https://nos.nl/livestream(...)-in-leiderstrui.htmlquote:Op maandag 11 maart 2019 15:27 schreef Doevelaer het volgende:
Leuk deze compilatie van Sullie O'Ronnivan maar ik wil gewoon waaaaaaiers zien
quote:Op maandag 11 maart 2019 15:28 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream(...)-in-leiderstrui.html
Nou weten we het wel weer.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ewan moet lekker aan dwergworstelen gaan doen.
Kittel is een vies varken.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kittel duwt onze Noor bijna een greppel in, dat is niet zo heel netjes
en Wielco niet te vergetenquote:Op maandag 11 maart 2019 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
1 minuut, genot. Quintana, Bernal en Bardet doen goede zaken
Waarbij het altijd maar de vraag is of Kelderman de hele week op de fiets blijft zitten. En anders zakt hij vast door het ijs in de laatste rit.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:36 schreef H.Vviv het volgende:
Ook Kelderman doet uitstekende zaken met het oog op de tijdrit
Valt nog mee dat Kelderman steeds meezit.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarbij het altijd maar de vraag is of Kelderman de hele week op de fiets blijft zitten. En anders zakt hij vast door het ijs in de laatste rit.
Ga je lekker?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarbij het altijd maar de vraag is of Kelderman de hele week op de fiets blijft zitten. En anders zakt hij vast door het ijs in de laatste rit.
Met die tijdrit staat Wilco er nog het best voor ja, maar die gaat met zijn stuurmanskunst en eenmansploeg (zeker zonder Matthews) vast niet winnenquote:
Was iemand hier nog Kittel fan? Na vandaag zeker niet meerquote:Op maandag 11 maart 2019 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kittel duwt onze Noor bijna een greppel in, dat is niet zo heel netjes
Had hij Wizka Keldermaxi geheten met zo'n gek Baskisch vlaggetje dan stond je nu op de banken natuurlijk.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is geen Baskische naam. Klinkt eerder Pools ofzo.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Had hij Wizka Keldermaxi geheten met zo'n gek Baskisch vlaggetje dan stond je nu op de banken natuurlijk.
Röwequote:Op maandag 11 maart 2019 15:39 schreef Chiappucci het volgende:
Samenstelling eerste groep (dank aan Le Gruppetto):
Molard - Démare
Vandenbergh - Naesen - Bardet - Gallopin
Degenkolb
Grossschartner
Gilbert - Jungels
Greipel
Maes
Kittel
Quintana - Roelandts
Trentin
Groenewegen - Wynants - Grøndahl Jansen
Bernal - Röwe
Eisel
Garcia Cortina
Kelderman
Ik kon even geen Baskische name generator vinden waar ik Wilco Kelderman kon invoeren, excuusquote:Op maandag 11 maart 2019 15:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is geen Baskische naam. Klinkt eerder Pools ofzo.
Ik zag toch ook zeker 2 mannen van Direct Energie.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:39 schreef Chiappucci het volgende:
Samenstelling eerste groep (dank aan Le Gruppetto):
Molard - Démare
Vandenbergh - Naesen - Bardet - Gallopin
Degenkolb
Grossschartner
Gilbert - Jungels
Greipel
Maes
Kittel
Quintana - Roelandts
Trentin
Groenewegen - Wynants - Grøndahl Jansen
Bernal - Röwe
Eisel
Garcia Cortina
Kelderman
Ik denk dat laatste inderdaad.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:42 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Ik zag toch ook zeker 2 mannen van Direct Energie.
Of zat ik nou naar groep 2 te koekeloeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |