Jaaaaa Engeland gaat helemaal kapot. Stop de persen en sluit de grenzen! Lekker populistisch Timmy.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dat is ook het partijstandpunt. Regelmatig en ook recentelijk nog herhaald door Baudet.
Ik snap niet dat mensen op een partij stemmen die ons in dezelfde puinhoop als waar Engeland nu in zit willen storten
https://www.telegraaf.nl/(...)e&utm_medium=organicquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jaaaaa Engeland gaat helemaal kapot. Stop de persen en sluit de grenzen! Lekker populistisch Timmy.
Exact. Laat de tijd het uitwijzen dus laten we kijken 5 jaar nadat ze uit de EU zijn gestapt. Nu is er gewoon niks van te zeggen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:57 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)e&utm_medium=organic
https://www.telegraaf.nl/(...)britse-groei-in-2019
Zelfde krant binnen 48 uur. Mensen die willen geloven dat de Brexit geen of weinig negatieve invloed heeft lezen wat ze willen lezen en vica versa.
Men zoekt graag bevestiging van het eigen denkbeeld terwijl de realiteit vaak wel wat genuanceerder is. Het is maar net wat je wilt lezen/zien he.
Engeland redt zich wel met hulp uit Canada, Australië, Nieuw Zeeland, Belize en wat dan nog meer, in die zin is Engeland nog een koloniale machthebberquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jaaaaa Engeland gaat helemaal kapot. Stop de persen en sluit de grenzen! Lekker populistisch Timmy.
Ook niet, als je de standpunten op de website moet geloven is uittreden uit de EU gewoon wat het FvD wil:quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:50 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet het partijstandpunt. Het partijstandpunt is dat ze dit middels een referendum aan de bevolking willen voorleggen, de bevolking heeft uiteindelijk het laatste woord.
Daarom stemmen ze ook voor dit soort moties.quote:Het is tijd om te stoppen met de muntunie en de open grenzen, en daarna de EU te verlaten. We willen samenwerken en handel drijven – en dat kan uitstekend via de Europese Vrijhandelsassociatie, eventueel via lidmaatschap van de Europese Economische Ruimte, en uiteraard via tal van andere internationale verdragen. Maar de EU, de open grenzen en de euro: daar moeten we vanaf.
Uiteraard, maar ze willen dit wel eerst meten bij de burger dmv referendum. Dat is ook wat Baudet meermaals aanhaalt bij congressen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ook niet, als je de standpunten op de website moet geloven is uittreden uit de EU gewoon wat het FvD wil:[..]
Daarom stemmen ze ook voor dit soort moties.
Dat ze er een referendum over willen houden is om het netjes in lijn te brengen met de algemene referendumwens van het Forum, maar laten we wel wezen, als het aan het Forum zelf ligt stapt Nederland gewoon uit de EU.
Iedereen die het een beetje volgt zou de huidige situatie een puinhoop noemen in Engeland.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zie hierboven. De een zegt niks aan de hand en de ander weer wel. Laten we over 5 jaar naar de schade kijken goed?quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Iedereen die het een beetje volgt zou de huidige situatie een puinhoop noemen in Engeland.
Jij vindt het wel aardig gaan?
Wie zegt dan niks aan de hand over de huidige situatie in Engeland? Ze voeren al twee weken devatten waar niemand nu eigenlijk weet wat er gaat gebeuren of wat er mogelijk is. Deal or No Deal, wat houdt No Deal precies in, inmiddels zijn beide opties weggestemd als volslagen onwenselijk maar je moet nu eenmaal een van de twee, het is een chaos en een puinhoop en niemand, brexiteers en remainers, vindt wat anders. Dat is geen populisme van ome Tim maar de harde realiteit.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zie hierboven. De een zegt niks aan de hand en de ander weer wel. Laten we over 5 jaar naar de schade kijken goed?
Het is geen realiteit dat het land failliet gaat of 100.000 banen gaat verliezen, want er is nog niet eens een definitieve Brexit. Het zal uiteindelijk meevallen en dat klinkt ook vrij logisch, aangezien andere landen de UK ook nodig hebben voor handel en vice versa of denk je dat alles in een x gaat stoppen? Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie zegt dan niks aan de hand over de huidige situatie in Engeland? Ze voeren al twee weken devatten waar niemand nu eigenlijk weet wat er gaat gebeuren of wat er mogelijk is. Deal or No Deal, wat houdt No Deal precies in, inmiddels zijn beide opties weggestemd als volslagen onwenselijk maar je moet nu eenmaal een van de twee, het is een chaos en een puinhoop en niemand, brexiteers en remainers, vindt wat anders. Dat is geen populisme van ome Tim maar de harde realiteit.
Ik kan er niet bij dat mensen dat serieus voor NL willen en het partijstandpunt van FvD is een nexit
Dat zegt ik toch ook helemaal nietquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is geen realiteit dat het land failliet gaat of 100.000 banen gaat verliezen, want er is nog niet eens een definitieve Brexit.
Je hebt het erover dat het land kapot gaat dus dan denk ik daar o.a. aan. EEG soort van lijkt mij voor een ieder de beste oplossing. Eens met @Remqoquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zegt ik toch ook helemaal nietLees je een post eel voor je erop reageert?
Daar moet je natuur voor vernielen.quote:
Ik zeg dat het nu een puinhoop is en dat is het ook, daar is iedereen het over eens.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt het erover dat het land kapot gaat dus dan denk ik daar o.a. aan. EEG soort van lijkt mij voor een ieder de beste oplossing. Eens met @:Remqo
Als ik op die link klink, staat er ook letterlijk :quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ook niet, als je de standpunten op de website moet geloven is uittreden uit de EU gewoon wat het FvD wil:[..]
Daarom stemmen ze ook voor dit soort moties.
Dat ze er een referendum over willen houden is om het netjes in lijn te brengen met de algemene referendumwens van het Forum, maar laten we wel wezen, als het aan het Forum zelf ligt stapt Nederland gewoon uit de EU.
Ik zou zeggen zorg eerst ervoor dat de daken ermee vol komen te liggen.quote:
Maja, wanneer je voor iedere verpakking papier ipv plastic gaat gebruiken worden de oerwouden nog sneller omgekapt...quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:39 schreef Remqo het volgende:
Ik vind reductie van plastic meer een dingetje dan dat hele CO2 gedoe.
Kijk eens in de koelkast; een blok kaas in een plastic verpakking, brood verpakt in plastic, magnetronmaaltijden, frisdrank, vleeswaren noem het maar op.
Met het zelfde gemak maak je het van papier of glas, en papier en glas is makkelijk te scheiden voor hergebruik, scheelt weer bomen.
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:39 schreef Remqo het volgende:
Ik vind reductie van plastic meer een dingetje dan dat hele CO2 gedoe.
Kijk eens in de koelkast; een blok kaas in een plastic verpakking, brood verpakt in plastic, magnetronmaaltijden, frisdrank, vleeswaren noem het maar op.
Met het zelfde gemak maak je het van papier of glas, en papier en glas is makkelijk te scheiden voor hergebruik, scheelt weer bomen.
Dat zeg ik, ze willen het via een referendum doen omdat ze voor referenda zijn, maar het standpunt van het Forum zelf is duidelijk: uit de EU.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:39 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Als ik op die link klink, staat er ook letterlijk :
Wij willen:
Een referendum over voortzetting van Nederlands lidmaatschap aan de Eurozone.
Een referendum over voortzetting van de open grenzen en het vrije, ongecontroleerde verkeer van personen binnen de Unie.
Een referendum over het lidmaatschap van de Europese Unie.
daarom productiebossen, maar men vergeet dat de meeste CO2 omgezet wordt in O2 in de oceaanquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:44 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Maja, wanneer je voor iedere verpakking papier ipv plastic gaat gebruiken worden de oerwouden nog sneller omgekapt...
Omdat de uitvoering belabberd is, niet vanwege Brexit an sich.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zeg dat het nu een puinhoop is en dat is het ook, daar is iedereen het over eens.
Dat is dan wellicht omdat de uitvoering wat lastiger is dan eerder voorgespiegeldquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:02 schreef Aquarii het volgende:
[..]
Omdat de uitvoering belabberd is, niet vanwege Brexit an sich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |