abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185648816
Ik ontdekte net dat iemand de kaptein heeft leren "hoofd schouders knie en teen-en" :D het kwam voorbij bij juf roos :P op youtube en hij stond ineens gezellig mee te doen, gooooo kdv _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_185664723
Oeh flav, bank schoon gekregen? Herkenbaar wel om een foto te maken. :D
Zo was ik laatst boven aan het stofzuigen en N is dan ook boven. Tijdje niet gehoord of gezien, had ze in de badkamer de halve wc-rol afgerold die ik net nieuw had opgehangen. Kon er stiekem best om lachen.

Geweldig dat dansen toch ldg. N gaat hier bij dat nummer steeds door de hurken. Juf roos liedjes zijn hier ook een hit. Ze zit vaak passief te kijken, maar als ik daarna een liedje zing doet ze het zo mee! Een paar liedjes doet ze wel met het filmpje mee.

Die taalontwikkeling is geweldig!
Deze week is ze begonnen met ‘om, om, om’! Als ze wil dat we meekomen. En ‘namen’ als ze iets samen wil doen. Samen de boterham snijden of samen boekje lezen. Ik vind het knap dat ze de betekenis van een abstract woord al lijkt te kennen. :o
Laten jullie dreumessen ook vaak de eerste letter weg of plakken ze er een andere voor? Niet bij alle woorden en ook met klanken die ze in andere woorden wel uitspreekt.
  zondag 17 maart 2019 @ 08:18:48 #103
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_185664769
Hier eindigen veel woorden op "ie" ipv "je" O+ stoeltie, toetie ect.

Vooral toetie is zn lievelingswoord. Als je na het avondeten vraagt of hij klaar is zegt ie stralend "jaaaaa, toetie O+ " omdat hij graag een toetje wil _O_
  zondag 17 maart 2019 @ 08:26:08 #104
221912 minilot
Nancy boy
pi_185664820
Günther looooooooooopt! Los! Jeuj!
Wiebelig AF nog, maar de hele tijd van de ene naar de andere kant van de kamer, sinds gisteren. Wat een lollig gezicht! O+

Uitfasering wandelwagen en Tula, it's on! *O*
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 17 maart 2019 @ 08:26:37 #105
221912 minilot
Nancy boy
pi_185664825
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2019 08:18 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier eindigen veel woorden op "ie" ipv "je" O+ stoeltie, toetie ect.

Vooral toetie is zn lievelingswoord. Als je na het avondeten vraagt of hij klaar is zegt ie stralend "jaaaaa, toetie O+ " omdat hij graag een toetje wil _O_
Och! :D O+

Hier vooral een zeer uitgerekte laatste letter: thuisssssssssss, neussssssss, duifffffffffff. :)
  zondag 17 maart 2019 @ 08:27:27 #106
221912 minilot
Nancy boy
pi_185664830
@Flav, die foto, kijk dat prinsheerlijk zitten! _O_
  zondag 17 maart 2019 @ 08:36:57 #107
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_185664900
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 08:26 schreef minilot het volgende:
Günther looooooooooopt! Los! Jeuj!
Wiebelig AF nog, maar de hele tijd van de ene naar de andere kant van de kamer, sinds gisteren. Wat een lollig gezicht! O+

Uitfasering wandelwagen en Tula, it's on! *O*
Cool :D lekker bezig. Vanaf dit punt gaat t zo snel en kan ie binnenkort ineens rennen enzo :o :D
  zondag 17 maart 2019 @ 08:55:17 #108
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_185665055
De kapitein slaapt nog steeds :o O+ en wij liggen dus ook nog heerlijk in bed _O_
  zondag 17 maart 2019 @ 09:05:21 #109
221912 minilot
Nancy boy
pi_185665130
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 08:36 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Cool :D lekker bezig. Vanaf dit punt gaat t zo snel en kan ie binnenkort ineens rennen enzo :o :D
Ben benieuwd! Hij liep al een half jaar (!) langs tafel en bank, dus wellicht rent -ie pas als -ie vier is. 8-)

Uitslaap ze, LDG! Hier allemaal wakker om 07:30 (en Günther maar drie keer wakker geweest, wat ik als een goeie nacht beschouw :+)) dus zo maar eens een paar uurtjes Efteling, denk ik :)
pi_185666097
@Nolita het kwaad was toch al geschied en de mok was leeg dus een foto kon best haha :7
Ja gelukkig wel! We wachten toch maar even met een nieuwe bank, hij mag eerst deze verder verpesten haha.

Gooooo Gunther! *O*

Juf Roos, pffff de hele nacht heb ik haar liedjes gezongen :')
Vooral papegaaitje leef je nog |:(
pi_185666193
Geen kinderliedjes hier, dat doen ze maar op het kdv. Dirk vraagt wel vaak om muziek, maar daarmee bedoelt hij echt onze playlist en dan het liefst met de discolamp erbij aan natuurlijk. :P

Woordjes, ja, zo leuk! Favoriet is al een tijd 'auto' en de nieuwste aanwinst: 'bij!'. Bij voorkeur met een driftig wijzend vingertje omdat hij ergens niet bij kan en het wel wil hebben. En hij heeft varianten op 'oeshje', waarmee hij afhankelijk van t gebaar poes/douchen/tandenpoetsen bedoelt.

Een loper voor mini, wat leuk! *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185666392
Hilarisch. Onze durfal rent en klimt en laat zich van grote hoogtes vallen zonder angst, maar als de Duplo-trein in de buurt komt deinst hij achteruit. :D O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185667282
V rent voornamelijk de hele dag door het huis.
Achter de hond aan met balletjes maar zodra die zich omdraait rent hij gierend de andere kant op :D
Echt leuk nu die interactie met de hond.

Er zijn ongemerkt 2 hoektanden bijgekomen, nog 4 kiezen en we zijn compleet w/
  zondag 17 maart 2019 @ 13:12:23 #114
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_185669071
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 10:18 schreef Flav het volgende:
@:Nolita het kwaad was toch al geschied en de mok was leeg dus een foto kon best haha :7
Ja gelukkig wel! We wachten toch maar even met een nieuwe bank, hij mag eerst deze verder verpesten haha.

Gooooo Gunther! *O*

Juf Roos, pffff de hele nacht heb ik haar liedjes gezongen :')
Vooral papegaaitje leef je nog |:(
Heb mn papje opgegeten en mn sapje laten staaaaaan }:|

Ik wist niet dat dat kreng meerdere coupletten had tot ik juf roos zag :')
pi_185673362
Flav wat een boef! _O-

Wat goed mini! *O* We hebben net geen datumtweeling maar Casper loopt nu ook als ie er zin heeft :')

Kinderliedjes. Als Casper tegenwoordig wakker wordt gaat ie meteen klappen dus dat zegt genoeg :')

Wat praten die van jullie al goed! _O_ . Hier is hij geobsedeerd door lampen en dat is standaard ‘ba’, wat ik ook probeer. Mama, papa, die en sinds vandaag is cracker ‘keke’ ofzoiets :').

[ Bericht 0% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 17-03-2019 16:35:13 ]
pi_185673640
Hier ineens ook een lopertje! :o
De laatste dagen begon ze eindelijk al stiekem los te laten bij oversteken van de bank naar de tafel maar amper 2 stappen toen.
Vandaag ineens enkele meters! O+ O+
Megatrots natuurlijk. *O*
pi_185677702
Oh wat leuk al die ontwikkelingen bij jullie dreumesen, van woordjes tot lopen O+ Mijn dame begint de laatste dagen ook steeds stelliger te “praten”, ik versta nog weinig behalve papa, mama, kijk en boe (als je vraagt wat zegt de koe :P ), maar de overtuiging op dat snuitje is prachtig! Lopen doet ze alleen nog langs bank en tafel, als ik dan hier lees dat een stuk jongere dreumesjes al los lopen ben ik heel benieuwd wanneer C zich er aan gaat wagen. Zelfs aan de handjes lopen wil ze nog niet :N

Fijn weekend met grote zus achter de rug, die twee zijn zo gek met elkaar, echt genieten. Zie de band steeds sterker worden nu C groter wordt, ook al is zus er niet dagelijks O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_185677938
Maar Rena, weet niet of je op mij doelt hoor, maar van wanneer is jouw meisje?
Ze is van 20 december, de jouwe is niet veel ouder toch? :)

Overigens is ze nu steeds aan het oefenen en loopt heel rustig van het voor raam (keuken) tot naar achteren het huis door. O+
En broer is meeeega enthousiast. *O*
pi_185678067
Jeej, lopers bij mini, fleur en venco, wat goed!!
Wat lijkt me dat enthousiasme van grote broer leuk venco. O+

Bij flav het gebit al bijna compleet, WoW!

Hier laten de tanden behoorlijk op zich wachten. Ze moet nog 3 snijtanden, 4 hoektanden en 4 kiezen. Al 2 weken een snijtand beneden inmiddels zichtbaar, maar nog steeds niet voelbaar door. Vandaag had ze koorts, was zielig en zat met momenten haar hele hand door haar mondje te draaien dus verwacht binnenkort wel weer wat nieuws! Ze sliep 2,5 uur!! Daar merken we wel aan dat ze ziek is. Dat haalt ze normaal lang niet.

Wat lief, c met haar grote zus!
pi_185678441
Venco, dat valt dan idd mee, ik had andere data in mijn hoofd dan, C is van 2 december :D

Verder moet ze gewoon lekker haar eigen tempo aanhouden hoor O+ Beetje dubbele gevoelens, aan de ene kant mag ze van mij nog lekker klein blijven maar al die ontwikkelingen zijn ook zo leuk *;
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_185678621
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 20:34 schreef rena het volgende:
Venco, dat valt dan idd mee, ik had andere data in mijn hoofd dan, C is van 2 december :D

Verder moet ze gewoon lekker haar eigen tempo aanhouden hoor O+ Beetje dubbele gevoelens, aan de ene kant mag ze van mij nog lekker klein blijven maar al die ontwikkelingen zijn ook zo leuk *;
Z. doet ook alles op haar gemak. Het is gewoon een spannend en speciaal moment als het echt gebeurt. De aanloop er naartoe (steeds een beetje langer los) en het dan durven. O+
Maar ze worden dan wel sneller groot lijkt het.
Ach, ga je toch gewoon voor de 2e. :P
pi_185678738
Wat leuk ineens al die wandelaars. *O* Dat het rennen snel volgt was bij ons totaal niet zo trouwens, dat duurde nog maanden. Volgens mij wil hij eerst weten dat hij iets goed kan.

Praten is nog bij steeds minimaal. Hij probeert weleens wat na te zeggen maar zegt zelf niet zo veel. Hij vindt het wel leuk om allerlei geluidjes na te doen, wat dan totaal anders klinkt.
Ik vind het wel bijzonder dat ondanks dat hij nauwelijks praat of gebaart ik meestal toch wel snap wat hij wel of niet wil. O+
Na een hele periode met "die" en wijzen is het nou al een tijdje laag brommend "DAA".

Nanuke lol om je durfal. Banaan houdt van herrie maar was wel angstig voor een autootje die muziek maakt. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  zondag 17 maart 2019 @ 21:37:00 #123
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_185679773
Wij komen gewoon even met de deur in huis vallen. U. is op papier een dreumes geworden vandaag, maar irl gewoon nog steeds m’n kleine baby. #Stopdetijd

Vandaag hebben we zijn verjaardag groots gevierd en is hij lekker verwend. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protège moi de mes désirs.
  zondag 17 maart 2019 @ 21:44:03 #124
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185679913
Welkom U. en moeder! Mooie foto’s. Ga je door met die toffe serie elke maand?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_185679939
Gefeliciteerd en welkom Duman! Ziet er uit als een geslaagd feestje! Ik mis alleen de maandelijkse stoelfoto ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')