abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185859291
Wat een heerlijke foto's weer. O+

Rena fijn zo'n schommel en wat een blij snoetje!
Jarige Teetje. Wat een groot jongetje al. *O*
Mini handig dat hij zo aan de hand wil lopen, Banaan trekt heel consequent zijn hand weg.
Casper. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 14:36:59 #277
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_185859462
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:Y)
Protège moi de mes désirs.
pi_185859666
Dinsdag is de leukste lurkdag! O+

Hier al ff niet meer gepost, maar lees nog wel vaak mee. Geweldig om de avonturen van die andere drullekes te lezen O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185860146
Fazz, wat een mooi meisje O+

Mini, ik bewonder je creativiteit en inzetting op het gebied van kindervermaak _O_

C op de schommel. Dat is echt genieten. En dat weer mag van mij ook wel weer wat beter. Ik wil met zonder jas naar buiten!

Die sliert zever en zand :D mijn vriend is de tuin aan het opknappen en de jongens ‘hielpen’ zondag mee. Ik zei toen ik ze voor een dut naar boven bracht dat ik ze eerst even in de douche zou zetten. Mijn vriend dacht dat het met een doekje wel genoeg zou zijn. Mijm was dus tot in zijn luier ongeveer zwart :')

Gogo, wat een kerel is het al :o

Mocht je denken: huh? Wie is die stalker met mannennaam? Dat ben ik :P ik zou alleen weer wat meer moeten posten op instagram. Dan maak ik toch wat bewuster leuke foto’s van de jongens.

Dfd volgt nog. Mijm zou moeten slapen, maar in plaats daarvan hoor ik de hele tijd (in zijn eigen gebrabbel): we zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal. KONTJE KAAAAAAL.
Hebben opa en oma geleerd :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_185860156
Oh Sara, wat ziet hij er al groot uit! Is ie pittig ja?
pi_185860234
Ah, verandering van liedje. Nu doen we ‘hoofd, schouders, knie en teen’. :+
pi_185860394
Was laatst in de kringloop, zag die een gitaar met liedjes. Zat dus ook te deuntje van hoofd,schouder,knie tussen. Duurde even voor ik door had waarom die t dansje deed, hij niet blijkbaar.

(mag hier eigenlijk niet meer posten, hij is 2 en 2 maanden)
pi_185860906
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 15:28 schreef LeSage het volgende:
Oh Sara, wat ziet hij er al groot uit! Is ie pittig ja?
Hij is nog steeds een kleine prulletje hoor. En pittig, ach, voor zover ik kan zien wel. Gelukkig zijn mijn trommelvliezen al lang geleden gescheurd. So happy with that. :P
pi_185861386
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 14:17 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Rena zo'n feestje is het niet meer bij ons aan tafel. Het is al een tijd geleden dat ik echt wat anders maakte als lunch. Toen ik je berichtje las bedacht ik me dat ik dat maar weer eens moet doen. Al wil hij het niet, ik hou zelf wel van lekker eten. :D

Vandaag zat hij een half uur met mijn thee-ei te spelen. Halverwege vroeg ik of hij nog wat met zijn brood ging doen, haalde hij het thee-ei daar doorheen. :') Voordeel, hij was bijna niet vies.
Oh :o Die Banaan toch! En jezelf verwennen is ook goed op zijn tijd hoor, hij weet niet wat hij mist ;)

De mannetjes van Sara en Gogo O+ Ligt het nou aan mij of zijn er hier in verhouding meer jongetjes dan meisjes :P ? Soms voelt het wel zo haha, we hebben geen lijstje waar ik kan gluren.

Casper en het zand :9

SPOILER
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_185861992
Oh leuk, instagramuitwissel! De mijne is
SPOILER
. Ben er niet heel actief op, maar kijk wel regelmatig. Misschien juist wel leuk om juist wat actiever te worden daar!
Ik ga jullie toevoegen!
  dinsdag 26 maart 2019 @ 17:17:55 #286
221912 minilot
Nancy boy
pi_185862123
Geen Instagram hier, wel een bonusDFD van dude die hier naast mij zojuist uit de krochten van een kneiterlange dut is geklommen:

SPOILER

[ Bericht 15% gewijzigd door minilot op 26-03-2019 17:29:30 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_185863381
SPOILER
Het nadeel van al die tanden. :P

Verder ben ik ook instaloos, dus ik stem voor meer foto's in dit topic!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 19:35:14 #288
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185864181
Wow Nanuke, ik herken hem amper! Is dat echt Dirk??

Ik heb ook geen instagram trouwens. Dus blijf maar lekker hier allemaal :P.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_185864779
Ik instagramde hiervoor ook al, maar op instagram kun je niet echt kletsen dus daar heb ik fok voor ;) :D

SPOILER: geklaag
And you know I might
pi_185865124
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 19:35 schreef Lemijn het volgende:
Wow Nanuke, ik herken hem amper! Is dat echt Dirk??
Jup. Lekkere dikke toet heeft hij gekregen hè? :9
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185865337
Ik herkende Dirk ook helemaal niet meer! Wat een heerlijke dreumes!

Sara, hier ook wel een pittige dreumes hoor. Helaas doen mijn trommelvliezen het nog prima ;( alleen af en toe (echt!) een kraak als Mijm hard gilt. Daar moet ik misschien toch eens mee naar de huisarts :')

Ik doe nog even een duim omhoog naar de service van Specsavers. Mijm trok afgelopen week mijn bril van mijn hoofd kapot. Dus ik ging vandaag even langs, maar hij was niet meer te maken. Ze keken nog even in het rek en hij hing bij de afgeprijsde brillen. Hebben ze gewoon gratig een nieuw montuur meegegeven en mijn glazen erin gezet! Meteen maar een afspraak gemaakt om donderdag nieuwe brillen uit te gaan zoeken!

SPOILER
pi_185865416
Banaan was helemaal blij met zijn nieuwe rietjesdoosje. O+
SPOILER
Toevalstreffer met zwaaien. Ik had dit vanmiddag helemaal niet gezien. Toch leuk om terug te kijken. :D Bonus, voeten.
SPOILER
"Buunda"
SPOILER
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_185866369
Oh wat een leuke uitjes-foto’s weer. O+

De rietjesdoos-tip van mini ga ik ook eens proberen. :Y

Hier wel instagram, maar ik ben geen poster slechts een gluurder. :P

Hier gaat verder alles goed. Z. is een blij meisje, nachten gaan bijna altijd best lekker dus dat is heel fijn
Komende vrijdag mijn eerste nachtdienst! :X
Vingers gekruist dat ze het mijn man niet te moeilijk maakt. :P

Vandaag was mijn zus mee naar de kijkles van A’s zwemles.
Nou, ik kreeg een goed advies hoor!
‘Geef je nu nog bv?’
Dus ik zei ja, voornamelijk overdag en ‘s nachts alleen na 4 uur (dan ben ik normaal thuis van nachtdienst).
Zegt ze: “Oh, ja maar dan is het wel een beetje genoeg hè. Werd wel tijd om te stoppen hè”.

Irritant. :( En dat van een kinderloos persoon (geen wens ook) met de moedergevoelens en instinct van een koelkast.

Ga weg. :{w
pi_185867301
Gogo alvast gefeliciteerd! Wat een grote al :D

Sara wat een (temperamentvolle) leukerd O+

Wat een toffe foto van je helpers LeSage O+

Verder zag ik ook nog leuke foto’s van banaan, Dirk en Günther! O+

Venco wat een lompe opmerking zeg :{w Waar bemoeien mensen zich ook mee }:|
pi_185867618
Wat een heerlijke foto's van jullie dreumesen O+ O+

Venco, stomme opmerking }:|

Dank voor jullie tips e.d. voor Simons angst. We nemen die angst ook wel serieus, maar wil er ook niet teveel in meegaan.
Vanavond was het weer raak. Er kwam een vriend langs. Zodra hij binnenkwam, ging Simon meteen huilen (hij is al tijden bang voor die vriend). Hij klom echt in me, zo bang. Hij had zijn armpjes zo stevig om mijn nek geslagen, dat ik bijna niet kon ademhalen ;( Hoofd in mijn hals gedrukt, beentjes helemaal om me heen geslagen.
Weet ook niet goed wat ik dan kan doen, om hem gerust te stellen.
Binnenkort gaan we weer langs bij die vriend + gezin, ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
pi_185868885
Wat leuk om Dirk weer eens te zien Nanuke! Leuk bekkie heeft hij.

Rena, volgens mij wil iedereen het altijd goed doen tijdens een test, dus die teleurstelling is te begrijpen ;) Hopelijk zet het snel door. Is het qua hevigheid wel beter geworden?

Tolstoj, nog een rare tip die bij me opkomt maar hier vaak wel werkt: geef hem iets lekkers. Hier is dat altijd een belangrijke stap om ergens een beetje te ontdooien (werkt vooral buitenshuis). Lang leve taart op verjaardagen!
pi_185870179
FF, dat is wel een leuke tip! Schiet me opeens te binnen dat diezelfde vriend eens langs kwam en Simon ook erg bang en aan het huilen was. Die vriend wilde iets laten zien op zijn telefoon, toen was Simon er opeens wel als de kippen bij en legde hij zelfs zijn handje op de knie van die vriend om maar mee te kunnen kijken. Geen angst te bekennen.
Zodra de telefoon opgeborgen werd, was Simon ook meteen weer weg en weer huilerig en bang :?
pi_185870881
Dirk is idd heel groot geworden, wat verandert zijn gezichtje :o O+ en wat een leuke knutselwerkjes op de deur _O_

Gunther O+

LeSage dat is echt heel netjes idd van Specsavers :Y en wat een leuke foto van je tuinmannen!

Banaan en de Buunda O+ Ik wil daar als het wat zachter is van temperatuur ook eens heen met C, misschien leuk voor de volgende fok meet :P

Oh venco wat irritant, mensen zonder kinderen lijken altijd het beste te weten wat je moet doen he :+

FF, ja ik wilde denk ik gewoon de topscore halen :P Ik ben een milde rammelaar maar ik denk dat wij het bij bonusdochter en C houden. Het is wel al wat minder heftig, de laatste keren althans.

Mijn aap heeft een comfortabele sta/lighouding ontdekt, ik moet soms zo lachen om haar :D Het voedingskussen ligt daar nog voor de avondfles en het is best een fijn ding om tegenaan te zitten :+ Eigenlijk moet hij een keer weg.
And you know I might
pi_185880663
De leidster van het kdv gaf aan te denken dat Mie een "pamperallergie" zou kunnen hebben, ze herkende het van haar eigen dochter. (Hij heeft nl al tijden last van uitslag wat niet echt weg wil, en duidelijk jeuk, voornamelijk het stuk huid tussen piemel en buik, zeg maar). Iemand anders hier wel eens van gehoord? Ik ben meteen vandaag begonnen met alleen Etos-luiers, baat het niet, dan schaadt het ook niet in dit geval.

@rena, lekker laten liggen dat voedingskussen, lekker comfortabel toch? Hier ligt hij trouwens ook nog steeds in bed :')

Leuke foto's allemaal O+
pi_185881421
Hier ook in bed! Ligt zo lekker :)

Gevoeligheid bij het ene of het andere merk vind ik best logisch klinken. Wij hebben dat met billendoekjes, ik zweer bij de Zwitsal-sensitive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')