abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185517340
Welkom in het dreumestopic! *O* .

Waar gepraat kan worden over al dan niet gaan lopen en praten, favoriet dreumesspeelgoed als keukentjes en portemonnees, en waar we proberen om van DFD een ding te maken.

pi_185551032
Hoe gaat het met de dreumessen?

Die van ons wil thuis niet meer slapen. :{
Zaterdagmiddag sliep ze niet en gisteren met veel moeite in mijn armen in slaap gevallen. Nu al de 3de avond op rij dat we haar niet in slaap krijgen en ik verwacht dat ze dadelijk weer tussen ons in slaapt. Dan slaapt ze wel snel, maar in eigen bed lukt het niet.
Hoor haar nu boven (met papa) alleen maar slape, slape, slape zeggen, maar echt slapen wil dus niet. Gisteren sliep ze pas om 22:30 en heeft dus echt wel wat slaap gemist. Op de opvang sliep ze vandaag dus 2 uur.
Echt, wat slaap betreft kan ik haar niet volgen. Nu weer 2 dagen dat ze er om 7:00 uit moet dus ben benieuwd of dat meehelpt in het eerder slapen.
Zou het helpen als we semi naast haar kunnen liggen als we de zijkant uit het ledikant halen?
Of halen we ons daar andere dingen mee op de hals zoals continu uit bed blijven komen...
pi_185551409
Ik weet het niet, Nolita, maar klinkt als iets wat het proberen waard is want deze situatie lijkt me ook niet houdbaar. :* Wij hebben ook weer een lastigere periode met slapen, vooral s avonds, maar dat valt echt in t niet bij dat van jullie. Wel ook laat gaan slapen, maar altijd in z'n eigen bed, uiteindelijk. Is het niet te proberen dat een van jullie met haar op jullie bed gaat liggen of valt ze dan ook niet in slaap?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185551612
Ik heb de tip van overstappen naar een peuterbed vaker gehoord bij slaapproblemen Nolita. En vaak met succes. Maar zelf heb ik dat nooit geprobeerd, de meiden blijven zolang ze het pikken in ledikantjes (vooral vanwege hun veiligheid, grote broer begroet ze graag s morgens en hij opent ook de deur boven de trap dan).
pi_185552563
Bij mijn peuter werkte het niet, maar hij ging er ook niet slechter van slapen. Proberen waard lijkt me.

Hier een beetje radiostilte afgelopen week, Mijm bleef maar ziek. Uiteindelijk antibiotica-druppels gekregen. Afgelopen weekend nog naar de spoedpost geweest omdat hij benauwd klonk. Nu lijkt het geloof ik eindelijk wat beter te gaan, mag ik hopen ook.
Gelukkig is en blijft ie zo’n grappig figuur en moeten we zelfs met 39 graden koorts keihard om hem lachen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_185558723
Zo, net de 14-maanden-check @ consultatiebureau gehad. Ten opzichte van 11 maanden zes centimeter (!) gegroeid en 700 gram toegenomen. Laatste vaccinaties tot z'n vierde zitten erin. ^O^

Meest recente update: wanneer je 'bravo' roept en/of applaudisseert maakt Günther een buigingkje! :') O+

Verder, de open/dicht-speeltjes van deze week:

Ik ga proberen het kind voor deze DFD een beetje jofel op de foto te krijgen, maar momenteel schiet Günther meteen in de "OMG!!! OMG!!! TELEFOON!!! OMGGGGG!!!"-sneltreinvaartstand zodra ik iets op 'm richt en dan heb je dus een foto van een bewegend, schermvullend voorhoofdje. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_185558739
Beterschap voor Mijmpje, @LeSage! :*
pi_185559062
Oh wacht, ik heb er nog wel een van z'n badass verwonding dit weekend, meneertje-overdwars-van-de-glijbaan-af.. }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185560365
Oei Nolita, wat waardeloos van het slechte slapen -O- Wat FF zegt heb ik ook al vaker gehoord als soms goed werkende tip, van het peuterbedje.

Beterschap voor Mijm :*

Gunther :o Hij kijkt er ook wat beteuterd bij, veel knuffelen met mama dan maar ;)

Sinds kort mag ik af en toe een haarspeldje in doen bij C (dingen op haar hoofd zijn nog steeds lava over het algemeen :X ), en het staat wel erg zoet moet ik zeggen :D Boodschappen doen vindt ze wel nog steeds fantastisch, ze straalt het hier niet uit maar ze zit de hele tijd te kirren, naar de hamsters te wijzen en met mensen te flirten :7

Ze kletst ook zo veel, het is jammer dat ik nog niet echt begrijp wat ze bedoeld soms :@
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_185560805
Oh wat vervelend Nolita! ;(

Arme Günther :*. En wat een groei in de lengte!

Mooie C. O+ Echt een dreumes om te zien ook!

Beterschap voor Mijm! Het zit jullie niet mee zeg ;(

Ik bewaar mijn DFD voor morgen (of vanavond), ik heb geen foto’s gemaakt afgelopen week :'). Slapen ‘s nachts gaat hier nog steeds vrij matig. Na het wakker worden is ie nog een hele poos onrustig en huilerig (ook tussen ons in) voor hij weer slaapt.
pi_185562385
Nolita, pittig! Heb helaas niet de gouden oplossing voor je, hoop dat het beter wordt!

LeSage, beterschap voor Mijn! Hopelijk werken de medicijnen :)

Gunther, kleine stuntman! Ik was even vergeten dat er bij 14 maanden weer een check was op het CB :D

Rena, je brengt me op ideeën, M's haar wordt lang genoeg voor speldjes. Ziet er wel een snoezig uit zo! En wat een old school appie-karretje heb je daar :D

Hier ook radiostilte wegens ziekte van lieftallige echtgenoot. Hij redt zich wel, maar ik ben wat drukker met de kinderen. Ook heel gezellig! M wordt zo groot, enorm leuk om alle ontwikkelingen bij haar te zien.
pi_185565294
We hebben de lange wilde haren van de kapitein laten knippen, het was een ambitieus plan, maar toch vooral onhandig.

Nu weer vers van de kapper ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 12 maart 2019 @ 21:34:54 #13
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185573000
@littledrummergirl heb je ook een foto van de achterkant? Jacob moet er binnenkort toch ook maar aan geloven, hoewel ik het lange tof vind maar het is gewoon te dun en te piekerig en het hangt in zijn ogen. Ik heb alleen geen duidelijk beeld van hoe het moe worden en ben bang om met een jongen met stekeltjes thuis te komen :s) .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_185573099
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 21:34 schreef Lemijn het volgende:
@:littledrummergirl heb je ook een foto van de achterkant? Jacob moet er binnenkort toch ook maar aan geloven, hoewel ik het lange tof vind maar het is gewoon te dun en te piekerig en het hangt in zijn ogen. Ik heb alleen geen duidelijk beeld van hoe het moe worden en ben bang om met een jongen met stekeltjes thuis te komen :s) .
Kan m morgen wel even maken ^O^ zolang je het bovenop wat lang/warrig laat worden het echt niet ineens stekeltjes :D kan sowieso niet met die zachte haartjes denk ik. Geen zorgen :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 12 maart 2019 @ 21:39:47 #15
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185573139
Ik overdrijf hoor, ik zal er met mijn neus bovenop staan dus stekeltjes lukt dan nooit :P. Maar tof als je morgen een plaatje wil maken.

Rena, ik stond ook te kijken van het handvat van je karretje :o. Die komt toch recht uit de jaren negentig of niet?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_185573747
V moet ook echt naar de kapper, hij heeft dun en piekerig haar. Maar ik wil niet :')
Bang dat de kapper het helemaal verkloot en zijn krulletjes verdwijnen.
pi_185575320
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:54 schreef minilot het volgende:
Meest recente update: wanneer je 'bravo' roept en/of applaudisseert maakt Günther een buigingkje! :') O+
Wat schattig, Mini O+ O+ O+
Simon zegt tegenwoordig als ie wat goed heeft gedaan (bv. een puzzelstukje goed gelegd) zelf al "goed zo" of "applaus" _O- En wij gaan dan uiteraard applaudisseren :+ :+

Rena, wat een lieverdje! Blijft ze goed zitten in de wagen? Simon probeert altijd op allerlei manieren eruit te klimmen.

Nolita en Fleur, wat ontzettend vervelend van die slaapproblemen!

LDG, ik ben ook wel benieuwd naar de achterkant. Net als Jacob moet Simon er binnenkort ook aan geloven. Ik ben me mentaal nog aan het voorbereiden :+ :+
Ik heb ook geen idee hoe je het dan moet laten knippen (en inderdaad GEEN stekeltjes :7 ).
En ik wil ook die mooie krullen niet kwijt :') , maar het kan eigenlijk niet meer, te lang, in zijn ogen, te slierterig aan het worden.
pi_185575337
Leuke foto’s weer. Arme Gunther, met zijn valpartij. ;(
En heel lief, het speldje bij Rena’s meisje. O+
Leuk koppie, van LDG’s zoontje!
Mis ik nog iemand? :@

Ik speel een beetje vals met de DFD want wil haar niet herkenbaar in beeld.
Wou wel even haar bos haar laten zien nu het er toch over gaat. :P

Dit wordt regelmatig vastgemaakt met speldjes, elastiekjes, haarbandjes etc.
Ze vindt het allemaal best maar we doen dit al sinds een ze paar maanden was en het voor haar ogen ging hangen.
Ik vind het zo heerlijk. O+
Ze heeft 2 bakjes vol en ik zou blijven kopen maar hou mij in.
Het kan zelfs al in een staartje naar achteren.
pi_185575565
Venco, wat veel haar!!! Simon heeft nog van dat dunne haar en niet zo'n mooie volle bos.
pi_185575772
Wow wat veel haar Venco! O+

Ldg mooi kapsel! :)

Hier mogen we ook wel weer naar de kapper. Dit was in januari vlak voor zijn kappersbezoek
SPOILER
En het begint hier alweer op te lijken, ik blijf bezig :')

Het gaat hier trouwens weer goed op het kdv! *O* Alles wat 6 weken geleden niet goed ging gaat nu goed, ik laat m nu weer met een gerust hart achter nu hij het zelf weer naar z’n zin heeft daar. :)

[ Bericht 14% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 12-03-2019 23:10:12 ]
pi_185579184
Wat fijn dat het weer oke gaat op het kdv fleur, heerlijk!
Wat balen van het slecht slapen snachts zeg, hopelijk snel verandering want dat breekt zo op.

Venco, wat een jaloersmakende bos haar idd, WoW!
N heeft best wat haartjes en er begint nu best wat lengte in te komen (ook al eens 1 staartje naar achteren gedaan). Maar het is nog best weinig, dun haar. Ze heeft nu meestal 2 staartjes naar achteren, zo schattig. Van nature zit het nog in een redelijk kapsel dus voel nog noet de behoefte om te knippen. Ik vraag me alleen af of het haar er voller van zou worden, dan ga ik mss wel even binnenkort voor wat puntjes...

Een buiging bij Günter :D

Rena wat wordt ze groot!!

Lesage hoe gaat het met mijm?

Gisteren sliep N in door met mijn vriend in het grote bed te liggen. Toen ze goed sliep(21:00) heeft hij haar in haar eigen bed gelegd en ze heeft de nacht doorgetrokken, slaapt nu nog. Wat dat betreft geen klagen, maar willen haar ook niet aanwennen om bij ons in slaap te vallen. Vandaar mijn idee van zijkant uit het ledikant halen...Maar dit weekend krijgt ze een rolluik op dr kamer en dat helpt wellicht al mee in het overdag slapen; voor de avond zal het weinig verschil maken denk ik. De zijkant uit het bed laat ik even als laatste optie liggen.
pi_185579223
Ik had het winkelwagentje zelf nog niet eens bewust gezien :D Ik winkel bij de Appie in een kleinere stad dus ze zijn nog niet zo modern denk ik haha :+

Wat leuk om de kapitein weer eens te zien, en het kapsel staat hem goed :Y

Tolstoi, ze blijft aardig goed zitten, soms gaat ze hangen maar als ik haar weer goed zet en zeg dat ze gewoon moet zitten luistert ze meestal wel gelukkig. Er is zo veel te zien dat ze aardig rustig blijft zitten, vooral nu met die hamsterweken is ze geobsedeerd door alle hamsters in de winkel :+ Wat een grapjas is die Simon met zijn applaus _O- O+

Venco, wat een haar :o Wat gaaf zeg O+

Ik knip C tot noch toe zelf bij, haar haar groeit nog aardig symmetrisch dus ik acht de kapper nu nog niet nodig. Pony groeit het hardst dus als die in haar ogen komt knip ik hem bij. Voordeel van een meisje ;)

Fleur, wat fijn dat het weer goed gaat met Casper op het kdv O+ en een lieve foto ondanks dat hij van januari is, zijn ogen zijn zo mooi O+

Nolita, in ieder geval fijn dat ze vannacht een goede nacht had, ook voor jullie. Snap ook dat je het haar niet aan wil wennen maar soms kan het wel even fijn zijn om er een goede nacht tussen te hebben :*

Vandaag 2 jaar geleden had ik mijn positieve test in hadden besefte ik me net door een fb herinnering (van iets anders, maar dezelfde dag dat ik de test deed ging ik ergens heen :+ ) en nu heb ik een dreumes :o O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_185579225
Nolita, wat fijn in ieder geval een goede nacht! Snap wel dat je haar niet wilt aanwennen om bij jullie in bed in slaap te vallen, heb ik ook nog steeds wel bij Simon (valt in slaap aan de borst), maar voor nu werkt het en heb nog steeds geen energie om er wat aan te doen :)

Mijn kapper geeft wel aan dat het haar dikker wordt als je het gaat knippen. Voor mij nog steeds geen reden om naar de kapper te rennen met Simon :+

Fleur, dat is toch best een prima kapsel nog? Op basis van die foto had ik maanden geleden al met Simon moeten gaan :+
Fijn dat het op het kdv weer goed gaat!
Hangt zijn aapje nou om zijn nek? Zijn beste vriend zeker? Zie hem wel vaker op foto's :) Schattig is dat, hè? O+

Gister zo gelachen: toen ik thuis kwam van werk, wilde Simon drinken bij me. Na een tijdje liet ie los en zegt "melk op". Ik dacht, dat lijkt me sterk, dus knijp even zacht in mijn borst en er komt meteen melk uit. Dat vond Simon ook wel interessant, dus die wilde ook knijpen :s) (niet handig om dat dus te doen met dreumes erbij :|W ) Eerst zijn ene handje, er gebeurde niks. Toen zijn andere handje, toen kwam er een hele straal melk uit gespoten, zo recht in zijn gezicht _O- _O- Hij was er helemaal beduusd onder en trok er zo'n grappig gezicht bij, ik kwam niet meer bij _O- _O-
pi_185579584
TolStoi! _O-

Ja dat kapsel van Casper is niet persé te lang maar hij heeft ook heel dik haar. Dat maakt dat ik er niks mee kan :')

Lastig Dilemma Nolita! Ik snap dat je haar dat niet wilt aanwennen.

Hier hadden we een goede nacht. Wel deels in ons bed maar zonder een uur onrust :)
pi_185579667
Arme Günther mini! Ik hou hier ook regelmatig m'n hart vast, maar tot nu toe geen echte verwondingen.

Rena wat zit ze daar lief!

En al die net geknipte / bijna geknipte jongetjes! Kees z'n haar heeft nog geen schaar gezien. Z'n krulletjes zijn zo lief, dus ik wil het ook nog niet. Vooralsnog zit er van nature wel redelijk model in.

En ik moest lachen Tolstoi! Best een nieuwe fase in het borstvoeden met dreumessen hè.

Verder sluit ik me weer eens aan bij het het clubje van slechte slapers. Na een goede maand zijn we weer terug bij af. Kees is elke nacht uren wakker. Het record staat op 4 uur achter elkaar. Laatste nachten is hij van ongeveer 1 tot 4 wakker en dan om 6 uur weer. Gekke is dat hij niet echt ontevreden is. Hij blijft alleen maar draaien en draaien in bed en kan duidelijk de slaap niet vatten. Maar hij maakt ook wel regelmatig geluid, dus zelf slapen lukt niet echt. Niks lijkt ook te helpen, in bed laten, flesje, bij ons in bed. En ook nog eens mega druk op werk, dus heb er een beetje de balen in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')