:10 valt alles stil en zien we de rest van de dag een volledig peloton naar de finish bollen.
twitter:laflammerouge16 twitterde op maandag 11-03-2019 om 14:27:14#ParisNice - Front group is now credited of 12 riders: Groenewegen, Ewan, Kwiatkowski, Bernal, Bennett, Demare, Coquard, Quintana, Bardet, Madounas, Greipel and Calmejane. 26'' on the second group. reageer retweet
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:16 schreef TheArt het volgende:
Gorka gevallen net op het moment van de waaiers. Dit begint een vrij pijnlijke ronde te worden voor Astana.
Nee, finish rond 16.30quote:Op maandag 11 maart 2019 14:27 schreef franklop het volgende:
Ik kan vanaf 17.00u ongeveer kijken, ben ik dan nog op tijd?
Even mijn volledige bankrekening op die Australiaanse veeverkrachter zetten.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Met een winnaar die de rest van de dag niets heeft laten zien
Waarom denk je niet dat greenways hem weer verslaat?quote:Op maandag 11 maart 2019 14:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Even mijn volledige bankrekening op die Australiaanse veeverkrachter zetten.
Ik zie maar 1 helper.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:28 schreef skysherrif het volgende:
twitter:laflammerouge16 twitterde op maandag 11-03-2019 om 14:27:14#ParisNice - Front group is now credited of 12 riders: Groenewegen, Ewan, Kwiatkowski, Bernal, Bennett, Demare, Coquard, Quintana, Bardet, Madounas, Greipel and Calmejane. 26'' on the second group. reageer retweet
Echt? dat is ook wel strafquote:
quote:The peloton is now split in four groups, the group includind Simon Yates and Bob Jungels is 25 seconds behind the leading bunch
Omdat de Jumbo natuurlijk niet twee dagen achter elkaar gaat winnen, kom nou.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom denk je niet dat greenways hem weer verslaat?
Klik op plaatje van de renners dan staat op wie erin zit. Voorzover dat accuraat isquote:Op maandag 11 maart 2019 14:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Echt? dat is ook wel straf
gaten nog niet zo groot:[..]
Rectificatif : résultat du sprint de Méréville (km 85)quote:Op maandag 11 maart 2019 14:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel apart dat Kwiatkowski daar dan niet voor gaat..
Ohquote:Op maandag 11 maart 2019 14:42 schreef showtimer het volgende:
Rectificatif : résultat du sprint de Méréville (km 85)
14:41
1. Kwiatkowski, 3pts/3''
2. LL.Sanchez, 2pts/2''
3. Molard, 1pt/1''
Wat een hetze voer jij tegen Greenwaysquote:Op maandag 11 maart 2019 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Groenewegen kan er niks van.
En jij had hem wel goed gevonden als hij een ander kleurtje had.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jullie waren het met mijn eens geweest als Groenewegen een ander vlaggetje had gehad.
Mja, normaal gesproken waait Dylan er redelijk snel af in dit soort etappes, maar vond hem gisteren juist heel attent in de waaiers en vandaag is het ook pas de 1e waaier die hij mist, terwijl het al 1203x uit elkaar lag.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jullie waren het met mijn eens geweest als Groenewegen een ander vlaggetje had gehad.
Sowquote:Op maandag 11 maart 2019 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En jij had hem wel goed gevonden als hij een ander kleurtje had.
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En jij had hem wel goed gevonden als hij een ander kleurtje had.
Volgens Sporza zit die er wel bij:quote:Op maandag 11 maart 2019 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alles komt weer bij elkaar. Alleen Yates is nog spoorloos
Afgelopen 10 km gemiddeld 60 in het uur
Simon Yates (Mitchelton-Scott) has now been dropped from the second chasing group.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens Sporza zit die er wel bij:
70 leiders
Verschillende groepjes troepen weer samen en vormen zo een peloton van een 70-tal renners. Yates en Jungels zijn er weer bij.
Denk het wel, kost ze de TDF wildcard.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Abandon Warren overigens voorzover dat nog niet bekend was (zou het wat uitmaken?)
Mensen met enig verstand zeiden dit jáááren geleden al. Poor man's Kittel.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Groenewegen kan er niks van.
In tegenstelling tot Gaviria heeft hij tenminste geen zijwieltjes nodig.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mensen met enig verstand zeiden dit jáááren geleden al. Poor man's Kittel.
Whataboutism is een teken van zwakte.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:16 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Gaviria heeft hij tenminste geen zijwieltjes nodig.
Moet je het maar niet in je hoofd halen om iets negatiefs te zeggen over een Nederlander.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Whataboutism is een teken van zwakte.
Werd een keer tijd. Die politieserie duurde me veel te lang.quote:
Ik kan ook gewoon naar zijn overwinningen verwijzen, maar volgens mij heeft dat bij jou toch niet zoveel zin.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Whataboutism is een teken van zwakte.
Dat klopt.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:20 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon naar zijn overwinningen verwijzen, maar volgens mij heeft dat bij jou toch niet zoveel zin.
Maar ik vraag me dan oprecht af welke sprinter je dan wel waardeert? Zo iemand als Boonen, die zowel massasprints kon winnen als klassiekers? Of liever zo'n Hushovd, die zo nu en dan een bergrit heeft gewonnen?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moet je het maar niet in je hoofd halen om iets negatiefs te zeggen over een Nederlander.
Biniam Girmay.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welke sprinter kan je wel waarderen R_R?
Sprinters zijn sowieso wel het laagste van het laagste.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar ik vraag me dan oprecht af welke sprinter je dan wel waardeert? Zo iemand als Boonen, die zowel massasprints kon winnen als klassiekers? Of liever zo'n Hushovd, die zo nu en dan een bergrit heeft gewonnen?
https://nos.nl/livestream(...)-in-leiderstrui.htmlquote:Op maandag 11 maart 2019 15:27 schreef Doevelaer het volgende:
Leuk deze compilatie van Sullie O'Ronnivan maar ik wil gewoon waaaaaaiers zien
quote:Op maandag 11 maart 2019 15:28 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream(...)-in-leiderstrui.html
Nou weten we het wel weer.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ewan moet lekker aan dwergworstelen gaan doen.
Kittel is een vies varken.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kittel duwt onze Noor bijna een greppel in, dat is niet zo heel netjes
en Wielco niet te vergetenquote:Op maandag 11 maart 2019 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
1 minuut, genot. Quintana, Bernal en Bardet doen goede zaken
Waarbij het altijd maar de vraag is of Kelderman de hele week op de fiets blijft zitten. En anders zakt hij vast door het ijs in de laatste rit.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:36 schreef H.Vviv het volgende:
Ook Kelderman doet uitstekende zaken met het oog op de tijdrit
Valt nog mee dat Kelderman steeds meezit.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarbij het altijd maar de vraag is of Kelderman de hele week op de fiets blijft zitten. En anders zakt hij vast door het ijs in de laatste rit.
Ga je lekker?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarbij het altijd maar de vraag is of Kelderman de hele week op de fiets blijft zitten. En anders zakt hij vast door het ijs in de laatste rit.
Met die tijdrit staat Wilco er nog het best voor ja, maar die gaat met zijn stuurmanskunst en eenmansploeg (zeker zonder Matthews) vast niet winnenquote:
Was iemand hier nog Kittel fan? Na vandaag zeker niet meerquote:Op maandag 11 maart 2019 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kittel duwt onze Noor bijna een greppel in, dat is niet zo heel netjes
Had hij Wizka Keldermaxi geheten met zo'n gek Baskisch vlaggetje dan stond je nu op de banken natuurlijk.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is geen Baskische naam. Klinkt eerder Pools ofzo.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Had hij Wizka Keldermaxi geheten met zo'n gek Baskisch vlaggetje dan stond je nu op de banken natuurlijk.
Röwequote:Op maandag 11 maart 2019 15:39 schreef Chiappucci het volgende:
Samenstelling eerste groep (dank aan Le Gruppetto):
Molard - Démare
Vandenbergh - Naesen - Bardet - Gallopin
Degenkolb
Grossschartner
Gilbert - Jungels
Greipel
Maes
Kittel
Quintana - Roelandts
Trentin
Groenewegen - Wynants - Grøndahl Jansen
Bernal - Röwe
Eisel
Garcia Cortina
Kelderman
Ik kon even geen Baskische name generator vinden waar ik Wilco Kelderman kon invoeren, excuusquote:Op maandag 11 maart 2019 15:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is geen Baskische naam. Klinkt eerder Pools ofzo.
Ik zag toch ook zeker 2 mannen van Direct Energie.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:39 schreef Chiappucci het volgende:
Samenstelling eerste groep (dank aan Le Gruppetto):
Molard - Démare
Vandenbergh - Naesen - Bardet - Gallopin
Degenkolb
Grossschartner
Gilbert - Jungels
Greipel
Maes
Kittel
Quintana - Roelandts
Trentin
Groenewegen - Wynants - Grøndahl Jansen
Bernal - Röwe
Eisel
Garcia Cortina
Kelderman
Ik denk dat laatste inderdaad.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:42 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Ik zag toch ook zeker 2 mannen van Direct Energie.
Of zat ik nou naar groep 2 te koekeloeren?
quote:Op maandag 11 maart 2019 16:02 schreef Chiappucci het volgende:
Groenewegen kan er inderdaad niks van.
Wat vind je nu van Groenewegen?quote:Op maandag 11 maart 2019 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Kit heeft wat meer ozon nodig.
Fantastische coureur. Altijd al gezegd.quote:
Hij is wel diep aan het gaan en dat met Trentin en Garcia nog mee. Dit is nog niet binnen. Ik zie Gilbert ook nog wel eens aanvallen.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:03 schreef Doevelaer het volgende:
Groenewegen moet gewoon tussen Bernal en Kwiat blijven rijden, die rijden hem gewoon naar de streep.
Garcia is wel een heldquote:Op maandag 11 maart 2019 16:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij is wel diep aan het gaan en dat met Trentin en Garcia nog mee. Dit is nog niet binnen. Ik zie Gilbert ook nog wel eens aanvallen.
Hij zou eens een voorbeeld nemen aan Ewanquote:Op maandag 11 maart 2019 16:07 schreef LekkerWeertje het volgende:
Zo'n eendimensionale sprinter hè. Hele koers niet gezien en dan de laatste paar meter even z'n kunstje laten zien. Walgelijk, bah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Toch kan dit zondagmiddag quotewaardig zijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Uiteindelijk is het gat naar groep twee maar vijf tellen.
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 11-03-2019 om 16:03:18Jumbo en Groenewegen tot nog toe indrukwekkend. Maar het afmaken wordt nog een probleem. reageer retweet
Thijs gaat nattwitter:
Nijntje is het.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 11-03-2019 om 16:03:18Jumbo en Groenewegen tot nog toe indrukwekkend. Maar het afmaken wordt nog een probleem. reageer retweet
Thijs gaat nattwitter:
Maar die reed hier ook niet voor een klassement, dat wist iedereen.quote:
Als je Dylan in het Engels hoort praten snap je wel waarom ze zo'n sponsor hebben uitgekozen.quote:
Soos ziet af.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:38 schreef Chiappucci het volgende:
Aru en Sosa weer in de mongolenwaaier.
quote:De openingsrit leerde ook dat Team Sky met Michal Kwiatkowski en Egan Bernal twee kandidaten op de eindzege heeft. En dat hun Colombiaanse neoprof en ploegmaat Ivan Ramiro Sosa nog veel boterhammen moet eten. “Telkens als er een windstoot kwam, schoof hij twee meter opzij”, zei ooggetuige Thomas De Gendt, wiens Parijs-Nice donderdag begint.
zal er om houden hoorquote:Op maandag 11 maart 2019 14:27 schreef franklop het volgende:
Ik kan vanaf 17.00u ongeveer kijken, ben ik dan nog op tijd?
Best zielig, maar ik moet hier stiekem toch wel om lachen. Ik heb nu een beeld in m'n hoofd van Sosa die als een plastic zakje door de lucht gaat.quote:
Zou het wat uitmaken?twitter:WielerFlits twitterde op maandag 11-03-2019 om 16:40:34Cavendish en Meintjes stappen af in Parijs-Nice https://t.co/fPhtoSVDuL #LouisMeintjes #MarkCavendish #Parijs-Nice https://t.co/Pacp9zrOTF reageer retweet
@wimderon heb je het waaiergifje van Thijs in dat lege zwembad nog?twitter:thomasdekker twitterde op maandag 11-03-2019 om 17:53:43Vanavond bij @dwdd om over de prachtige overwinning van @GroenewegenD te praten. Samen met @thijszonneveld #Parijsnice #ParisNice reageer retweet
quote:Op maandag 11 maart 2019 18:44 schreef forzaudinese het volgende:
JUMBO![]()
![]()
![]()
Wynants en Grondahl Jansen zijn echt super in het waaier rijden !![]()
En degene die Groenewegen een simpel sprintertje noemde moeten zich kapot schamen, wat een klasbak die Dylan!.![]()
En wat te denken van kleine George Bennett die amper tijd verliest terwijl alle kleine Colombianen er af vliegen op Bernal na.
De Tirreno begint wel pas woensdag.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:54 schreef forzaudinese het volgende:
Laten we hopen dat Roglic morgen Gesink of Jos van Emden als 1e over de streep laat rijden dan hebben we 2 Nederlanders in de leiderstrui aan het eind van de dag.![]()
quote:Op maandag 11 maart 2019 17:57 schreef showtimer het volgende:
@:wimderon heb je het waaiergifje van Thijs in dat lege zwembad nog?twitter:thomasdekker twitterde op maandag 11-03-2019 om 17:53:43Vanavond bij @:dwdd om over de prachtige overwinning van @:GroenewegenD te praten. Samen met @:thijszonneveld #Parijsnice #ParisNice reageer retweet
Hoge bomen vangen veel wind.quote:
Wim heeft een pleurishekel aan deze held.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]![]()
Diekstra was trouwens ook in vorm.
Onverklaarbaar.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wim heeft een pleurishekel aan deze held.
Ja, apart, terwijl Matthijs wel een wielerliefhebber is.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:17 schreef showtimer het volgende:
[..]Ik rekende op een waaiercollege, maar Matthijs had zich waardeloos voorbereid.
Hij was blijkbaar ook compleet vergeten dat Mart er een tiental dagen geleden zat om over hetzelfde te lullen? Aangezien meneer Parijs tegen Nice toch totaal oninteressant vond.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, apart, terwijl Matthijs wel een wielerliefhebber is.
Hij kan beter Holland Sport weer nieuw leven inblazen ipv College Tour
Matthijs was voor een oud-presentator van Holland Sport erg slecht op de hoogte inderdaad. Gelukkig zat Diekstra er nog als tafelheer.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:17 schreef showtimer het volgende:
[..]Ik rekende op een waaiercollege, maar Matthijs had zich waardeloos voorbereid.
Diekstra is een mongool. Het kneusje van Glanerbrug eerder die overal hopeloos graag bij wilde horen. Alles is nep aan die gast. Eng eng eng!quote:Op maandag 11 maart 2019 21:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]![]()
Diekstra was trouwens ook in vorm.
Nee, wind op de kop, eerste uur aan 31,4 km/uquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zelfde omstandigheden als gisteren?
Men rijdt weer als een stel makke schapen achter de Sky jongens aan. Zelfs een Roelandts of Jakobsen voor de vorm mee laten sprinten om tenminste wat bonis weg te snoepen zit er niet in.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
Km 24.5 - Châtillon-Coligny1. Kwiatkowski 3 points, 3 seconds2. Sanchez 2 points, 2 seconds 3. Gallopin 1 ppint, 1 second
Terwijl Parijs-Nice vaak een seconden spel is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Men rijdt weer als een stel makke schapen achter de Sky jongens aan. Zelfs een Roelandts of Jakobsen voor de vorm mee laten sprinten om tenminste wat bonis weg te snoepen zit er niet in.
Waarbij deze editie misschien wel iets anders is omdat de tijdrit heel lang is en dus grote verschillen op zal leveren, maar alsnog zijn dit seconden die Kwiat even "gratis" ophaalt ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Terwijl Parijs-Nice vaak een seconden spel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |