Maar die reed hier ook niet voor een klassement, dat wist iedereen.quote:
Als je Dylan in het Engels hoort praten snap je wel waarom ze zo'n sponsor hebben uitgekozen.quote:
Soos ziet af.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:38 schreef Chiappucci het volgende:
Aru en Sosa weer in de mongolenwaaier.
quote:De openingsrit leerde ook dat Team Sky met Michal Kwiatkowski en Egan Bernal twee kandidaten op de eindzege heeft. En dat hun Colombiaanse neoprof en ploegmaat Ivan Ramiro Sosa nog veel boterhammen moet eten. “Telkens als er een windstoot kwam, schoof hij twee meter opzij”, zei ooggetuige Thomas De Gendt, wiens Parijs-Nice donderdag begint.
zal er om houden hoorquote:Op maandag 11 maart 2019 14:27 schreef franklop het volgende:
Ik kan vanaf 17.00u ongeveer kijken, ben ik dan nog op tijd?
Best zielig, maar ik moet hier stiekem toch wel om lachen. Ik heb nu een beeld in m'n hoofd van Sosa die als een plastic zakje door de lucht gaat.quote:
Zou het wat uitmaken?twitter:WielerFlits twitterde op maandag 11-03-2019 om 16:40:34Cavendish en Meintjes stappen af in Parijs-Nice https://t.co/fPhtoSVDuL #LouisMeintjes #MarkCavendish #Parijs-Nice https://t.co/Pacp9zrOTF reageer retweet
@wimderon heb je het waaiergifje van Thijs in dat lege zwembad nog?twitter:thomasdekker twitterde op maandag 11-03-2019 om 17:53:43Vanavond bij @dwdd om over de prachtige overwinning van @GroenewegenD te praten. Samen met @thijszonneveld #Parijsnice #ParisNice reageer retweet
quote:Op maandag 11 maart 2019 18:44 schreef forzaudinese het volgende:
JUMBO![]()
![]()
![]()
Wynants en Grondahl Jansen zijn echt super in het waaier rijden !![]()
En degene die Groenewegen een simpel sprintertje noemde moeten zich kapot schamen, wat een klasbak die Dylan!.![]()
En wat te denken van kleine George Bennett die amper tijd verliest terwijl alle kleine Colombianen er af vliegen op Bernal na.
De Tirreno begint wel pas woensdag.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:54 schreef forzaudinese het volgende:
Laten we hopen dat Roglic morgen Gesink of Jos van Emden als 1e over de streep laat rijden dan hebben we 2 Nederlanders in de leiderstrui aan het eind van de dag.![]()
quote:Op maandag 11 maart 2019 17:57 schreef showtimer het volgende:
@:wimderon heb je het waaiergifje van Thijs in dat lege zwembad nog?twitter:thomasdekker twitterde op maandag 11-03-2019 om 17:53:43Vanavond bij @:dwdd om over de prachtige overwinning van @:GroenewegenD te praten. Samen met @:thijszonneveld #Parijsnice #ParisNice reageer retweet
Hoge bomen vangen veel wind.quote:
Wim heeft een pleurishekel aan deze held.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]![]()
Diekstra was trouwens ook in vorm.
Onverklaarbaar.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wim heeft een pleurishekel aan deze held.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |