Och!quote:Op zondag 17 maart 2019 08:18 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier eindigen veel woorden op "ie" ipv "je"stoeltie, toetie ect.
Vooral toetie is zn lievelingswoord. Als je na het avondeten vraagt of hij klaar is zegt ie stralend "jaaaaa, toetie" omdat hij graag een toetje wil
Coolquote:Op zondag 17 maart 2019 08:26 schreef minilot het volgende:
Günther looooooooooopt! Los! Jeuj!
Wiebelig AF nog, maar de hele tijd van de ene naar de andere kant van de kamer, sinds gisteren. Wat een lollig gezicht!![]()
Uitfasering wandelwagen en Tula, it's on!
Ben benieuwd! Hij liep al een half jaar (!) langs tafel en bank, dus wellicht rent -ie pas als -ie vier is.quote:Op zondag 17 maart 2019 08:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Coollekker bezig. Vanaf dit punt gaat t zo snel en kan ie binnenkort ineens rennen enzo
![]()
Heb mn papje opgegeten en mn sapje laten staaaaaanquote:Op zondag 17 maart 2019 10:18 schreef Flav het volgende:
@:Nolita het kwaad was toch al geschied en de mok was leeg dus een foto kon best haha![]()
Ja gelukkig wel! We wachten toch maar even met een nieuwe bank, hij mag eerst deze verder verpesten haha.
Gooooo Gunther!![]()
Juf Roos, pffff de hele nacht heb ik haar liedjes gezongen![]()
Vooral papegaaitje leef je nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Z. doet ook alles op haar gemak. Het is gewoon een spannend en speciaal moment als het echt gebeurt. De aanloop er naartoe (steeds een beetje langer los) en het dan durven.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:34 schreef rena het volgende:
Venco, dat valt dan idd mee, ik had andere data in mijn hoofd dan, C is van 2 december![]()
Verder moet ze gewoon lekker haar eigen tempo aanhouden hoorBeetje dubbele gevoelens, aan de ene kant mag ze van mij nog lekker klein blijven maar al die ontwikkelingen zijn ook zo leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |