abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_185517340
Welkom in het dreumestopic! *O* .

Waar gepraat kan worden over al dan niet gaan lopen en praten, favoriet dreumesspeelgoed als keukentjes en portemonnees, en waar we proberen om van DFD een ding te maken.

pi_185551032
Hoe gaat het met de dreumessen?

Die van ons wil thuis niet meer slapen. :{
Zaterdagmiddag sliep ze niet en gisteren met veel moeite in mijn armen in slaap gevallen. Nu al de 3de avond op rij dat we haar niet in slaap krijgen en ik verwacht dat ze dadelijk weer tussen ons in slaapt. Dan slaapt ze wel snel, maar in eigen bed lukt het niet.
Hoor haar nu boven (met papa) alleen maar slape, slape, slape zeggen, maar echt slapen wil dus niet. Gisteren sliep ze pas om 22:30 en heeft dus echt wel wat slaap gemist. Op de opvang sliep ze vandaag dus 2 uur.
Echt, wat slaap betreft kan ik haar niet volgen. Nu weer 2 dagen dat ze er om 7:00 uit moet dus ben benieuwd of dat meehelpt in het eerder slapen.
Zou het helpen als we semi naast haar kunnen liggen als we de zijkant uit het ledikant halen?
Of halen we ons daar andere dingen mee op de hals zoals continu uit bed blijven komen...
pi_185551409
Ik weet het niet, Nolita, maar klinkt als iets wat het proberen waard is want deze situatie lijkt me ook niet houdbaar. :* Wij hebben ook weer een lastigere periode met slapen, vooral s avonds, maar dat valt echt in t niet bij dat van jullie. Wel ook laat gaan slapen, maar altijd in z'n eigen bed, uiteindelijk. Is het niet te proberen dat een van jullie met haar op jullie bed gaat liggen of valt ze dan ook niet in slaap?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185551612
Ik heb de tip van overstappen naar een peuterbed vaker gehoord bij slaapproblemen Nolita. En vaak met succes. Maar zelf heb ik dat nooit geprobeerd, de meiden blijven zolang ze het pikken in ledikantjes (vooral vanwege hun veiligheid, grote broer begroet ze graag s morgens en hij opent ook de deur boven de trap dan).
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_185552563
Bij mijn peuter werkte het niet, maar hij ging er ook niet slechter van slapen. Proberen waard lijkt me.

Hier een beetje radiostilte afgelopen week, Mijm bleef maar ziek. Uiteindelijk antibiotica-druppels gekregen. Afgelopen weekend nog naar de spoedpost geweest omdat hij benauwd klonk. Nu lijkt het geloof ik eindelijk wat beter te gaan, mag ik hopen ook.
Gelukkig is en blijft ie zo’n grappig figuur en moeten we zelfs met 39 graden koorts keihard om hem lachen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_185558723
Zo, net de 14-maanden-check @ consultatiebureau gehad. Ten opzichte van 11 maanden zes centimeter (!) gegroeid en 700 gram toegenomen. Laatste vaccinaties tot z'n vierde zitten erin. ^O^

Meest recente update: wanneer je 'bravo' roept en/of applaudisseert maakt Günther een buigingkje! :') O+

Verder, de open/dicht-speeltjes van deze week:


Ik ga proberen het kind voor deze DFD een beetje jofel op de foto te krijgen, maar momenteel schiet Günther meteen in de "OMG!!! OMG!!! TELEFOON!!! OMGGGGG!!!"-sneltreinvaartstand zodra ik iets op 'm richt en dan heb je dus een foto van een bewegend, schermvullend voorhoofdje. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_185558739
Beterschap voor Mijmpje, @LeSage! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_185559062
Oh wacht, ik heb er nog wel een van z'n badass verwonding dit weekend, meneertje-overdwars-van-de-glijbaan-af.. }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_185560365
Oei Nolita, wat waardeloos van het slechte slapen -O- Wat FF zegt heb ik ook al vaker gehoord als soms goed werkende tip, van het peuterbedje.

Beterschap voor Mijm :*

Gunther :o Hij kijkt er ook wat beteuterd bij, veel knuffelen met mama dan maar ;)

Sinds kort mag ik af en toe een haarspeldje in doen bij C (dingen op haar hoofd zijn nog steeds lava over het algemeen :X ), en het staat wel erg zoet moet ik zeggen :D Boodschappen doen vindt ze wel nog steeds fantastisch, ze straalt het hier niet uit maar ze zit de hele tijd te kirren, naar de hamsters te wijzen en met mensen te flirten :7

Ze kletst ook zo veel, het is jammer dat ik nog niet echt begrijp wat ze bedoeld soms :@
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_185560805
Oh wat vervelend Nolita! ;(

Arme Günther :*. En wat een groei in de lengte!

Mooie C. O+ Echt een dreumes om te zien ook!

Beterschap voor Mijm! Het zit jullie niet mee zeg ;(

Ik bewaar mijn DFD voor morgen (of vanavond), ik heb geen foto’s gemaakt afgelopen week :'). Slapen ‘s nachts gaat hier nog steeds vrij matig. Na het wakker worden is ie nog een hele poos onrustig en huilerig (ook tussen ons in) voor hij weer slaapt.
pi_185562385
Nolita, pittig! Heb helaas niet de gouden oplossing voor je, hoop dat het beter wordt!

LeSage, beterschap voor Mijn! Hopelijk werken de medicijnen :)

Gunther, kleine stuntman! Ik was even vergeten dat er bij 14 maanden weer een check was op het CB :D

Rena, je brengt me op ideeën, M's haar wordt lang genoeg voor speldjes. Ziet er wel een snoezig uit zo! En wat een old school appie-karretje heb je daar :D

Hier ook radiostilte wegens ziekte van lieftallige echtgenoot. Hij redt zich wel, maar ik ben wat drukker met de kinderen. Ook heel gezellig! M wordt zo groot, enorm leuk om alle ontwikkelingen bij haar te zien.
pi_185565294
We hebben de lange wilde haren van de kapitein laten knippen, het was een ambitieus plan, maar toch vooral onhandig.

Nu weer vers van de kapper ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 12 maart 2019 @ 21:34:54 #13
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185573000
@littledrummergirl heb je ook een foto van de achterkant? Jacob moet er binnenkort toch ook maar aan geloven, hoewel ik het lange tof vind maar het is gewoon te dun en te piekerig en het hangt in zijn ogen. Ik heb alleen geen duidelijk beeld van hoe het moe worden en ben bang om met een jongen met stekeltjes thuis te komen :s) .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_185573099
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 21:34 schreef Lemijn het volgende:
@:littledrummergirl heb je ook een foto van de achterkant? Jacob moet er binnenkort toch ook maar aan geloven, hoewel ik het lange tof vind maar het is gewoon te dun en te piekerig en het hangt in zijn ogen. Ik heb alleen geen duidelijk beeld van hoe het moe worden en ben bang om met een jongen met stekeltjes thuis te komen :s) .
Kan m morgen wel even maken ^O^ zolang je het bovenop wat lang/warrig laat worden het echt niet ineens stekeltjes :D kan sowieso niet met die zachte haartjes denk ik. Geen zorgen :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 12 maart 2019 @ 21:39:47 #15
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185573139
Ik overdrijf hoor, ik zal er met mijn neus bovenop staan dus stekeltjes lukt dan nooit :P. Maar tof als je morgen een plaatje wil maken.

Rena, ik stond ook te kijken van het handvat van je karretje :o. Die komt toch recht uit de jaren negentig of niet?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_185573747
V moet ook echt naar de kapper, hij heeft dun en piekerig haar. Maar ik wil niet :')
Bang dat de kapper het helemaal verkloot en zijn krulletjes verdwijnen.
pi_185575320
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:54 schreef minilot het volgende:
Meest recente update: wanneer je 'bravo' roept en/of applaudisseert maakt Günther een buigingkje! :') O+
Wat schattig, Mini O+ O+ O+
Simon zegt tegenwoordig als ie wat goed heeft gedaan (bv. een puzzelstukje goed gelegd) zelf al "goed zo" of "applaus" _O- En wij gaan dan uiteraard applaudisseren :+ :+

Rena, wat een lieverdje! Blijft ze goed zitten in de wagen? Simon probeert altijd op allerlei manieren eruit te klimmen.

Nolita en Fleur, wat ontzettend vervelend van die slaapproblemen!

LDG, ik ben ook wel benieuwd naar de achterkant. Net als Jacob moet Simon er binnenkort ook aan geloven. Ik ben me mentaal nog aan het voorbereiden :+ :+
Ik heb ook geen idee hoe je het dan moet laten knippen (en inderdaad GEEN stekeltjes :7 ).
En ik wil ook die mooie krullen niet kwijt :') , maar het kan eigenlijk niet meer, te lang, in zijn ogen, te slierterig aan het worden.
pi_185575337
Leuke foto’s weer. Arme Gunther, met zijn valpartij. ;(
En heel lief, het speldje bij Rena’s meisje. O+
Leuk koppie, van LDG’s zoontje!
Mis ik nog iemand? :@

Ik speel een beetje vals met de DFD want wil haar niet herkenbaar in beeld.
Wou wel even haar bos haar laten zien nu het er toch over gaat. :P


Dit wordt regelmatig vastgemaakt met speldjes, elastiekjes, haarbandjes etc.
Ze vindt het allemaal best maar we doen dit al sinds een ze paar maanden was en het voor haar ogen ging hangen.
Ik vind het zo heerlijk. O+
Ze heeft 2 bakjes vol en ik zou blijven kopen maar hou mij in.
Het kan zelfs al in een staartje naar achteren.
pi_185575565
Venco, wat veel haar!!! Simon heeft nog van dat dunne haar en niet zo'n mooie volle bos.
pi_185575772
Wow wat veel haar Venco! O+

Ldg mooi kapsel! :)

Hier mogen we ook wel weer naar de kapper. Dit was in januari vlak voor zijn kappersbezoek
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het begint hier alweer op te lijken, ik blijf bezig :')

Het gaat hier trouwens weer goed op het kdv! *O* Alles wat 6 weken geleden niet goed ging gaat nu goed, ik laat m nu weer met een gerust hart achter nu hij het zelf weer naar z’n zin heeft daar. :)

[ Bericht 14% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 12-03-2019 23:10:12 ]
pi_185579184
Wat fijn dat het weer oke gaat op het kdv fleur, heerlijk!
Wat balen van het slecht slapen snachts zeg, hopelijk snel verandering want dat breekt zo op.

Venco, wat een jaloersmakende bos haar idd, WoW!
N heeft best wat haartjes en er begint nu best wat lengte in te komen (ook al eens 1 staartje naar achteren gedaan). Maar het is nog best weinig, dun haar. Ze heeft nu meestal 2 staartjes naar achteren, zo schattig. Van nature zit het nog in een redelijk kapsel dus voel nog noet de behoefte om te knippen. Ik vraag me alleen af of het haar er voller van zou worden, dan ga ik mss wel even binnenkort voor wat puntjes...

Een buiging bij Günter :D

Rena wat wordt ze groot!!

Lesage hoe gaat het met mijm?

Gisteren sliep N in door met mijn vriend in het grote bed te liggen. Toen ze goed sliep(21:00) heeft hij haar in haar eigen bed gelegd en ze heeft de nacht doorgetrokken, slaapt nu nog. Wat dat betreft geen klagen, maar willen haar ook niet aanwennen om bij ons in slaap te vallen. Vandaar mijn idee van zijkant uit het ledikant halen...Maar dit weekend krijgt ze een rolluik op dr kamer en dat helpt wellicht al mee in het overdag slapen; voor de avond zal het weinig verschil maken denk ik. De zijkant uit het bed laat ik even als laatste optie liggen.
pi_185579223
Ik had het winkelwagentje zelf nog niet eens bewust gezien :D Ik winkel bij de Appie in een kleinere stad dus ze zijn nog niet zo modern denk ik haha :+

Wat leuk om de kapitein weer eens te zien, en het kapsel staat hem goed :Y

Tolstoi, ze blijft aardig goed zitten, soms gaat ze hangen maar als ik haar weer goed zet en zeg dat ze gewoon moet zitten luistert ze meestal wel gelukkig. Er is zo veel te zien dat ze aardig rustig blijft zitten, vooral nu met die hamsterweken is ze geobsedeerd door alle hamsters in de winkel :+ Wat een grapjas is die Simon met zijn applaus _O- O+

Venco, wat een haar :o Wat gaaf zeg O+

Ik knip C tot noch toe zelf bij, haar haar groeit nog aardig symmetrisch dus ik acht de kapper nu nog niet nodig. Pony groeit het hardst dus als die in haar ogen komt knip ik hem bij. Voordeel van een meisje ;)

Fleur, wat fijn dat het weer goed gaat met Casper op het kdv O+ en een lieve foto ondanks dat hij van januari is, zijn ogen zijn zo mooi O+

Nolita, in ieder geval fijn dat ze vannacht een goede nacht had, ook voor jullie. Snap ook dat je het haar niet aan wil wennen maar soms kan het wel even fijn zijn om er een goede nacht tussen te hebben :*

Vandaag 2 jaar geleden had ik mijn positieve test in hadden besefte ik me net door een fb herinnering (van iets anders, maar dezelfde dag dat ik de test deed ging ik ergens heen :+ ) en nu heb ik een dreumes :o O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_185579225
Nolita, wat fijn in ieder geval een goede nacht! Snap wel dat je haar niet wilt aanwennen om bij jullie in bed in slaap te vallen, heb ik ook nog steeds wel bij Simon (valt in slaap aan de borst), maar voor nu werkt het en heb nog steeds geen energie om er wat aan te doen :)

Mijn kapper geeft wel aan dat het haar dikker wordt als je het gaat knippen. Voor mij nog steeds geen reden om naar de kapper te rennen met Simon :+

Fleur, dat is toch best een prima kapsel nog? Op basis van die foto had ik maanden geleden al met Simon moeten gaan :+
Fijn dat het op het kdv weer goed gaat!
Hangt zijn aapje nou om zijn nek? Zijn beste vriend zeker? Zie hem wel vaker op foto's :) Schattig is dat, hè? O+

Gister zo gelachen: toen ik thuis kwam van werk, wilde Simon drinken bij me. Na een tijdje liet ie los en zegt "melk op". Ik dacht, dat lijkt me sterk, dus knijp even zacht in mijn borst en er komt meteen melk uit. Dat vond Simon ook wel interessant, dus die wilde ook knijpen :s) (niet handig om dat dus te doen met dreumes erbij :|W ) Eerst zijn ene handje, er gebeurde niks. Toen zijn andere handje, toen kwam er een hele straal melk uit gespoten, zo recht in zijn gezicht _O- _O- Hij was er helemaal beduusd onder en trok er zo'n grappig gezicht bij, ik kwam niet meer bij _O- _O-
pi_185579584
TolStoi! _O-

Ja dat kapsel van Casper is niet persé te lang maar hij heeft ook heel dik haar. Dat maakt dat ik er niks mee kan :')

Lastig Dilemma Nolita! Ik snap dat je haar dat niet wilt aanwennen.

Hier hadden we een goede nacht. Wel deels in ons bed maar zonder een uur onrust :)
pi_185579667
Arme Günther mini! Ik hou hier ook regelmatig m'n hart vast, maar tot nu toe geen echte verwondingen.

Rena wat zit ze daar lief!

En al die net geknipte / bijna geknipte jongetjes! Kees z'n haar heeft nog geen schaar gezien. Z'n krulletjes zijn zo lief, dus ik wil het ook nog niet. Vooralsnog zit er van nature wel redelijk model in.

En ik moest lachen Tolstoi! Best een nieuwe fase in het borstvoeden met dreumessen hè.

Verder sluit ik me weer eens aan bij het het clubje van slechte slapers. Na een goede maand zijn we weer terug bij af. Kees is elke nacht uren wakker. Het record staat op 4 uur achter elkaar. Laatste nachten is hij van ongeveer 1 tot 4 wakker en dan om 6 uur weer. Gekke is dat hij niet echt ontevreden is. Hij blijft alleen maar draaien en draaien in bed en kan duidelijk de slaap niet vatten. Maar hij maakt ook wel regelmatig geluid, dus zelf slapen lukt niet echt. Niks lijkt ook te helpen, in bed laten, flesje, bij ons in bed. En ook nog eens mega druk op werk, dus heb er een beetje de balen in.
pi_185580430
Wat betreft kappers, wij zijn wel elke keer specifiek naar een kinderkapper gegaan, wellicht dat dat nog scheelt, dat die beter weten hoe ze die kleine wiebelige koppies met dun haar moeten knippen. "onze" kapper heeft een stoeltje in de vorm van een auto, dat vind de kapitein tof, maar hij staat er altijd vooral in te dansen terwijl hij wordt geknipt _O- .

Wij geven meestal alleen wat input qua lengte, en of we het strak of rommelig willen (team lang en rommelig :7) en dan maken ze er wat leuks van
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_185580733
Dirk heeft ook een bos haar, maar nog heel sluik dus daar kan ook niets mee. Als het langer wordt hangt het over z'n oren en in z'n ogen en dat vindt hij niet lekker. Kapper is hier dus al een regelmatig uitje. :P

Tolstoi, :D Ik hoop dat het bij een eenmalige actie blijft van hem. Misschien bedoelde hij dat hij geen melk meer wilde?

Nolita, hopelijk hebben jullie in elk geval beetje kunnen slapen. En misschien werkt hetzelfde wel als je bij haar op de kamer op een matras gaat liggen tot ze in haar bedje slaapt? Of heb je dat al geprobeerd? (Ik weet t even niet meer) :* Blijft naar, slaapgedoe...

Ellie ook weer slaapgedoe, bah. :* Zou fijn zijn als je die kleintjes kan uitleggen dat t fijner is (ook voor hun) als ze goed slapen hè.

Venco, wat een knapperd! Prachtig haar ook! O+ O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185581644
Tolstoi _O- Die had hij letterlijk en figuurlijk niet zien aankomen :D

Dames met de slechte slapers :* Kan me voorstellen dat het vooral lastig en frustrerend is als er geen echte aanwijsbare reden is voor het wakker zijn ‘s nachts.

Ik ben trouwens wel echt toe aan beter weer, jullie ook? De dagen zijn wel een tikje saai als je niet echt naar buiten kan om te wandelen of zo, en ik ben niet zo hardcore dat ik het lekker vind om in regen en wind te lopen :P Gelukkig komt bonusdochter altijd op woensdagmiddag, gratis entertainment voor C B-) En gewoon gezellig zo’n middag met de dames O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_185582080
Jongste is alweer één! Hij is gestopt met drinken, de lucht is weer een beetje opgeklaard en er is wat meer tijd en ruimte om naast het meelezen ook weer mee te schrijven. Hoi! :W

Wel fijn om hier op woensdag binnen te vallen, na DFD. Wat een leuke dreumesen O+ mini, die ogen :o wowie! En bij LBF ook zo mooi! En het speldje van C en de haarbos die bij venco woont O+

Het is hier nog niet zo nodig, maar wij zijn voorlopig nog niet van plan om naar de kapper te gaan. Hij zit nu in de pluizenbol-fase, die had zijn zus ook en zij kreeg daarna prachtige krulletjes, dus ik heb goede hoop. Zijn haar is nog steeds net zo wit als bij zijn geboorte O+

De buiging van Günther vind ik echt briljant _O-

Tolstoi _O- Dat weet 'ie dan ook weer.

Oef, slechte slapers :* Sterkte. Lijkt me echt loodzwaar om niet aan je rust toe te komen.
Make your own kind of music.
pi_185582546
Wij komen afscheid nemen want Wolf is sinds vandaag een heuse peuter! O+

pi_185582586
Neeee Cygne wat snel! En wat een grote al, bizar joh. Gefeliciteerd O+
Make your own kind of music.
pi_185582670
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 11:51 schreef CassElliot het volgende:
Neeee Cygne wat snel! En wat een grote al, bizar joh. Gefeliciteerd O+
Dit! Gefeliciteerd! En leuke trui, Dirk heeft die ook. O+

En welkom CE! Wat gaat het snel allemaal! Gekke is, ik ervaar dat zelf helemaal niet zo, alleen als ik kijk naar anderen wel.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  woensdag 13 maart 2019 @ 11:58:34 #33
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_185582768
Een peuter! Gefeliciteerd Cygne! *O*

En welkom CE! Jouw jongste ook alweer een dreumes :o
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_185582802
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 11:55 schreef Nanuke het volgende:
[..]

Dit! Gefeliciteerd! En leuke trui, Dirk heeft die ook. O+

En welkom CE! Wat gaat het snel allemaal! Gekke is, ik ervaar dat zelf helemaal niet zo, alleen als ik kijk naar anderen wel.
Ik wil die trui voor mezelf. _O-

En dankjewel! Het is zo fijn met hem. O+
pi_185582822
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 11:59 schreef Cygne het volgende:
[..]

Ik wil die trui voor mezelf. _O-

En dankjewel! Het is zo fijn met hem. O+
Bizar hè, hoeveel zo'n klein mens goed kan maken. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185582897
Gefeliciteerd, Cygne en CE! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_185583025
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 12:00 schreef Nanuke het volgende:
[..]

Bizar hè, hoeveel zo'n klein mens goed kan maken. O+
Ja bizar. O+
Het is zo'n zachtaardig jongetje ook. Had 3 jaar geleden niet verwacht dat het nu zo zou zijn. Wat een cadeau. O+
pi_185583078
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 12:09 schreef Cygne het volgende:
[..]

Ja bizar. O+
Het is zo'n zachtaardig jongetje ook. Had 3 jaar geleden niet verwacht dat het nu zo zou zijn. Wat een cadeau. O+
Heel herkenbaar, Dirk is zo'n vrolijk aapje dat ik me soms afvraag van wie hij dat heeft. Zo gezellig. O+ En jij hebt gewoon al een peuter! :o
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185584872
Gefeliciteerd, Cygne! *O* Fijne dag vandaag!
En een warm welkom voor CE *O*
pi_185585043
Gefeliciteerd Cygne. :*

Welkom CE! Fijn dat het weer de goede kant op gaat met jullie. :)

Voor ons wordt het ook tijd weer naar de kapper te gaan. Vierde keer al, het groeit zo hard. Tot nu toe vindt hij het best leuk, omdat hij allerlei nieuwe dingen kan zien.

Slechte slaper, check. Nooit meer echt gedoe met in slaap vallen maar in slaap houden blijft een uitdaging. Geen idee waarom hij wakker wordt. Hij heeft al weken wat klachten die horen bij doorkomende tandjes maar ik zie niets gebeuren.
Nolita bij ons gaan de dutjes echt veel beter met de rolluiken. Ik duim dat het bij jullie ook helpt. :)

Rena ik ben dit weer ook wel beu. Alle dagen zijn we nog wel gaan wandelen, anders is Banaan niet blij. Soms speelt hij nog even in de achtertuin als ik warm binnen zit. :@ Met de regen vandaag blijven wij ook maar binnen denk ik.
In winkelwagentjes blijft hij trouwens ook keurig zitten omdat er zoveel te zien is.

Grappig Tolstoi. :D
Banaan vindt het de laatste tijd grappig om te proberen in mijn nog bedekte borst te happen. En hij wil soms twee borsten bloot en dan om en om drinken (en dan worstel ik met hem dat zijn handje niet erop mag).

Fleur wat fijn dat het weer beter gaat op het kinderdagverblijf. :)

Banaan bleef vanochtend maar grit uit de kattenbak halen. Of erger, at het op. Ik gaf hem droge linzen als alternatief, toen had ik op twee plekken bende. ;)

DFD O+
Ik heb weinig foto's gemaakt, dan maar deze. Bonus, klein snotneusje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_185585285
Gefeliciteerd Cygne!

En leuke foto PKM!

Ik vind de zoontjes van PKM, LittleDrummer en LaBelleFleur erg op elkaar lijken. Ligt dat aan mij? :@
pi_185585402
Welkom CE, fijn dat het beter met jullie gaat!

Gefeliciteerd Cygne en wolfje *O*

Ik vind de kapper voor kleine kinderen echt zonde van het geld. Ik knip iedereen hier zelf, inclusief mijn man. Het fijne van nu beginnen is dat je rustig kan oefenen, en zodra ze dan een eigen mening hebben/naar school gaan heb je al wat vaardigheid ermee ;)
Bij de meiden heb ik nog niks geknipt, dat moet eerst nog wat langer/dikker worden. Ze hebben op zich haar genoeg voor staartjes bovenop of aan de zijkant, maar de achterkant wil nog niet groeien en het is heel dun (maar ik ben bang dat dat zo blijft). Ik hoop alleen nog op een beetje slag. Het enige vervelende nu is dat die haren s ochtends aan de neus vastgeplakt zitten door vastgekoekt snot :')

En ik heb ook behoefte aan beter weer. De meiden maken elkaar echt gek binnen. Dingen afpikken, duwen en slaan, steeds weer op de tafel klimmen... Ik heb ze maar een uur eerder op bed heb gelegd omdat ik gek werd van het continue gegil en gehuil. En ondertussen zat peuter rustig op de bank tv te kijken of in zijn kamer te spelen. Daar kun je er wel drie van hebben...
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_185585413
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 13:47 schreef vencodark het volgende:

Ik vind de zoontjes van PKM, LittleDrummer en LaBelleFleur erg op elkaar lijken. Ligt dat aan mij? :@
Stiekem is het dezelfde en hebben we hem om en om :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_185585437
Gefeliciteerd grote kleine wolf O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_185585469
Oh ik heb dus 1x geprobeerd het haar vd kapitein te knippen, met de eerste knip zat ik in zn oor, bloeden als een malle :X en hebben we voor de zekerheid de HAP gebeld :') bleek heel ondiep en oppervlakkig, maar sindsdien gaan wel naar de kapper dus :') :@
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_185586099
quote:
99s.gif Op woensdag 13 maart 2019 13:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Oh ik heb dus 1x geprobeerd het haar vd kapitein te knippen, met de eerste knip zat ik in zn oor, bloeden als een malle :X en hebben we voor de zekerheid de HAP gebeld :') bleek heel ondiep en oppervlakkig, maar sindsdien gaan wel naar de kapper dus :') :@
Het gaat ook een stuk makkelijker zodra ze de omkoopleeftijd hebben. "Als jij even stil blijft zitten mag je even Bumba kijken". Werkt hier perfect voor nagelsknippen en het incidentele harenknippen.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_185586151
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 13:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]

Stiekem is het dezelfde en hebben we hem om en om :D
_O- _O-
pi_185586211
Hier nog nooit de haren geknipt.
Lekker lang laten worden. Wat voor haar ogen hangt gaat meestal in een speldje bovenop haar hoofd. O+
‘s Nachts gaat het in een staartje omhoog zodat er niet zoveel klitten in komen en inderdaad: als ze verkouden is heb je plaksnotharen. :P
pi_185586228
Team behoefte aan beter weer 🙋🏼♀!

Gefeliciteerd Cygne en (welkom) C-E *O*

Ik ben vandaag even met Casper naar een stad geweest hier in de buurt. Hij sliep eerst een poos en daarna hebben we samen gegeten bij de Hema. Ik had erwtensoep en hij at de bijbehorende roggebrood, schappelijk vanaf gekomen dus :'). Maar dat is inmiddels wel leuk om te doen met een dreumes! :)
pi_185587329
Hoe doen jullie het met dreumessen die bijvoorbeeld in een winkelgebied oid niet meer in de buggy willen zitten (want saai }:| )? De mijne neemt dus echt meteen fullspeed en oostindisch doof de benen zodra hij los is.. Handje vasthouden doet ie niet 8)7 zijn hand vasthouden resulteert in stervende bungelende zwaan scenarios.Ben echt bang dat ik hem kwijtraak, dat ie de weg op schiet of dat een verdwaalde fietser m aanrijdt ofzo. Het is hier vaak zo onwijs druk in de stad, ik weet gewoon niet zo goed waar ik hem veilig kan laten rennen (buiten de betaalde opties als dierentuin, krijspaleis ect).

Misschien moet ik maar in n dorp gaan wonen :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_185587732
Mijn dreumes heeft gewoon pech! Wanneer hij in druk gebied uit zijn wagen wil laat ik hem een paar seconde mopperen en dan is hij stil en accepteert hij zijn lot.
Wanneer ik alleen met dreumes naar de winkel ga mag hij wel meelopen en met een klein karretje de winkel door, maar het lukt me niet om hem en peuter tegelijkertijd bij te houden.
pi_185587893
Gefeliciteerd Cygne en CE!!
  woensdag 13 maart 2019 @ 16:01:06 #53
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185588011
Gefeliciteerd Cygne en CE! *O*

Wow, wat hebben jullie dreumesen allemaal veel/lang haar! Bij muppet is het na anderhalf jaar sparen nog steeds niet lang genoeg voor een staartje of zelfs een speldje :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@littledrummergirl ik haal haar niet uit de wagen :s) Meestal vind ze het wel prima voor een uurtje, beetje mensen kijken en als ze begint te rommelen iets te eten.
Als we naar de stad fietsen is man mee. Die neemt haar vaak even op de nek als ze het lopen zat is. Het scheelt wel dat ze heel goed aan de hand loopt.
Qua buiten veilig laten rennen: is er geen speeltuin of kinderboerderij oid in de buurt?
pi_185588464
LDG, Rotterdam toch? Kralingse Bos heeft gratis en voor niks idioot veel rondrenruimte en een flinke kinderboerderij :)

Zelf haren knippen doe ik absoluut niet, daar is mijn onhandige motoriek niet geschikt voor :') Gelukkig vindt Günther de reguliere kapsalon aan de overkant van de straat prima. Hij is verrekte nieuwsgierig naar alles tijdens het knippen (nu een paar keer geweest) en kijkt veel om zich heen, maar de kapsters hebben tot dusver nog nooit in zijn oren geknipt :) Ik vind lang haar ontzettend leuk, maar wel pas als het wat dikker is - tot dusver is het bij Günther allemaal nog vrij dun en vlassig.
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator woensdag 13 maart 2019 @ 16:31:57 #55
382129 crew  Donna
pi_185588672
Joe hoi, over ruim 2 weken mag ik me hier ook melden, maar wat hebben jullie getrakteerd op het KDV toen jullie kindje 1 werd? Onze dochter zit op een groep met kindjes van 0-4.
pi_185588873
Ik had mini-rijstwafels met oren eraan/gezicht erop zodat ze op Nijntje leken. Ik ging voor iets wat hij lekker vond en heb daar een draai aan gegeven zodat het ook nog een beetje leuk was. Ik vind het best sneu idee om te trakteren en dat hij het zelf niet zou eten. Dus dat was mijn uitgangspunt. En gezien hij toen nog niet heel veel dingen echt lekker vond was de keus snel gemaakt. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185589141
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:31 schreef DonnaRush het volgende:
Joe hoi, over ruim 2 weken mag ik me hier ook melden, maar wat hebben jullie getrakteerd op het KDV toen jullie kindje 1 werd? Onze dochter zit op een groep met kindjes van 0-4.
Wij zo'n klein windmolentje met n kaartje met "hoera kaptein 1 jaar" oid eraan ^O^
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_185589162
Ik heb toen een fruitspies gemaakt met uitsteekvormpjes.
Volgende keer doe ik een bellenblaas, wat een gedoe was dat uitsteken :')
pi_185589204
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:31 schreef DonnaRush het volgende:
Joe hoi, over ruim 2 weken mag ik me hier ook melden, maar wat hebben jullie getrakteerd op het KDV toen jullie kindje 1 werd? Onze dochter zit op een groep met kindjes van 0-4.
Danoontjeslakjes (beplakte danoontjes) en stickers.

Hier is het gedwongen in de kinderwagen, als ze er eenmaal inzitten en we bewegen houdt het gillen meestal op. Maar in onbekende omgevingen willen ze hier graag handjes vast houden, alle drie. Als dat voorbij is en het nodig is gaan we voor rugzakjes met touwtjes eraan, met 2/3 kleine kinderen is er niet echt een beter alternatief denk ik.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  woensdag 13 maart 2019 @ 17:03:44 #60
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185589228
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:31 schreef DonnaRush het volgende:
Joe hoi, over ruim 2 weken mag ik me hier ook melden, maar wat hebben jullie getrakteerd op het KDV toen jullie kindje 1 werd? Onze dochter zit op een groep met kindjes van 0-4.
Ik had bellenblaas gegeven, met vleugels eraan geplakt zodat het vlinders waren. Op de vleugels "hoera Muppet 1 jaar". Leuk voor alle leeftijden ^O^

Ook tof, door iemand een maand eerder gedaan: van een banaan een piratenboot gemaakt.
pi_185589354
de ietwat bewogen achterkant van el capitan :P
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_185589360
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:41 schreef Nanuke het volgende:
Ik had mini-rijstwafels met oren eraan/gezicht erop zodat ze op Nijntje leken. Ik ging voor iets wat hij lekker vond en heb daar een draai aan gegeven zodat het ook nog een beetje leuk was. Ik vind het best sneu idee om te trakteren en dat hij het zelf niet zou eten. Dus dat was mijn uitgangspunt. En gezien hij toen nog niet heel veel dingen echt lekker vond was de keus snel gemaakt. :')
Wij delen morgen een zakje uit met een Nijntje uitdeelboekje, een verpakt Nijntjekoekje en een feesttoetertje. Dat is om mee te nemen naar huis.
Daarnaast ga ik vanavond ook nog koekjes bakken voor de kindjes. Dat is om morgen gelijk op te eten.



[ Bericht 15% gewijzigd door arvensis op 13-03-2019 20:50:17 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_185589382
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ] de ietwat bewogen achterkant van el capitan :P
Wooow, van achter net een brugklassertje! Tof, zulk dik haar :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_185589583
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:13 schreef minilot het volgende:
[..]

Wooow, van achter net een brugklassertje! Tof, zulk dik haar :9
ja hij heeft n serieuze bos :') mijn genen denk ik. Kappers zijn ook altijd helemaal in awe van mijn haar _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:06:54 #65
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_185590407
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:03 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]

Ik had bellenblaas gegeven, met vleugels eraan geplakt zodat het vlinders waren. Op de vleugels "hoera Muppet 1 jaar". Leuk voor alle leeftijden ^O^
Dat heb ik ook getrakteerd toen de oudste 1 werd :)

Toen Ella 1 werd heb ik ook op vlinders getrakteerd, maar dan het lijfje gemaakt van stoepkrijt. Op een doosje rozijntjes

Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_185590489
Zo wat zijn jullie uitslovers allemaal. :o Of eigenlijk ben ik een simpele ziel, maar ik vind trakteren met 1 jaar ook niet zo heel belangrijk dan. Behalve dan dat hij t zelfde zou lusten.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  woensdag 13 maart 2019 @ 19:20:03 #67
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185591795
Ik heb, midden in de zomer, op zomerfruit getrakteerd. Meloen en aardbeien. Last minute toch maar op sateprikkers geschoven maar geen briefjes/cadeautjes erbij. Niet zozeer omdat ik dat onzin vind maar vooral omdat ik er te lui voor was, en 1 jaar, hij heeft er zelf niks aan. Maar ik ben wel overgehaald toen hier om überhaupt iets te doen, zodat er een vier-moment was op de crèche. Leverde toch weer 2 onscherpe foto's op voor het plakboek :P.

Ik heb vanmorgen Jacobs pony zelf geknipt en dacht toen ik bezig was: ik doe morgen gewoon ook de rest. Maar ik zag vanavond dat het echt wel heel schots en scheef was, en hij heeft van dat steile dunne dreumeshaar nog, dus dat zie je echt wel.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 13 maart 2019 @ 19:21:09 #68
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185591824
Wolfje nu echt een peuter, gefeliciteerd! En jij ook Cygne met je mooie wonderkind :* .

C-E, wat kom jij nou weer doen hier met je baby :{w . Ik snap er ook niks van hoe andermans kinderen zo hard kunnen groeien.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  Moderator woensdag 13 maart 2019 @ 19:32:17 #69
382129 crew  Donna
pi_185592124
Ohhhh, die vlinders vind ik leuk zeg met een doosje rozijntjes o.i.d! Ik heb nog zat gekleurd papier. Dat wordt knutselen!
pi_185592592
Cygne gefeliciteerd met Wolfje! O+

CE gefeliciteerd en welkom :* O+
pi_185592956
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:21 schreef Lemijn het volgende:
Wolfje nu echt een peuter, gefeliciteerd! En jij ook Cygne met je mooie wonderkind :* .

C-E, wat kom jij nou weer doen hier met je baby :{w . Ik snap er ook niks van hoe andermans kinderen zo hard kunnen groeien.
Ik weet het zelf ook niet :'( Ik heb twee keer geknipperd en bam, daar was 'ie toch ineens een dreumes. Volgens de kalender dan he, niet in real life. Daar blijft hij forever mijn kleine baby O+

Micro (ik wil een andere bijnaam voor hem, want dit past echt niet, suggesties?) heeft tolletjes en een doosje gedroogde abrikoosjes getrakteerd. Geen geknutsel deze keer, ik vond het wel gescheten. Vind die vlindertjes wel heel leuk O+
Make your own kind of music.
  woensdag 13 maart 2019 @ 20:35:30 #72
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185594043
Noem 'm dan mega.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 13 maart 2019 @ 20:35:59 #73
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185594057
Of Omega. En dan doop je midi om naar Alpha.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_185594621
Bij Mijm hebben we voor zijn eerste verjaardag Nijntjes geplakt op rozijnendoosjes, gewoon een printable gepakt van internet en die geknipt :')
Bij S. heb ik afgelopen keer samen gezonde cakejes van banaan en havermout gebakken. Dat was wel extra leuk omdat hij kon helpen en hij was zo trots dat hij ze mocht uitdelen O+

Cygne, tot zo in het peutertopic O+
Hoi CE :W geen baby’s meer in huis is zo confronterend soms.
En Donna, jij was echt gisteren nog maar net zwanger ofzo :o

Haren knippen is hier een 5-wekelijks ritueel als de thuiskapster komt. Mijm doet daar inmiddels al maanden aan mee, want die haren groeien zo ontzetten hard. Bij beide jongens trouwens, ze zien na 5 weken al bijna niets meer. Nooit helemaal kort knippen trouwens, heeft S. in de zomer wel gehad en dan staat het wel fris, maar nu gewoon wat langer en lekker nonchalant!

Mijm heeft een bingokaart in het leven geroepen en wil als eerst BINGO! kunnen roepen. We kunnen op dit moment afstrepen: loopoor (nu een week antibioticazalf, maar nog steeds niet over), heeeel veel snot, hoesten, koorts, benauwdheid (dat gaat allemaal alweer stukken beter) en sinds gisteren officieel weer krentenbaard *O* ;(
Gelukkig blijft hij reuze gezellig onder zijn aandoeningen, dus het valt mee, maar het slaat natuurlijk helemaal nergens op voor dat arme jongetje.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_185597348
Ach, die arme Mijm!! Het is wel elke keer raak, hè LeSage. Beterschap :*

:* voor iedereen met slaapissues, they suck :(

Hier ook team #beterweer. Het lijkt volgende week beter te worden :)

CE, gefeliciteerd met je dreumes en welkom hier!

Cygne, ook gefeliciteerd met je verse peuter, wat een leukerd!

PKM, tandjes zou nog steeds wel kunnen. Daar kunnen ze al last van hebben voordat je ze ziet.
Waarom mag Banaan zijn handje niet op je borst hebben (pijnlijk??)?
Simon wil ook wel eens 2 borsten bloot en dan inderdaad om en om drinken. Soms pakt ie dan met 2 vingers voorzichtig mijn tepel, soms duwt ie te hard en pijnlijk op de tepel. Nooit saai met die kleine man :)
Wat kijkt ie trouwens lekker ondeugend O+

Simon zit bijna nooit meer in de wandelwagen, hij wil altijd selluf lopen. Hij wil wel handje vast houden, maar als ie wat interessants ziet, dan laat ie gewoon los en gaat er vandoor. Hier ook wel eens stervende bungelende zwaan aan de hand :P
Maar ik ben ook wel bang dat ie zo de weg op loopt. Nadeel is ook dat we aan een best drukke weg wonen. Als we de deur uitgaan en ik de deur nog op slot moet doen, dan loopt hij al de straat op. Even bij mij blijven staan is er niet bij.
pi_185600978
Donna, wij hadden een doosje rozijntjes met daarop een roltoeter geplakt. Ik had eerlijk gezegd niet zoveel zin om er veel tijd aan te besteden, M had toch niet door dat ze jarig was. Maar als je echt helemaal los wilt gaan, voor haar broer heb ik afgelopen jaar de Pinterest-hit ‘diertjes met rozijntjes op rug’ (Google maar, je komt ze meteen tegen) geknutseld en dat was een succes! Maar dat was vooral leuk omdat hij er trots mee aan kwam zetten op de opvang.

LeSage, arme Mijn! Jullie hebben het wel te pakken zeg, vervelend.

Wat betreft hare knippen, ik heb het bij mijn oudste een keer zelf gedaan en dat was eens maar nooit weer. Gelukkig groeit het snel, zullen we maar zeggen.

Verder gaat het hier prima, M. heeft ons vannacht weer getrakteerd op een doorslaapnacht dus ik stond om 06.00 al uitgeslapen naast mijn bed :) Heerlijk! Oh en we hebben in de pre-sale kaartjes voor het John Mayer concert weten te bemachtigen dus mijn jaar kan eigenlijk al niet meer stuk *O*

Gaat er trouwens nog iemand naar de kinderkledingbeurs in Amsterdam a.s. zondag?
pi_185606715
Beterschap voor Mijmpje!
Let me see you stripped down to the bone
pi_185606743
Zwemles vanmorgen. Check de kleuterbenen onder mijn veertienmaander. *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met z'n poezelige schoenmaatje 23/24. oO<
Let me see you stripped down to the bone
pi_185606928
Wat lijkt ie zo al groot Mini, helemaal geen dreumes, meer een peuter.
Simon leeft ook op grote voet :D
pi_185614027
Hier juist kleine pootjes, nog steeds maat 20. Wel goed voor de portemonnee!

Nog gefeliciteerd Cass en Cygne!
pi_185614470
Mini die benen! :D
pi_185616268
Mini wat groeit Günther goed zeg! O+

N. heeft maatje 21 misschien krijgt ze ook grote voeten net als haar vader. Ik heb maar maatje 37 :P
pi_185622659
Ik dacht dat mijn kind met alles klein was, maar blijkbaar is het dan een hobbit met maat 22/23 aan schoenen en 80cm. O+ Heeft hij vast van z'n papa.

Ik wilde even komen vertellen dat mijn kind ineens rust in z'n kont heeft gekregen. Hij gaat af en toe zelf op z'n stoel zitten met een boekje of een puzzel. Of komt even knuffelen en even plakken alvorens verder te rennen. Zo leuk!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185623026
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 09:11 schreef Nanuke het volgende:
Ik dacht dat mijn kind met alles klein was, maar blijkbaar is het dan een hobbit met maat 22/23 aan schoenen en 80cm. O+ Heeft hij vast van z'n papa.

Ik wilde even komen vertellen dat mijn kind ineens rust in z'n kont heeft gekregen. Hij gaat af en toe zelf op z'n stoel zitten met een boekje of een puzzel. Of komt even knuffelen en even plakken alvorens verder te rennen. Zo leuk!
Heeft hij van bovenkleding ook maat 80? Ik dacht dat voeten en armen (tussen pols en elleboog) even lang waren.

Wij zitten btw ook op bijna 80 cm (2 weken terug 77 en 79), maar schoenmaat 21 nog. Hier zijn vaak de mouwen nog te lang, terwijl ze wel qua lengte en omtrek in maat 80 passen. Broeken is nog steeds maat 74 :') heb zelfs broekjes die nu weg gaan omdat ze te versleten zijn
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_185623463
Geldt dat ook bij kinderen al dan? Qua broeken past hij echt niet meer in 74 en voor z'n bovenlijf is vaak qua lengte wel 80 nodig, maar aan omtrek niet. Met Tumblr&dry kan ik daarom met 74 nog af zelfs. :P

[ Bericht 19% gewijzigd door Nanuke op 15-03-2019 10:41:04 ]
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185623712
Maat 92 hier, zit bij sommige kledingstukken/merken nog aardig ruim, bij andere alweer aan de krappe kant. :Y

Günther probeerde net een op de grond gevallen vogelvoerzaadje aan het tuinvogelboekje te voeren! :D
#klok/klepel :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_185623798
V heeft schoenmaat 20 :D en die zijn nog best ruim.
Broekmaat 80, met opgerolde pijpen en boven kleding 86/92. Wij kunnen wel lang met alles doen aangezien hij nog niet zo snel groeit. Hij zal nu rond de 80cm zijn.

Heuse lekkere peuter benen heeft Gunther indd O+
pi_185625545
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 10:10 schreef Nanuke het volgende:
Geldt dat ook bij kinderen al dan? Qua broeken past hij echt niet meer in 74 en voor z'n bovenlijf is vaak qua lengte wel 80 nodig, maar aan omtrek niet. Met Tumblr&dry kan ik daarom met 74 nog af zelfs. :P
Oh, geen idee eigenlijk... Het leek mij wel logisch dat die verhouding gelijk blijft, maar kleine kinderen hebben sowieso al een andere lichaamsverhouding natuurlijk, alleen al qua hoofd.

Tumble&dry vind ik ook groot vallen idd. Overigens hebben meisjes wel een enorm voordeel hierbij, bij jurkjes en rokjes maakt de maat niet zoveel uit, ik verwacht deze zomer nog heel veel te kunnen hergebruiken van vorig jaar. En wat ik daarvan nieuw koop wordt maat 92/98 zodat het volgend jaar ook nog makkelijk mee kan. Met broeken is dat toch wat lastiger (al heb je dat met korte broeken wel al minder).
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_185625906
Casper zit met boven- en onderkleding in 80/86. Ligt eraan hoe het valt maar ik bestel/koop nieuwe kleding vaak in 86. Met als gevolg dat ik een hele stapel 86 wat nog te groot is in de kast heb liggen omdat het groot valt :'). Tumble ‘n Dry heeft hij nog een spijkerbroek van aan in maat 74 (maar ook 80 van dat merk) terwijl hij nu een spijkerbroek draagt van River Island in maat 86 wat prima past. Valt geen pijl op te trekken en dat koopt vrij lastig (online althans) :P.

Hij heeft schoenen van Keq in 21, volgens mij past dat nog wel even. Hij schijnt een vrij lastige hoge wreef te hebben (volgens de schoenenwinkel) en ze konden bijna geen schoen voor hem vinden) :')
  vrijdag 15 maart 2019 @ 13:44:50 #90
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185627526
Ik heb een tuinbroek van de meisjesafdeling gekocht in een grotere maat, voor het najaar. Blijkt die allang te passen. Zouden ze nu al onderscheid maken in pasvorm?

Even wat anders. Vaak als ik alleen loop of fiets vallen me alsnog alle vliegtuigen, honden en bussen op. Ik moet me dan inhouden om niet te wijzen en te roepen: Bus! Kijk, een vliegtuig! etc. Ben ik de enige met dit probleem? oO< .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_185627810
Banaan zit nog in maat 80/86 kleertjes. 80 wordt steeds krapper en korter, dat duurt niet lang meer. Schoentjes nog maat 21 en zijn voetjes lijken al best groot in verhouding. Maat 24 kan ik me niets bij voorstellen. :D

Lol Mini om zulk soort probeersels. Banaan steekt rode rietjes in de plantenbak, omdat hij er een rood rietje van het hydrateersysteem steeds uittrekt. :D

Tolstoi als mijn andere borst bloot is dan wil hij friemelen en dat vind ik echt niet fijn. Naast friemelen ook nagels erin of harder knijpen. Vervelend genoeg blijft hij (ook 's nachts) maar zoeken met zijn handje, die hand zit al in mijn shirt voordat hij wat drinkt. Ik voel me weleens heel oncomfortabel met steeds dat handje weghouden.

Beterschap voor Mijm. :*

CE ik vind Mega voor je Micro ook leuk. :)

Venco, ik vind ook vaak dat kindjes veel op elkaar lijken. :p

Banaan mag hier in de buurt weleens een stukje los lopen, meestal gaat hij dan de steegjes in. Of gisteren compleet de verkeerde kant op, plus tig keer teruglopen om naar een random voordeur te wijzen.
Als hij wat groter is wil ik zo'n karretje om achter je aan te trekken. Dan is in/uit niet steeds zo'n gedoe. Wil ik wel eerst zeker weten dat hij er niet steeds uit klimt. Ook handig als we boodschappen gaan doen.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_185627855
Herkenbaar Lemijn. Of ik wil steeds de gebaren maken voor boom, auto, hond. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_185628481
Lemijn, herkenbaar inderdaad! Of dat je op je werk kinderliedjes loopt te neuriën, of in de auto (zonder kind) gewoon "In de maneschijn" zit te zingen :+

Hier tussen maat 86 en 92 in qua kleding (afhankelijk of het groot of klein valt) en maat 24 qua schoenen.

PKM, herkenbaar dat tig keer teruglopen :D Hier vooral om weer een takje op te halen, die Simon ergens had laten liggen :)

:'( :'( :'( :'( Simon heeft vanochtend in de auto weer de grote eczeem plek op zijn been opgekrabbeld. Onderweg naar huis begon hij opeens te klagen over een 'kliebel" en te huilen omdat ie zo'n jeuk had. Toen ging ie met zijn ene voetje over de plek op zijn andere been wrijven tegen de jeuk, maar hij had natuurlijk ook nog een schoen aan, dus nu weer open :'( :'( Ik zat op de snelweg, dus ik kon ook niet zomaar stoppen om te voorkomen dat ie het ging openwrijven. Ik heb even een paar tranen met hem meegehuild, omdat ie zo'n jeuk had en het nu weer open is :'( :'( :'(
Huisarts gebeld, nu weer gaan smeren met antibioticazalf en hormoonzalf voor de komende dagen. Als het niet helpt, volgende week weer terug.
pi_185631665
Hier een vrij gemiddelde maat 80/86 en maat 21 schoenen. Mooi wel, want ik kan de zomerkleding van afgelopen jaar van S. nu mooi bij Mijmpie aandoen.

Hij is gelukkig al een stuk fitter. We gaan dit weekend naar Duitsland, dus dat komt goed uit.

Dat zingen is heel herkenbaar :D hardop K3 zingen zonder kinderen :+ alleen thuis praat ik gewoon tegen de hond, dat kan ook heel goed.
Ik vind vooral boodschappen doen zonder kinderwagen heel kaal :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_185633534
De capitan gaat nu richting 98 (bovenkleding, broekjes nog easy 92) en schoenmaat 24 :Y hij groeit gelukkig niet zo kneitersnel meer :D voelt t minder "zonde" om duurdere kleren te kopen :@ :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_185633786
Overigens neurie ik al drie dagen het liedje van pim en pom (ik ben stiekem fan omdat ik "pimpompoezenland" een heel aandoenlijk woord vind O+ :@)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_185635872
Och tolstoi wat sneu voor Simon zeg ;( Hopelijk gebeest het gauw weer!

C zit nu in maat 80 van broekjes en van boven mag ze al wel naar 86 en ik heb bijvoorbeeld van Z8 al 92 in huis omdat dat zo achterlijk smal valt en ik een kind heb met een lekker bol buikje :9 92 valt dan alleen nog wat aan de lange kant.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_185636390
"Ga je mee naar de zoo, naar de zoo zoo straat" en "het zandkasteeeel, het zandkasteel aan zee". De hele dag zit het in mijn hoofd.:(

Kevin zit nu goed in maat 92 en schoenmaat 22 is bijna te klein. Hij is dan ook over twee maanden al 2, dus vrij gemiddeld volgens mij. Ik vind hem wel te groot, mijn kleine baby.

Lemijn, mijn jongens hebben best vaak meisjesbroeken aan en die vallen meestal het zelfde als de jongensbroeken van hetzelfde merk. Beetje strakker qua pasvorm, maar daarom koop ik ze juist ;)

Arme Simon! Ik weet hoe moeilijk exceem jeuk te verdragen is helaas.
pi_185639365
Jeetje ik loop weer achter! Even wat ik nog weet.

Er kwam een dreumes en er ging een peuter, gefeliciteerd beiden!!

Over traktaties. Ik had een vlinder afgedrukt op gekleurd papier. Als lijfje een maisvinger en erachter een doosje rozijntjes. Zag er erg gezellig uit!

Veel plezier in Duitsland lesage!

Tolstoi wat sneu met die eczeem bij Simon. Hopelijk is het snel echt helemaal weg.

Ik vind die van jullie allemaal maar groot :D
Hier nu maat 74-80. 74 begint krap/kort te worden maar 80 is soms nog echt te groot. Schoenmaat 19. Korte broeken van vorig jaar kan ze nog allemaal aan denk ik, waren toen eigenlijk te ruim bij de buik. Ik dacht dat ze er wel in zou groeien, maar de mijne groeit dus niet zo snel.
Mouwen zijn hier ook vaak te lang, als die goed passen is het shirt verder eigenlijk te klein en moet ik het opruimen. :')

Ik vind dat mijn dreumes best flinke benen heeft, maar toch lubberen de broeken er maar wat omheen. Vooralsnog sluiten alleen broekjes van primark en 1 type van Hema echt aan om de benen. Herkenbaar?
pi_185648458
Arme Simon ;( hopelijk helpen de crèmes.
Niks is zo vervelend als eczeem, V heeft er helaas ook last van.
Als onderhoud smeren we Lipikar Baume Ap van La roche Posay, moet zeggen dat dat best fijn spul is.
Hij heeft minder uitbraken.

Bij mij komen de liedjes vooral snachts als ik weer eens wakker lig na het zoveelste loopje naar de wc.
En dan vooral de liedjes van Juf Roos, V vindt haar liedjes geweldig :')

Ohja, als het verdacht stil is moet je zeker gaan kijken.
Meneer had zich gesetteld met mijn beker yogi en zat lekker tv te kijken.
Resultaat was hij onder de yogi inclusief de bank :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185648816
Ik ontdekte net dat iemand de kaptein heeft leren "hoofd schouders knie en teen-en" :D het kwam voorbij bij juf roos :P op youtube en hij stond ineens gezellig mee te doen, gooooo kdv _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_185664723
Oeh flav, bank schoon gekregen? Herkenbaar wel om een foto te maken. :D
Zo was ik laatst boven aan het stofzuigen en N is dan ook boven. Tijdje niet gehoord of gezien, had ze in de badkamer de halve wc-rol afgerold die ik net nieuw had opgehangen. Kon er stiekem best om lachen.

Geweldig dat dansen toch ldg. N gaat hier bij dat nummer steeds door de hurken. Juf roos liedjes zijn hier ook een hit. Ze zit vaak passief te kijken, maar als ik daarna een liedje zing doet ze het zo mee! Een paar liedjes doet ze wel met het filmpje mee.

Die taalontwikkeling is geweldig!
Deze week is ze begonnen met ‘om, om, om’! Als ze wil dat we meekomen. En ‘namen’ als ze iets samen wil doen. Samen de boterham snijden of samen boekje lezen. Ik vind het knap dat ze de betekenis van een abstract woord al lijkt te kennen. :o
Laten jullie dreumessen ook vaak de eerste letter weg of plakken ze er een andere voor? Niet bij alle woorden en ook met klanken die ze in andere woorden wel uitspreekt.
  zondag 17 maart 2019 @ 08:18:48 #103
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_185664769
Hier eindigen veel woorden op "ie" ipv "je" O+ stoeltie, toetie ect.

Vooral toetie is zn lievelingswoord. Als je na het avondeten vraagt of hij klaar is zegt ie stralend "jaaaaa, toetie O+ " omdat hij graag een toetje wil _O_
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 17 maart 2019 @ 08:26:08 #104
221912 minilot
Nancy boy
pi_185664820
Günther looooooooooopt! Los! Jeuj!
Wiebelig AF nog, maar de hele tijd van de ene naar de andere kant van de kamer, sinds gisteren. Wat een lollig gezicht! O+

Uitfasering wandelwagen en Tula, it's on! *O*
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 17 maart 2019 @ 08:26:37 #105
221912 minilot
Nancy boy
pi_185664825
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2019 08:18 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier eindigen veel woorden op "ie" ipv "je" O+ stoeltie, toetie ect.

Vooral toetie is zn lievelingswoord. Als je na het avondeten vraagt of hij klaar is zegt ie stralend "jaaaaa, toetie O+ " omdat hij graag een toetje wil _O_
Och! :D O+

Hier vooral een zeer uitgerekte laatste letter: thuisssssssssss, neussssssss, duifffffffffff. :)
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 17 maart 2019 @ 08:27:27 #106
221912 minilot
Nancy boy
pi_185664830
@Flav, die foto, kijk dat prinsheerlijk zitten! _O_
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 17 maart 2019 @ 08:36:57 #107
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_185664900
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 08:26 schreef minilot het volgende:
Günther looooooooooopt! Los! Jeuj!
Wiebelig AF nog, maar de hele tijd van de ene naar de andere kant van de kamer, sinds gisteren. Wat een lollig gezicht! O+

Uitfasering wandelwagen en Tula, it's on! *O*
Cool :D lekker bezig. Vanaf dit punt gaat t zo snel en kan ie binnenkort ineens rennen enzo :o :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 17 maart 2019 @ 08:55:17 #108
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_185665055
De kapitein slaapt nog steeds :o O+ en wij liggen dus ook nog heerlijk in bed _O_
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 17 maart 2019 @ 09:05:21 #109
221912 minilot
Nancy boy
pi_185665130
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 08:36 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Cool :D lekker bezig. Vanaf dit punt gaat t zo snel en kan ie binnenkort ineens rennen enzo :o :D
Ben benieuwd! Hij liep al een half jaar (!) langs tafel en bank, dus wellicht rent -ie pas als -ie vier is. 8-)

Uitslaap ze, LDG! Hier allemaal wakker om 07:30 (en Günther maar drie keer wakker geweest, wat ik als een goeie nacht beschouw :+)) dus zo maar eens een paar uurtjes Efteling, denk ik :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_185666097
@Nolita het kwaad was toch al geschied en de mok was leeg dus een foto kon best haha :7
Ja gelukkig wel! We wachten toch maar even met een nieuwe bank, hij mag eerst deze verder verpesten haha.

Gooooo Gunther! *O*

Juf Roos, pffff de hele nacht heb ik haar liedjes gezongen :')
Vooral papegaaitje leef je nog |:(
pi_185666193
Geen kinderliedjes hier, dat doen ze maar op het kdv. Dirk vraagt wel vaak om muziek, maar daarmee bedoelt hij echt onze playlist en dan het liefst met de discolamp erbij aan natuurlijk. :P

Woordjes, ja, zo leuk! Favoriet is al een tijd 'auto' en de nieuwste aanwinst: 'bij!'. Bij voorkeur met een driftig wijzend vingertje omdat hij ergens niet bij kan en het wel wil hebben. En hij heeft varianten op 'oeshje', waarmee hij afhankelijk van t gebaar poes/douchen/tandenpoetsen bedoelt.

Een loper voor mini, wat leuk! *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185666392
Hilarisch. Onze durfal rent en klimt en laat zich van grote hoogtes vallen zonder angst, maar als de Duplo-trein in de buurt komt deinst hij achteruit. :D O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185667282
V rent voornamelijk de hele dag door het huis.
Achter de hond aan met balletjes maar zodra die zich omdraait rent hij gierend de andere kant op :D
Echt leuk nu die interactie met de hond.

Er zijn ongemerkt 2 hoektanden bijgekomen, nog 4 kiezen en we zijn compleet w/
  zondag 17 maart 2019 @ 13:12:23 #114
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_185669071
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 10:18 schreef Flav het volgende:
@:Nolita het kwaad was toch al geschied en de mok was leeg dus een foto kon best haha :7
Ja gelukkig wel! We wachten toch maar even met een nieuwe bank, hij mag eerst deze verder verpesten haha.

Gooooo Gunther! *O*

Juf Roos, pffff de hele nacht heb ik haar liedjes gezongen :')
Vooral papegaaitje leef je nog |:(
Heb mn papje opgegeten en mn sapje laten staaaaaan }:|

Ik wist niet dat dat kreng meerdere coupletten had tot ik juf roos zag :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_185673362
Flav wat een boef! _O-

Wat goed mini! *O* We hebben net geen datumtweeling maar Casper loopt nu ook als ie er zin heeft :')

Kinderliedjes. Als Casper tegenwoordig wakker wordt gaat ie meteen klappen dus dat zegt genoeg :')

Wat praten die van jullie al goed! _O_ . Hier is hij geobsedeerd door lampen en dat is standaard ‘ba’, wat ik ook probeer. Mama, papa, die en sinds vandaag is cracker ‘keke’ ofzoiets :').

[ Bericht 0% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 17-03-2019 16:35:13 ]
pi_185673640
Hier ineens ook een lopertje! :o
De laatste dagen begon ze eindelijk al stiekem los te laten bij oversteken van de bank naar de tafel maar amper 2 stappen toen.
Vandaag ineens enkele meters! O+ O+
Megatrots natuurlijk. *O*
pi_185677702
Oh wat leuk al die ontwikkelingen bij jullie dreumesen, van woordjes tot lopen O+ Mijn dame begint de laatste dagen ook steeds stelliger te “praten”, ik versta nog weinig behalve papa, mama, kijk en boe (als je vraagt wat zegt de koe :P ), maar de overtuiging op dat snuitje is prachtig! Lopen doet ze alleen nog langs bank en tafel, als ik dan hier lees dat een stuk jongere dreumesjes al los lopen ben ik heel benieuwd wanneer C zich er aan gaat wagen. Zelfs aan de handjes lopen wil ze nog niet :N

Fijn weekend met grote zus achter de rug, die twee zijn zo gek met elkaar, echt genieten. Zie de band steeds sterker worden nu C groter wordt, ook al is zus er niet dagelijks O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_185677938
Maar Rena, weet niet of je op mij doelt hoor, maar van wanneer is jouw meisje?
Ze is van 20 december, de jouwe is niet veel ouder toch? :)

Overigens is ze nu steeds aan het oefenen en loopt heel rustig van het voor raam (keuken) tot naar achteren het huis door. O+
En broer is meeeega enthousiast. *O*
pi_185678067
Jeej, lopers bij mini, fleur en venco, wat goed!!
Wat lijkt me dat enthousiasme van grote broer leuk venco. O+

Bij flav het gebit al bijna compleet, WoW!

Hier laten de tanden behoorlijk op zich wachten. Ze moet nog 3 snijtanden, 4 hoektanden en 4 kiezen. Al 2 weken een snijtand beneden inmiddels zichtbaar, maar nog steeds niet voelbaar door. Vandaag had ze koorts, was zielig en zat met momenten haar hele hand door haar mondje te draaien dus verwacht binnenkort wel weer wat nieuws! Ze sliep 2,5 uur!! Daar merken we wel aan dat ze ziek is. Dat haalt ze normaal lang niet.

Wat lief, c met haar grote zus!
pi_185678441
Venco, dat valt dan idd mee, ik had andere data in mijn hoofd dan, C is van 2 december :D

Verder moet ze gewoon lekker haar eigen tempo aanhouden hoor O+ Beetje dubbele gevoelens, aan de ene kant mag ze van mij nog lekker klein blijven maar al die ontwikkelingen zijn ook zo leuk *;
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_185678621
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 20:34 schreef rena het volgende:
Venco, dat valt dan idd mee, ik had andere data in mijn hoofd dan, C is van 2 december :D

Verder moet ze gewoon lekker haar eigen tempo aanhouden hoor O+ Beetje dubbele gevoelens, aan de ene kant mag ze van mij nog lekker klein blijven maar al die ontwikkelingen zijn ook zo leuk *;
Z. doet ook alles op haar gemak. Het is gewoon een spannend en speciaal moment als het echt gebeurt. De aanloop er naartoe (steeds een beetje langer los) en het dan durven. O+
Maar ze worden dan wel sneller groot lijkt het.
Ach, ga je toch gewoon voor de 2e. :P
pi_185678738
Wat leuk ineens al die wandelaars. *O* Dat het rennen snel volgt was bij ons totaal niet zo trouwens, dat duurde nog maanden. Volgens mij wil hij eerst weten dat hij iets goed kan.

Praten is nog bij steeds minimaal. Hij probeert weleens wat na te zeggen maar zegt zelf niet zo veel. Hij vindt het wel leuk om allerlei geluidjes na te doen, wat dan totaal anders klinkt.
Ik vind het wel bijzonder dat ondanks dat hij nauwelijks praat of gebaart ik meestal toch wel snap wat hij wel of niet wil. O+
Na een hele periode met "die" en wijzen is het nou al een tijdje laag brommend "DAA".

Nanuke lol om je durfal. Banaan houdt van herrie maar was wel angstig voor een autootje die muziek maakt. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  zondag 17 maart 2019 @ 21:37:00 #123
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_185679773
Wij komen gewoon even met de deur in huis vallen. U. is op papier een dreumes geworden vandaag, maar irl gewoon nog steeds m’n kleine baby. #Stopdetijd

Vandaag hebben we zijn verjaardag groots gevierd en is hij lekker verwend. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protège moi de mes désirs.
  zondag 17 maart 2019 @ 21:44:03 #124
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185679913
Welkom U. en moeder! Mooie foto’s. Ga je door met die toffe serie elke maand?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_185679939
Gefeliciteerd en welkom Duman! Ziet er uit als een geslaagd feestje! Ik mis alleen de maandelijkse stoelfoto ;)
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_185679948
Duman en U *O* Van harte gefeliciteerd!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 17 maart 2019 @ 21:47:55 #127
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_185679985
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 21:45 schreef FlyingFish het volgende:
Gefeliciteerd en welkom Duman! Ziet er uit als een geslaagd feestje! Ik mis alleen de maandelijkse stoelfoto ;)


Alsjeblieft. :P
@Lemijn weet ik nog niet. Het wordt steeds lastiger om hem op de stoel te krijgen. Ik kijk het even aan. :P Volgende maand de 17e zitten we midden in de verhuizing.
Protège moi de mes désirs.
pi_185680160
Gefeliciteerd met U. Duman! *O* Toffe foto’s! O+

Ook een loper voor Venco *O*

Wat een lieve foto Rena O+

Wat betreft het lopen, ik ben het ietwat gaan stimuleren. Niet omdat hij persé van mij los moet lopen maar omdat ik dacht dat hij het wel kon (hij loopt sjeest al vanaf september soepel langs alle meubels, loopkar gaar ook al maanden prima. Het leek mij vooral dat hij het motorisch wel zou moeten kunnen en ook niet echt angstig was maar zelf nog niet door had dat het ook een optie was om los te lopen ofzo :'). Dus toen zijn we begonnen met proberen los te lopen van de een naar de ander en wat stimuleren van salontafel naar tvmeubel en dat ging steeds beter. En nu wil hij nog wel vaak kruipen, dan zet ik m neer en dan loopt hij gewoon verder 8)7. Kleine afstandjes nog hoor maar het lukt wel :). Zelfde met los staan, hij doet het amper uit zichzelf maar als ik hem los neerzet blijft hij gerust 30 sec. staan en loopt dan ook gewoon zelf verder. Dus ik stimuleer puur om hem te laten ervaren dat hij meer kan, niet omdat het van mij nu al moet.

[ Bericht 1% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 17-03-2019 22:07:11 ]
pi_185680330
Dat soort stimuleren doen wij ook wel. Naar mij toe proberen te stappen en haar lokken met iets supercools. :P
En wat niet lukt, lukt niet.
pi_185681907
Wat een leuk overzichtje is het geworden zo! Respect voor het volhouden!

Ik heb incidenteel een zelfde soort foto van m'n drietal op een stoel. Toevallig van de week weer gemaakt (sinds een half jaar ofzo), maar dat past eigenlijk niet meer en kan alleen met extra handjes erbij om ze snel neer te zetten en te entertainen :'). Maar de ontwikkeling zo zien is wel heel leuk!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_185683151
Gefeliciteerd en welkom, Duman *O* *O* En sorry, maar die zoon van jou is echt geen baby meer! Je hebt dus een taartenwinkel kunnen vinden zie ik ;)

Rena, superleuk om de zussen zo samen te zien! En wat lijkt C op jou zeg!

Laat de week maar beginnen! Op vrijdag vertrekken man en ik voor twee nachtjes naar Engeland. Heel veel zin in :) Kinderen blijven bij mijn ouders. Ben zo blij dat ze op het moment goed slapen, zou het toch vervelend vinden als mijn ouders gesloopt het weekend afsluiten (al heeft mijn moeder een week vakantie opgenomen na de logeerweek dus zo erg zou het niet eens zijn :D )
pi_185683167
Duman, gefeliciteerd met je verse dreumes en welkom hier *O* *O*

*O* *O* *O* voor alle lopers opeens, echt zo leuk die eerste wankele losse stapjes O+ O+ O+
pi_185683917
En gefeliciteerd Duman!
Zo leuk, die foto’s. Nummer 6 is mijn favoriet. O+
  maandag 18 maart 2019 @ 09:25:56 #134
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_185684009
Welkom Duman! Toffe foto's O+

Wat leuk al die lopers ineens! *O*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  maandag 18 maart 2019 @ 10:30:02 #135
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_185684836
Zo, kleine u heeft goed zijn verjaardag gevierd :D gefeliciteerd en welkom bij de dreumesjes *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_185689017
Gefeliciteerd Duman en U. Wat een knap kind! O+ *O*
pi_185691086
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 13:12 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ontdekte net dat iemand de kaptein heeft leren "hoofd schouders knie en teen-en" :D het kwam voorbij bij juf roos :P op youtube en hij stond ineens gezellig mee te doen, gooooo kdv _O-
En het hem zelf leren, is dat niet leuker?
pi_185691619
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 15:02 schreef funnywell het volgende:

[..]

En het hem zelf leren, is dat niet leuker?
Trolololol. :')
pi_185695385
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 15:02 schreef funnywell het volgende:

[..]

En het hem zelf leren, is dat niet leuker?
Nee, in dit topic voedt niemand zijn eigen kinderen op. Alleen maar nanny’s en kinderdagverblijven hier :Y
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 18 maart 2019 @ 19:15:43 #140
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_185697972
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:27 schreef rena het volgende:

[..]

Nee, in dit topic voedt niemand zijn eigen kinderen op. Alleen maar nanny’s en kinderdagverblijven hier :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 18 maart 2019 @ 20:04:11 #141
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185699307
Zo bleek mijn dreumes opeens op zijn stoel te kunnen klimmen inclusief soepel omdraaien en gaan zitten. Een dag later zag ik hem dat doen op de opvang (onder de tafel door, op een lange bank zichzelf tussen 2 kinderen gepropt om mee te kunnen doen met kleien). Ik stond met mijn ogen te klapperen maar de leidster zei heel nonchalant ‘ja dat kan hij allang hoor’.

Prachtig vind ik dat.

- - -

Ook best prachtig: zijn nieuwe kapsel. Het is niet kort maar de mat is eraf en nu is het weet gewoon een soort model. Hadden we eigenlijk veel eerder moeten doen :D .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  maandag 18 maart 2019 @ 20:07:02 #142
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_185699381
Fotoooooo *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_185699640
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 20:07 schreef littledrummergirl het volgende:
Fotoooooo *O*
+1

Ik vind het juist zo leuk als ik ineens een liedje hoor dat ik zelf niet ken.
Laatst kwam peuter thuis met een compleet liedje over een krokodil op een houten bruggetje. Had ie die dag geleerd en helemaal onthouden _O_
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 18 maart 2019 @ 20:28:56 #144
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_185699892
Alsof ze een compleet ander leven leiden op de opvang :D ik sta wel eens naar binnen te gluren als ik m ophaal, ben altijd zo benieuwd hoe ie daar is
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_185700904
Dat van die opvang is echt zo komisch :D Mega veegde hier laatst ineens bloedserieus zijn snoet en handjes af aan een doekje wat toevallig op tafel lag O+ Zooo schattig. En als ze wat ouder worden gaan ze ook ineens het onderscheid maken he. Mini doet hier net alsof ze bepaalde dingen niet kan, die ze op de opvang wel kan :D Schoenen vastmaken bijvoorbeeld.

Wij waren een weekendje weg en het was echt zo fijn O+ Waren we allemaal heel erg hard aan toe.

DUMANdreumes, gefeliciteerd *O*
Make your own kind of music.
pi_185703427
Altijd leuk om weer even te lezen over de andere dreumesjes. Wat is het toch een heerlijke leeftijd.

Dat van de opvang is bij ons ook een bekend fenomeen. Hij blijkt dan ineens allemaal kinderliedjes te herkennen. Maar ook sinds een tijdje: als Ysje op z'n loopfietsje zit, gaat hij 'ongelukken' nadoen, dus z'n loopfietsje omgooien en er dan naast liggen, en ohoh roepen. Dat heeft hij echt bij de opvang opgedaan. :D .

Hij drinkt ook heel goed uit een open drinkbeker. Fijn is dat, en dat hebben we ook wel te danken aan de stimulans op het kdv. :+ .

Ysje begint steeds meer op een peuter te lijken. Ik ben gewend om vaak zelfbedachte, grappige liedjes te zingen voor de kinderen, als we op de fiets zitten of zoiets. Oudste heeft dat altijd heel leuk gevonden, maar Ysje zegt dus 'nee nee' als ik begin te zingen. En als ik dan beledigd doe, moet hij ook nog lachen. Sowieso begint nee dus een favoriet woordje te worden voor hem. }:| .

Als I maar naar hem wijst, zegt hij al 'nee nee' of 'auw auw'. En dat terwijl I over het algemeen echt een lieve oudere zus voor hem is. Vandaag waren we even in de speeltuin. Ik maakte een paar leuke foto's. Maar bedenk dan bij iedere foto dat vlak daarna Ysje weer nee nee of auw auw begon te roepen. :') .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is wel heel blij verder. O+ . I heeft trouwens nep gips om, van de Open Dag in het ziekenhuis. :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_185704830
Hebben jullie nog cadeau tips voor een dochter die 2 wordt? Wobbel heeft ze al, net als een keukentje en een glijbaan/schommel. Dus ik zoek meer klein spul.
pi_185705192
Wat een lieve foto weer Franny!

Blessed: Bambino Loco, puzzels, loopfiets, simpele spelletjes (boomgaard van Haba bijvoorbeeld), stoepkrijt...

LeSage, hoe is jullie weekendje afgelopen? Nog wel geslaagd?

Lemijn, wat de rest zegt, *insert 'this thread is worthless without pics'-plaatje.

Hier leren ze vooral gebaren op de opvang. Zing ik een liedje, zitten ze opeens alledrie tegelijk dezelfde beweging te doen :') Op die manier kunnen ze ook onherkenbaar samen een liedje 'zingen' zonder echt geluid.

Wij doen tegenwoordig trouwens fanatiek mee aan Zappelin Go. Zodra ze het deuntje horen laten ze alles uit de handen vallen, mooi om te zien. Ik heb duidelijk twee danseresjes (en een broer die graag de yoga oefeningen doet, op zijn manier)
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_185707760
Welkom duman, gefeliciteerd met U! Geweldige foto serie idd O+

Y die snel nee nee en auw auw roept haha. Leuke foto’s, ziet eruit als een toffe speeltuin!

Ff lijkt me heel gezellig bij jullie thuis met de danseresjes! Hier ook wel een danseres, ik ga eens kijken wat Zappelin go is.
pi_185713773
Y met z’n au au, ik moest lachen _O- Leuke foto van je tweetal O+

Ik hou de DFD er even in hoor :P

Poffertjes eten :Y)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 14% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 19-03-2019 14:20:30 ]
  dinsdag 19 maart 2019 @ 14:35:26 #151
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185714069
Fleur O+ En dan ook dat broodje in de andere hand houden en absoluut niet loslaten O+

Y aan de peutertrekjes! Wanneer wordt hij ook alweer 2?
  dinsdag 19 maart 2019 @ 16:08:28 #152
221912 minilot
Nancy boy
pi_185715735
Een zonnestraaaaaaaaal! Eindelijk, na dagen regen. Wij zitten meteen maar even het zand van het dorpsstrandje te testen. :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#dfd
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 19 maart 2019 @ 20:02:15 #153
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185721544
Ja, fijn weer die foto’s!
Hier mijn autofanaat met geknipte haren, al is daar weinig van te zien van deze kant...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_185722196
Weat wordt hij groot Lemijn! :o
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 20:38:21 #155
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185722568
Ja he? Enorm is ie. En enorm lief en grappig en eigenwijs.

Hij ‘zingt’ tegenwoordig de halve dag. Lie loe lie loe lieieieieieie loe! Ik blijf erbij dat praten en lopen op termijn ook fijn zouden zijn, maar tot die tijd is het zo ook goed *; .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 19 maart 2019 @ 20:45:06 #156
221912 minilot
Nancy boy
pi_185722854
Fleur, je poffertjesmonster is om op te vreten! O+ En moedig, zonder slabje!

Lemijn, kijk dat gaan! :D Vrrroem. Foto van achterzijde kapsel graag! Dat zingen klinkt snoezig :9

U'tje van Duman eindelijk hier *; Welkom!

Nog eentje van vanmiddag, takken sprokkelen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door minilot op 19-03-2019 20:50:44 ]
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 19 maart 2019 @ 20:53:03 #157
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_185723185
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 20:02 schreef Lemijn het volgende:
Ja, fijn weer die foto’s!
Hier mijn autofanaat met geknipte haren, al is daar weinig van te zien van deze kant...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ Zijn dat nou Max zijn schoentjes?

sorry lurk lurk
  dinsdag 19 maart 2019 @ 20:57:50 #158
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185723363
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 20:53 schreef Quoi het volgende:

[..]

O+ Zijn dat nou Max zijn schoentjes?

sorry lurk lurk
Ja! Met rood aan de achterkant. Superschoentjes zijn het.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 19 maart 2019 @ 21:00:19 #159
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_185723487
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 20:57 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Ja! Met rood aan de achterkant. Superschoentjes zijn het.
Dat zijn het zeker! Waren Max' eerste. Zo fijn dat Jacob er ook plezier van heeft O+
pi_185724100
DFD O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk om te lezen wat jullie kleintjes op het kinderdagverblijf leren. Lijkt me grappig om te zien hoe ze ineens iets heel nieuws kennen.

Nog gefeliciteerd Duman. :*

Banaan oefent ineens weer meer met woordjes. Hij zegt (pa)nda, (manda)dijn en iets wat op banaan lijkt. Je moet wel heel goed luisteren om het te herkennen. ;)

Vandaag heuse drama's omdat hij de speeltuin niet uit wou. Een paar keer probeerde ik onderweg of ik hem weer kon neerzetten als hij gekalmeerd was maar dan wou hij weer terug. Zelfs bij de voordeur kroop hij weer terug.
Wel leuk, mijn man heeft hem geleerd waar ons huis is. Hij wees dus wel naar de plek waar hij niet heen wou. :p

Leuk Lemijn dat zingen. Hier wordt er bij een liedje op de radio steeds "oeoeoeh" meegezongen.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_185724587
Die poffertjes :D
Hier ook een propper haha.

Gunther is ook al zo groot, en die jas O+

Jacob O+
Van voor ziet zijn kapsel er al leuk uit, benieuwd naar de achterkant!

Haha die laatste foto van banaan >:)

Dit is onze bijdrage deze week _O- ‘oh ohh’
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185725561
Oh al jullie jongetjes, wat schattig O+ Ik zag Casper en de poffertjes :9 , Gunther in het park *O* , grote Jacob :o , een knap Banaantje 8-) en V die ook al zo groot oogt, vind je het gek dat je straks weer een mini in huis hebt Flav?

Even een vrouwelijk bijdrage in dit topic, mama’s haarband stelen is tof;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_185731324
_O_ het kleintje van rena voor de feminine touch tussen al het ondeugende mannengeweld :D

Hier werd onlangs het nachtkastje leeggeroofd. Hij moest en zou rondlopen met het slaapmasker op, snuivend aan n fles massageolie :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_185731376
Jullie ondeugende, mooie, grote dreumessen allemaal weer. Wat zijn ze toch leuk! O+ O+ Ik moet toch wat meer foto's maken denk ik. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185735442
FOK! O+ :D *O*

Door twee CUL-meets in dezelfde week twee weken terug was ik ineens kort achter elkaar laat in de nacht pas thuis en nu...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_185737252
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:37 schreef minilot het volgende:
FOK! O+ :D *O*

Door twee CUL-meets in dezelfde week twee weken terug was ik ineens kort achter elkaar laat in de nacht pas thuis en nu...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeesss Günther zou een hele knappe broer zijn! Ik weet nog dat we bijna tegelijkertijd de wens hadden voor een 2e. Hopelijk mag die wens nu in vervulling gaan voor jullie. O+
pi_185737325
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2019 13:45 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Yeesss Günther zou een hele knappe broer zijn! Ik weet nog dat we bijna tegelijkertijd de wens hadden voor een 2e. Hopelijk mag die wens nu in vervulling gaan voor jullie. O+
Thanks! Nou heb ik er tweeënhalf jaar over gedaan om zwanger te raken bij Günther hoor en inmiddels ben ik 38 dus misschien komt het er helemaal niet van. Ik reken gewoon nergens op en we zien wel. Wel of niet lukken, het is allebei goed :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_185737473
Spannend mini! Ik vind de dynamiek tussen die 2 echt fantastisch (en soms word ik er knettergek van :D ).

Wat een heerlijke foto’s weer gisteren O+ Jullie dreumessen worden al zo groot. Terwijl mijn Mijmpie gewoon echt heus nog maar een kleine baby is :Y

Verlate bijdrage van mijn gekkie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 20 maart 2019 @ 15:22:35 #169
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_185739648
Oooh, wat een heerlijke foto's weer. Inderdaad en heleboel jongens :o

Spannend mini! En wat heeft het lang geduurd zeg, voordat je weer ongesteld werd.

Ik heb net voor het eerst zonder buggy, en ook zonder winkelwagen waar ik Mie ik kon zetten, boodschappen gedaan. Wat een onderneming is dat, zeg :X
Frambozen wilde hij NU eten. En de koekjes ook. En stervende zwaan toen dat allemaal niet mocht :D
Oh ja, chipszakken op de grond gooien is ook leuk.
En toch vond ik het ook wel leuk om te doen. Ik had ook geen haast, dus dat scheelt ook heel erg.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_185740287
Wij waren vandaag in het nijntje museum O+ wat is dat leuk voor kleintjes zeg
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_185740462
Leuk LadyS zo boodschappen doen. Banaan nam ik ook eens zo mee, hij ging alle kanten op. De cassière begint hem trouwens te herkennen als het kindje die altijd luid en duidelijk naar de bloemen wijst. :D

Wat goed Mini! *O* Voor mij begon het een maand geleden weer. Die week leek hij juist alleen maar melk te willen en zo min mogelijk vast voedsel dus ik was heel verbaasd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_185740928
O+ O+ Voor al jullie mooie dreumesen! O+

LeSage wat leuk dat boodschappen halen zo! Althans meestal dus :P

En ‘fijn’ mini van je menstruatie :)

Hier een check-up bij het cb gehad: 10,7kg en 80cm. Al 14 maand een extreem gemiddeld kind :').
  woensdag 20 maart 2019 @ 16:31:19 #173
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185741190
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 15:53 schreef littledrummergirl het volgende:
Wij waren vandaag in het nijntje museum O+ wat is dat leuk voor kleintjes zeg
Ja, leuk hè?? Zeker als ze zelf kunnen lopen, dan kunnen ze echt alles zelf ontdekken! Wij waren alleen op een (uitverkochte) zaterdag, dus het was wel erg druk..

En heeft Banaan daar nou een dinosaurussenonesie aan? O+
pi_185741963
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 08:21 schreef littledrummergirl het volgende:
_O_ het kleintje van rena voor de feminine touch tussen al het ondeugende mannengeweld :D
Dan steekt Günther C. van Rena een damesachtig hartje onder de riem. Ballet kijken:



..want zonder Stravinsky geen lente :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_185741986
Banaan! O+ Het pak van Banaan! _O_
Let me see you stripped down to the bone
pi_185743491
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 16:31 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Ja, leuk hè?? Zeker als ze zelf kunnen lopen, dan kunnen ze echt alles zelf ontdekken! Wij waren alleen op een (uitverkochte) zaterdag, dus het was wel erg druk..

En heeft Banaan daar nou een dinosaurussenonesie aan? O+
Ja wij gingen met opzet vandaag, n rustige dag volgens de site, en ik vond het toen (helft vd kaarten verkocht) al aan de drukke kant :') het is niet zo groot en vol met lawaaiige kids dus het is al gauw te druk (naar mijn smaak althans :') #team adhd)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 20 maart 2019 @ 18:14:20 #177
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185743720
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2019 17:00 schreef minilot het volgende:

[..]

Dan steekt Günther C. van Rena een damesachtig hartje onder de riem. Ballet kijken:

[ afbeelding ]

..want zonder Stravinsky geen lente :9
Heb je serieus Sacre du printemps met hem gekeken? :o . Vet. Wij hebben al eens gedanst op het eind maar het sloeg niet zo aan nog.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_185744326
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 18:14 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Heb je serieus Sacre du printemps met hem gekeken? :o . Vet. Wij hebben al eens gedanst op het eind maar het sloeg niet zo aan nog.
Yup, maar lastig te peilen wat -ie ervan vond. Hier een vrijwel-nooit-schermpjes-beleid, dus zelfs als er een loeisaaie talkshow aan zou staan, zou het kind er volstrekt gefascineerd naar kijken.

Heftige shizzle om met Jacob op te dansen! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_185744391
Over lente gesproken, onze wazige kip/ei/kuiken-matroesjka is momenteel op afstand het favoriete speelgoed! oO<



Wel onder toezicht, want kuikentje heeft doorsnede druif.
Let me see you stripped down to the bone
pi_185747020
Die is leuk mini O+ En een tweede :o

Jacob O+
de levensgenieter van ldg :D
Wat een hoop boevendreumesen ook :D Je herkent die blik gelijk!
Franny Y heeft zo'n lief gezicht. Die wangetjes en die tandjes O+

Wij mogen met mega ( O+ ) naar de KNO arts om zijn neusamandel te laten checken. Hij is al sinds zijn geboorte verkouden, kwijlt excessief, (want) slikt niet goed, steeds beginnende oorontsteking, ademt alleen door zijn mond en hij snurkt minstens zo hard als zijn vader. We moeten het oordeel van daar nog afwachten natuurlijk, maar ik zit nu al met de narcose in mijn maag :') Zal wel niks zijn, maak ik mezelf maar wijs.
Make your own kind of music.
pi_185749855
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 18:01 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Ja wij gingen met opzet vandaag, n rustige dag volgens de site, en ik vond het toen (helft vd kaarten verkocht) al aan de drukke kant :') het is niet zo groot en vol met lawaaiige kids dus het is al gauw te druk (naar mijn smaak althans :') #team adhd)
Een tip: ga volgende keer het laatste half uur van het tijdslot. Dat deden wij en dan is het ook op zaterdag relatief rustig omdat de meesten rond het begin van het tijdslot komen en je wel een half uur voorsprong hebt op de mensen van het volgende tijdslot.

Wij gaan ook nog een keer voor de meiden 2 zijn. Ik ben vorig jaar al wel met peuter (2,5 toen) geweest, die vond het geweldig.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  woensdag 20 maart 2019 @ 21:40:04 #182
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185750129
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 21:34 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Een tip: ga volgende keer het laatste half uur van het tijdslot. Dat deden wij en dan is het ook op zaterdag relatief rustig omdat de meesten rond het begin van het tijdslot komen en je wel een half uur voorsprong hebt op de mensen van het volgende tijdslot.

Wij gaan ook nog een keer voor de meiden 2 zijn. Ik ben vorig jaar al wel met peuter (2,5 toen) geweest, die vond het geweldig.
Aha, ¤0 vs. ¤9,50. Dank voor de tip. Maar Jacob kent Nijntje nog amper. Maakt die herkenning het leuker? Dan gaan we daar over een poosje eens aan werken.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_185751219
Ik denk het haast wel Lemijn. Toen Teetje er binnen kwam rende hij gelijk op Nijntje af en ging ernaast zitten. Heel schattig.

Ik heb nog maar een week een dreumes! De tijd gaat zo hard! Komende zondag vieren we zijn verjaardag al, woensdag doen we er ook niks meer aan. Op het kdv mag hij donderdag trakteren, nog even wat bedenken. Ik denk dat ik pannenkoeken bak, en dan stukjes opgerolde pannenkoek op een sateprikker ofzo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 20 maart 2019 @ 22:15:30 #184
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185751698
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 21:40 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Aha, ¤0 vs. ¤9,50. Dank voor de tip. Maar Jacob kent Nijntje nog amper. Maakt die herkenning het leuker? Dan gaan we daar over een poosje eens aan werken.
Ik denk het wel. Er zijn veel leuke puzzels en er is een heel verkeersplein - vooral leuk voor grotere kinderen, dat kunnen de dreumesen nog niet. Voor het kleine spul is het juist leuk dat achter elk deurtje (die ze dus ook allemaal open mogen maken) een Nijntje verstopt zit (waar dus ook elke keer heel verbaast een "NIJN" op volgt O+ ); dat ze de vriendjes van Nijntje herkennen, etc.
Een vriendin is geweest met een iets oudere zoon (nét geen 2) die niet heel veel met Nijntje heeft. Die vond het vooral heel leuk dat hij gewoon overal aan mocht zitten en overal heen kon rennen en dat juist aangemoedigd wordt. Maar daarvoor kun je misschien ook naar het strand of een speeltuin :P
pi_185755747
Herkenning maakt het leuker idd, maar ook zonder dat is het leuk om er heen te gaan omdat het vooral veel spelen is, en dan in Nijntje thema. En ik vond zelf juist het stukje over Dick Bruna als kunstenaar interessant.

Maar het is sowieso een goede reden om meer Nijntje te gaan lezen! Wij kopen toepasselijke Nijntje-boekjes (kleine pluis toen z'n zusjes onderweg waren, Pien en Fien toen het meisjes bleken, Nijntje in het vliegtuig toen we op vakantie gingen etc.) en na het museum hebben we Nijntje in het museum gekocht en die is nu favoriet (van de Nijntje-serie dan want dino's > nijntje). Wat afbeeldingen die daar in staan hangen ook in het museum.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_185758735
Wilde er met mijn zoon toen ook heen maar is er nooit van gekomen. Hij keek wel altijd die Nijntje tekenfilms op Netflix (ik vind ze stiekem ook leuk).
Nu ik weer zo’n kleintje heb, ga ik er echt naartoe. En inderdaad: toch eens wat boekjes van kopen. :Y Heb er wel zo’n muziekboekje van. Die vindt ze al erg leuk.
pi_185758780
U. vind Nijntje (eindelijk! ;( :D ) ook super leuk. Wanneer hij Nijntje ziet in een boekje of op tv, begint hij eerst te grinniken en daarna hard te lachen. O+

En als ik “Nijntjeeee” zing, zingt ‘ie mee. O+

Even wachten tot ‘ie kan lopen, en dan gaan wij ook. O+
Protège moi de mes désirs.
pi_185758987
Hier ook twee Nijntje fans! Met M nog nooit naar het Nijntje museum geweest, kan ik binnenkort wel eens doen. T vond het daar altijd geweldig!

Mini, hoera voor de cyclus! Geef je nog borstvoeding? Ik ben sinds vorige week gestopt. Ging heel natuurlijk. M kreeg alleen ‘s nachts nog, maar sinds vorige week slaapt ze door :)

Gogo, tell me more! Wat voor boek wil je schrijven?

Ik had gisteren trouwens een interessant dilemma. Ik stond met zoon en dochter in de rij bij de buurtsuper. Een voor mij onbekende vrouw keek vertederend naar mijn oudste en aaide hem over zijn hoofd. Nu heeft T het niet zo op onbekende mensen dus die dook een beetje weg. Ik zei er niks van maar bedacht later dat ik het natuurlijk ook niet fijn zou vinden als een onbekende mij zomaar over mijn hoofd of waar dan ook aait. Zou dit een eerste les in je grenzen aangeven kunnen zijn? Maken jullie dit weleens mee?

Oh en morgen naar Bristol! Beetje jammer dat ik gisteren ziek ben geworden. Vandaag rustig aan doen maar.
pi_185759318
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nijntje, lief klein konijntje O+ *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_185764061
Wat ziet dat er lief uit, @littledrummergirl!

@OliviaIsTaken, nee, bij lange na nog niet gestopt met voeden. Sowieso 's avonds voor het slapen gaan en 's ochtends vroeg nog, heel soms nog tussen de middag bij het dutje en tussen de nul en duizend slokjes 's nachts :7 Vooralsnog zelf geen intentie om te stoppen, zoals ik er nu in sta laat ik het helemaal aan Günther wanneer -ie er genoeg van heeft :)
Cyclus terug er wel aan gerelateerd, omdat ik voor het eerst sinds -ie er is 's middags alleen de deur uit ben gegaan om pas 's nachts thuis te komen, niet gekolfd en pas de volgende ochtend weer gevoed. Dat was blijkbaar het zetje dat mijn eisprong nodig had want exact twee weken later werd ik ineens ongesteld :)
Veel plezier in Bristol! O+
Qua handtastelijkheid, Günther had laatst op de waterbus hier ineens een stel Aziatische toeristen op zijn dak (wederom :'))) die wilden aaien, kusjes en ermee op de foto. Ik hou dat gewoon af als -ie er niet voor in de stemming oogt, zolang -ie te klein is om het zelf te doen ben ik er om zijn grenzen zo goed mogelijk te bewaken :Y

Dude had vannacht overigens 39,5 graden koorts, de BMR-vaccinatie op volle toeren! Nou ja, inenting slaat in elk geval aan :7

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 21-03-2019 12:59:34 ]
Let me see you stripped down to the bone
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 21 maart 2019 @ 13:05:08 #191
269689 crew  Viv
pi_185764347
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 21:40 schreef Lemijn het volgende:
Maar Jacob kent Nijntje nog amper. Maakt die herkenning het leuker? Dan gaan we daar over een poosje eens aan werken.
Vast wel! Wij gingen naar Disneyland toen ZZ net twee was, en van tevoren hadden we gewerkt aan het herkennen van Mickey Mouse. Ze ging daar alleen al bij iedere heliumballon van iedere voorbijganger helemaal uit haar dak: "Kijk!! Muis!!" O+

Extra leuk is dat ze deze beeltenis:

nu ook in andere situaties herkent, bijvoorbeeld:
pi_185764437
Ah, het hidden Mickey-effect O+
Let me see you stripped down to the bone
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 21 maart 2019 @ 13:11:30 #193
269689 crew  Viv
pi_185764479
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 13:09 schreef minilot het volgende:
Ah, het hidden Mickey-effect O+
Verhip, dat daar een woord voor is wist ik niet. :D
pi_185764539
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 13:11 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Verhip, dat daar een woord voor is wist ik niet. :D
Disneyparken en -films zitten vol met verstopte Mickey-rondjes als grappigheidje van de ontwerpers en tekenaars :Y
Let me see you stripped down to the bone
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 21 maart 2019 @ 13:17:38 #195
269689 crew  Viv
pi_185764638
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 13:13 schreef minilot het volgende:
Disneyparken en -films zitten vol met verstopte Mickey-rondjes als grappigheidje van de ontwerpers en tekenaars :Y
Ik lees nu inderdaad dat er in iedere Disneyfilm minstens eentje zit. :D Dat wordt goed opletten voortaan!
  donderdag 21 maart 2019 @ 13:19:22 #196
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185764677
Ha, ik dacht dat minilot het misschien verzon maar google kent het ook. Wat grappig.

Toffe foto's LDG! Oké, we gaan aan de slag met Nijntje. Ik wil wel weer wat variatie op de huidige favorieten.

Het blijft fijn om af en toe te lezen dat anderen ook stug doorvoeden. Ik vind het helemaal niet erg dat hij er steeds minder om vraagt als hij in goede doen is, maar toen ik vanmorgen tegen een goede vriendin zei dat hij dus minder drinkt zei zij 'goed zo'. Dan raak ik toch 2 sec in de war. Goed? Is dat een doel dan in jouw ogen? Ik ga er verder niet op in want ik heb helemaal geen zin in een gesprek daarover maar het maakt bevestiging van de andere kant toch wel prettig.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  donderdag 21 maart 2019 @ 13:26:10 #197
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185764834
Jacob was rond middernacht weer eens een uur lang wakker. Hij wilde maar 1 ding, namelijk drinken. En ik wilde dat niet. Ik heb ongeveer 55 minuten van dat uur geaarzeld om overstag te gaan maar deed het niet want ik wil echt dat hij zich weer om leert draaien. Maar blijkbaar heb ik te vaak toegegeven de laatste tijd want het kostte dus echt strijd. Niet leuk. Ik wist ook echt niet meer wat te doen. Ik bleef hangen in 'nee, je moet slapen' en ik werd boos en kieperde hem op een gegeven moment zonder veel verdere tekst in bed terug. Hij alleen maar hysterischer natuurlijk. Na 5 minuten onder mijn deken liggen herinnerde ik me pas weer wat beter werkt. Dus toen weer terug en mijn tekst veranderd in 'huil maar, ja, je mond doet pijn (klotekiezen), stom he, je bent verdrietig, en boos dat je niet mag drinken'. Dat hielp misschien omdat hij tegen die tijd wel ongeveer uitgeput was :o . Maar toen ging hij uiteindelijk weer liggen.

Pff. Wat een vermoeiende wezens zijn het toch.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_185765194
Ik doe dat sowieso altijd bij huilen eigenlijk en nooit negeren en ook nooit zomaar sussen en stil maar-en. Ruimte geven aan de emotie en proberen te benoemen wat er vermoedelijk dwars zit (en eerlijk zeggen als ik het niet weet), vind ik een vorm van respect voor mijn grienende kind :Y
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 21 maart 2019 @ 13:45:55 #199
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185765232
Helemaal mee eens. Maar ik heb wel een tax en dan krijg ik kortsluiting zoals bijna iedereen. Vooral als hij me wakker maakt als ik net een uur slaap. Dan lukt het me gewoon niet goed.

edit: het woord bijna toegevoegd. want er zijn vast uitzonderingen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_185765299
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 13:45 schreef Lemijn het volgende:
Helemaal mee eens. Maar ik heb wel een tax en dan krijg ik kortsluiting zoals bijna iedereen. Vooral als hij me wakker maakt als ik net een uur slaap. Dan lukt het me gewoon niet goed.

edit: het woord bijna toegevoegd. want er zijn vast uitzonderingen.
Reuze begrijpelijk inderdaad, en dat lijkt me een voorbeeld van extra lastig als je in je eentje bent.
Als ik 's nachts het idee heb dat ik niet echt op mijn best reageer op Günther dan kan ik 'm wel op mijn lief overdragen, dat scheelt natuurlijk :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_185765840
Volgens mij geef ik nou juist weer vaker melk dan tussen zes en negen maanden. Hij vraagt er nou om door op mijn borst te tikken en heeft zijn aandacht er iets meer bij.
Ik vind het ook wel fijn om te weten dat sommige van jullie nog eigen melk geven. Mijn familie vindt het prima, zijn het gewend van mijn zus maar bij mijn schoonfamilie vinden ze het wel gek geloof ik.
Hij bijt trouwens sinds vandaag (wel zachtjes, maar trekt dan gelijk naar achteren). Het moest er een keer van komen.

Stroopwafelmeisje dat is zijn dinoskipak. Zo ongeveer de enige reden dat ik de koudere dagen ga missen. ;)

Lemijn zo'n uur is ook lang, voor jullie allebei. Dat het dan lastig is om te bedenken wat je nog kunt doen herken ik wel. Heb ik ook wanneer hij op vol volume huilt trouwens.

Dat Nijntje museum klinkt leuk! Banaan kent Nijntje al best goed dus over een tijdje wil ik wel eens gaan. Ik wil binnenkort ook eens dat verstoppertje met Nijntje spelletje halen, volgens mij zou hij dat heel leuk vinden.

OIT Banaan geeft die grens aan door het op een brullen te zetten. Een man wou een high five geven, toen trok Banaan al een pruillip. Nog eens een blik en hij ging huilen.

Mijn man en ik hadden het gisteren over of er nou een grote kans was dat ik zwanger zou zijn, nu ik weer ongesteld ben geweest. Banaan stopte spontaan zijn vingers in zijn oren. _O-
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_185765924
LOL @ Banaan, jaloezie zit er meteen al in! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_185765940
Overigens, vast enorm logisch en open deuren, etcetera, maar ik vond dit zo verrassend vindingrijk! :') O+ ^O^

https://www.howwemontesso(...)portion-control.html
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 21 maart 2019 @ 14:43:36 #204
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185766270
quote:
3s.gif Op donderdag 21 maart 2019 14:18 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Stroopwafelmeisje dat is zijn dinoskipak. Zo ongeveer de enige reden dat ik de koudere dagen ga missen. ;)

Dat Nijntje museum klinkt leuk! Banaan kent Nijntje al best goed dus over een tijdje wil ik wel eens gaan. Ik wil binnenkort ook eens dat verstoppertje met Nijntje spelletje halen, volgens mij zou hij dat heel leuk vinden.
Terecht! Wat een leuk pak, zeg! Weet je nog waar je die vandaan hebt?

Verstoppertje met Nijntje is hier ook een grote hit. Al moet je soms wel echt moeite doen dat ze niet 'spiekt' waar je 'm neer zet (lees: achter je aan loopt) :D Ik vond het in elk geval verrassend hoe snel ze door had dat ze het geluid moest volgen. We konden 'm al vrij snel op lastige plekken verstoppen. Ik vond het ideaal om Muppet mee te vermaken in de ochtend als ik me snel klaar moest maken voor werk en zij liep al rond.
pi_185770264
:Y Deze van Next [url]DINOSAUR - Skipak - grey
https://www.zalando.nl/next-skipak-grey-nx324o00e-c11.html[/u]

Leuk om te lezen hoe Muppet het Nijntje verstoppertje spelen vindt, ga ik actiever naar op zoek. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_185771818
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 14:25 schreef minilot het volgende:
Overigens, vast enorm logisch en open deuren, etcetera, maar ik vond dit zo verrassend vindingrijk! :') O+ ^O^

https://www.howwemontesso(...)portion-control.html
Wat tof! Ik was even in de war om de naam van hun zoon omdat ik dacht ‘dat is toch niet Günther op de foto’s en alles is in het Engels’ goed verhaal, ik weet het :')
pi_185771863
Banaan met de vingers in de oren _O-

En het Nijntjemuseum klinkt tof O+

En ik heb de hele dat honger gehad door jouw voedselfoto Vivi :')
pi_185772113
Ik kende verstoppertje met Nijntje nog niet. Dank jullie wel voor de tip!

@minilot succes met het maken van een tweede. :9
Ik begin ook te rammelen wanneer ik verse baby’s zie. Maar wij zijn echt niet toe aan nr. 2. Eerst nog genieten van U. O+

@Lemijn Lastig, zeg. Wil je ‘s nacht helemaal niet meer voeden? Of alleen als hij echt honger heeft?
U. is sinds een week ook weer ieder uur wakker en is alleen stil na de borst. Hij wordt huilend wakker. Weet ook niet waar dat door komt. Kiesjes? Koemelk op de opvang? Veel te verwerken? Of komt het omdat hij sinds 2/3 weken heeft besloten om de helft minder melk te drinken op de opvang dan eerst?
Zo lastig, kinderen.

Nog iets lastigs: kindervoetjes. U. loopt sinds gister echt achter de loopauto. Daarvoor enkel stapjes langs de banken en kasten. Buiten is hij nog niet aan het lopen. Vooral met dit weer gaan we niet buiten spelen. De rest van de tijd buiten zit hij in de doek of in de wagen. Of autostoel.

Wat is een goed moment om goede schoenen aan te schaffen? :+
Protège moi de mes désirs.
pi_185772143
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:50 schreef D.U.M.A.N. het volgende:


Nog iets lastigs: kindervoetjes. U. loopt sinds gister echt achter de loopauto. Daarvoor enkel stapjes langs de banken en kasten. Buiten is hij nog niet aan het lopen. Vooral met dit weer gaan we niet buiten spelen. De rest van de tijd buiten zit hij in de doek of in de wagen. Of autostoel.

Wat is een goed moment om goede schoenen aan te schaffen? :+
Pas als ze een aantal weken goed los kunnen lopen. Zo lang mogelijk wachten!
pi_185772703
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:52 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Pas als ze een aantal weken goed los kunnen lopen. Zo lang mogelijk wachten!
Precies, lekker op blote voetjes, sokjes of flexibele slofjes laten waggelen O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 21 maart 2019 @ 20:31:19 #211
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_185773079
Mie loopt ook alleen buiten op echte schoentjes (die soepele van Shoesme). Binnen op blote voeten of sokken of van die leren slofjes.

"Jaloerse" banaan _O-

Wat rot, die lastige slapers :{ . Heb helaas geen tips voor jullie, kan alleen maar hopen dat het snel beter wordt!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  donderdag 21 maart 2019 @ 20:31:36 #212
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185773093
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:50 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
@:lemijn Lastig, zeg. Wil je ‘s nacht helemaal niet meer voeden? Of alleen als hij echt honger heeft?
U. is sinds een week ook weer ieder uur wakker en is alleen stil na de borst. Hij wordt huilend wakker. Weet ook niet waar dat door komt. Kiesjes? Koemelk op de opvang? Veel te verwerken? Of komt het omdat hij sinds 2/3 weken heeft besloten om de helft minder melk te drinken op de opvang dan eerst?
Zo lastig, kinderen.
Ja he!
Ik wil hem niet meer voeden 's nachts. Sterker nog, ik ben daar al maanden geleden mee gestopt en sindsdien slaapt hij veel beter. Alleen.... de laatste weken deed ik het eind van de nacht soms weer wel, omdat hij zich dan weer omdraaide en we niet zo debiel vroeg op hoefden. Maar inmiddels heeft hij dat misschien toch vertaald naar 's nachts wakker -> drinken.
Hij heeft echt geen honger trouwens, daar ben ik van overtuigd. Als hij ergens anders slaapt vraagt hij NOOIT om drinken of eten, al wordt het recht voor zijn neus gehouden.
quote:
Nog iets lastigs: kindervoetjes. U. loopt sinds gister echt achter de loopauto. Daarvoor enkel stapjes langs de banken en kasten. Buiten is hij nog niet aan het lopen. Vooral met dit weer gaan we niet buiten spelen. De rest van de tijd buiten zit hij in de doek of in de wagen. Of autostoel.

Wat is een goed moment om goede schoenen aan te schaffen? :+
Omdat de richtlijn zegt wat Jagär ook zegt, liep Jacob toen het midwinter was nog steeds op zijn slofjes kou te lijden achter zijn loopwagen buiten. Toen dacht ik: wat een onzin eigenlijk. Hij mag heus wel af en toe schoentjes aan. Zeker omdat we wel het jaar rond buitenspelen. Ik trek hem dan gewoon warme kleren aan, maar dan is het wel sneu dat hij aan zijn voeten alleen van die dunne dingen heeft. Dus sindsdien gebruiken we de schoentjes die ik van Quoi over nam. Thuis doen we ze altijd uit. Als hij ooit los gaat lopen zou ik dat nog steeds doen, denk ik.

@D.U.M.A.N., bedoel je dat jullie helemaal niet buitenspelen? Waarom niet?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_185773429
V heeft altijd op blote voeten gelopen totdat hij goed zelf kon lopen.
Nu meestal op sokken, blote voeten of de slofjes van Collegien.
Buiten heeft hij wel zijn schoenen aan, natuurlijk dezelfde als mama :7
pi_185774009
In de meeste gevallen zijn schoentjes inderdaad pas nodig als kindjes goed los lopen. Wij hebben ze op aanraden van de fysio wel wat eerder gekocht, omdat Teetje vrij laat was met lopen. De stevigheid van de schoentjes konden net een extra zetje geven, was bij hem ook wel zo. Hij liep met schoenen eerder dan zonder. Maar dit is dus niet de standaard.

Ik zit er trouwens aan te denken om mezelf een Eftelingabonnement cadeau te doen. Dan zou ik nog ongeveer twee jaar kunnen met Teetje gratis. Is het ook al echt leuk voor kinderen van 2? Ik ben vooral benieuwd of er meer leuk is voor hem dan alleen het sprookjesbos. Ervaringen? Minilot, jij bent toch fervent Eftelingbezoeker?
pi_185774102
@Lemijn We zijn heel veel buiten, hoor! Lekker wandelen in het park en over de dijk. We hebben ook wel geschommeld en gespeeld. Maar voor de rest was het 1. te koud en 2. hij kon alleen nog maar kruipen. Dat laat ik buiten niet doen in de kou, regen of sneeuw.
Het wordt vanaf nu beter weer én hij kan eindelijk stapjes zetten. Dus dan wordt het vanzelfsprekender om echt buiten te gaan spelen.
De keren dat we wel in het speeltuintje waren, had hij slofjes met iets dikkere zool aan. Puur tegen de kou. Zette toen ook nog geen stapjes, stond alleen.

@ iedereen: Thanks! Maar ik bedoelde trouwens schoentjes om buiten mee te lopen. Maar daar moet je dus ook zo lang mogelijk mee wachten? :{

—-
@Lemijn
Ah, naar dat dat er weer in is geslopen. Hopelijk duurt het niet lang voordat hij weer in z’n oude ritme zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door arvensis op 21-03-2019 22:18:59 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_185774583
Wat vervelend Lemijn! Hopelijk maakt ie er geen gewoon van.. goed van je dat je het vannacht hebt volgehouden!

Ik had het vanochtend bij de opvang over de nachten (daar vroegen ze naar) aangezien die nogal matig zijn. En een wat oude leidster wat ik maar 2x eerder heb gezien probeerde geloof ik iets opbeurends te zeggen met ‘mijn kind sliep ook pas door na 10 maanden’. Ik kon alleen maar droog constateren dat we de 10 maanden al ruim gepasseerd waren :')

Wat betreft schoentjes. Casper loopt nu (als ie zin heeft) los(sig) :+ maar we hebben al wel een poosje schoentjes met een flexibele zool. Alleen voor buiten achter de loopkar en als hij in de kinderwagen zit als het koud is. En voor de opvang aangezien hij ALLES (dus ook slofjes) van z’n voeten trekt behalve schoentjes, die accepteert hij wel. En daar hebben ze de regel dat kinderen niet op blote voeten mogen en dit is het enige wat aan z’n voeten blijft zitten :+. Thuis loopt ie altijd op sokken/blote voetjes.
  donderdag 21 maart 2019 @ 21:19:10 #217
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_185774645
Ik heb adidasjes in maat 19 voor mijn dreumes. Ze hebben een wat dikkere zool en dat is waarschijnlijk niet volgens de richtlijn en zo maar daardoor kan ze er wel mee buiten lopen als het koud en nat is. De echte goede loopschoentjes gaan we halen wanneer ze goed los loopt (dat doet ze nu met 17 maanden nog niet echt, het blijft beperkt tot 10 passen aan een stuk maximaal) maar op deze manier kan ze al wel mee naar buiten voor een rondje met de loopkar of zo.
Binnen draagt ze leren slofjes of heeft ze blote voeten.
pi_185775297
Wij hebben een paar leren hobea slofjes die de kapitein, om mij volslagen onduidelijke redenen, lava vind _O- hij wordt onwijs boos als je ze bij hem aantrekt en gilt tot ze weer uit zijn :?

Ze zijn niet te klein, er zit geen strak elastiek aan, er zit niks scherps in. Hij wil ze gewoon niet aan 8)7 hij heeft er ook nog nooit op gestaan want zodra ik hem ermee neerzet stort ie ter aarde _O- :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_185775538
Ik geef gewoon nog melk 's nachts. Net zo vaak als nodig. Door sommige verhalen over geen nachtvoedingen meer en doorslapen twijfel ik weleens hoor. Ik vind nachtvoedingen niet zo'n probleem (behalve dan wanneer hij inderdaad achterlijk vroeg wakker wordt). Ik vind het fijn dat ik hem aan de borst snel weer in slaap krijg en dat melk helpt bij zijn andere kleine klachtjes.
Wat wel scheelt is dat mijn man apart ligt. :@ Sindsdien nooit meer een uur wakker geweest. Mijn man is zelf ook tevreden dat hij eindelijk weer kan doorslapen. O+

Duman ik trok Banaan buiten schoentjes aan met zachte zool toen het kouder werd, plus skipak, zo kon hij heerlijk rondkruipen. Met temperaturen zoals vandaag deed ik hem weleens een pandamaillot aan en een extra laag sokken eronder. Hij had er zelf (bijna) geen problemen mee om zo rond te kruipen in koud gras.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_185776028
Wij hebben stugge adidasschoenen voor de meiden. Binnen hebben ze nooit schoenen of sloffen aan en buiten die schoenen. Zolang ze nog zo kort met schoenen doen ga ik geen ¤60x2 voor een paar schoenen uitgeven, dat doe ik voor mezelf niet eens. Met mooi weer had ik wel teva's voor ze, en ik heb nu iets soortgelijks voor ze klaarliggen.

En buiten rondspelen deed ik ook niet met zulk weer. Pas met t-shirt weer mochten ze in de tuin kruipen, verder snuiven ze zittend in de kinderwagen ook genoeg frisse lucht op en kunnen ze binnen gaan en staan waar ze willen.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_185776349
Ik vind ¤60,- nu ook van de zotte voor iets waar hij zo kort mee doet. :+

Tweede hands kan zeker niet ivm dat schoentjes naar de voet gaan staan?
Protège moi de mes désirs.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 21 maart 2019 @ 22:51:02 #222
269689 crew  Viv
pi_185777178
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:50 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Wat is een goed moment om goede schoenen aan te schaffen? :+
Wij zijn aan schoenen begonnen toen het kinderdagverblijf erom begon te vragen*, omdat ze veel op een betegeld schoolplein spelen en dat is niet zo fijn met blote voetjes of sokjes (het was toen zomer). En dan wel meteen goede schoenen (hierbij het advies gevolgd van haar kinderfysio, ZZ moest bijvoorbeeld juist geen flexzooltjes).

* Dat is hier voor meer dingen wel een handig systeem gebleken, zij weten immers wel ongeveer wat in welke fase relevant begint te worden. 8-)
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 22:20 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Tweede hands kan zeker niet ivm dat schoentjes naar de voet gaan staan?
Dat schijnt achterhaald te zijn (misschien ooit de wereld in geholpen door de schoenenbranche?):
https://www.volkskrant.nl/mensen/als-ze-maar-passen~b621e697/
quote:
Wel wil hij nog even een cliché uit de wereld helpen: gedragen schoenen mag je best doorgeven, als ze niet zijn afgetrapt. 'Ouders hoeven niet te denken dat ze uit zuinigheid de voeten van hun kinderen geweld aandoen, als ze die in krijgertjes van nichtjes of neefjes stoppen. Ook al heeft dat voetbed zich al gevormd naar de eerste eigenaar. Mits de zool nog maar goed is, zodat kinderen niet scheef gaan lopen. En als je geen afwijkend voetje hebt, natuurlijk.'
  vrijdag 22 maart 2019 @ 11:05:34 #223
221912 minilot
Nancy boy
pi_185783316
39,6 graden koorts, huilerig, vlekkerig en is zojuist op de bank naast me tweeënhalf uur eerder dan normaal aan middagdutje begonnen - stevige reactie op de BMR-prik, zeg, pfoe! Arme dude.


@Gogo83 Ik ben niet echt de juiste (lees: objectieve) persoon om dat aan te vragen, zo als redacteur van twee grote Eftelingsites! ;) Günther gaat al geregeld mee sinds -ie een week of zes oud is en lijkt het tot dusver niet bezwaarlijk te vinden. *) Nou moet ik zeggen dat veel parkbezoekjes bij ons bestaan uit met de vriendengroep bijvoorbeeld een uur naar een nieuw model prullenbak kijken om daarna boven een biertje in één van de restaurants nog twee uur over diezelfde prullenbak hoog oplopend te discussiëren.. :+

Al met al denk ik dat kinderen tot en met een jaar of drie de Efteling wel prima zullen vinden, maar niet per se boeiender dan, zeg, eendjes voeren of een busritje. :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 22 maart 2019 @ 11:16:52 #224
221912 minilot
Nancy boy
pi_185783513
Voor buiten heeft Günther, met flexibele zool:


..en met steviger zool:


Binnen vrijwel altijd blote voeten.
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 22 maart 2019 @ 12:54:21 #225
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185785111
Over de efteling: wij gaan in mei een lang weekend met de familie. Wat raad je ons aan voor Muppet (dan bijna 2)? Om het net wat interessanter te maken dan de eendjes om de hoek ;)
Man las ergens dat mensen met heel kleine kinderen al in de Bob (of een vergelijkbaar heftige attractie) gaan. Ik heb graag alternatieven die mijn moederhart beter aan kunnen :+
  vrijdag 22 maart 2019 @ 12:59:26 #226
221912 minilot
Nancy boy
pi_185785174
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 12:54 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Over de efteling: wij gaan in mei een lang weekend met de familie. Wat raad je ons aan voor Muppet (dan bijna 2)? Om het net wat interessanter te maken dan de eendjes om de hoek ;)
Man las ergens dat mensen met heel kleine kinderen al in de Bob (of een vergelijkbaar heftige attractie) gaan. Ik heb graag alternatieven die mijn moederhart beter aan kunnen :+
Joh, het gros van de attracties is prima geschikt om met een dreumes in te gaan. Droomvlucht, Fata Morgana, Carnaval Festival, Gondolettabootjes, Oude Tuffer, Polka Marina, Symbolica, de Stoomtrein, alle draaimolens en carrousels, het doolhof, de Pagode, Monsieur Cannibale, het Diorama, Kinderspoor, het Volk van Laaf (met monorail), het hele Sprookjesbos - dit alles zo snel uit mijn hoofd.

Voorstelling voor ukkies bekijken in het openluchttheater in het Sprookjesbos, pannenkoeken eten bij Polles Keuken (met betoverde oven in het midden van het restaurant) en je dagen zijn zó voorbij :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 22 maart 2019 @ 13:12:31 #227
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185785372
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 12:59 schreef minilot het volgende:

[..]

Joh, het gros van de attracties is prima geschikt om met een dreumes in te gaan. Droomvlucht, Fata Morgana, Carnaval Festival, Gondolettabootjes, Oude Tuffer, Polka Marina, Symbolica, de Stoomtrein, alle draaimolens en carrousels, het doolhof, de Pagode, Monsieur Cannibale, het Diorama, Kinderspoor, het Volk van Laaf (met monorail), het hele Sprookjesbos - dit alles zo snel uit mijn hoofd.

Voorstelling voor ukkies bekijken in het openluchttheater in het Sprookjesbos, pannenkoeken eten bij Polles Keuken (met betoverde oven in het midden van het restaurant) en je dagen zijn zó voorbij :)
Ooh moet goed komen, dan! Als ik zelf in elk geval hersteld ben van de bevalling :')
pi_185785621
Ik vind het dapper van je stroop, dat dan al ondernemen met een newborn. Maar ik neem aan dat je fijne familieleden mee hebt om je ook wat te ontlasten.

Mijn zoon vindt het sprookjesbos niks. We zijn er nu 2 keer geweest (bij bijna 2 en net 3), maar hij racet er doorheen, alleen de sprookjesboom vond hij de moeite waard om even bij te kijken. De meeste binnenattracties vond hij de eerste keer ook niet leuk en hij wilde nergens in en rond de lunch zelfs naar huis. Maar bij het tweede rondje van die dag kon hij er geen genoeg van krijgen. Wij hebben voor Disney nu bewust wat attractiefilmpjes gekeken zodat hij wèl in overdekte attracties wil. Als je dochter wat angstig van karakter is kan dat handig zijn. YouTube staat er vol mee en peuters favoriete ding op tv is tegenwoordig dan ook attractie-filmpjes kijken :') populairste hier is de oude tuffer, maar die is momenteel dicht voor renovatie, geen idee wanneer deze weer open gaat.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  vrijdag 22 maart 2019 @ 15:02:31 #229
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185786917
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 13:26 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vind het dapper van je stroop, dat dan al ondernemen met een newborn. Maar ik neem aan dat je fijne familieleden mee hebt om je ook wat te ontlasten.

Mijn zoon vindt het sprookjesbos niks. We zijn er nu 2 keer geweest (bij bijna 2 en net 3), maar hij racet er doorheen, alleen de sprookjesboom vond hij de moeite waard om even bij te kijken. De meeste binnenattracties vond hij de eerste keer ook niet leuk en hij wilde nergens in en rond de lunch zelfs naar huis. Maar bij het tweede rondje van die dag kon hij er geen genoeg van krijgen. Wij hebben voor Disney nu bewust wat attractiefilmpjes gekeken zodat hij wèl in overdekte attracties wil. Als je dochter wat angstig van karakter is kan dat handig zijn.YouTube staat er vol mee en peuters favoriete ding op tv is tegenwoordig dan ook attractie-filmpjes kijken :') populairste hier is de oude tuffer, maar die is momenteel dicht voor renovatie, geen idee wanneer deze weer open gaat.
Tja, dapper... Het was ook niet echt mijn eerste keus, maar m'n ouders zijn 40 jaar getrouwd en die willen dus echt dat weekend. Verder is iedereen er volledig van overtuigd dat ik tegen die tijd hersteld ben, want bij de eerste ging het ook zo :') We gaan het zien - we zitten in Bosrijk, dus in het slechtste geval ben ik vooral in het huisje te vinden als man en familie de efteling onveilig maken.

Ennuh..dat zit wel goed met onze daredevil :P
  vrijdag 22 maart 2019 @ 18:22:17 #230
221912 minilot
Nancy boy
pi_185790264
Allemachtig zeg, nog steeds bij vlagen tegen de veertig graden koorts en geregeld zo hard krijsen dat het is alsof iemand z'n voet eraf zaagt en nu al aan derde dutje van de dag (normaal maar eentje), met z'n armen en benen stevig om me heen geslagen. Zielig kuiken.
Vanmiddag, inclusief traantjesvlek op mijn shirt :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere dreumesen in dit topic die zo stevig reageerden op de BMR-prik met veertien maanden?
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 22 maart 2019 @ 18:26:56 #231
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_185790342
Kaptein had n dag koorts en t was daarna over mini, ze hadden bij t cb wel gewaarschuwd voor heftige reactie en vlekken dus schijnt normaal te zijn :X sterkte met de dude
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 22 maart 2019 @ 18:29:35 #232
221912 minilot
Nancy boy
pi_185790381
@FlyingFish, Tuffer heropent (onder voorbehoud) op 20 april :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_185791467
BMR is idd de heftigste prik. Hier hebben ze ook flinke koorts gehad met hangerigheid, maar niet zo lang gelukkig. Bij peuter was dit ook de enige prik waar hij op reageerde. Hopelijk voelt hij zich snel beter mini. Het is al vervelend om te moeten zien, laat staan hoe ze zich zullen voelen.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_185791920
Ach wat sneu mini; hopelijk voelt hij zich morgen beter. :*
Hier geen enkele reactie op de prikken gehad, niet herkenbaar dus.

Ik las over Nijntje museum, N vindt Nijntje geweldig, maar Utrecht is zo’n anderhalf uur rijden voor ons. Is het op zo’n afstand alsnog de moeite waard?

En Efteling gaat op het lijstje voor volgend jaar denk ik. O+

Wat een ontwikkelsprongen zeg op dit moment. Zij aan het spelen, ik stofzuigen, komt ze plots ‘poep, poep, poep’ melden.
3 woord zinnetjes: nea eate soep (wil geen soep meer eten). O+
Opmerken dat haar veter loszit en dat melden. Ze zei steeds noen, noen (schoen) en we snapten het pas even later, toen we zagen dat ze veter los was.
De billen fase is ook aangebroken inmiddels. Ze roept het meerdere keren per dag al op haar billen tikkend, of op die van papa of mama. Hilarisch.
En tekst kennen uit haar favoriete boekje SST de tijger slaapt. Er knalt ergens een ballon en ze roept dan al bladerend bam, ballon ballon.
Vandaag ook een fietstochtje gemaakt samen, roept ze plots molen toen we er voorbij fietsten (ze kent het liedje van de molen), echt genieten. O+
pi_185792318
Wat klinkt dat gezellig Nolita! O+

Beterschap met Günther, minilot. Klinkt maar naar zo. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  vrijdag 22 maart 2019 @ 20:35:31 #236
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_185792477
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 18:22 schreef minilot het volgende:
Allemachtig zeg, nog steeds bij vlagen tegen de veertig graden koorts en geregeld zo hard krijsen dat het is alsof iemand z'n voet eraf zaagt en nu al aan derde dutje van de dag (normaal maar eentje), met z'n armen en benen stevig om me heen geslagen. Zielig kuiken.
Vanmiddag, inclusief traantjesvlek op mijn shirt :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere dreumesen in dit topic die zo stevig reageerden op de BMR-prik met veertien maanden?
Wat ontzettend sneu zeg!!

Mijn dreumes had, op een beetje extra slapen en 1 dag verhoging na, nergens last van na die prik...

Mijn oudste wel maar die kreeg alle ellende na 5 dagen, inclusief rode vlekken en zo. Dus had me deze keer ook op zoiets voorbereid maar er kwam dus niks. Apart hoe dat per kind zo erg kan verschillen zeg. Beterschap voor de kleine man.
pi_185794267
@:minilot, wat sneu voor Günther dat ie zoveel last heeft van de BMR. Hopelijk knapt ie snel op!
Geen herkenning, Simon had nauwelijks last van de BMR.

@:Nolita dat klinkt heerlijk!

Nijntjemuseum gaan we binnenkort ook maar eens proberen :)
Vanmiddag een fietstochtje gemaakt met Simon. Zo heerlijk, hoe hij van alles aanwijst ("auto", "nog een auto", "en nog een auto" :)) en van alles vraagt ("is dat molen?" bij het zien van een windmolen) en van alles bedenkt "Simon ook water" of "Simon ook ploeven" toen we een ijsje aten O+
  vrijdag 22 maart 2019 @ 22:21:07 #238
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_185794742
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 18:22 schreef minilot het volgende:
Allemachtig zeg, nog steeds bij vlagen tegen de veertig graden koorts en geregeld zo hard krijsen dat het is alsof iemand z'n voet eraf zaagt en nu al aan derde dutje van de dag (normaal maar eentje), met z'n armen en benen stevig om me heen geslagen. Zielig kuiken.
Vanmiddag, inclusief traantjesvlek op mijn shirt :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere dreumesen in dit topic die zo stevig reageerden op de BMR-prik met veertien maanden?
Ja, Ella heeft er heel erg last van gehad, met een paar dagen lang echt een dood vogeltje door hoge koorts.

Ik kan met niet herinneren dat mijn oudste er zo'n last van gehad heeft.

Beterschap voor Günther :*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_185795495
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 18:22 schreef minilot het volgende:

Andere dreumesen in dit topic die zo stevig reageerden op de BMR-prik met veertien maanden?
Ja, Kees was er ook goed ziek van. Duurde ook wel een week voordat hij echt weer de oude was (koorts na een dag of 2 wel weg). Sterkte met Günther!
pi_185796886
Nolita wat klinkt dat leuk! O+

Arme Günther! ;( Casper heeft ‘m met 6 maanden vervroegd gehad i.v.m. vakantie en woensdagochtend weer. Met 6 maanden geen last gehad maar dat kan nu zomaar anders zijn. Beterschap daar! :*
pi_185800846
Pfffffrt, koter is huilend wakker geweest van 01:00 tot 05:00 (!), maar is na een paar slappe dagen vanmorgen zowaar eindelijk weer z'n ondeugende en hypernieuwsgierige zelf O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_185800941
Beterschap voor Gunther :*
Geen herkenning, V heeft er geen last van gehad.

Gister een rondje kinderboerderij gedaan.
Wat vond hij dat leuk!
Het ligt hier bijna aan de overkant van de straat dus dat gaan we vaker doen.
Hij heeft lekker zelf gerondgelopen en diertjes geaait O+
Daarna nog 10km gefietst (ebike :9), meneer ligt er nog van te slapen. Heerlijk die buitenlucht.
pi_185802515
De kapitein vind het ineens helemaal de bom om staand rondjes om zn eigen as te draaien en dan duizelig om te vallen :+ dus ik ben al de hele ochtend bezig om hem op te vangen zodra hij in de buurt van de glazen deur of de hoeken vd Radiator komt :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_185822362
LDG :D :D :D Herkenbaar! Simon doet dat ook al tijden en ook vaak op plekken die niet zo handig zijn (hoek van radiator idd of bij salontafel). Het is voor Simon een soort dansen, want altijd als wij zeggen "Simon, ga je dansen", dan gaat ie rondjes om zijn as draaien :D

Gister op familiebezoek geweest. Simon was vreselijk bang voor mijn broer, hij zette het echt op een brullen en wilde ervandoor gaan. Hij stond al huilend in de bijkeuken en zei "wil naar huis, wil naar huis". We hebben hem weten te kalmeren, hij heeft nog een hele tijd op mijn schoot gezeten, bijna in me gekropen. De rest van de tijd hield ie mijn broer met argusogen in de gaten en als ie te dichtbij kwam, ging ie weer huilen.

Hij is sowieso de laatste week, 2 weken wat banger aan het worden. Afgelopen week in de dierentuin wilde hij de neushoorns zien, eenmaal daar in het binnenverblijf, begon ie ook te huilen en ging ie ervandoor. Toen zei hij ook "ben bang, ben bang". Hij wil niet echt meer op de glijbaan, of de wip of de schommel, overal bang voor :{
  zondag 24 maart 2019 @ 15:40:32 #245
221912 minilot
Nancy boy
pi_185823486
He, wat sneu voor Simon zeg @TolstoiFan! Enig idee wat het bang zijn triggert?
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 24 maart 2019 @ 15:43:52 #246
221912 minilot
Nancy boy
pi_185823525
Wij hadden vandaag een gelukje bij ongeluk. We wilden eigenlijk naar de Efteling en waren al halverwege (drie kwartier rijden) toen we er pas achter kwamen dat onze abonnementen vandaag helemaal niet geldig zijn :')

In plaats ervan maar naar de grote (gratis) kinderboerderij in het Kralingse Bos gereden en nou heeft Günther toevallig live van dichtbij een stel babygeitjes geboren zien worden. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_185829632
Oh wat sneu voor Simon die angsten, voor je broer ook lastig lijkt me. Misschien begint hij de wereld om zich heen op een andere manier te bekijken?

Oh wat gaaf mini, hoe vond Gunther het om zo’n geboorte te aanschouwen? Ik ga heel toevallig volgende week zondag weer eens naar de Efteling, een vriendin van me had een kaartje over en ik mocht mee. Man en kinders blijven een keertje thuis maar die zullen zich ook vast vermaken :P
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_185831109
Geen idee, waar die angstigheid opeens vandaan komt. Mijn broer ziet ie niet vaak (wonen dik anderhalf uur uit elkaar en verder weinig contact), dus dat zal meespelen.
Merk dat ik het soms wel lastig, ik wil zijn angst niet bagatelliseren, maar wil ook niet dat ie overal bang voor is en niks probeert (zoals de glijbaan of de schommel).

Mini, wat leuk van die babygeitjes!

Vanochtend nog een heerlijk knuffeluurtje met Simon gehad. Hij lag bij ons in bed en lag half op me te drinken en viel daarbij nog even lekker in slaap. Na zo'n drie kwartier werd ie wakker, keek me aan, kwam overeind om vervolgens nog een even heerlijk op me te gaan liggen met zijn hoofdje knus in mijn hals/nek. Dat was lang geleden dat ie zo knuffelig was O+ O+ O+
pi_185831145
Dat is ook wel leuk om te zien mini :D O+

Wat sneu TolStoi ;(

Wij hadden deze week een paar dagen het hondje van mijn ouders te logeren. Het is dat het zo’n zachtaardig beest is maar die heeft best wat tikken van Casper gehad :X. Hij vindt de hond heel leuk maar snapt het niet goed genoeg dus dat was constant opletten. Hoe zachtaardig ook, het blijft een hond..

Ik at op de bank (Casper had het al op) en had nu 2 schooiers :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185831668
Fleur, die foto _O-
  zondag 24 maart 2019 @ 22:56:49 #251
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_185833452
Haha Fleur, leuke foto! :D

Ik ga zwaaien, vandaag is Ella 2 jaar geworden en hebben we ineens een heuse peuter in huis!

We hadden het hele weekend feest en ze heeft volop genoten van de taart, cadeautjes en alle aandacht O+

Tot ziens in het peutertopic! :W
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_185836531
Sylver, gefeliciteerd met je verse peuter!
  maandag 25 maart 2019 @ 07:36:23 #253
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185836731
Gefeliciteerd, Sylver! Tot over 3 maanden ( :o )

Fleur _O- Hebben jullie zelf geen (aaibare) huisdieren? Hier duurde het ook redelijk lang voor Muppet doorhad dat 'aaien' iets anders is dan 'slaan' of 'knijpen in hun ogen'. Inmiddels komt de poes soms zelfs kopjes geven en het konijn wordt door Muppet met twee handen vastgepakt en krijgt dan een dikke smakkerd O+

Oei, lastig, Tolstoi! Hier ook redelijk wat familie die ze niet zo vaak ziet. Bij een verjaardag oid zit ze dan eerst heel dicht bij ons, maar zolang wij geen aandacht geven aan haar gedrag en ook de anderen gewoon normaal verder gaan, komt ze na een half uurtje meestal wel los.
Angst voor de glijbaan enzo heb ik geen ervaring mee. Ik zou zelf elke keer als je er bent (wat hier wel 5 keer per week is) vragen of ze wil. Wil ze niet, dan niet pushen. Wil ze wel, dan prima. Ik zou er geen groot ding van maken. Maar wij zijn sowieso erg van de 'go with the flow' - filosofie en laten haar vaak bepalen. En de schommel (mits het past :+ ) misschien zelf eens op zitten, terwijl hij rondloopt?

Muppet heeft duidelijk door dat er iets gaat gebeuren. Ze voelt denk ik onze spanning voor de bevalling. Ze is opeens extreem knuffelig en heeft zelfs bij opa en oma (die ze echt goed kent) ruim een half uur nodig gehad om te ontdooien. Ze daagt me veel minder uit en komt bij het duplo-en op schoot zitten. Van mij geen klachten, hoor O+ Net als Simon is ze meestal niet meer zo knuffelig, maar nu moet ik echt naast haar zitten als ze 's middags een uurtje Nijntje of een filmpje kijkt, zodat ze helemaal in me kan kruipen O+
pi_185836895
Tolstoi, mijn peuter heeft ook een periode gehad dat hij overal bang voor was. Niet specifiek bepaalde personen maar wel voor glijbanen (vond hij eerder wel leuk), klimdingen en alles wat nieuw was. Het is nog steeds geen held, maar het extreem angstige is er nu wel weer vanaf gelukkig. Wij hebben vooral opgelet dat we zelf niets als 'eng' benoemde, maar juist als leuk en verder is het een kwestie van tijd tot ze er overheen groeien. Ik merk wel dat Lala hetzelfde een beetje heeft, die lijkt qua karakter veel op peuter en blijft ook lang als een aapje aan me plakken. Wel sneu voor zowel Simon als je broer.

Die bedelaars op de foto :D zo heb ik er vaak ook drie staan met een hoopvol "hap?" En vaak juist van de dingen die ze zelf eerst weigerden :')
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  maandag 25 maart 2019 @ 08:05:11 #255
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_185836923
Gefeliciteerd met peuter ella Sylver *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 25 maart 2019 @ 08:10:28 #256
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_185836962
Blijven jullie kinderen braaf staan wachten en vragen of ze een hapje mogen :o? Ik wordt meestal soort van beklommen _O- waarna er iets wordt geroofd, wat meestal meteen daarna op de grond wordt gespuugd want vies 8)7.

Hier wordt de hond geaait (hai aaaaiii O+) als hij langsloopt, verder vind de kaptein hem niet zo boeiend. Hij probeert hem soms wel stiekem te voeren, dan zien we hem driftig nee staan schudden met een stukje brood in zn hand voor de hondenmand _O- hij weet dat het niet mag, maar het moment komt vast snel dat ie het alsnog doet :D kleine schobbejak O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_185838184
Fleur, wat leuk zo’n harige logé en die foto :D _O- Hier bedelt ze (nog) niet als ik bijv op de bank wat eet, maar als we aan tafel zitten gaat ze er voor.

Sylver gefeliciteerd met je peuter!

Stroopwafelmeisje, kan me voorstellen dat ze het wel een beetje aanvoelen! Wanneer ben je uitgerekend?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 25 maart 2019 @ 19:52:49 #258
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185847609
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2019 22:56 schreef Sylver_ het volgende:
Haha Fleur, leuke foto! :D

Ik ga zwaaien, vandaag is Ella 2 jaar geworden en hebben we ineens een heuse peuter in huis!

We hadden het hele weekend feest en ze heeft volop genoten van de taart, cadeautjes en alle aandacht O+

Tot ziens in het peutertopic! :W
Nog gefeliciteerd Sylver! Fijn dat ze zo genoten heeft van haar verjaardag. Veel plezier bij de peuters! :W .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_185848946
Gefeliciteerd Sylver, klinkt als een goede verjaardag. :*

Stroop wat lief dat knuffelen. Lekker genieten van jullie laatste dagen zo met z'n twee. O+

Fleur die foto. _O-
Banaan bedelt ook heel wat van mijn bord, daar wil ik wel iets aan veranderen zodat wat hij eet beter in verhouding is. Nou eet hij eerst zijn broodbeleg, daarna wat hij bij mij los kan peuteren en daarna misschien wat brood.

Tolstoi lief dat extra knuffelen. Ook al slapen we altijd samen, gewoon even knuffelen is er niet bij. :D

Mini wat sneu dat Gunther zo ziek is geweest. Wij gingen vanmiddag de prik halen, eerste afspraak moet ik afzeggen. Na het lezen van sommige berichten hoop ik extra dat Banaan geen last krijgt. :X

Nolita wat klinkt dat als een leuke fase. O+

Banaan zijn stats zijn 81 cm bij 10,2 kilo. Hij buigt een heel klein beetje af op de lijntjes. Niet zorgwekkend maar ik zou nog steeds graag zien dat hij iets meer zou eten in plaats van het op de grond gooien.

Hij zegt nou ook zandbak maar ook dat klinkt als buunda, net als Panda. Vandaag vroeg ik achter elkaar die twee woorden te zeggen en zag ik bij hem ook herkenning dat het hetzelfde klinkt. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_185849135
Silver gefeliciteerd! O+ *O*

Wij hebben een knipper! Wat bijzonder is dat weer. Pas volgende maand de termijnecho wat duurt dat nog lang zeg.. :s)
pi_185849840
Gefeliciteerd Sylver! *O*

@Stroopwafelmeisje we hebben alleen een aaibaar dierenvel op tafel liggen en dat aait ie ook :'). Het is meer dat ie 6 keer netjes aait en de 7e keer opeens slaat en ondertussen is ook de snuit nog n keer interessant :'). Hij ziet de hond best vaak en moet er ook regelmatig heel hard om lachen. Omdat hond iets zo gigantisch grappigs doet in een dreumeswereld, gewoon voorbij lopen ofzo 8)7. En de hond plakt ook weer aan hem. Ik krijg dat beest met moeite meer dan 3cm van Casper vandaan wanneer ie bijvoorbeeld met z’n geweldige dreumesmotoriek met een hamer op een staafje van een werkbankje probeert te slaan :'). En jouw dreumes en jullie konijn O+ En het extra knuffelen O+

Fijn Bella! *O*

Lastig pkm! Hopelijk komt er iets meer in zijn mond dan ernaast..
pi_185850026
Op staafjes van werkbankje slaan. :{w Banaan vindt het op het moment fantastisch dingen ergens doorheen te duwen. Plastic ballen door het traphekje (bonus dat het de trappen af stuitert), eten door de kier tussen zijn tafel en eettafel en die staafjes duwt hij ook met zijn hand erdoor. Hij weet dat het ook met hamer kan maar verkiest dit boven mis slaan. ;)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  maandag 25 maart 2019 @ 23:23:57 #263
73386 Fazz
onderweg
pi_185851908
@Sylver_ gefeliciteerd met Ella! *O* Dat klinkt als een heerlijk feestje voor haar verjaardag :)
Volgende week komen wij ook naar de peuters :o O+

Fleur wat een fantastische foto van die 2 O+

Wat leuk bella, gefeliciteerd! *O*

Kroketje is ook vaak angstig voor dingen, ze gaat dat helemaal trillen. Herken ik niet van nr 1 dus ik moet me echt inhouden dat ik haar niet te hoog laat schommelen bijvoorbeeld :+

We zijn net terug van vakantie O+ Het was zo grappig om te zien, mensen die zo vertederd waren door zo’n klein blond meisje en dat zij dan vervolgens omdat er iets niet naar haar zin was op de grond lag te trappelen van woede :D :')
Wat dat betreft al een echte peuter, alleen het praten blijft nog erg achter. Merk dat ik dat best moeilijk vind (oudste sprak al erg goed om deze leeftijd) en het geeft haar ook veel frustraties omdat ze zich niet duidelijk kan uiten.

Bonus foto want bijna dinsdag ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 09:34:08 #264
221912 minilot
Nancy boy
pi_185854959
@Fazzoletti Wat een heerlijk zomerse foto en wat een schatje!

DFD!
Günther aan de boswandel met vaderlief:


Updateje: nee schudden en zeggen en ja knikken en zeggen ging al prima, maar als -ie twijfelt worden we tegenwoordig getrakteerd op een eeeeeeuh en de:

Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 26 maart 2019 @ 09:43:42 #265
221912 minilot
Nancy boy
pi_185855092
PKM, voor die neiging een gratis tip: gekleurde rietjes + iets met een deksel waar je een gat in kunt knippen:



Dikke hit hier :)

(Gatgrootte en -aantal kun je uiteraard variëren)
Let me see you stripped down to the bone
pi_185855858
PKM, lastig dat banaan nog zo moeilijk eet en jouw inschattende maak je er wel een feestje van volgens mij O+ Ik kan wel met allerlei clichés gaan strooien, maar dat helpt je ook niet dus :* voor jou.

Fazzoletti wat is jouw meisje ineens groot :o Die foto ziet er heerlijk zomers uit zeg O+

Mini wat een vertederende foto zo met zijn vader O+

Ik hoop dat het weer van afgelopen weekend gauw weer terugkomt, zonder de koude wind, want mijn kind is dooooool op hard schommelen;

O+ :D
Verder brabbelt ze me de oren van het hoofd met onverstaanbare woorden en is ze heerlijk ondeugend af en toe. Ik geniet echt volop van de dreumesfase!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 26 maart 2019 @ 10:53:30 #267
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185856091
@littledrummergirl hier ook geen vragen hoor! Als je je omdraait ben je je kaas kwijt. Of het vlees van je bord :') Ik eet ook gewoon het liefst als ze in bed ligt, lekker rustig :)

@rena 5 april, dus als het goed is echt het eind in zich :P Ben nu al een week verder dan ik ooit ben geweest, dus voelt alsof ik al weeeeeken over tijd loop, haha!
En wat heerlijk je meisje zo op de schommel! Hier helaas geen schommel voor de echt kleintjes, dus mama durft niet zo hard :P

@LaBelleFleur27 haha, het klinkt wel alsof de hond het niet zo erg vindt, dat scheelt. En hij weet het dus wel, hopelijk stopt het slaan dan ook. Ooit :P
pi_185857044
Hoi!

Nu mijn iniminibabymeisje geen baby meer is (sinds 17 maart datumtweeling met U. van Duman) en ik weer wat meer tijd heb. Ga ik weer eens een aanhaakpoging doen. Hopelijk gaan jullie iets minder snel dan de baby’s haha.

Heb een hele tijd niet meer meegelezen maar wow! Wat zijn ze allemaal groot geworden. 😍 Rena wat een pretbekkie op die schommel, heerlijk!

Succes met de laatste loodjes stroopwafelmeisje!
pi_185857654
Gefeliciteerd nog @Sylver *O*

@rena die schommelfoto O+

Hoi @Songeur :W

Hahahaha LDG die bedelaars O+

Hier een angstige peuter en een compleet roekeloze dreumes. Ik moet echt nog wennen aan dat opletten de hele tijd, hij stort zich overal af/op/in. Tolstoi, mini was een tijdje ook echt HEEL angstig, dat is nu minder. Het heeft bij haar denk ik mee te maken dat de wereld steeds groter (en dus onvoorspelbaarder) wordt. Ze wil het graag goed doen, dat speelt ook mee. Bij elke ontwikkelingsstap is de hevige angst weer even terug. Wij doen het net als Stroopwafelmeisje eigenlijk, we nemen de angst serieus, zetten geen druk en laten het verder gewoon. Ze zoekt het vanzelf weer op en ik vind het voor nu belangrijker dat ze weet dat wer haar gevoel serieus nemen.

Fazz, dat staartje O+ Zo schattig. Klinkt als een leuke en pittige vakantie, haha.

In het babytopic is er een Instagramnamen-uitwissel gaande. Hier ook doen? O+ Ik stuur 'm via DM aan wie wil :)
Make your own kind of music.
pi_185858037
Fazz wat schattig! O+

Rena wat een leuke foto! O+

En leuke foto’s van Günther! O+

Songeur :W Gezellig dat je er weer bent, hoe is het bij jullie?

Gooi maar een DM deze kant uit CassE ;) Ik doe ook wel mee

Mijnes is spoiler voor de vorm :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DFD:
Test 5 of zand inmiddels wel smaakt :') was nog steeds niet zo

  dinsdag 26 maart 2019 @ 13:21:41 #271
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185858312
Ik ben wel benieuwd naar jullie Instagram, maar post zelf eigenlijk zelden iets.. Mag ik jullie wel volgen? Of is dat te stalker :P
(Ik plaats sowieso nooit iets van m'n dochter (herkenbaar) op internet en de rest van mijn leven is nog minder interessant :'))
pi_185858392
Oh ik wil mijn insta wel delen hoor :D
Zet er niet veel op en meestal is het V haha.
Stuur maar een DM :)
pi_185858535
Ik vind Insta uitwisselen wel leuk! Stuur maar een DM.

Wij vierden afgelopen weekend Teetjes verjaardag. Morgen wordt ie 2. Verjaardag was erg leuk, hij genoot volop van alle aandacht en het nieuwe speelgoed. Enige nadeel is dat het nu 's ochtends moeite kost om hem aan tafel te laten ontbijten, hij wil spelen! En we hebben niet zo veel kastruimte dat we alles buiten het zicht kunnen opbergen (wil ik ook eigenlijk niet, want vind het eigenlijk wel fijn dat ie zelf makkelijk bij zijn speelgoed kan). Maar goed, luxeprobleem!

Na het heftige eerste jaar (met een baby die vaak ziek was terwijl ik een studie volgde naast mijn werk), was dit jaar een stuk relaxter. Vanaf december slaapt Teetje ook een stuk beter, en wij dus ook. Hij krijgt wel echte buien zo nu en dan, maar daar geniet ik tegelijkertijd ook wel van, hoort toch ook echt een beetje bij het groot worden. Over het algemeen is het in ieder geval een heerlijk kind, hij is zo leuk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185858540
Ja insta uitwisselen leuk! Ben het dm’en mobiel even kwijt dus mijn instagramnaam is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha lekker zand eten BelleFleur. Dat doet mijn 3-jarige soms nog steeds :P Hier gaat het goed. Rust in mijn hoofd geeft rust in ons gezin :Y
pi_185859223
Goed idee Mini, gelijk een bakje gezocht. Hij deed het laatst ook met de verpakking van de rietjes maar die was te slap.
Jij had laatst die link over portion control, heb je al handige bakjes gevonden? Iets wat redelijk makkelijk open gaat en niet gelijk stuk is?

Rena zo'n feestje is het niet meer bij ons aan tafel. Het is al een tijd geleden dat ik echt wat anders maakte als lunch. Toen ik je berichtje las bedacht ik me dat ik dat maar weer eens moet doen. Al wil hij het niet, ik hou zelf wel van lekker eten. :D

Vandaag zat hij een half uur met mijn thee-ei te spelen. Halverwege vroeg ik of hij nog wat met zijn brood ging doen, haalde hij het thee-ei daar doorheen. :') Voordeel, hij was bijna niet vies.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_185859291
Wat een heerlijke foto's weer. O+

Rena fijn zo'n schommel en wat een blij snoetje!
Jarige Teetje. Wat een groot jongetje al. *O*
Mini handig dat hij zo aan de hand wil lopen, Banaan trekt heel consequent zijn hand weg.
Casper. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 14:36:59 #277
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_185859462
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:Y)
Protège moi de mes désirs.
pi_185859666
Dinsdag is de leukste lurkdag! O+

Hier al ff niet meer gepost, maar lees nog wel vaak mee. Geweldig om de avonturen van die andere drullekes te lezen O+


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185860146
Fazz, wat een mooi meisje O+

Mini, ik bewonder je creativiteit en inzetting op het gebied van kindervermaak _O_

C op de schommel. Dat is echt genieten. En dat weer mag van mij ook wel weer wat beter. Ik wil met zonder jas naar buiten!

Die sliert zever en zand :D mijn vriend is de tuin aan het opknappen en de jongens ‘hielpen’ zondag mee. Ik zei toen ik ze voor een dut naar boven bracht dat ik ze eerst even in de douche zou zetten. Mijn vriend dacht dat het met een doekje wel genoeg zou zijn. Mijm was dus tot in zijn luier ongeveer zwart :')

Gogo, wat een kerel is het al :o

Mocht je denken: huh? Wie is die stalker met mannennaam? Dat ben ik :P ik zou alleen weer wat meer moeten posten op instagram. Dan maak ik toch wat bewuster leuke foto’s van de jongens.

Dfd volgt nog. Mijm zou moeten slapen, maar in plaats daarvan hoor ik de hele tijd (in zijn eigen gebrabbel): we zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal. KONTJE KAAAAAAL.
Hebben opa en oma geleerd :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_185860156
Oh Sara, wat ziet hij er al groot uit! Is ie pittig ja?
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_185860234
Ah, verandering van liedje. Nu doen we ‘hoofd, schouders, knie en teen’. :+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_185860394
Was laatst in de kringloop, zag die een gitaar met liedjes. Zat dus ook te deuntje van hoofd,schouder,knie tussen. Duurde even voor ik door had waarom die t dansje deed, hij niet blijkbaar.

(mag hier eigenlijk niet meer posten, hij is 2 en 2 maanden)
pi_185860906
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 15:28 schreef LeSage het volgende:
Oh Sara, wat ziet hij er al groot uit! Is ie pittig ja?
Hij is nog steeds een kleine prulletje hoor. En pittig, ach, voor zover ik kan zien wel. Gelukkig zijn mijn trommelvliezen al lang geleden gescheurd. So happy with that. :P
pi_185861386
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 14:17 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Rena zo'n feestje is het niet meer bij ons aan tafel. Het is al een tijd geleden dat ik echt wat anders maakte als lunch. Toen ik je berichtje las bedacht ik me dat ik dat maar weer eens moet doen. Al wil hij het niet, ik hou zelf wel van lekker eten. :D

Vandaag zat hij een half uur met mijn thee-ei te spelen. Halverwege vroeg ik of hij nog wat met zijn brood ging doen, haalde hij het thee-ei daar doorheen. :') Voordeel, hij was bijna niet vies.
Oh :o Die Banaan toch! En jezelf verwennen is ook goed op zijn tijd hoor, hij weet niet wat hij mist ;)

De mannetjes van Sara en Gogo O+ Ligt het nou aan mij of zijn er hier in verhouding meer jongetjes dan meisjes :P ? Soms voelt het wel zo haha, we hebben geen lijstje waar ik kan gluren.

Casper en het zand :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 26 maart 2019 @ 17:10:50 #285
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_185861992
Oh leuk, instagramuitwissel! De mijne is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Ben er niet heel actief op, maar kijk wel regelmatig. Misschien juist wel leuk om juist wat actiever te worden daar!
Ik ga jullie toevoegen!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 26 maart 2019 @ 17:17:55 #286
221912 minilot
Nancy boy
pi_185862123
Geen Instagram hier, wel een bonusDFD van dude die hier naast mij zojuist uit de krochten van een kneiterlange dut is geklommen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door minilot op 26-03-2019 17:29:30 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_185863381
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het nadeel van al die tanden. :P

Verder ben ik ook instaloos, dus ik stem voor meer foto's in dit topic!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 19:35:14 #288
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185864181
Wow Nanuke, ik herken hem amper! Is dat echt Dirk??

Ik heb ook geen instagram trouwens. Dus blijf maar lekker hier allemaal :P.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_185864779
Ik instagramde hiervoor ook al, maar op instagram kun je niet echt kletsen dus daar heb ik fok voor ;) :D

SPOILER: geklaag
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_185865124
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 19:35 schreef Lemijn het volgende:
Wow Nanuke, ik herken hem amper! Is dat echt Dirk??
Jup. Lekkere dikke toet heeft hij gekregen hè? :9
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185865337
Ik herkende Dirk ook helemaal niet meer! Wat een heerlijke dreumes!

Sara, hier ook wel een pittige dreumes hoor. Helaas doen mijn trommelvliezen het nog prima ;( alleen af en toe (echt!) een kraak als Mijm hard gilt. Daar moet ik misschien toch eens mee naar de huisarts :')

Ik doe nog even een duim omhoog naar de service van Specsavers. Mijm trok afgelopen week mijn bril van mijn hoofd kapot. Dus ik ging vandaag even langs, maar hij was niet meer te maken. Ze keken nog even in het rek en hij hing bij de afgeprijsde brillen. Hebben ze gewoon gratig een nieuw montuur meegegeven en mijn glazen erin gezet! Meteen maar een afspraak gemaakt om donderdag nieuwe brillen uit te gaan zoeken!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_185865416
Banaan was helemaal blij met zijn nieuwe rietjesdoosje. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toevalstreffer met zwaaien. Ik had dit vanmiddag helemaal niet gezien. Toch leuk om terug te kijken. :D Bonus, voeten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Buunda"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_185866369
Oh wat een leuke uitjes-foto’s weer. O+

De rietjesdoos-tip van mini ga ik ook eens proberen. :Y

Hier wel instagram, maar ik ben geen poster slechts een gluurder. :P

Hier gaat verder alles goed. Z. is een blij meisje, nachten gaan bijna altijd best lekker dus dat is heel fijn
Komende vrijdag mijn eerste nachtdienst! :X
Vingers gekruist dat ze het mijn man niet te moeilijk maakt. :P

Vandaag was mijn zus mee naar de kijkles van A’s zwemles.
Nou, ik kreeg een goed advies hoor!
‘Geef je nu nog bv?’
Dus ik zei ja, voornamelijk overdag en ‘s nachts alleen na 4 uur (dan ben ik normaal thuis van nachtdienst).
Zegt ze: “Oh, ja maar dan is het wel een beetje genoeg hè. Werd wel tijd om te stoppen hè”.

Irritant. :( En dat van een kinderloos persoon (geen wens ook) met de moedergevoelens en instinct van een koelkast.

Ga weg. :{w
pi_185867301
Gogo alvast gefeliciteerd! Wat een grote al :D

Sara wat een (temperamentvolle) leukerd O+

Wat een toffe foto van je helpers LeSage O+

Verder zag ik ook nog leuke foto’s van banaan, Dirk en Günther! O+

Venco wat een lompe opmerking zeg :{w Waar bemoeien mensen zich ook mee }:|
pi_185867618
Wat een heerlijke foto's van jullie dreumesen O+ O+

Venco, stomme opmerking }:|

Dank voor jullie tips e.d. voor Simons angst. We nemen die angst ook wel serieus, maar wil er ook niet teveel in meegaan.
Vanavond was het weer raak. Er kwam een vriend langs. Zodra hij binnenkwam, ging Simon meteen huilen (hij is al tijden bang voor die vriend). Hij klom echt in me, zo bang. Hij had zijn armpjes zo stevig om mijn nek geslagen, dat ik bijna niet kon ademhalen ;( Hoofd in mijn hals gedrukt, beentjes helemaal om me heen geslagen.
Weet ook niet goed wat ik dan kan doen, om hem gerust te stellen.
Binnenkort gaan we weer langs bij die vriend + gezin, ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
pi_185868885
Wat leuk om Dirk weer eens te zien Nanuke! Leuk bekkie heeft hij.

Rena, volgens mij wil iedereen het altijd goed doen tijdens een test, dus die teleurstelling is te begrijpen ;) Hopelijk zet het snel door. Is het qua hevigheid wel beter geworden?

Tolstoj, nog een rare tip die bij me opkomt maar hier vaak wel werkt: geef hem iets lekkers. Hier is dat altijd een belangrijke stap om ergens een beetje te ontdooien (werkt vooral buitenshuis). Lang leve taart op verjaardagen!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_185870179
FF, dat is wel een leuke tip! Schiet me opeens te binnen dat diezelfde vriend eens langs kwam en Simon ook erg bang en aan het huilen was. Die vriend wilde iets laten zien op zijn telefoon, toen was Simon er opeens wel als de kippen bij en legde hij zelfs zijn handje op de knie van die vriend om maar mee te kunnen kijken. Geen angst te bekennen.
Zodra de telefoon opgeborgen werd, was Simon ook meteen weer weg en weer huilerig en bang :?
pi_185870881
Dirk is idd heel groot geworden, wat verandert zijn gezichtje :o O+ en wat een leuke knutselwerkjes op de deur _O_

Gunther O+

LeSage dat is echt heel netjes idd van Specsavers :Y en wat een leuke foto van je tuinmannen!

Banaan en de Buunda O+ Ik wil daar als het wat zachter is van temperatuur ook eens heen met C, misschien leuk voor de volgende fok meet :P

Oh venco wat irritant, mensen zonder kinderen lijken altijd het beste te weten wat je moet doen he :+

FF, ja ik wilde denk ik gewoon de topscore halen :P Ik ben een milde rammelaar maar ik denk dat wij het bij bonusdochter en C houden. Het is wel al wat minder heftig, de laatste keren althans.

Mijn aap heeft een comfortabele sta/lighouding ontdekt, ik moet soms zo lachen om haar :D Het voedingskussen ligt daar nog voor de avondfles en het is best een fijn ding om tegenaan te zitten :+ Eigenlijk moet hij een keer weg.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 27 maart 2019 @ 17:37:52 #299
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_185880663
De leidster van het kdv gaf aan te denken dat Mie een "pamperallergie" zou kunnen hebben, ze herkende het van haar eigen dochter. (Hij heeft nl al tijden last van uitslag wat niet echt weg wil, en duidelijk jeuk, voornamelijk het stuk huid tussen piemel en buik, zeg maar). Iemand anders hier wel eens van gehoord? Ik ben meteen vandaag begonnen met alleen Etos-luiers, baat het niet, dan schaadt het ook niet in dit geval.

@rena, lekker laten liggen dat voedingskussen, lekker comfortabel toch? Hier ligt hij trouwens ook nog steeds in bed :')

Leuke foto's allemaal O+
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_185881421
Hier ook in bed! Ligt zo lekker :)

Gevoeligheid bij het ene of het andere merk vind ik best logisch klinken. Wij hebben dat met billendoekjes, ik zweer bij de Zwitsal-sensitive.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 27 maart 2019 @ 18:48:52 #301
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_185881930
Bedankt voor alle felicitaties O+

@LadyS ik zou eerder denken aan een schimmelinfectie.
Dat was bij Ella iig toen ze luieruitslag had dat niet weg wilde gaan.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')