SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Kan m morgen wel even makenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:34 schreef Lemijn het volgende:
@:littledrummergirl heb je ook een foto van de achterkant? Jacob moet er binnenkort toch ook maar aan geloven, hoewel ik het lange tof vind maar het is gewoon te dun en te piekerig en het hangt in zijn ogen. Ik heb alleen geen duidelijk beeld van hoe het moe worden en ben bang om met een jongen met stekeltjes thuis te komen.
Wat schattig, Miniquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:54 schreef minilot het volgende:
Meest recente update: wanneer je 'bravo' roept en/of applaudisseert maakt Günther een buigingkje!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het begint hier alweer op te lijken, ik blijf bezig
Het gaat hier trouwens weer goed op het kdv!Alles wat 6 weken geleden niet goed ging gaat nu goed, ik laat m nu weer met een gerust hart achter nu hij het zelf weer naar z’n zin heeft daar.
[ Bericht 14% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 12-03-2019 23:10:12 ]
Dit! Gefeliciteerd! En leuke trui, Dirk heeft die ook.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:51 schreef CassElliot het volgende:
Neeee Cygne wat snel! En wat een grote al, bizar joh. Gefeliciteerd
Ik wil die trui voor mezelf.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:55 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Dit! Gefeliciteerd! En leuke trui, Dirk heeft die ook.
En welkom CE! Wat gaat het snel allemaal! Gekke is, ik ervaar dat zelf helemaal niet zo, alleen als ik kijk naar anderen wel.
Bizar hè, hoeveel zo'n klein mens goed kan maken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:59 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik wil die trui voor mezelf.![]()
En dankjewel! Het is zo fijn met hem.
Ja bizar.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:00 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Bizar hè, hoeveel zo'n klein mens goed kan maken.
Heel herkenbaar, Dirk is zo'n vrolijk aapje dat ik me soms afvraag van wie hij dat heeft. Zo gezellig.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:09 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ja bizar.![]()
Het is zo'n zachtaardig jongetje ook. Had 3 jaar geleden niet verwacht dat het nu zo zou zijn. Wat een cadeau.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Stiekem is het dezelfde en hebben we hem om en omquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:47 schreef vencodark het volgende:
Ik vind de zoontjes van PKM, LittleDrummer en LaBelleFleur erg op elkaar lijken. Ligt dat aan mij?
Het gaat ook een stuk makkelijker zodra ze de omkoopleeftijd hebben. "Als jij even stil blijft zitten mag je even Bumba kijken". Werkt hier perfect voor nagelsknippen en het incidentele harenknippen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Oh ik heb dus 1x geprobeerd het haar vd kapitein te knippen, met de eerste knip zat ik in zn oor, bloeden als een malleen hebben we voor de zekerheid de HAP gebeld
bleek heel ondiep en oppervlakkig, maar sindsdien gaan wel naar de kapper dus
![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Stiekem is het dezelfde en hebben we hem om en om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |